Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Nouă hoție marca Telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 08.01.2007
Am primit pe telefon acest mesaj de la
Telekom":
"Serviciul Mobile NetSecurity de protectie in reteaua Telekom este acum activ pe numarul tau. Pentru a te apara impotriva amenintarilor online, te rugam sa iti repornesti telefonul. Multumim, Echipa Telekom"
Ce nu spune acest mesaj este că te costă 1,5€ + TVA pe lună per număr.
E de ajuns să dai un restart din orice motiv și, gata, te-au taxat!!
Sun să o dezactivez si îmi cer inclusiv copii de pe actul constitutiv și certificatul fiscal al firmei pentru dezactivare!


#2
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Abonament...nu?

#3
JustARandomGuy

JustARandomGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.02.2018
Si ai primit mesajul asa, "pe nepusa masa"?
Din cate observ pe site-ul lor, este un serviciu care se activeaza in urma unei cereri...
https://www.telekom....or/netsecurity/

#4
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View Postparintily, on 21 octombrie 2019 - 11:10, said:

Ce nu spune acest mesaj este că te costă 1,5€ + TVA pe lună per număr.
E de ajuns să dai un restart din orice motiv și, gata, te-au taxat!!
Sun să o dezactivez si îmi cer inclusiv copii de pe actul constitutiv și certificatul fiscal al firmei pentru dezactivare!

Nu ai Telekom MY Account?  Ca mi se pare ca poate fi dezactivat de acolo.. E magarie sa-l activeze fara acord.. chiar daca dau o luna gratuita.   Vezi ca poti sa le faci si o adresa prin posta ca sa nu te mai complici .. si nu stiu daca trebuie anexate documentele alea, ca oricum ai contract.

Vad ca au inceput sa faca reclama puternic la produsele astea de securitate pe internet.. e un clip pe la TV cu niste copii care stau calare pe telefoane si ca ar trebui securizat traficul, etc..  Au inebunit astia cu totul.. .

Edited by Kres, 21 October 2019 - 11:24.


#5
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Poate nu au definitivat suma platita de Orange pe Telekom, si i-au capusat cum se face de obicei cu manageri care iau intentionat decizii proaste, ca sa mai piarda din clientii ramasi si sa negocieze o valoare cat mai mica.

E comuna tactica asta, se practica pe scara larga din anii 90 in RO si in industrie, combinate, fabrici, alte firme, si la cele care au fost de stat si la privat.
Asa au facut si cu Billa ca sa o ia mai ieftin...
Cel mai fain e cand si ei patesc apoi acelasi lucru...

Edited by loock, 21 October 2019 - 11:37.


#6
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 08.01.2007

View Postarab, on 21 octombrie 2019 - 11:15, said:

Abonament...nu?
Da.

View PostJustARandomGuy, on 21 octombrie 2019 - 11:17, said:

Si ai primit mesajul asa, "pe nepusa masa"?
Din cate observ pe site-ul lor, este un serviciu care se activeaza in urma unei cereri...
https://www.telekom....or/netsecurity/
Da.

View PostKres, on 21 octombrie 2019 - 11:23, said:



Nu ai Telekom MY Account?  Ca mi se pare ca poate fi dezactivat de acolo.. E magarie sa-l activeze fara acord.. chiar daca dau o luna gratuita.   Vezi ca poti sa le faci si o adresa prin posta ca sa nu te mai complici .. si nu stiu daca trebuie anexate documentele alea, ca oricum ai contract.

Le voi face cerere scrisă!

Edited by parintily, 21 October 2019 - 11:58.


#7
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Asta se intampla pentru ca li se permite. Ia sa se duca ANAF-ul in control, in colaborare cu ANPC, sa vada cat au incasat din magaria asta si sa le dea o amenda de 10 ori mai mare decat castigul, sa vedeti ca nu vor mai face. Dar asta n-o sa se intample, chiar daca o sa se miste ceva de ochii lumii in urma unei eventuale (auto)sesizari, amenda o sa fie probabil simbolica pentru o companie asa mare, 0.1% din profitul rezultat din asta.

#8
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 08.01.2007
Așa apărare când dau dezactivare.
Rămâne hârtia!

Attached Files



#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Inseamna ca o fi aceeasi magarie ca si antivirusul de pe internetul fix care e activat din prima, cu japca, doar ca ala parca e doar 0.5E.

Oricum, magarii dinastea ar trebui aspru pedepsite, dar na nici n-o sa se schimbe prea multe atata timp cat marea majoritate sunt plecatori de cap ...

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cu câţiva ani în urmă am avut abonament Telekom de la firmă. Chiar când au trecut de la Cosmote la Telekom. M-a sunat unul din centrală şi m-a pus să tastez nişte coduri pe telefon ca să facă "reaşezarea" în noua reţea. Rezultatul reaşezării a fost că am plătit 5 euro taxe suplimentare faţă de abonament, în acea lună. După aceea am făcut cerere la firmă ca să rezilieze abonamentul.
Ca mine au mai păţit-o, colegi de-ai mei. Când au văzut că au retrageri masive, au început cu prostii de genul celei din topic, abonaţilor rămaşi.
Cam asta ar însemna calitatea germană, să înţeleg...

#11
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 08.01.2007
Am să le trimit cererea de oprire a acestei opțiuni nesolicitate și, daca nu o fac, scriu și la ANCOM.

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La ANCOM trimiti degeaba fiindca e o speta care tine de tine ca si consumator, deci practic catre ANPC ar trebui sa te indrepti!

#13
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Daca e pe firma cum zice omul degeaba ANPC. Am primit si eu pe telefonul de serviciu acest mesaj. Cacanarie marca romtelecom.

#14
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Nu cumva l-ai activat tu din cont online? Si te faci ca ai uitat?

#15
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
da ma, l-a activat ca sa aiba motiv sa deschida topic pe SP...

sunteti geniali frate...si tu si ala de mai sus care-i recomanda
calduros ANPC-ul, desi initiatorul urla sus si tare de firma, act
constitutiv si asa mai departe...

Edited by dygey, 21 October 2019 - 14:03.


#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ah, am omis ultima fraza unde scria ca este abonament pe firma...
Oricum, ideea ramane ca ANCOM-ul nu se ocupa de asa ceva!

#17
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Ti-au spus cit costa cind ai acceptat oferta.
Acum doar ti-au spus ca este activ.
Poate nu te costa nimic, poate prima luna sau primele 3 sint gratis.
Ai sunat la relatii clienti sa intrebi ?

View Postaddelin, on 21 octombrie 2019 - 12:18, said:

Inseamna ca o fi aceeasi magarie ca si antivirusul de pe internetul fix care e activat din prima, cu japca, doar ca ala parca e doar 0.5E.
Si nu scrie pe hirtie ce servicii iti ofera si cit costa fiecare ?
Si tu nu citesti hirtia aia, inainte sa semnezi ?!

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ba da, dar ideea era ca de atunci cand semnai contractul nu aveai optiunea sa nu bifezi asa ceva!

In oferta aparea un pret, iar cand semnai: "stai asa, ca mai e si antivirusul, dar care poti sa il dezactivezi tu dupa"! La asta m-am referit ca nu era o practica chiar ok.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate