![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mentenanta Telekom de peste 7 ore :)
Last Updated: Jun 28 2019 17:44, Started by
eldatar
, Jun 27 2019 16:56
·
0

#20
Posted 28 June 2019 - 06:24

Sunt si intreruperi care au cauze obiective. Ca exemplu (nu e telekom, e digi) ieri cineva din familie s-a dus sa rezilieze un contract. Se mutase de la adresa respectiva, se "reintregise" familia. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat. Omul care dorea rezilierea si predarea echipamentelor ieri (azi e ultima zi lucratoare din luna iunie) a plecat din Bucuresti. Concluzia: va plati inca o luna un abonament de cca 55 lei fara sa-l foloseasca. NU prea e corect dar ce vina are aici digi? Nici una. Nu le functionau echipamentele din cauze obiective, adica retea enel cu probleme. Care retea e posibil sa fi cedat din cauza incarcarii mari date de functionarea aparatelor de aer conditionat. Care functionau din cauza caldurii. Care...
|
#21
Posted 28 June 2019 - 06:59

Pai au mai comis-o si anul trecut Tot in Cluj Clientii au primit o reducere echivalentă unei zile de abonament si ceva credit suplimentar pentru cei cu preplata. Toate astea pentru ca in Cluj sunt o gramada de firme de IT ![]()
Sunt si intreruperi care au cauze obiective. Ca exemplu (nu e telekom, e digi) ieri cineva din familie s-a dus sa rezilieze un contract. Se mutase de la adresa respectiva, se "reintregise" familia. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat. Omul care dorea rezilierea si predarea echipamentelor ieri (azi e ultima zi lucratoare din luna iunie) a plecat din Bucuresti. Concluzia: va plati inca o luna un abonament de cca 55 lei fara sa-l foloseasca. NU prea e corect dar ce vina are aici digi? Nici una. |
#22
Posted 28 June 2019 - 16:13

. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat. Și ce nu le mergeau la ăia pixurile fără curent ? Făcea un proces verbal predare echipamente pe o coală A4 în două exemplare și semnau clientul și ăla de la relații cu clienții și gata. Deja e jenant la o firmă de comunicații care cică oferă suport 24 din 24 și 7 zile din 7 să le pice curentul, asta înseamnă că au suport tehnic slab care nu știe să dimensioneze niste siguranțe, dacă era de la Enel iar e problemă că nu aveau backup pe un generator, slăbuți securiștii ăștia de la Digi ![]() |
#23
Posted 28 June 2019 - 17:44

Sa rezolvat! Trebuie mentionat ca telekom a terminat inainte de termen !
Edited by eldatar, 28 June 2019 - 17:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users