Nouă hoție marca Telekom
Last Updated: Mar 23 2021 09:29, Started by
parintily
, Oct 21 2019 11:10
·
0
#1
Posted 21 October 2019 - 11:10
Am primit pe telefon acest mesaj de la
Telekom": "Serviciul Mobile NetSecurity de protectie in reteaua Telekom este acum activ pe numarul tau. Pentru a te apara impotriva amenintarilor online, te rugam sa iti repornesti telefonul. Multumim, Echipa Telekom" Ce nu spune acest mesaj este că te costă 1,5€ + TVA pe lună per număr. E de ajuns să dai un restart din orice motiv și, gata, te-au taxat!! Sun să o dezactivez si îmi cer inclusiv copii de pe actul constitutiv și certificatul fiscal al firmei pentru dezactivare! |
#3
Posted 21 October 2019 - 11:17
Si ai primit mesajul asa, "pe nepusa masa"?
Din cate observ pe site-ul lor, este un serviciu care se activeaza in urma unei cereri... https://www.telekom....or/netsecurity/ |
#4
Posted 21 October 2019 - 11:23
parintily, on 21 octombrie 2019 - 11:10, said:
Ce nu spune acest mesaj este că te costă 1,5€ + TVA pe lună per număr. E de ajuns să dai un restart din orice motiv și, gata, te-au taxat!! Sun să o dezactivez si îmi cer inclusiv copii de pe actul constitutiv și certificatul fiscal al firmei pentru dezactivare! Nu ai Telekom MY Account? Ca mi se pare ca poate fi dezactivat de acolo.. E magarie sa-l activeze fara acord.. chiar daca dau o luna gratuita. Vezi ca poti sa le faci si o adresa prin posta ca sa nu te mai complici .. si nu stiu daca trebuie anexate documentele alea, ca oricum ai contract. Vad ca au inceput sa faca reclama puternic la produsele astea de securitate pe internet.. e un clip pe la TV cu niste copii care stau calare pe telefoane si ca ar trebui securizat traficul, etc.. Au inebunit astia cu totul.. . Edited by Kres, 21 October 2019 - 11:24. |
#5
Posted 21 October 2019 - 11:27
Poate nu au definitivat suma platita de Orange pe Telekom, si i-au capusat cum se face de obicei cu manageri care iau intentionat decizii proaste, ca sa mai piarda din clientii ramasi si sa negocieze o valoare cat mai mica.
E comuna tactica asta, se practica pe scara larga din anii 90 in RO si in industrie, combinate, fabrici, alte firme, si la cele care au fost de stat si la privat. Asa au facut si cu Billa ca sa o ia mai ieftin... Cel mai fain e cand si ei patesc apoi acelasi lucru... Edited by loock, 21 October 2019 - 11:37. |
#6
Posted 21 October 2019 - 12:01
arab, on 21 octombrie 2019 - 11:15, said:
Abonament...nu? JustARandomGuy, on 21 octombrie 2019 - 11:17, said:
Si ai primit mesajul asa, "pe nepusa masa"? Din cate observ pe site-ul lor, este un serviciu care se activeaza in urma unei cereri... https://www.telekom....or/netsecurity/ Kres, on 21 octombrie 2019 - 11:23, said: Nu ai Telekom MY Account? Ca mi se pare ca poate fi dezactivat de acolo.. E magarie sa-l activeze fara acord.. chiar daca dau o luna gratuita. Vezi ca poti sa le faci si o adresa prin posta ca sa nu te mai complici .. si nu stiu daca trebuie anexate documentele alea, ca oricum ai contract. Edited by parintily, 21 October 2019 - 11:58. |
#7
Posted 21 October 2019 - 12:11
Asta se intampla pentru ca li se permite. Ia sa se duca ANAF-ul in control, in colaborare cu ANPC, sa vada cat au incasat din magaria asta si sa le dea o amenda de 10 ori mai mare decat castigul, sa vedeti ca nu vor mai face. Dar asta n-o sa se intample, chiar daca o sa se miste ceva de ochii lumii in urma unei eventuale (auto)sesizari, amenda o sa fie probabil simbolica pentru o companie asa mare, 0.1% din profitul rezultat din asta.
|
#8
Posted 21 October 2019 - 12:17
Așa apărare când dau dezactivare.
