Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pareri Vivre.ro
Last Updated: Apr 17 2023 11:04, Started by
Marius19891989
, Aug 24 2019 08:54
·
0
#1
Posted 24 August 2019 - 08:54
Buna ziua,a comandat cineva de pe vivre.ro canapele?
Am tot vazut reclamele de la tv si am intrat pe site si am vazut o canapea care la ikea era 1600 ron,la vivre este 1300,transport gratuit dar vine desamblata. Sunt calitative produsele de la ei?gen Ikea macar? Sunt oarecum sceptic sa comand mobila de pe internet. Edited by Marius19891989, 24 August 2019 - 08:56. |
#3
Posted 24 August 2019 - 10:14
Ce-am comandat a fost ok.
Atentie la conditiile de transport. |
#4
Posted 24 August 2019 - 10:32
#5
Posted 24 August 2019 - 12:31
Ce calitate vrei la 1300 lei canapeaua ?
Mai in gluma, mai in serios - daca nu traiesti mult, te tine toata viata |
#6
Posted 24 August 2019 - 12:35
Este una mica,ma intereseaza daca este calitatea ca la ikea,atata tot.
Cred ca nu am sa risc si o sa iau de la ikea până la urmă. Edited by Marius19891989, 24 August 2019 - 12:35. |
#7
Posted 24 August 2019 - 12:42
Eu am cumparat f multe de la ei.
Sunt ok, problema este ca nu comunica mai deloc si te trezesti ca esti in concediu, iar curierul e cu canapeaua la poarta. |
#8
Posted 11 September 2019 - 19:36
Marius19891989, on 24 august 2019 - 10:32, said:
Ai comandat mobila?a fost calitativă? Singurul inconvenient a fost ca a fost nesimtit curierul si a aruncat-o pe scari sau nu stiu ce a facut ca s-a ciobit un coltisor. Au lucruri de calitate si la pret bun, alese bine de la furnizori. Ce am luat mai mic au venit impachetate f bine. Oricum poti sa o returnezi daca nu iti convine. Sunt seriosi. Edited by Khristine77, 11 September 2019 - 19:37. |
#10
Posted 30 October 2020 - 21:15
Am commandant o canapea de pe vivre.ro care trebuia livrata pana pe 23 Oct cel tarziu, nici azi, 30 Oct nu a ajuns, iar in cont, la status comenzi, apare ca livrata.
Am fost sunata de furnizor pe 24 Oct, programare de librare pentru 27 Oct, nimic. Pe 29 Oct am sunat eu, canapea e la ei in depozit, a promis ca azi face livrarea, nimic. Foarte neprofesionisti, si vivre.ro, si furnizorul lor. As area sa spuns despre calitatea produselor, dar n-am cum... |
|
#11
Posted 13 February 2021 - 19:59
Ce parere am despre Vivre...nu stiu daca eu am avut ghinion atat de mare sau asta e modelul lor de afaceri, sa ia rebuturile (produsele cu defect) de la furnizori externi si sa le vanda la pret “promotional” in Romania. Din 7 produse comandate in momente diferite, 5 au venit cu defect. Dupa ce le-am platit si asteptat saptamani intregi, desfacut pachetul-pareau destul de bine ambalate, ceea ce ma face sa ma gandesc ca nu e de la transport, sa gasesc masa de cafea de peste 600lei din mdf crapat, sau alta vopsita execrabil, comoda floral 2300 lei plina de defecte (de asta chiar imi pare rau, pt ca imi placea f mult, indiferent de pret, de asta am si comandat-o). Ce e amuzant cu masuta sparta, ca imediat dupa ce am returnat-o, a aparut pe stoc 1 bucata cu livrare imediata (fiind un produs dupa care asteptai 6-7 saptamani), clar era masuta returnata de mine, sa ajunga la altcineva la fel de norocos ca mine.
Eu m-am lecuit de ei. Le-am si scris, pozele atasate, dar niciun raspuns primit. Nu am pierdut bani efectiv, pentru ca le-am returnat si primit banii inapoi, dar am avut banii blocati la ei mult mult timp, practic i-am “finantat” intr-o mica masura timp de cateva luni de zile. Cand le-am scris in email ca ultimele produse comandate de la ei sunt cu plata la livrare (desi imi e peste mana sa am atata cash disponibil), au citit si au facut o noua regula pe site sa nu poti avea optiunea asta peste sume mai mari de 2500lei. In concluzie, eu nu as mai cumpara in veci de la ei si sper sa aibe din ce in ce mai putini clienti pacaliti. Aceasta e experienta mea vivre.ro Attached Files |
#12
Posted 28 July 2021 - 16:37
Buna ziua,
Am comandat de pe vivre un mobilier de living (marca Wren) fascinat de o promotie si de pozele de prezentare. Mobilierul a venit cam peste o luna de la data comenzii dar nu l-am desfacut deoarece casa unde urmam sa montam mobila era inca in constructie. Dupa ce am terminat finisajele in casa (cam dupa 3 luni) am pornit cu entuziasm sa montam mobila. Pe scurt, am deschis coletul si am constatat cu stupoare ca mobila era lovita (cantul blatului avea 2 infundaturi de 3 cm), dar nu asta a fost surpriza. Mobilierul era de foarte proasta calitate (nu avea nicio legatura cu pozele de prezentare), de ex: Pal-ul din care era facuta se faramita, canturi lipite parca cu fierul de calcat, manere montate asimetric, piciare de plastic vopsit, feroneria o gluma, dibluri lipsa, capacele de mascare ale suruburilor de prindere cadeau dupa ce lipeai si erau alta culoare etc (practic un rebut achizitionat de la parteneri externi si vandut la promotie) Am luat legatura cu reprezentantii Vivre, le-am explicat de ce am montat mobilierul mai tarziu si nu am verificat coletul la primire si i-am rugat sa dau retur produsul, motivat de ce am scris mai sus. Tot ce au putut sa faca a fost sa imi spuna ca pot repara piesa deteriorata si ca nu au cum sa mai primeasca produsul. Asa ca nu am avut ce sa fac si am aruncat acel mobilier (sub nicio forma nu puteam sa montez asa ceva, fiind si periculos din punct de vedere constructiv). Desi a fost vina mea ca nu am verificat produsul la livrare (nu am crezut nicio clipa ca Vivre poate comercializa acest tip de produse) puteau totusi sa gaseasca o solutie si sa rezolvam aceasta situatie avand in vedere "calitatea acestuia" Am scris acesta poveste doar pentru a atentiona potentialii clienti sa nu cumpere fara sa verifice produsele (si mai ales sa nu cumpere aceasta marca) |
#13
Posted 29 July 2021 - 09:46
Am comandat si eu d ela ei niste chestii:
Un seslong care , sa zicem ca e ok, dar destul de scump, s a dovedit rezistent in timp la cat l am calarit Niste covorase de bucatarie foarte proaste si scumpe , dupa cateva luni au inceput s ase desire, iar dupa prima spalare (era specificat clar pe eticheta ca se pot spala la masina de spalat) , a trebuit sa le arunc ca nu se mai puteau folosi Niste ghivece de flori care , tinute afara , s au decolorat dupa cateva ploi Per total, parerea mea, produse scumpe si slab calitative, nu voi mai cumpara d ela ei |
#14
Posted 29 July 2021 - 10:20
Din ce am observat si eu, e destul de mult marketing (reclame TV, promotii, etc) pentru niste produse de maximum medie calitate. E un fel de emag al produselor de casa. Au ajuns sa fie destul de cunoscuti astfel incat isi permit sa o mai dea cu bata in balta.
Dar e un magazin ce poate fi un punct de start in cautarea produselor. Dupa ce gasesti la ei, cel mai bine cauti acel produs si pe google, vezi unde e mai iefin, pentru ca mai toti vand aceleasi produse, nu are multe exclusivitati Vivre. |
#15
Posted 29 July 2021 - 10:22
Da...dar vezi tu...au niste preturi destul de mari la ce calitate dau...adica, zice...dau un ban dar iau ceva mai sus in calitate...nu e chiar asa, asta e marea surpriza
Eu cel putin, cu privire la covorasele pe care le am luat, am avut mari asteptari la cat am dat pe ele...din pacate, am fost dezamagit. Puteam sa iau unele la jumatate de pret de pe emag si sa ma tina la fel de mult ... Edited by cuculea, 29 July 2021 - 10:23. |
|
#16
Posted 29 July 2021 - 10:45
Da, au bagat atatia bani si sunt cunoscuti, incat isi permit sa puna si un pret mai mare, pentru ca multi intra si cumpara orbeste, ca pe emag.
Ideea e sa inteleaga lumea ca orice mobila de calitate se face la comanda. Ca e scaun, ca e masa, ca e cuier, etc. Cand cumpar ceva de pe emag, jysk, Dedeman, Bricostore, etc, eu pornesc din start cu ideea ca nu e un produs de calitate superioara si ma gandesc daca merita sa-l cumpar. Adica imi asum achizitia cu bune si cu rele, atata dau, atata primesc. Sa va faceti o idee, luam un produs de pe vivre, de la care stiu sigur care e furnizorul lor: https://www.vivre.ro...pe=3&ch_id=1273 . Marimea 140x200 lei. La ei pe site e 249.99 lei, cu RRP 544 lei. Acel RRP ei spun ca e pretul recomandat de vanzare al furnizorului. Greu poti verifica ce preturi recomandate are furnizorul, pentru ca de putine ori stii de unde e cumparat sau preturile sunt secrete. Si sa vedeti cat e pretul la furnizor: 7.PNG 444.21K 37 downloads 24.64 Euro x 4.92 = 121.22 lei, la care adaugam si TVA, ajunge la 144.25 lei. Pana la 250 lei e ce pune Vivre peste. Asta e capitalismul. Nu spun ca ar trebui sa ni-l vanda cu cat il cumpara. Vivre mai are costuri de transport, salarii, site, reclama, etc, toate incluse in fiecare produs ce il vand. Doar ca atunci cand va luati un produs, de la oricine, ganditi-va ca poate ei il cumpara la jumatate de pret. Deci calitatea produsului nu e corelata neaparat cu pretul de vanzare, pentru ca in el e adaugat profit destul de mare, plus ale cheltuieli pe care clientul le plateste. |
#17
Posted 31 July 2021 - 07:41
Vivre e doar o platformă de vânzări. În afara de puținele produse marcate cu stoc limitat, pe care le vând ei direct, restul se aduc clientului, la comandă, direct de la furnizori. Vivre nici nu știe cum arată majoritatea produselor, el face drop shipping.
|
#18
Posted 15 March 2022 - 22:27
Ce parere am despre Vivre...se pare ca modelul lor de afaceri este sa ia rebuturile (produsele cu defect) de la furnizori externi si sa le vanda la pret “promotional” in Romania. Produsul a venit cu defect, o aruncatura de ate colorate... Dupa ce l-am platit si asteptat, pachetul parea destul de bine ambalat, sa l desfac si sa constat ca nu are nicio treaba realitatea cu site ul ba chiar gasesc o adunatura de culori, unde ar fi trebuit sa fie doar 3, simplu, ca in poze.
Eu m-am lecuit de ei. Le-am si scris, am atasat si pozele, dar niciun raspuns primit. Nu am pierdut bani efectiv, pentru ca am facut retur si urmeaza sa primesc banii inapoi, dar am banii blocati la ei aiurea,produsul fiind achitat cash , iar politica lor de a returna banii in cont, e de durata, practic i-am “imprumutat” pentru cateva zile. In concluzie, eu nu as mai cumpara in veci de la ei si sper sa aibe din ce in ce mai putini clienti pacaliti. Aceasta e experienta mea vivre.ro |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users