Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme LCD LG 32LM611S
Last Updated: Jul 05 2019 19:33, Started by
Eugen1968
, Jun 28 2019 06:33
·
0
#1
Posted 28 June 2019 - 06:33
Salut,
Posed acest TV LCD din anul 2012. Zilele trecute am avut surpriza ca sa-l pornesc si sa afiseze mesajul ca semnalul este inexistent.... afisa canalul DIGI24 HD si mesajul "lipsa semnal". Schimb canalul din telecomanda si la fel. Am adus TV-ul din bucatarie sa verific cablul si... semnal garla. Ii dau sa caute canalele si nu gaseste nimic. Selectez cautare manuala, introduc frecventa, QAM etc si apare semnal peste 90% si calitate la fel, selectez comanda actualizare canale si dupa ce face cautarea pe frecventa respectiva spune ca nu gaseste nici un canal... Il scot din priza il las 30-40 secunde, scanez reteaua pe automat si gaseste toate canalele. Opa, Penelopa si-a revenit zic si-l opresc... Mai tarziu il pornesc la fel "Lipsa semnal". CONSTATARE: - pe DVB-C si pe DTV Satelit nu reda nici un program. - pe cautare manuala in DVB-C si DTV arata ca semnal exista - calitate si - pe TV analogic in reda programele TV. Ce parere aveti? PS. am incercat sa-i dau o revenire la setarile din fabrica dar aceste comenzi in meniu sunt estompate si nu pot sa le accesez... ceeace mi se pare ciudat. O sa fac niste poze mai tarziu... |
#4
Posted 28 June 2019 - 09:37
Eugen1968, on 28 iunie 2019 - 06:33, said:
Ce parere aveti? Acest defect se repara simplu și în termen scurt prin înlocuirea unei singure componente daca îl duci la un service serios. Daca ești genul care are o "jenă" să cam scoata ceva din portofel (cum sunt marea majoritate a celor care întreabă pe aici în loc sa apeleze direct la service) și îl duci la un cârpaci d-ăla autointitulat "depanator" cu baracă la stradă și care, ca și tine, întreabă pe forumuri cum se repară..atunci deja problema se schimbă. Edited by eiven, 28 June 2019 - 09:40. |
#5
Posted 28 June 2019 - 16:52
dhx, on 28 iunie 2019 - 08:20, said:
Sau iei un mediabox eiven, on 28 iunie 2019 - 09:37, said:
Eu am părerea că ar trebui să pui această întrebare la service, în momentul în care ai ajuns cu el acolo, nu pe un forum unde orice ți s-ar răspunde nu o să ai capacitatea să-l repari singur la un astfel de defect, căci dacă o aveai îl reparai făra să mai întrebi pe aici, și nici nu o să-ți explice cineva cum să faci trei pase magice prin fața lui și o să se repare singur. Acest defect se repara simplu și în termen scurt prin înlocuirea unei singure componente daca îl duci la un service serios. Daca ești genul care are o "jenă" să cam scoata ceva din portofel (cum sunt marea majoritate a celor care întreabă pe aici în loc sa apeleze direct la service) și îl duci la un cârpaci d-ăla autointitulat "depanator" cu baracă la stradă și care, ca și tine, întreabă pe forumuri cum se repară..atunci deja problema se schimbă. Şi nu pricep ce cauţi pe aici dacă nu-ţi convin subiectele. Sau eşti de la vreun service şi eşti supărat că-ţi mâncăm pâinea... Văd că eşti nou pe aici... lasă-ne în pace că ştim noi ce trebuie să facem. De-aia este forum ca să vorbim, să ne impărtăşim experienţa. Faptul ca nu mai funcţionează este un motiv perfect să cumpăr unul nou... că tot am văzut la Altex un 4k de 1 un metru si ceva.... că de aşa îi stă bine românului să o aibe cât mai mare. De luni sunt în concediu şi prima în zi am de gând sa-l fac bucăţi şi dacă până-n seară nu funcţionează cum trebuie marţi am şi cumpărat unul nou, iar miercuri dacă mai am timp şi dacă nu s-a prăjit în el ceva iremediabil o să mai să-l mai repar un pic. Aşa că nu mai da sfaturi şi lasă băieţii să-şi exprime ideile... că la service tot nu-l duc ca să mori de ciuda... sic Deci ce părere aveţi aş dori sa rescriu firmwarele întâi să nu fie cumva alterat. Acum este pus ultimul soft şi nu vrea să-l mai înghită odata. Există cumva vreo procedura la LG să mai scriu odata aceeaşi versiune de firmware? Edited by Eugen1968, 28 June 2019 - 17:03. |
#6
Posted 03 July 2019 - 16:56
Revin cu rezolvarea problemei semnalate care era modulul CAM de la DIGI.
Cand il intro-bag in CI toate programele dispar si tv-ul zice ca semnalul este inexistent. Am incercat pe inca 2 televizoare Samsung, numai ce pe acestea dispare imaginea dar nu zice lipsa semnal ca pe LG. Am fost la magazin la RCS si acestia l-au inlocuit imediat. Dupa unii juniori trebuia dus la reparat... ca doar ei stie d-astea... Edited by Eugen1968, 03 July 2019 - 16:59. |
#7
Posted 05 July 2019 - 19:33
Junioare nu fi rău, ca să nu zic mârlan. Nu uita ca asta este un forum public unde fiecare ajuta / da cu părerea după cum îl duce capul, decizia finala îți aparține. Să nu mai menționam că la sfârșit de zi nimeni nu îți datorează nimic bro.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users