Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema imprimanta HP CM1415FNW
Last Updated: Jun 13 2019 15:19, Started by
moreastefan
, Jun 12 2019 14:23
·
0
#1
Posted 12 June 2019 - 14:28
Va salut!
De curand am primit o imprimanta HP CM1415FNW color, a fost o donatie pentru ca respectiva persoana si-a cumparat alta. Problema este ca a stat ceva timp degeaba iar acum dupa ce am pregatit-o pentru folosire la modul instalat, calibrat, curatat, printeaza paginile foarte prost. Sunt pline de toner si de dungi. Intrebarea mea este, ar putea fi de la tonere sau ar fi ceva mai nasol stricat la ea? Intreb informativ pentru ca urmeaza sa o duc la un service sa fiu sigur. Daca stiti vreo modalitate de a curata tonerele astept sfaturi. Va multumesc! Aici aveti o poza exact cum arata un document printat. Attached Files |
#2
Posted 12 June 2019 - 14:39
"Tonerele" nu se curata. Toner-ul e praful folosit la imprimare.
S-ar putea sa fie probleme de refelolosire/reumplere a cartuselor de toner - priactic reciclezi cartusul - la o firma care il umple cu toner. Dar in timp apare uzura la celelalte elemente - din ce vad in poze cel putin o lamela de curatare e dusa. Cred ca ar trebui sa incerci sa cumperi cartuse noi de toner. Nu stiu exact cum e la modelul asta - unele vin cu totul integrat, altele au doar un cartus de toner separat de unitatea de imagine... |
#3
Posted 12 June 2019 - 14:41
Primăria Bârlad nu are bani de-o imprimantă nouă ?
A mai și semnat peste negreala aia dom Primarele. |
#4
Posted 12 June 2019 - 14:41
Da. Imi cer scuze, am vrut sa zic de cartus sa il curat, respectiv rola aceea verde. Va multumesc pentru raspunsul rapid. Sa cumpar cartuse noi?
|
#5
Posted 12 June 2019 - 14:42
In cazul ultim ar trebui cred schimbata si unitatea de imagine.
|
#6
Posted 12 June 2019 - 14:43
Du-te cu imprimanta la service să schimbe ce e defect.
Cum a zis colegul, mai e ceva pe lângă toner. Nu din toner scoate așa. |
#7
Posted 12 June 2019 - 14:43
Nu nu. Am listat si eu ce aveam prin telefon. Nu am legatura cu primaria Barlad
|
#8
Posted 12 June 2019 - 14:44
Quote Imi cer scuze, am vrut sa zic de cartus sa il curat, respectiv rola aceea verde. |
#9
Posted 12 June 2019 - 14:46
Am inteles. O duc la service atunci. Va multumesc pentru raspunsuri. Sunt nou pe aici si sunteti foarte primitori.
Am zis de rola verde in ideea ca face parte din cartus nu ca ea este cartusul. |
#10
Posted 12 June 2019 - 14:47
Cilindru fotosensibil se numeste piesa aia ciudata
Costa vreo 30 de lei si este mai mult decat recomandat sa il schimbi pur si simplu Uite aici ; https://www.erefill....-alpce320c.html |
|
#11
Posted 12 June 2019 - 14:49
Cea mai probabila cauza e unitatea de imagine (Fuser Unit). In mod normal o simpla demontare si curatare rezolva problema...
Attached FilesEdited by _Aemilius_, 12 June 2019 - 14:49. |
#12
Posted 12 June 2019 - 14:50
Nu reusesc sa-mi dau seama exact la modelul ala cum functioneaza ( nu vad decat cartusele protejate ) dar par a fi 4 unitati de imagine cu tonerul inclus in ele HP CE320 - unul negru si cate unul ptr cele 3 culori de baza.
Originale vad ca ar fi pe la 300 si ceva de lei fiecare... |
#13
Posted 12 June 2019 - 14:53
Da... Am observat ca sunt putin cam scumpe. Putin offtopic, recomandati o firma pentru cartuse compatibile?
|
#14
Posted 12 June 2019 - 14:55
_Aemilius_, on 12 iunie 2019 - 14:49, said:
Cea mai probabila cauza e unitatea de imagine (Fuser Unit). In mod normal o simpla demontare si curatare rezolva problema... Edited by robbie_ro, 12 June 2019 - 14:58. |
#15
Posted 12 June 2019 - 20:20
Ca sa elimini (pe cat posibil) supozitii, vezi ca in meniul oricarei imprimante exista si o optiune de Cleaning Paper Path sau ceva asemanator.
Incearca si chestia asta si vezi daca se mai curata ceva. Imprimanta o sa imprime o foaie neagra si apoi va cere sa introduci hartia imprimata intr-un anumit fel inapoi in imprimanta. Dupa aceasta operatiune printezi o pagina ALBA, goala, fara nimic scris si vezi cum iese. Daca nu se imbunatateste nimic, atunci nu ai scapat usor, ceva este defect. Daca se imbunatateste imprimarea, repeti de 2-3 ori procedura si vezi ce se intampla. O desfacere "din toate oasele" si o curatare cu simt de raspundere, oricum ar trebui facuta, pentru ca eu cred ca pe undeva au mai ramas "bulgarasi" de toner rataciti. Dar cum au spus si colegii, nici unitatea de imagine, cilindrii de transfer, nu cred ca mai sunt in mintile lor, mai ales daca s-au umplut de foarte multe ori cartusele de toner la meseriasi parati. |
|
#16
Posted 13 June 2019 - 13:18
Cleaning paper path n-am vazut pana acum in meniuri la imprimantele cu toner.
Doar la cele cu cerneala si la alea in drivere. Cu tiner n-am decat alb-negru - deci ceva mai simple, dar cand scot linii de genul ala cel mai probabil lamela folosita ptr indepartarea surplusului de toner de pe tambur e dusa, iar in cazuri mai rare chiar tamburul e uzat. |
#17
Posted 13 June 2019 - 15:19
Da o cautare pe google cu Printer Cleaning page si o sa vezi la ce ma refer.
Poate optiunile din meniu au alt nume, dar in principiu la asta m-am referit. @initiator Pe pagina de support de la HP exista o intrebare referitoare la calitatea imprimarii, iar raspunsul are mai multi pasi pe care ii poti urma/incerca. https://support.hp.c...ument/c02260982 este link-ul Edited by viceroy56, 13 June 2019 - 15:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users