Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator
 Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta

Ati returnat produse pe aliexpres...
 

Java sau Python?

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
exydos

exydos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,992
  • Înscris: 28.07.2014
Pot sa fac un curs gratuit cu certificat de la google ( ca sunt student la automstica) ce curs mi ati recomanda sa fac Java sau Python ? ( Pot alege doar unul).  Mi ar placea sa ma bag in data science, m am si inscris la un curs de la microsoft de SQL. Voi ce ziceti?

Asta e programul la python https://ibb.co/s3v0hDb
si asta la java https://ibb.co/868V1sr
Momentan stiu doar limbajul C pana la arbori .

Edited by exydos, 07 October 2019 - 12:29.


#2
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,482
  • Înscris: 10.08.2005
Python

#3
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,855
  • Înscris: 01.11.2005
De cand cu bresele de securitate de la Java, lumea nu prea se mai arunca la asa ceva.
In schimb am vazut ca se merge din ce in ce mai mult pe Pyton....
Cum a zis si colegu, mergi pe Pyton.

#4
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,387
  • Înscris: 11.08.2003
+1 pentru Python.

#5
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,455
  • Înscris: 06.01.2010