Transfer de software intre 2 PC-uri
Last Updated: Jun 18 2019 20:15, Started by
business11
, Jun 14 2019 10:57
·
0
#1
Posted 14 June 2019 - 10:57
Buenos dias,
am si eu o problema cu ABBYY FineReader care este instalat pe PC-ul unui fost coleg si problema se pune in asa fel. Colegul asta a avut pe PC-ul lui ABBYY FineReader licentiat. Colegul intre timp a fost concediat si nu a mai venit nimeni pe postul lui. PC-ul a ramas inchis, ABBYY instalat acolo. Problema este ca eu am nevoie de soft-ul acesta cel putin odata pe saptamana si m-am saturat sa ma duc la PC-ul lui sa il pornesc sa imi transfer fisierele si asa mai departe. Initial am cerut sa cumparam inca o licenta, care costa 299eur, dar nu a fost aprobata cererea. Asa ca am 2 variante, sa o fac prin varianta mentionata mai sus si sa ma duc eu de fiecare data cand am nevoie la PC-ul lui, sau sa gasesc o modalitate sa transfer cumva soft-ul pe PC-ul meu. Dar cum se face cu licenta? Aveti vreo idee? Multumesc. |
#2
Posted 14 June 2019 - 11:05
Nu stiu daca te ajuta cumva asta:
https://support.abby...es/115005212789 Poate e prea complicat. Licenta e ceva numeric, ma gandesc. Nu o aveti undeva scrisa, doar sa reinstalezi pe PC-ul tau si sa activezi cu licenta respectiva? Aveti cumva factura ca ati cumparat licenta aia? Nu stiu cum verifica autoritatile daca vin in control, dar instalezi la tine softul cu crack ca sa mearga, dar daca vin sa controleze sa li se arate ca voi aveti licenta cumparata. Nu e legal asta (sau oricum intr-o zona gri), dar ca ultima solutie. Edited by bai3tzash, 14 June 2019 - 11:05. |
#3
Posted 14 June 2019 - 11:06
Le scrii la suport si ii intrebi.
Daca mai ai mediul de instalare si codul aferent e posibil in unele cazuri sa poti instala pe alt PC daca l-ai scos de pe cel vechi - dar depinde ce licenta ai. Programul se mai distribuie si pe la scannere - eu am primit asa ceva la un multifunctional. |
#4
Posted 14 June 2019 - 11:20
Vezi daca afiseaza codul de licenta:
https://support.abby...urrent-license- https://support.abby...ng-Command-Line Apoi, instalezi si incerci activarea pe noul calculator. Vezi sa fie exact aceeasi versiune sau macar una compatibila (versiunea majora identica). Daca merge, bingo. Eventul uninstall de pe celalalt calculator Daca nu, vezi ce zice Eiffel. Edited by buyonevideo, 14 June 2019 - 11:20. |
#5
Posted 14 June 2019 - 11:50
@bai3tzash - avem un admin care se ocupa de toata partea IT in companie, are cu siguranta o factura ceva. L-am rugat in octombrie 2018 sa imi transfere soft-ul mie, s-a facut ca ploua si de atunci m-a tot lungit, ca face ca drege si a trecut aproape un an si nimic. Am zis sa ma ocup personal de treaba asta.
@eiffel - am primit de la Konica Minolta 1 an de zile gratuit, soft-ul este incredibil de practic astfel ca am prelungit licenta si am cumparat corporate de 299€ pentru 1 sigur PC. @buyonevideo - nu am drepturi de administrator pe PC-uri, sunt administrate extern de un tip. Dau mail la support sa vad ce solutie au ei. |
#6
Posted 14 June 2019 - 12:14
#7
Posted 14 June 2019 - 12:42
@Initiator, alte solutii ar mai fi controlul de la distanta intre pc-ul tau si celalalt pc, printr-o retea directa intre cele doua pc-uri, folosind un cablu ethernet crossover cable
https://en.wikipedia...crossover_cable Daca ambele PC-uri au Windows Professional version atunci poti sa te conectezi remote la celalalt PC si sa-l folosesti ca si cum ar fi al tau folosind Windows Remote Desktop Connection, altfel poti instala TeamViewer pe ambele PC-uri si sa faci acelasi lucruri , insa atentie ca versiunile gratis team-viewer nu sunt securizate si traficul poate fii interceptat. De aseameni poti incerca si o solutie de tip Tight VNC , similara cu team-viewer. Ai mai putea lua harddiskul de la celelalt pc si sa-l folosesti la asta si sa vezi daca licenta de la ABBY merge astfel. Quote
@buyonevideo - nu am drepturi de administrator pe PC-uri, sunt administrate extern de un tip. solutii si sa le implementeze. Da un mail tipului respectiv explicand care este problema si ce te opreste momentan sa-ti faci taskurile si in CC bagi si pe superiorul tau(seful tau) ierarhic si gata ai pasat problema. Edited by Iulius-Foyas, 14 June 2019 - 12:48. |
#8
Posted 14 June 2019 - 12:51
Pana iti raspund cei de la soft, ai avea cateva solutii:
|
#9
Posted 14 June 2019 - 12:51
Da, e cam nasol daca nu poti face tu nimic. Depinzi de ala de la la IT, indiferent ca vrei sa faci: fie ca vrei instalezi la tine soft-ul, chiar daca faci cumva rost de licenta, care ce sa vezi? Tot de la ala de la IT o poti face rost.
|
#10
Posted 14 June 2019 - 12:59
mi-ati oferit o idee foarte buna, TeamViewerul. Si asa calculatorul ala este in permanenta deschis, pot sa ma conectez asa cand imi arde mie.
ITistul este de 7 ani omul nostru, e lent rau de tot, dar si la 2 noaptea daca il suni este disponibil, pe langa asta este ieftin fata de altii. Asa ca il pastram de bine de rau. O sa ii dau un email sa gaseasca o solutie si intreb timp accesez prin TV. Mersi mult! |
|
#11
Posted 14 June 2019 - 13:24
Vezi ca la TeamViewer ai timp limitat de incactivitate sau la 2-3 luni iti cam taie din acces daca depisteaza uz comercial. Licenta e anuala si ai de ales intre un numar de calculatoare (nelimitat traficul) sau limitat la trafic (fara limita de calculatoare).
|
#13
Posted 14 June 2019 - 14:20
Evident ca sunt, dar nu le stiu chiar toate limitarile gratuitatii.
Si la TeamViewer e gratuit, cu conditia sa nu fie comercial (adica ce face colegul). |
#14
Posted 17 June 2019 - 09:22
acum am ajuns la munca, am instalat TeamViewerul pe ambele PC-uri.
In general intru cam odata pe saptamana si dureaza cam 10 minute maxim sa procesez documentele. Deci nu putem vorbi de uz comerical, zic eu. |
#15
Posted 17 June 2019 - 09:55
Uz comercial este, practic, si 1 minut pentru munca.
Dar nu are importanta, o sa vezi singur daca ai nevoie de alt program sau nu, nu te verifica nimeni de la TeamViewer sau altcineva abilitat..... |
|
#16
Posted 18 June 2019 - 08:11
La timpi mici, nu cred ca se streseaza sa faca cineva verificari, poate la timpi mari (30-60 minute sau utilizare zinica) sa faca ceva investigatii.
|
#17
Posted 18 June 2019 - 10:33
Teamviewer sa inregisreze asta ?!
Adica stau jdemilioane de oameni cu windows crackuit, toti online, toti cu update, toti "shpionati" de microsoft, toti fara probleme din cauza asta.... si TeamViewer sa se streze cu asta ?! N-as crede. Doar ca se va intrerupe conexiunea dupa 1-5 minute si este enervant. |
#18
Posted 18 June 2019 - 12:28
Daca nu stii, mai bine ramai si citeste. Se intrerupe (daca detecteaza uz comercial) la 30 de secunde din momentul in care se initiaza conexiunea si stai dupa minim 10 minute (nu mai sunt sigur daca sunt 30 de minute de pauza sau mai putine).
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users