Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul logan stepway
Last Updated: Nov 27 2020 21:00, Started by
Anonymous1986
, Nov 14 2019 14:41
·
0
#199
Posted 14 February 2020 - 10:41
E, acu n-are rost sa ne contrazicem.
Asta e problema gdi-urilor, in sarcina mica nu stiu sa faca un amestec ok, tot pe bogatie merg. In sarcina mare au eficienta, fac amestec mai bun/eficient decat mpi-urile. |
#200
Posted 14 February 2020 - 11:07
totusi mare parte din taximetristii din bucuresti au 0.9 pe gaz, de 1.0 se fereste maxim lumea prima data ca nu suporta gaz (oficial) si a doua ca s-a dovedit destul de problematic. nu prea mai cumpara nici naiba 1.0 de vreo un an si ceva pt taxi, doar la lansare s-a cumparat lumea nu stia cum se va dovedi
|
#201
Posted 14 February 2020 - 11:14
Octavian___, on 14 februarie 2020 - 10:41, said:
E, acu n-are rost sa ne contrazicem. Asta e problema gdi-urilor, in sarcina mica nu stiu sa faca un amestec ok, tot pe bogatie merg. In sarcina mare au eficienta, fac amestec mai bun/eficient decat mpi-urile. Edited by underb, 14 February 2020 - 11:14. |
#202
Posted 14 February 2020 - 13:08
bossake, on 14 februarie 2020 - 11:07, said:
totusi mare parte din taximetristii din bucuresti au 0.9 pe gaz, de 1.0 se fereste maxim lumea prima data ca nu suporta gaz (oficial) si a doua ca s-a dovedit destul de problematic. nu prea mai cumpara nici naiba 1.0 de vreo un an si ceva pt taxi, doar la lansare s-a cumparat lumea nu stia cum se va dovedi |
#203
Posted 14 February 2020 - 14:15
0.9 TCe e pe injectie indirecta. La fel si SCe, dar la ala am inteles ca era cu ceva bube, dar n-am prea fost atent la detalii.
Attached Files |
#204
Posted 14 February 2020 - 15:38
La acest moment, variantele cu GPL sunt doar pe noul motor TCe 100, motor de 999 cmc, 170 Nm si 100 CP. Acest motor este derivat din 1.33 TCe.
|
#206
Posted 15 February 2020 - 19:10
1.0 tce (care vine DOAR cu GPL) pe Logan se poate comanda de 3-4-5 saptamani (in Romania).
Anul trecut nu se putea comanda, cu atat mai mult atunci cand s-a lansat programul rabla (in martie anul trecut) |
#207
Posted 15 February 2020 - 22:38
Smecheri.
Probabil ca fara GPL nu ieseau emisiile. FB/10+ E o facilitate, nu o constrangere ca la alea cu CNG care aveau rezervorul de benzina de 7-10L si chiar trebuia sa mergi cu CNG, sau..? Sper ca nu are si asta butelia in locul rezervorului ca alea cu CNG. |
#209
Posted 15 February 2020 - 23:11
Da, dar nu neaparat cand e vb de vreo omologare pe partea de emisii care sa te oblige sa folosesti GPL.
|
#210
Posted 16 February 2020 - 09:58
Ca amanunt, merge comandat pe Logan stepway si Logan Laureate.
Ce e f tare, ma uit la versiunea Laureate, intre 0.9 si 1.0 (cu gpl) e diferenta de doar 300 Euro. Pt 300 Euro in plus ai parte de un motor mai potent si bonus (pt mine e bonus) instalatie gpl ! Vad ca a crescut si viteza maxima cu 10km . F tare ! Un pic trist daca au pastrat aceeasi transmisie, aceleasi rapoarte defapt ca la 0.9 tce. Nu cunosc fiabilitatea instalatiilor gpl din fabrica, colegu de la job imi spunea ca nu sunt f reusite, dar nici nu mi-a putut oferi argumente. Oricum economia la bani e substantiala, aproape la jumate d.p.d.v. al costurilor strict pe carburant. |
#211
Posted 16 February 2020 - 10:29
Am eu instalația din fabrica. Am schimbat o electrovalva anul trecut (la vreo 6.000km). Defect de fabricație.
In rest n-am avut probleme (am ajuns la 19.000km și am făcut și prima revizie). La verificare mi-au zis ca nu sunt probleme sau recomandări de schimb (nici măcar plăcuțele de frâna). Cel mic consum pe care l-am avut a fost de 6.7% (474 km parcurși) , dar aproape jumătate mers cu 120-130 la ora pe autostrada. Sigur ajungeam sub 6 dacă mergeam cu viteza de DN. Legat de preț, fata de modelul de anul trecut, e mâine”ieftină” instalația. Pe mine m-a costat cu 600€ mai mult data de modelul fără. Costul total a fost 11.402€ ( SL plus cu culoare metalizata și GPL). |
#213
Posted 29 September 2020 - 16:05
De foarte multi ani Dacia foloseste tabla dedicata pentru caroserii auto. Este o tabla laminata la rece care are rezistenta mecanica ridicata avand in compozita chimica fosfor intre 0.08 si 0,12% Ea este achizitionata in principal din Slovacia si corespunde in totalitate standardului EN 10628/06. In functie de compozitia chimica si de proprietatile mecanice exista trei clase iar ca si grosime sunt 6 tipodimensiuni. Pe care o cumpara Dacia nu stiu, ii las pe carcotasi sa speculeze.
Pentru a beneficia de garantia la coroziune oferita de producator, aceasta tabla este tratata la suprafata cu un strat de ulei aplicat electrostatic. Tabla mai groasa, adica cea "ascunsa" prin diferite zone ale masinii era luata pana acum vreo doi ani de la Galati. Fara a detalia prea mult voi spune doar ca etapele vopsirii la Dacia sunt urmatoarele: - tratament de suprafata in 5 etape si opt stadii (degresare, spalare, afanare, fosfatare, spalare finala). - cataforeza in 3 etape (depunere, coacere, slefuire). Cataforeza si coacerea sunt 100 % automatizate. - aplicare mastic. - aplicare vopsea finala si lac in 5 etape. Mai au instalatii pentru zincare electrochimica slab acida, brunare, nichelare. Eu am la munca un aparat de masurare a stratului de vopsea si am facut masuratori pe mai multe marci din ani diferiti. Dacia se afla undeva la mijloc. Nu o sa spun aici care model s-a dovedit a avea acoperirea cea mai subtire pentru ca nu doresc polemici. In schimb o sa va spun ca, cu cat masinile sunt mai noi, cu atat stratul este mai subtire si asta indiferent de marca. Masurarea am facut-o pe fiecare panou in parte in cat mai multe locuri. La final am eliminat grosimea minima si cea maxima si am facut media. In contextul celor spuse mai sus i-as ruga pe colegii de forum care aduc vorba de tabla galvanizata sa fie mai precisi si sa ne spuna daca prin aceasta inteleg tabla zincata. Daca da atunci este gresit iar daca referirea se face la cataforeza atunci este doar partial corect pentru ca prin galvanizare se intelege acoperirea unui metal cu un alt metal si nu cu grund/vopsea asa cum este la cataforeza. Edited by gabrieln2016, 29 September 2020 - 16:08. |
|
#214
Posted 30 September 2020 - 06:37
Octavian___, on 18 februarie 2020 - 11:45, said:
6,7% pe gpl??? Chiar 6% dupa concediul de anul asta. Mers intre Giurgiu (ultima alimentare) si Sofia, am alimentat dupa 500km cu 30 litri (29.95 mai exact). Drumul n-a fost drept, m-am mai oprit vreo 2 zile prin Veliko Tarnovo. La fel, o mare parte pe autostrada cu 120-130 si ceva aer o parte din drum. |
#215
Posted 19 November 2020 - 13:15
cum se numeste plasticul gri din spatele loganului stepway din poza
https://images.app.g...<!--NoParse1--> |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users