Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum activez factura electronica si unde vad vechile facturi
Last Updated: Jun 18 2019 23:23, Started by
dan_slack
, May 18 2019 22:28
·
0
#1
Posted 18 May 2019 - 22:28
Salutare,
Am instalat azi aplicatia MyVodafone, dupa ce tot azi mi-am facut cont la ei. Imi plac designul si functionalitatile, spre deosebire de aplicatia Orange care e o mare porcarie ca design, dar macar face ce vrei. La MyVoda stie cineva cum pot sa activez factura electronica? Am intrat pe suport, intrebari frecvente, si acolo spune sa ma duc in meniul Facturi si acolo sa dau click pe Factura electronica. Numai ca in meniul respectiv nu exista acea optiune, daca o fi fost candva... Si inca una, cum/unde pot vedea un istoric al facturilor, de unde sa le si descarc? Am intrat si pe siteul desktop vodafone.ro si la fel, lipsesc cele doua optiuni mentionate mai sus. Multumesc aticipat ptr. orice sugestie/ajutor! Dan |
#2
Posted 18 May 2019 - 22:32
Daca ai abonamentul activat de curand, normal ca nu ai sa vezi nicio factura pentru ca nu s-a emis.
Daca il ai mai de mult si vrei sa treci de la factura tiparita la cea electronica, cel mai bine e sa iei legatura cu ei. Edited by danutz_v9, 18 May 2019 - 22:32. |
#3
Posted 18 May 2019 - 22:39
Cred ca nu te lasa sa vezi facturi mai vechi decat contul. Eu asa as spune ca era.
Intradevar aplicatiile sunt proaste la operatori, ar trebui sa angajeze niste oameni care se pricep la UX/UI dar si la programare. |
#4
Posted 18 May 2019 - 23:09
projectfp, on 18 mai 2019 - 22:39, said:
Cred ca nu te lasa sa vezi facturi mai vechi decat contul. Eu asa as spune ca era. Intradevar aplicatiile sunt proaste la operatori, ar trebui sa angajeze niste oameni care se pricep la UX/UI dar si la programare. Presupun ca facturile mele sunt pastrate pe un server, ceva, indiferent daca am eu cont sau nu, ca doar nu se tine evidenta clienti/facturi de mana, intr-un registru cu multe foi Sunt de acord ca o aplicatie poate fi proasta, dar daca pe pagina de suport imi da o cale de urmat si spune "da click aici sa activezi factura electronica", si cand dai click ajungi pe o pagina stearpa, inseamna ca nimeni nu verifica ce scrie un tampit pe paginile lor! Edited by dan_slack, 18 May 2019 - 23:10. |
#5
Posted 19 May 2019 - 09:06
Suna la relatii clienti si intreaba.
Mai asteapta putin, poate inca nu s-a actualizat lista de facturi. Eu mi-am facut cont la Wirom (nici nu stiam ca au asa ceva) si era gol la lista facturi. A dopua zi au aparut tone de facturi acolo Dar, cum ziceam, suna la relatii clienti si intreaba. |
#6
Posted 17 June 2019 - 17:47
dureaz aputin pana se actualizeaza situatia contului in sistem, poti vedea doar ultimele 6 facturi daca imi amintesc corect.
Edited by razvan1986, 17 June 2019 - 17:48. |
#7
Posted 18 June 2019 - 22:07
Acum nu mai pot accesa în cont nicio factură. Nici măcar dacă s-a emis o nouă factură. În mod normal, trebuia să apară pe 17.
Ce s-a petrecut cu ei? |
#8
Posted 18 June 2019 - 22:22
Eu am mai intalnit ocazional sa aiba probleme de sistem si sa dureze pana la 24h pana se rezolva. Mai astepta un pic si daca nu merge, *222...
|
#9
Posted 18 June 2019 - 23:23
Ei, sigur că mai aştept !
Dar presupun că tot erori de felul ăsta l-au împiedicat şi pe iniţiator să-şi activeze opţiunea de "factură electronică" pe varianta desktop. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users