Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

7artisans 4mm F/2.8 fisheye circu...

DVD-uri INTENSO

Perlele internetului in Germania
 Invision Community, Editați ...

Despre cei ce ti se adreseaza agr...

Dispar mesaje din Messenger Faceb...

Acer Veriton N4640G barebone - ra...
 Flacara mica cand bransez in prel...

Problema plita electrica

Problema pornire

Inlocuire "pornire cu cheie&#...
 Peleti amestecati cu boabe porumb...

Reparatie acoperis din sindrila b...

Multifunctional color 1000 RON max

Nu merge sunetul pe cablu
 

Service sony

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
ABCDEFGHIJKLMNOP

ABCDEFGHIJKLMNOP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 15.10.2014
Adineaori am fost la depanero si am aflat ca refuza sa repare orice produs Sony. Am sunat la un alt service care mi a zis ca si ei refuza sa mai repare rpdouse Sony.

A înnebunit lumea? Mi au explicat de ce nu mai lucrează cu Sony si motivele par justificate. Trebuie susținere din partea unei asemnea firme cu know how si piese ca sa poți lucru ca service cu produsele Sony. Deci a înnebunit Sony. Sony refuza sa ajute serviceurile, in afara de 2 in tot Bucureștiul.

Daca erau doar 2 pe garanție era cum era dar din cr am înțeles Sony a pus bete in roate chiar si serviceurilo care lucrau in post garanție. Adică vine omul dispus sa repare produsul pe banii lui dar nimeni nu poate ca Sony nu oferă nici informații nici piese.

Cică doar doua serviceuri sunt autorizate Sony in tot Bucureștiul. Ăștia de la Sony nu conștientizează ca volumul de lucru la numai 2 servicuri o sa fie prea mare? In plus asigură monopol acelor 2 servicuri astfel ca de exemplu amândouă închid foarte devreme. Nu ai de unde alege, in funcție de locație, in funcție de ora etc.

Cum e permis așa ceva? Ti se strica aparatul ... Si aia e il arunci ca nu stai sa aștepți 6 luni daca trebuie 6 luni sa îți repare aparatul.

Cum e posibil ca o firma de renume ca Sony sa ia decizii de așa natura încât sa ajungă clienții sai fara posibilitatea serviciilor unui service?

#2
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Stai ca nu inteleg.
Tu ai un aparat Sony, ai fost deja la cele 2 service-uri si te-au programat peste ... ICSHPE luni ?
Sau te roade grija ca e aglomeratie la cele 2 service-uri ?!

#3
Freak404

Freak404

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 985
  • Înscris: 29.01.2008

View Posttrollerul_de_serviciu, on 05 august 2019 - 19:20, said:

Stai ca nu inteleg.
Tu ai un aparat Sony, ai fost deja la cele 2 service-uri si te-au programat peste ... ICSHPE luni ?
Sau te roade grija ca e aglomeratie la cele 2 service-uri ?!
El e suparat ca doar in 2 service'uri se repara produse Sony, ar vrea mai multe.

#4
ABCDEFGHIJKLMNOP

ABCDEFGHIJKLMNOP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 15.10.2014
Am stricat o camera Sony am fost la just IT si după o luna nici nu s au uitat la camera. Nu a durat 1 luna sa o repare, o luna nici nu s au uitat. Pentru ca se ocupa inti de cei in garanție si erau inundați de cereri.

Am luat o alta camera de pe olx si fiind de pe olx vreau sa merg la un service sa o inspecteze si sa o si "regleze". M rog nu intru in detalii acum care e prob cu camera de pe olx. Important e ca vreau service. La depanero aflu nu ca nu mai e autorizat Sony. ... Ca refuza sa accepte orice produs Sony indiferent ca e pe banii tai sau nu. Refuza pur si simplu. La itc service am sunat același răspuns.

Deci just IT si inca un service doar par sa nu fie doar autorizați sa lucreze cu produse in garanție. . .. Ci sa fie singurele serviceuri care lucrează cu Sony punct. Pai... Nu ma mira atunci ca just it era așa de inundat de cereri. Dar asta e anormal.

E Sony totuși nu e vreo firma mica. Cat... 50% probabil? Din toți cetățenii din București care au aparat foto video altul decât telefoanele mobile probabil au de la Sony. Cați o sa aibă de la panasnic? Poate nikon sau canon dar sunt sigur ca o proporție foarte mare au produse Sony. Si ăștia nu permit nimănui sa ofere reparații decât la 2 servicuri?

Daca era doar depanero pate erau ei nebuni dar si itc service mi au zis la fel. Revin, nu accepta deloc, nu e o problemă de garanție e o problemă de refuz total. Depanero mi au zis ca e pur si simplu din cauza ca nu stiu cum sa repare Sony ca practic aia țin know-how-ul sub cheie.

Toată povestea asta nu e anormala?

Edited by ABCDEFGHIJKLMNOP, 05 August 2019 - 19:39.


#5
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 63,440
  • Înscris: 15.06.2004
Cei care reprezinta SONY in Romania ce zic ?
I-ai contactat ?

#6
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Eh, parca e deja alta poveste.
Si asta lunga si plina de inutilitati, dar se intelge altceva acum.

Da, AUTORIZATE, in Bucuresti sint 2 si in toata Romania vreo 10-12:
https://locator.sony...gitude=24.69727
De ce... asta chiar nu ma intereseaza.

Ne-autorizate... poate gasesti, in cele din urma, daca stai sa cauti "service foto" in tot Bucurestiul.
Nu ai cum sa judeci situatia totala dupa 3 raspunsuri de la 3 firme.

View PostABCDEFGHIJKLMNOP, on 05 august 2019 - 19:38, said:

nu stiu cum sa repare Sony ca practic aia țin know-how-ul sub cheie.
Eh, voila, vezi ca exista si o explicatie ?!

#7
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 29.11.2005
Asta e începutul sfârșitului.Divizia de telefoane se închide.Ca televizoare vinde infirm fata de alții.Ce mai merge la ei e play stationul.Cu camerele video sa cam terminat au cam rămas doar cele profesionale deci vânzări foarte mici.Si prin Italia aveau o rețea destul de ciudata de service.La play station trebuia sa îl aduci pe cel vechi la schimb ,mai puneai 50% din prețul lui și primeai unul nou indiferent de defect.Deci nu reparau nici acolo.
Ăștia ciudații o sa cam dispară.

#8
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 21.08.2005
Probabil firmele alea două care lucrează cu Sony și-au negociat și o zonă de exclusivitate în contractul care îl au cu Sony Posted Image
Vorbește cu un moderator să îți mute topicul pe aria Foto fiindcă cred că acolo primești informații mai relevante pe tema asta.

#9
ABCDEFGHIJKLMNOP

ABCDEFGHIJKLMNOP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 15.10.2014
Daca ăștia sunt atât de nesimțiți încât sa tina know howul sub cheie si sa ajungă serviceurile sa NU STIE cum sa repare un produs Sony... Ma gândesc poate ar trebui Sony Romania in sine sa fie raportat la anpc... Ce naiba ... Depanero din ce am văzut pe internet sunt o firma uriașă... Da poate găsesc vreun colt de bloc, vreun kiosculet unde s ar încumeta sa facă ce am de făcut la camera... Dar eu vreau o firma serioasa. "Nu ai cum sa judeci situatia totala dupa 3 raspunsuri de la 3 firme." urmărind toate rezultatele pe google pentru service camera video Sony București cred ca sunt in total... Nu stiu 6-7 in total cu tot cu just IT depanero si itc service. Daca depanero refuza total sa se si uite la produsul tau atunci sunt șanse foarte mari ca mâine când sun la alea care au rămas sarimesc același rezultat. Daca just IT sau alalalt absolut audio video sau cum s o numai daca sunt amândouă inundate de cereri... Înșeamna ca... Ce naiba... Nu are cine sa îmi regleze camera deloc. Pai, asta nu e ceva normal. Daca înțeleg bine situația ar merita raportat Sony la anpc.

Dintre persoanele care vad acest thread: cați v ați dus la servicuri Sony in ultima vreme? E atât de nasoala situația pe cat pare?

#10
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 21.08.2005

View Postgymy, on 05 august 2019 - 19:48, said:

Asta e începutul sfârșitului.Divizia de telefoane se închide.Ca televizoare vinde infirm fata de alții.Ce mai merge la ei e play stationul.Cu camerele video sa cam terminat au cam rămas doar cele profesionale deci vânzări foarte mici.Si prin Italia aveau o rețea destul de ciudata de service.La play station trebuia sa îl aduci pe cel vechi la schimb ,mai puneai 50% din prețul lui și primeai unul nou indiferent de defect.Deci nu reparau nici acolo.
Ăștia ciudații o sa cam dispară.

Nu cred, toți ăilalți (Canon, Nikon, etc) pun în camerele lor senzor Sony, dimpotrivă cred că pe măsură ce aparatele foto low-end sunt înlocuite de telefoane cu camere din ce în ce mai performante, toți se vor concentra mai mult pe zona profesională de camere.

#11
ABCDEFGHIJKLMNOP

ABCDEFGHIJKLMNOP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 15.10.2014

View Posteugeniusro, on 05 august 2019 - 19:56, said:

Probabil firmele alea două care lucrează cu Sony și-au negociat și o zonă de exclusivitate în contractul care îl au cu Sony Posted Image
Vorbește cu un moderator să îți mute topicul pe aria Foto fiindcă cred că acolo primești informații mai relevante pe tema asta.

E camera video nu e foto. Oricum nu stiu cum sa comunic cu moderatorii sa mute topicul.

In ce privește exclusivitatea... Mi se pare ca la just IT e un singur tehnician.... Asta ar fi si prostie sa îți arunci in cap toți utilizatorii de produse Sony din tot Bucureștiul ... Nu, tind sa cred ca decizia asta a luat o Sony Romania .

Nu stiu exact toate dedesubturile problemei, ce stiu e ca depanero din ce stiu e firma mare, se ocup cu tot soiul de reparații de electronica... Si in trecut lucrau cu Sony dar recent refuza sa accepte orice produs Sony. Concret am reținut ca e din cauza ca Sony nu le mai oferă training si piese... Dar a fost o simpla conversatie intr un domeniu pe care nu il cunosc. Impresia generala pe care mi a dat o a fost ca intr un fel sau altul Sony le a pus bete in roata simau fost forțați sa renunțe la rpdusele Sony. E chiar culmea o firma care se ocupa de samsung panasonic etc. Sa excludă doar Sony. Înseamnă ca Sony a făcut undeva o prostie si mi se pare de neacceptat.

Pana una alta eu mu stiu unde sa !erg cu camera. Adică sunt forțat sa încerc iarăși la just IT sau la absolut audio video dar daca iar am probleme cu aia ATUNCI chiar nu mai am ce sa fac .si acuma e doar un reglaj dar daca era stricata pe bune camera? Revin, doar nu oi arunca produse electronice când pot fi reparate... Da am scris mai sus ca am stricat o camera ca am fost la just it i nu au putut s o repare si am luat acuma de pe olx dar aia veche intrase in contact cu lichid si aia nu prea are șanse sa se repare... Dar daca e o defectiune care stiu sigur ca e realist sa poata fi reparata....dar fiind post garanție stau la coada 1 luna sau mai mult... Deci asta e bataie de joc fata de oameni.

Edited by ABCDEFGHIJKLMNOP, 05 August 2019 - 20:13.


#12
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 21.08.2005
Cred că aici trebuie să postezi, eventual vezi ce discuții mai sunt acolo că poate au discutat și alții pe tema asta.

https://forum.softpe...aparatura-foto/

Ăia de pe aria Foto vorbesc de bine despre ăștia: http://kamerawerk.ro/

Edited by eugeniusro, 05 August 2019 - 20:22.


#13
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,643
  • Înscris: 13.10.2009
Amice, mai intai de toate...calmeaza-te. N-are rost, trust me. Oricat te-ai revolta tu
p-acolo, o sa rezolvi fix o laie, ba ai sa mai starnesti si hohote de ras, dupa caz.

In primul rand, nici un producator nu poate fi obligat sa puna la dispozitia cuiva,
persoana fizica sau service, know-how-ul, piesele de schimb sau aparatura care
sunt necesare procesului de reparatie. Nicaieri, niciunde, etc. Daca vrea un singur
service, cu un singur om acolo sau chiar deloc, e fix problema lu' producator.

In al doilea rand...Depanero si firma uriasa, imensa, colosala. Am ras! Niste lepre
si cam atat, mai mult service de produse ieftine chinezesti si turcesti, iar in rest...
firma de curierat, asigura doar tranzitul produselor cu o marca mai cat de cat pe
ele catre service-urile autorizate. Sa nu intram in detalii despre calitatea reparatiilor
prestate de ei, ca o iei la fuga. Si crede-ma, stiu extraordinar de bine ce spun.