Rămâne hârtia! Attached Files |
#9
Posted 21 October 2019 - 12:18
Inseamna ca o fi aceeasi magarie ca si antivirusul de pe internetul fix care e activat din prima, cu japca, doar ca ala parca e doar 0.5E.
Oricum, magarii dinastea ar trebui aspru pedepsite, dar na nici n-o sa se schimbe prea multe atata timp cat marea majoritate sunt plecatori de cap ... |
#10
Posted 21 October 2019 - 12:22
Cu câţiva ani în urmă am avut abonament Telekom de la firmă. Chiar când au trecut de la Cosmote la Telekom. M-a sunat unul din centrală şi m-a pus să tastez nişte coduri pe telefon ca să facă "reaşezarea" în noua reţea. Rezultatul reaşezării a fost că am plătit 5 euro taxe suplimentare faţă de abonament, în acea lună. După aceea am făcut cerere la firmă ca să rezilieze abonamentul.
Ca mine au mai păţit-o, colegi de-ai mei. Când au văzut că au retrageri masive, au început cu prostii de genul celei din topic, abonaţilor rămaşi. Cam asta ar însemna calitatea germană, să înţeleg... |
|
#11
Posted 21 October 2019 - 12:25
Am să le trimit cererea de oprire a acestei opțiuni nesolicitate și, daca nu o fac, scriu și la ANCOM.
|
#12
Posted 21 October 2019 - 12:28
La ANCOM trimiti degeaba fiindca e o speta care tine de tine ca si consumator, deci practic catre ANPC ar trebui sa te indrepti!
|
#13
Posted 21 October 2019 - 12:50
Daca e pe firma cum zice omul degeaba ANPC. Am primit si eu pe telefonul de serviciu acest mesaj. Cacanarie marca romtelecom.
|
#14
Posted 21 October 2019 - 13:02
Nu cumva l-ai activat tu din cont online? Si te faci ca ai uitat?
|
#15
Posted 21 October 2019 - 14:00
da ma, l-a activat ca sa aiba motiv sa deschida topic pe SP...
sunteti geniali frate...si tu si ala de mai sus care-i recomanda calduros ANPC-ul, desi initiatorul urla sus si tare de firma, act constitutiv si asa mai departe... Edited by dygey, 21 October 2019 - 14:03. |
|
#16
Posted 21 October 2019 - 14:09
Ah, am omis ultima fraza unde scria ca este abonament pe firma...
Oricum, ideea ramane ca ANCOM-ul nu se ocupa de asa ceva! |
#17
Posted 21 October 2019 - 14:12
Ti-au spus cit costa cind ai acceptat oferta.
Acum doar ti-au spus ca este activ. Poate nu te costa nimic, poate prima luna sau primele 3 sint gratis. Ai sunat la relatii clienti sa intrebi ? addelin, on 21 octombrie 2019 - 12:18, said:
Inseamna ca o fi aceeasi magarie ca si antivirusul de pe internetul fix care e activat din prima, cu japca, doar ca ala parca e doar 0.5E. Si tu nu citesti hirtia aia, inainte sa semnezi ?! |
#18
Posted 21 October 2019 - 14:21
Ba da, dar ideea era ca de atunci cand semnai contractul nu aveai optiunea sa nu bifezi asa ceva!
In oferta aparea un pret, iar cand semnai: "stai asa, ca mai e si antivirusul, dar care poti sa il dezactivezi tu dupa"! La asta m-am referit ca nu era o practica chiar ok. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users