Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

BMW e91 2007

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
capopinciuc

capopinciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.05.2018
Buna ziua,

As fi interesat de achizitionarea unui BMW e91 din 2007 318d 122 cp. As fi curios daca cineva de aici are acest tip si care sunt problemele acestui tip de motor. De asemenea as vrea sa stiu care e diferenta intre 318d 122/143 cp.

Multumesc

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cel de 143cp are probleme la distributie, cam 1000e reparatia, insa apoi nu mai ai probleme.
Nu lua 318d, ia 320d care e la fel, insa mai puternic. Niciodata sa nu iei cel mai slab motor pus pe un anumit model. Ca fiabilitate sunt la fel, sunt identice in mare. Depinde de noroc.
Grija la suspensie, daca ai drumuri proaste in zona si vrei sa ai mereu o masina perfecta fara zgomote, nu-ti recomand achizitia unui bmw/audi/mercedes.

#3
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Din Septembrie 2007 au inlocuit motorul M47 ( cel cu distributia in fata ) cu N47 ( adica cel problematic ) cu distributia in spate: https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E90 vezi tabelu de la categoria: Motorisierungen

Ce inseamna ca N47 e problematic ? Doar unitatile produse intre Sept 2007 si pana prin 2009 au cea mai mare incidenta de rupere a patinei/intinzator implicit a distributiei. Dupa 2009 s-au cam rezolvat problemele, dar daca intrebi pe cine nu trebuie te convinge sa schimbi lantul chiar si la un BMW nou.

Daca il cumperi pe cel de 122 cp, adica cu M47 scapi de discutiile cu lantul si de grija acestuia.
Problema este sa gasesti unu cu maxim 400.000 km. Gandeste-te ca vrei sa cumperi o masina veche de 12 ani. Eu am una veche de 3 ani si are 160.000 km.

Km ii poti vedea orientativ pe auto-records.com; platesti acolo si e ok. La masinile pe care le-am avut eu apareau inspectiile facute la reprezentanta la Braila. Site-ul e real.
Sfat: nu cumpara una rulata in Romania.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Nu as lua sh cu mai mult de 250.000km in conditiile in care sa ma pot bucura si eu de ea fara prea mari cheltuieli.

#5
capopinciuc

capopinciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.05.2018
Masina este adusa din Germania anul acesta si am mers pe drumuri nu tocmai bune si nu se auzea nimic la roti. Kilometrii o sa ii verific dupa serie in reprezentanta si daca nu coincid cu cei din bord nici nu ma uit la ea. Bugetul meu nu este intocmai mare si de asta ma uit la masini in genul acesta. https://www.olx.ro/o...whpcei-Z3e0ND8Y aici este link-ul de pe OLX. am conduso prin oras si se comporta bine si nu se auzea nimic la motor ce ar ridica suspiciuni. Fara verificare km la reprezentanta si verificare la un service nu ma incumet. As vrea totusi o parere pentru ea :) Multumesc

#6
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cred ca nu stii in ce te bagi, dar ce mai conteaza daca ti s-a pus pata pe bmw?

Nu mai verifica nimic, ca pierzi vremea, cumpara-ti ce masina vrei, daca se strica o repari, daca nu mergi asa cu ea pana cade tot de pe ea.

Ca idee, exista service-uri dedicate cum e bimmerservice care doar distributii pe lant fac la BMW, si au enorm de multe programari, iar din datele lor reiese ca intre 200-300.000km se schimba lantul pt ca se alungeste mult.

Ca sa schiimbi lantul trebuie sa achiti cam 3500 ron+.
Daca nu schimbi lantul si se rupe atunci schimbi motorul+ tractat masina + timp pierdut= ~ 1000euro
Daca ai problema la cardan de exemplu (o cunoscuta problema bmw) mai decardezi peste 1000-1500ron.

Daca nu ai 200 ron sa verifici masina la un service, ce importanta mai are?

O masina este facuta sa tina cu minime investitii ~ 200.000km. Dupa nu mai putem sa vorbim de fiabilitate, deja la 270.000km trebuisc inlocuite multe piese din cauza rulajului si a uzurii.

Rulmenti, amortizoare, bucsi, distributie, rola intinzatoare + curea accesorii, ambreiaj- injectoare, etc.

Se verifica piesele si se inlocuiesc doar cele cu uzura, dar la asemenea rulaj nu te astepta sa fie totul "ca nou, nu bate nu troncane" nu pe naiba.

Edited by Deenman, 20 May 2019 - 13:42.


#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Bmw 2.0tdi , ultima fita.
Vezi ca mai are un a4 chel rau de tot cu logo s line lipit aiurea si zice je*osu ca e S LINE.
Cumpara de la el , sigur faci afacerea vietii tale...

#8
capopinciuc

capopinciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.05.2018

 Deenman, on 20 mai 2019 - 13:38, said:


Daca nu ai 200 ron sa verifici masina la un service, ce importanta mai are?

O masina este facuta sa tina cu minime investitii ~ 200.000km. Dupa nu mai putem sa vorbim de fiabilitate, deja la 270.000km trebuisc inlocuite multe piese din cauza rulajului si a uzurii.

Rulmenti, amortizoare, bucsi, distributie, rola intinzatoare + curea accesorii, ambreiaj- injectoare, etc.

Se verifica piesele si se inlocuiesc doar cele cu uzura, dar la asemenea rulaj nu te astepta sa fie totul "ca nou, nu bate nu troncane" nu pe naiba.

Nu inteleg de unde ai dedus ca nu am 200 ron sa o duc la un service. Am intrebat strict de motor si ce distributie are. Restul sunt detalii si consumabile care se schimba la orice masina ai avea :)
Oricum va multumesc pentru pareri si timpul acordat.

#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cumpara bmw-ul ala 2.0tdi Posted Image
Nu bate nu troncane... chiar tu ai spus. Ai uitat ca poate are puse piese de cea mai proasta calitate doar ca sa mearga ok o saptamana fara zgomote suspecte Posted Image Ca la o masina asa veche, 100% bratele originale se incep a duce, iar ca sa le schimbi toate mai bagi lejer 500euro... , apoi mai sunt alte chestii scumpe la BMW si dieseluri in general.

Edited by TruculMagic, 20 May 2019 - 20:01.


#10
capopinciuc

capopinciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.05.2018
im place ironia unora dintre voi. Am vorbit la un service din oras pentru diagnosticare si constatare mecanica. Masina actuala e un golf 4, daca va zic cati bani am bagat in el va speriati voi astia ironici in 3 ani de zile de cand o am. Nu e vorba ca nu o sa am bani sa intretin o masina in genul, era vorba de motorizare si nu era trebuia sa fie loc de ironii in genul acesta. Inca ma sochez ca exista persoane in genul. Din atatea comentarii doar unu singur a fost folositor. As avea rugamintea ca sa nu mai aruncati cu noroi inutil. DACA cunoasteti ceva, multumesc de informatii iar daca spuneti ceva doar din placerea de a face trolling as avea rugamintea de a va abtine.
Multumesc frumos domnule Turc magic.

Edited by capopinciuc, 20 May 2019 - 21:09.


#11
capopinciuc

capopinciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.05.2018
si ca sa ma fac cat de cat inteles de ce bigetul este in felul asta, masina tatalui meu este o Dacia 1310 din 90 care nu mai duce mult, maxim jumatate de an cu indulgenta si vreau ca actuala mea masina sa ii ramana lui si eu sa imi iau altceva. m-am uitat la audi/mercedes/vw dar vag in anii 2005-2007 au scos motoare 2.0 cu probleme. B7 cu motoare 1.9 sunt foarte rare si nu am timp sa ma duc in Germania sa caut eu ( nici la cine sa stau nu am daca merg ) nici mecanica nu stiu sa imi dau seama. asta este motìvul adevarat si de asta am cerut informatii. de Mercedes nu zic nimic ca stiu ca sunt bune dar nu prea ma atrage tabla de pe ele am vazut multe ruginite din aceeasi ani chit ca motorizarile sunt ireprosabile la modelele facelift. Sper ca nu am suparat pe nimeni si nu am vrut sa fiu arogant dar am cerut doar bun simt si am venit aici cu speranta de a gasi oamenii cu informatii concrete si eventual proprietari sau fost proprietari :)

#12
capopinciuc

capopinciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.05.2018
am renuntat, nu dadea fiscal facea figuri. Poate fi inchis acest thread. va multumesc

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate