Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mentenanta Telekom de peste 7 ore :)
Last Updated: Jun 28 2019 17:44, Started by
eldatar
, Jun 27 2019 16:56
·
0
#20
Posted 28 June 2019 - 06:24
Sunt si intreruperi care au cauze obiective. Ca exemplu (nu e telekom, e digi) ieri cineva din familie s-a dus sa rezilieze un contract. Se mutase de la adresa respectiva, se "reintregise" familia. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat. Omul care dorea rezilierea si predarea echipamentelor ieri (azi e ultima zi lucratoare din luna iunie) a plecat din Bucuresti. Concluzia: va plati inca o luna un abonament de cca 55 lei fara sa-l foloseasca. NU prea e corect dar ce vina are aici digi? Nici una. Nu le functionau echipamentele din cauze obiective, adica retea enel cu probleme. Care retea e posibil sa fi cedat din cauza incarcarii mari date de functionarea aparatelor de aer conditionat. Care functionau din cauza caldurii. Care...
|
#21
Posted 28 June 2019 - 06:59
Naijax, on 27 iunie 2019 - 17:28, said:
Pai au mai comis-o si anul trecut Tot in Cluj Clientii au primit o reducere echivalentă unei zile de abonament si ceva credit suplimentar pentru cei cu preplata. Toate astea pentru ca in Cluj sunt o gramada de firme de IT altuser09, on 28 iunie 2019 - 06:24, said:
Sunt si intreruperi care au cauze obiective. Ca exemplu (nu e telekom, e digi) ieri cineva din familie s-a dus sa rezilieze un contract. Se mutase de la adresa respectiva, se "reintregise" familia. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat. Omul care dorea rezilierea si predarea echipamentelor ieri (azi e ultima zi lucratoare din luna iunie) a plecat din Bucuresti. Concluzia: va plati inca o luna un abonament de cca 55 lei fara sa-l foloseasca. NU prea e corect dar ce vina are aici digi? Nici una. |
#22
Posted 28 June 2019 - 16:13
altuser09, on 28 iunie 2019 - 06:24, said:
. La centrul digi cazuse reteaua electrica de 10 minute (ora 9.20), angajatii digi sunasera la enel, li s-a spus ca dupa 12.30 se rezolva. Nu a putut astepta, a renuntat. Și ce nu le mergeau la ăia pixurile fără curent ? Făcea un proces verbal predare echipamente pe o coală A4 în două exemplare și semnau clientul și ăla de la relații cu clienții și gata. Deja e jenant la o firmă de comunicații care cică oferă suport 24 din 24 și 7 zile din 7 să le pice curentul, asta înseamnă că au suport tehnic slab care nu știe să dimensioneze niste siguranțe, dacă era de la Enel iar e problemă că nu aveau backup pe un generator, slăbuți securiștii ăștia de la Digi |
#23
Posted 28 June 2019 - 17:44
Sa rezolvat! Trebuie mentionat ca telekom a terminat inainte de termen !
Edited by eldatar, 28 June 2019 - 17:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users