In al treilea rand...ANPC. Vise umede, taica. Atat spun: legea 449/2003, articolele
9 pana la 14. Si vrajeala asta tine doar in caz de garantie, daca vrei post-garantie
vei fi pupat din mers si nu se va mai uita nici dracu' la tine. Sau poate te gandesti
la aia cu durata medie de functionare? Buna gluma!! In caz de garantie poate nici
sa NU EXISTE SERVICE AUTORIZAT si e perfect ok. Da ai citit bine, nu exista nimeni
care sa-ti repare tie trotineta, si mai e si PERFECT LEGAL! In fata ta raspunde ala
care ti-a vandut jafu' si pa, inlocuire sau banii inapoi si multa durere in c*r fata de
produsul de care te-ai atasat tu nespus. Again, si aici stiu perfect ce spun.

In locul tau as zice mersi ca nu a ajuns produsul ala pe mana celor de la Depanero.


End of story.

Edited by dygey, 05 August 2019 - 22:39.


#14
valirex

valirex

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,364
  • Înscris: 30.07.2006
Si eu am probleme tot cu o camera video Sony dar inca nu am dus-o la reparat.
Am trimis insa cateva mailuri la niste centre de reparatii si doar unul m-a refuzat,a zis ca nu se mai ocupa de Sony.
Am trimis chiar si la Depanero pe 11 iulie si nu m-au refuzat,insa la ce citesc pe aici despre ei nu prea am inredere sa o duc acolo.
Iata raspunsul din mail al celor de la Depanero,dupa ce le-am zis modelul camerei si defectul:

"Buna ziua,
Costul unei reparatii se poate transmite doar in urma verificarii produsului de catre departamentul tehnic. In urma constatarii, se va solicita deviz pentru piesele necesare reparatiei la furnizor.
In cazul in care produsul nu se mai afla in termenul de garantie, diagnosticarea se poate efectua intre 1-4 zile lucratoare, iar daca sunteti de acord cu devizul de reparatie, finalizarea reparatiei poate varia pana la 20 zile calendaristice de la momentul acordului.
In cazul in care nu doriti reparatia, se va achita o taxa de diagnosticare de 70 lei.
Acesta se poate prelua printr-un curier, in mod gratuit. Aveti posibilitatea de a deschide o solicitare pe site ul Depanero, accesand link ul: https://www.depanero.ro/pick-return , sau apeland numarul de contact al callcenter ului: 0742726843. De asemenea, produsul se poate preda personal la sediul Depanero: Sos Orhideelor, nr 27-29 sector 1 Bucuresti."

#15
pstdgt

pstdgt

    Monsieur

  • Grup: Administrators
  • Posts: 5,847
  • Înscris: 06.02.2002
Topic - mutat Posted Image
Offtopic - sters Posted Image
You guys - back on topic Posted Image

#16
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,873
  • Înscris: 28.12.2006

View PostABCDEFGHIJKLMNOP, on 05 august 2019 - 19:08, said:

Cum e posibil ca o firma de renume ca Sony..
Este ca te-au pacalit si ti-au luat banii?
Mana intinsa care nu spune o poveste...

#17
ABCDEFGHIJKLMNOP

ABCDEFGHIJKLMNOP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 15.10.2014
Am cautat de zor service sony ieri. Pot spune ca cine are camera de fotografiat are poate cateva optiuni. PEntru aia cu produse profesioniste, iarasi, exista optiuni. Telefoanele, teelvizoarele, aparatele foto etc. revin, de la sony, fiecare e cu serviceurile lui. PE partea de camera video insa ghinion.

La omicron e plecat in concediu si ala de la receptie nu a stiut sa imi raspunda daca se pot repara la ei produse sony fara garantie.

Cei de la ITC service au zis ca pana la urma accepta post-garantie produse sony. Dar cand l-am intrebat de chestii mai sensibile, gen sistemul de stabilizare optica, parea ezitant la telefon.

Absolut audio video nu cred ca exista. Oricum au aceiasi adresa ca Pecef Tehnica, dar la telefon raspunde numai la pecef. Oricum desi aia apar la Bucuresti, ei de fapt trimit produsele la Ploiesti.

Pecef tehnica si just it sunt singurii autorizati din ... bucuresti. Ceea ce inseamna doar unul autorizat in Bucuresti, ca pecef e la ploiesti. Doar punctul de primire e in Bucuresti.

Pana una alta optiunile sunt extrem de slabe. Si nu e normal.

Unii dintre ei mi-au zis la telefon ca e dificil sa lucreze cu sony pentru ca persoanele de la conducerea sony Romania .... nu stiu exact cum sa reproduc aici, decat cum am zis in alte postari: pun bete in roata in loc sa vine in ajutorul serviceurilor sau chiar si clientilor.

Poate solutia ar fi un email la Sony Japonia, sa aiba mai multa grija pe cine angajeaza in Romania?

Dar pe bune chiar e anormal. Poate ca unora dintre voi vi se pare o pierdere de timp sa scriu despre asta, dar este strigator la cer si nu pot sa nu reactionez in niciun fel.

Acuma am luat ceva ieftin si vechi de pe olx, dar ma batea gandul sa imi iau ceva totusi nou si performant.... asta insemna 2000-4000 de lei. La banii aia, Sony nu isi ajuta clientii? Se strica in garantie: pai, e coada. Sau dureaza ca trebuie sa le duca pana in Ploiesti. Timp mancat din plin.

Daca pierd garantia din ceva minor? La urma urmei garantia este birocratie si la birocratie... orice e posibil. Zice ala ca nu stiu ce zgarietura e motiv de pierdut garantia, nu stiu. Produsul are o defectiune care s-ar putea repara, dar nu mai am garantie. Ce fac? Ca n-am unde s-o duc. Dau 3500 de lei pe un produs si sunt tratat asa? sa nu am optiuni? Sa imi zica toate serviceurile ca nu lucreaza cu produse sony orice ar fi decat alea autorizate si la alea autorizata stau si astept....

E si asta o chestie, cand trebuie sa imi aleg un aparat, camera video, telefon, calculator, etc. ce-o fi, nu ma mai uit DOAR la partea tehnica... sau la brand.... conceptul de "brand de incredere" ala a fost, aruncat pe fereastra. Acuma trebuie sa analizez si sa compar produsele atat din prisma tehnica cat si sa ma uit la firma respectiva cate serviceuri are in Bucuresti.

Vorbim totusi de sume mari de bani cand vine vorba de electronice. Nu este DELOC normal ca la astfel de produse sa nu poti gasi service.

View Postvalirex, on 05 august 2019 - 23:43, said:

Si eu am probleme tot cu o camera video Sony dar inca nu am dus-o la reparat.
Am trimis insa cateva mailuri la niste centre de reparatii si doar unul m-a refuzat,a zis ca nu se mai ocupa de Sony.
Am trimis chiar si la Depanero pe 11 iulie si nu m-au refuzat,insa la ce citesc pe aici despre ei nu prea am inredere sa o duc acolo.
Iata raspunsul din mail al celor de la Depanero,dupa ce le-am zis modelul camerei si defectul:

"Buna ziua,
Costul unei reparatii se poate transmite doar in urma verificarii produsului de catre departamentul tehnic. In urma constatarii, se va solicita deviz pentru piesele necesare reparatiei la furnizor.
In cazul in care produsul nu se mai afla in termenul de garantie, diagnosticarea se poate efectua intre 1-4 zile lucratoare, iar daca sunteti de acord cu devizul de reparatie, finalizarea reparatiei poate varia pana la 20 zile calendaristice de la momentul acordului.
In cazul in care nu doriti reparatia, se va achita o taxa de diagnosticare de 70 lei.
Acesta se poate prelua printr-un curier, in mod gratuit. Aveti posibilitatea de a deschide o solicitare pe site ul Depanero, accesand link ul: https://www.depanero.ro/pick-return , sau apeland numarul de contact al callcenter ului: 0742726843. De asemenea, produsul se poate preda personal la sediul Depanero: Sos Orhideelor, nr 27-29 sector 1 Bucuresti."

I-am sunat pe cei de la depanero sa vad daca poate imi da la telefon informatii diferite de cei de la receptie. In emailul tau ai scris ca e SONY? In orice caz la telefon desi le-am zis ca e Sony m-a intrebat mai departe modelul. Ceea ce sugereaza ca ar lucra cu unele modele? Nu stiu, oricum, dupa cum am zis de o mie de ori, ceva e putred cand te intoarce o firma mare ca depanero din drum pentru un produs de la o firma atat de mare ca Sony.

Am fost odata la un service colt de bloc in 2017 pentru un macbook si l-au putut repara. Apple se presupune ca e nu stiu cum nimeni nu se poate atinge de produsele lor ca sunt prea smechere sa le repare oricine pe lume asta. Si totusi aia au putut. Dar o camera video sony, nu, aia e mai complicata!?

#18
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,873
  • Înscris: 28.12.2006
Trimite in ungaria sau germania. Asta e viata, daca nu se poate nu se poate aici la noi. Sau fa o reclamatie la sony.jp

Edited by crokodilu, 07 August 2019 - 13:34.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate