Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 

STUDIU DE PIATA/FEZABILITATE ...

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Anastasia2019

Anastasia2019

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.05.2019
Buna comunitate,

Am si eu o intrebare si sunt ferm convinsa ca voi obtine mai multe informatii aici.

Suntem in discutii pentru preluarea unei francize in materie de pariuri sportive.

Pentru a avea succes unul dintre factori dupa mine este vadul comercial.

As dori daca ma puteti ajuta cu mai multe informatii legate de posibilitatea realizarii unui studiu de piata sau de fezabilitate legat de cat de optima este cartierul X sau zona X pentru o astfel de afacere.

In zona respectiva circula Y nr. persoane intre 20-55 de ani persoane care ar putea fi interesate de aceste servicii.

Astept cu interes din partea voastra orice fel de feedback.

MS.Posted Image

#2
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Anastasia, fato...

1. Te-ai trezit tarziu, francizele de pariuri deja sunt pe panta descendenta.
Sunt prea multe!

2. Targetul in mare este:
- mascul
- drojdier ce isi consuma si ultimul ban la pariuri
- pensionar ce joaca suma mica, bazandu-se pe experienta
- tineri ce pe baza experientei joaca sume mici.

3. Ca peste tot, ceea ce cauti tu este de fapt zona de blocuri, cu densitate de populatie mare, adesea cu venituri mici/medii.
Problema este ca spatiile disponibile sunt putine, chiriile in crestere, iar din ce in ce mai mult eastfel de chestii se inchid (mai ales cele de mari dimensiuni).

Conteaza enorm ce franciza alegi.

Edited by Ahasverus, 20 May 2019 - 12:45.


#3
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Cea mai efectiva varianta este urmatoarea, mai ales ca vad ca sunteti incepatori si vreti studii de piata voi:

Iti alegi o locatie, important ca densitatea populatiei sa fie foarte ridicata, si evita cartierele unde oamenii au bani.

Dupaia intri pe Google Maps si bagi o raza de 1km, notezi toate blocurile care se afla in perimetru. Te duci din bloc in bloc, numeri apartamentele totale si inmultesti cu o medie de 2 persoane pe apartament. In urmatorul pas te interesezi cati barbati adulti locuiesc in sectorul unde ti-ai gasit locatia, si vezi in ce raport traiesc barbati adulti fata de femei si calculezi dupaia cu suma ta.

Asa ai o suma a clientilor potential din zona ta (trebuie sa gasesti un procentaj, cati oameni baga la pariuri, etc.). Dupaia o sa mai ai si 5% clienti care sunt in trecere, dar nu pe aia te bazezi.

#4
Anastasia2019

Anastasia2019

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.05.2019
Buna,

Va multumesc pentru toate răspunsurile.
Sunt oare si firme specializate pe astfel de studii?
In sensul ca plătești un comision si tu prezinți ce afacere vrei si merg ei si calculează astfel de date?

#5
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View PostAnastasia2019, on 20 mai 2019 - 15:07, said:

Buna,

Va multumesc pentru toate răspunsurile.
Sunt oare si firme specializate pe astfel de studii?
In sensul ca plătești un comision si tu prezinți ce afacere vrei si merg ei si calculează astfel de date?

Din punctul meu de vedere, nu prea are relevanta sa faci un astfel de studiu pe care sa platesti, nu stiu.. 2000 de euro, sa spunem, pentru ca pozitionarea in vadul comercial o poti gandi si singura.
Adica e nevoie de un cartier muncitoresc, in primul rand (n-ai sa vezi prin Primverii sau Pipera sa se calce lumea in picioare la pacanele, desi or fi si pe acolo)...
In cartierul muncitoresc, trebuie sa ai pozitionare in zona intersectiei, respectiv unde foieste lumea, la magazine, piata, farmacie, LOTO.. ala e vadul..

Iar, cartierul muncitoresc e plin de baietzasi care stau si o freaca.. ii vezi clar stand la bancutza cu Cola intr-o mana si telefonul in celalalta... Ei sunt targetul, iar alaturi de ei.. inca 5-6 insi de fiecare, care sunt prieteni sau cunoscuti si care au acelasi viciu - jucatul vietii la pacanele.  Adica, cand vezi un parior, sa stii ca aproape sigur el interactioneaza cu minim 5-10 insi cu preocupari similare.. iar toti acesti oameni formeaza un grup omogen de frecatori de menta care vor sa isi scoata macar banii de tzigari si bautura.. din astfel de pacanele.  
Pentru ei nu e important castigul pe termen lung ci sa scoata o suma oricat de mica care sa le provoace in creier invazia de dopamina, adrenalina si toate sucurile care compun la nivel chimic recompensa umana.  Ei nu pariaza musai de foame (desi e un factor important si asta) ci pentru faptul ca au un sentiment al valorii personale scazut, practic nu-i baga nimeni in seama... Tocand o suma mica la pariruri viata lor capata un pic de sens.

Un studiu facut stiintific pe un astfel de target e inselator - nu se poate face un interviu cu pariorii... foarte putini sunt dispusi sa vorbeasca deschis si sincer despre viciu... iar traficul pe grupe de varste sau componenta demografica dintr-o zona anume sunt greu de estimat si nu te ajuta la nimic.   Mai degraba caracterul zonei iti spune mai multe.

Edited by Kres, 20 May 2019 - 15:48.


#6
andrei_nitu25

andrei_nitu25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 04.05.2012
Buna, vadul comercial este foarte important insa trebuie coroborat si cu alti factori. Inainte de a plati o firma care iti face un sondaj irelevant pentru tine, poti afla singura ce cota de piata are agentia respectiva pe piata pariurilor off-line. Daca nu are o cota de piata buna e de evitat... (jucatorii nu aleg anumite agentii datorita amplasarii). Daca agentia  este ok (sunt doar 3 pe piata la care se mai joaca ceva) incearca sa vorbesti cu alti administratori de agentii sa-ti dea mai multe detalii despre trend. Trendul este clar indreptat spre on-line pentru ca au un pay-out de 92-98%, taxe doar la retragere, nu la catig  si o oferta de pariere mai bogata. Vezi daca varianta de casino (investitia este mai mare) nu te avantajeaza mai bine. Succes!

#7
Anastasia2019

Anastasia2019

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.05.2019
Din nou multumesc pentru toate sfaturile utile.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate