Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Revolut - Better than your bank - FARA PROMOTII!
Last Updated: Apr 26 2024 07:38, Started by
Lex404
, Jul 07 2019 21:03
·
67
#10153
Posted 12 January 2022 - 17:43
DA. Si eu am primit. Dar momentan eu doar pentru un card virtual care avea valabilitate inca vreo 3 ani.
Eu am ignorat mesajul, dar m-am trezit ca nu mai merge plata cu Google Pay si am descoperit ca acel card virtual, pe care il aveam inrolat in GooglePay, a fost sters din lista de carduri si am generat altul. |
#10154
Posted 18 January 2022 - 12:45
Am si eu cerere de schimbare a cardului existent valabil pana in 2025. Cel nou e pe drum (FREE), valabilitate 2027, măcar atât! E nevoie de activare prin tranzactie la POS/ATM pe bază de combinație chip+PIN. Aveti idee, e suficientă autentificarea la ATM, având sold ZERO ... fără a face vreo tranzactie propriuzisă?
|
#10155
Posted 18 January 2022 - 12:55
vladut_v, on 18 ianuarie 2022 - 12:45, said:
Am si eu cerere de schimbare a cardului existent valabil pana in 2025. Cel nou e pe drum (FREE), valabilitate 2027, măcar atât! E nevoie de activare prin tranzactie la POS/ATM pe bază de combinație chip+PIN. Aveti idee, e suficientă autentificarea la ATM, având sold ZERO ... fără a face vreo tranzactie propriuzisă? |
#10156
Posted 18 January 2022 - 13:46
vladut_v, on 18 ianuarie 2022 - 12:45, said:
Am si eu cerere de schimbare a cardului existent valabil pana in 2025. Cel nou e pe drum (FREE), valabilitate 2027, măcar atât! E nevoie de activare prin tranzactie la POS/ATM pe bază de combinație chip+PIN. Aveti idee, e suficientă autentificarea la ATM, având sold ZERO ... fără a face vreo tranzactie propriuzisă? |
#10157
Posted 18 January 2022 - 18:43
c_alecs, on 18 ianuarie 2022 - 17:54, said:
Ce spui tu sunt mituri. 1. topup card lei -> schimb euro Revolut -> transfer SEPA (5 minute toate operatiunile) 2. topup card euro -> transfer SEPA din Revolut (5 minute toate operatiunile) Probabil conteaza mai mult relatia veche cu Revolut si ca in principal fac transferuri intre conturile mele. Ocazional platesc diverse servicii sau plati intre prieteni. Si oricum blocarea contului Revolut inseamna doar ca nu le mai poti folosi serviciile. Iti transferi banii inapoi in conturile bancare personale si ai scapat de ei. Mai bine iti raspund aici, sa fim on topic... https://www.revolut....-RO/legal/terms 11. Are there any restrictions on using the Revolut app or Revolut Card? Ia si citeste cu atentie ce scrie, iti dau si un indiciu - ultimul punct de acolo. Da, poti face rapid ce ai zis, dar asta nu garanteaza ca si data viitoare vei mai putea face. |
#10158
Posted 18 January 2022 - 19:45
Am subliniat ca mut banii repede pt ca mai exista mitul ca daca faci un schimb valutar si apoi trimiti banii din Revolut atunci exista inca un motiv pt inchiderea contului.
La ultimul punct spune sa nu faci specula. Asta inseamna sa vinzi valuta scump si sa o cumperi ieftin (sau altfel spus tranzactii forex). Da, nu utilizez astfel Revolut. Daca s-a inteles ca fac specula, atunci imi pare rau. Edited by c_alecs, 18 January 2022 - 19:45. |
#10159
Posted 18 January 2022 - 19:59
wertyck, on 12 ianuarie 2022 - 17:43, said:
DA. Si eu am primit. Dar momentan eu doar pentru un card virtual care avea valabilitate inca vreo 3 ani. Eu am ignorat mesajul, dar m-am trezit ca nu mai merge plata cu Google Pay si am descoperit ca acel card virtual, pe care il aveam inrolat in GooglePay, a fost sters din lista de carduri si am generat altul. |
#10160
Posted 19 January 2022 - 14:30
Primit și eu notificare de înlocuire card, acum câteva zile.
Al meu expiră în mai 2025. Am solicitat înlocuirea și ajunge până la sfârșit de ian. Edited by Vlad_22, 19 January 2022 - 14:31. |
#10162
Posted 20 January 2022 - 18:09
Da. Am apasat pe cel mai folosit si atat, a disparut chestia aia.
Credeam ca exista undeva la setari, dupa cum spuneau in mail. |
|
#10163
Posted 20 January 2022 - 19:14
Da, si mie mi-au cerut. Cam pierdere de timp, dar... treaba lor.
|
#10164
Posted 21 January 2022 - 00:45
salutare . am primit un email de la revolut sa le spun scopul contului si habar nu a unde
trebuie sa raspund. ma poate ajuta cineva ? multumesc anticipat |
#10165
Posted 21 January 2022 - 00:52
Deschizi mail-ul pe telefon si apesi pe butonul respectiv din mail ...
Ar fi trebui sa primesti si o notificare de la Revolut pe telefon, ducea in acelasi loc. |
#10166
Posted 21 January 2022 - 01:01
#10167
Posted 21 January 2022 - 09:20
mi-a venit si mie notificarea... le-am zis ca pt transferuri o folosesc
ca majoritatea tranzactiilor cam asta sunt, bine, si cumparaturi online... dar mai rar |
|
#10168
Posted 21 January 2022 - 15:07
mie mi-a venit si account propose si schimbare card fizic, desi expira in martie 2023.
|
#10169
Posted 21 January 2022 - 15:38
Încă n-am primit mesaj cu account purpose. Ce-i drept, în acest moment, am 0 Ron în Revolut.
Edited by Vlad_22, 21 January 2022 - 15:39. |
#10170
Posted 21 January 2022 - 19:54
Salutare,
Stie cineva daca Revolut Bank acorda credite pentru clientii din Romania, in momentul de fata? Multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users