Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare masina de taiat faian...

Diferenta nivel intre camere la s...

huawei nova 10 probleme

Firma reparat canalizare fara sap...
 Retea casa (5 Tv + 6 camere IP +a...

Studio claims (reclamatii pe teme...

Transfer ebook pe Kindle

Radiografie panoramica - plomba
 Tranzit Romania - Italia cu masina

Unde se afla arhivele administrat...

Imprimanta micuta recomandari

Cuplu + grade
 Calorifer radet

The Idol (2023-)

incarcatorul de baterie de la o &...

erori Site Health wordpress
 

Mentenanta Telekom de peste 7 ore :)

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
KENNIANU

KENNIANU

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 08.04.2008
Greseala

#20
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,886
  • Înscris: 25.08.2009
Sunt si intreruperi care au cauze obiective. Ca exemplu (nu e telekom, e digi) ieri cineva din familie s-a dus sa rezilieze un contract. Se mutase de la adresa respectiva, se "reintregise" familia. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat. Omul care dorea rezilierea si predarea echipamentelor ieri (azi e ultima zi lucratoare din luna iunie) a plecat din Bucuresti. Concluzia: va plati inca o luna un abonament de cca 55 lei fara sa-l foloseasca.  NU prea e corect dar ce vina are aici digi? Nici una. Nu le functionau echipamentele din cauze obiective, adica retea enel cu probleme. Care retea e posibil sa fi cedat din cauza incarcarii mari date de functionarea aparatelor de aer conditionat. Care functionau din cauza caldurii. Care...

#21
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,208
  • Înscris: 04.02.2011

View PostNaijax, on 27 iunie 2019 - 17:28, said:

Pai au mai comis-o si anul trecut
Tot in Cluj

Clientii au primit o reducere echivalentă unei zile de abonament si ceva credit suplimentar pentru cei cu preplata.

Toate astea pentru ca in Cluj sunt o gramada de firme de IT Posted Image
Cam trist, la Orange îmi ofereau toată luna gratuit. Așa mi se pare normal, am activat o opțiune la concurență, opțiune de o lună.

View Postaltuser09, on 28 iunie 2019 - 06:24, said:

Sunt si intreruperi care au cauze obiective. Ca exemplu (nu e telekom, e digi) ieri cineva din familie s-a dus sa rezilieze un contract. Se mutase de la adresa respectiva, se "reintregise" familia. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat. Omul care dorea rezilierea si predarea echipamentelor ieri (azi e ultima zi lucratoare din luna iunie) a plecat din Bucuresti. Concluzia: va plati inca o luna un abonament de cca 55 lei fara sa-l foloseasca.  NU prea e corect dar ce vina are aici digi? Nici una.
Are vina că nu îi deduce luna respectivă și gata.

#22
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005

View Postaltuser09, on 28 iunie 2019 - 06:24, said:

. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat.

Și ce nu le mergeau la ăia pixurile fără curent ? Făcea un proces verbal predare echipamente pe o coală A4 în două exemplare și semnau clientul și ăla de la relații cu clienții și gata. Deja e jenant la o firmă de comunicații care cică oferă suport 24 din 24 și 7 zile din 7 să le pice curentul, asta înseamnă că au suport tehnic slab care nu știe să dimensioneze niste siguranțe, dacă era de la Enel iar e problemă că nu aveau backup pe un generator, slăbuți securiștii ăștia de la Digi Posted Image

#23
eldatar

eldatar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 19.03.2019
Sa rezolvat! Trebuie mentionat ca telekom a terminat inainte de termen !

Edited by eldatar, 28 June 2019 - 17:45.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate