Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dubă supraîncărcată mult.
Last Updated: May 04 2019 07:51, Started by
Real_NEO
, May 03 2019 21:47
·
0
#1
Posted 03 May 2019 - 21:47
Am o cunostinta ce a fost in urmatoarea situatie, avea (si inca mai are) permis categoria B si lucra la o firma producatoare de piatra naturala ce o livra cu atentie: duba. Si desi avea numai categoria B era obligat de patron sa transporte piatra pe distante mari, mult peste limita de 3.5 tone a categoriei B, spre exemplu, din cate am inteles, ii incarcau duba cu 4 tone de piatra. Deci, vreo 1.5 tone ale dubei plus alte 4 tone si se ducea spre un 6 tone. Iar colac peste pupaza, dubele acestei firme se aflau si intr-o conditie tehnica foarte precara. Imi povestea ca mergea regulat fara vitezometru si fara frana de mana. Bine, pana la urma si-a dat demisia ca nu era de stat la asa ceva, in fine.
Ne-am contrazis vizavi despre ce ar fi putut pati in cazul in care ar fi fost prins de politie. Eu am spus ca ar fi riscat cel mult o amenda si suspendarea permisului pe 3 luni, iar el crede ca ar fi putut ramane definitiv fara permis si s-ar fi putut alege si cu dosar penal, fiind vorba despre o depasire foarte mare a limitei de tonaj pentru categoria B. Ce parere aveti ? Edited by Real_NEO, 03 May 2019 - 21:56. |
#2
Posted 03 May 2019 - 22:07
Dacă-l prindeau, nu pățea nimic. Amenda se dădea pe firmă. Doar dacă refuza cântărirea lua el amenda.
|
#3
Posted 03 May 2019 - 22:11
Wrong! El isi ia toata...ocara. Stiu canz concret. Soferul raspunde, mai ales daca este sofer in acte.
|
#4
Posted 03 May 2019 - 22:17
Nush cum e cu dubele dar in cazul remorcilor daca e supra incarcata primul care-si ia amenda si puncte e soferul. El e la fata locului si doar el stie cat de grea este remorca sau nu.
|
#5
Posted 03 May 2019 - 22:31
Avem HG 1373/2008 care reglementează transportul bunurilor divizibile și acolo, la art. 6 sunt prevăzute obligațiile șoferilor. Dacă are documentele necesare și marfa nu este descoperită, nu primește amendă. Piatra trebuie livrată cu bon de cântar.
Edited by MembruAnonim, 03 May 2019 - 22:32. |
#6
Posted 03 May 2019 - 22:37
Real_NEO, on 03 mai 2019 - 21:47, said:
Am o cunostinta ce a fost in urmatoarea situatie, avea (si inca mai are) permis categoria B si lucra la o firma producatoare de piatra naturala ce o livra cu atentie: duba. Si desi avea numai categoria B era obligat de patron sa transporte piatra pe distante mari, mult peste limita de 3.5 tone a categoriei B, spre exemplu, din cate am inteles, ii incarcau duba cu 4 tone de piatra. Deci, vreo 1.5 tone ale dubei plus alte 4 tone si se ducea spre un 6 tone. Iar colac peste pupaza, dubele acestei firme se aflau si intr-o conditie tehnica foarte precara. Imi povestea ca mergea regulat fara vitezometru si fara frana de mana. Bine, pana la urma si-a dat demisia ca nu era de stat la asa ceva, in fine. Ne-am contrazis vizavi despre ce ar fi putut pati in cazul in care ar fi fost prins de politie. Eu am spus ca ar fi riscat cel mult o amenda si suspendarea permisului pe 3 luni, iar el crede ca ar fi putut ramane definitiv fara permis si s-ar fi putut alege si cu dosar penal, fiind vorba despre o depasire foarte mare a limitei de tonaj pentru categoria B. Ce parere aveti ? Categoria B, se referă la masa maximă admisă, aia care este trecută în talonul mașinii. Dacă-l cântărește și are peste ia amendă și pedeapsă pentru că depășit această masă maximă admisă, nu pentru condus cu categorie necorespunzătoare. |
#7
Posted 03 May 2019 - 23:01
El conducea o autoutilitara de până la 3,5 tone. Nu am auzit niciodată să fie oprită la cântar o astfel de mașină.
|
#8
Posted 03 May 2019 - 23:20
DaculScoril0, on 03 mai 2019 - 22:37, said:
Dacă-l cântărește și are peste ia amendă și pedeapsă pentru că depășit această masă maximă admisă, nu pentru condus cu categorie necorespunzătoare. BloodRa, on 03 mai 2019 - 23:01, said:
El conducea o autoutilitara de până la 3,5 tone. Nu am auzit niciodată să fie oprită la cântar o astfel de mașină. Insa totusi, mi se pare putin suspect sa poti circula cu aproape dublul categoriei si sa scapi numai cu o amenda. Pai asa, putem pune 20 de tone intr-o duba si gata, o folosim pe post de tir. Edited by Real_NEO, 03 May 2019 - 23:34. |
#9
Posted 03 May 2019 - 23:42
mi se pare aiurea sa plateasca amenda soferul si nu firma.
daca ii incarca peste limita ce poate sa faca omul, sa refuze sa conduca masina? pai il da afara si gaseste pe altu care executa. |
#10
Posted 03 May 2019 - 23:51
alx42, on 03 mai 2019 - 23:42, said:
mi se pare aiurea sa plateasca amenda soferul si nu firma. daca ii incarca peste limita ce poate sa faca omul, sa refuze sa conduca masina? pai il da afara si gaseste pe altu care executa. Si pe mine m-au trimis intr-o delegatie, cu o masina cu gumele uzate. M-am dus la director si i-am zis ca urmeaza ploi abundente, (deja ploua). In 3 ore masina avea cauciucuri noi , si am pornit la drum. |
|
#11
Posted 04 May 2019 - 01:03
da, era obligatia lui ca sofer sa refuze incarcarea dubei peste mma. asa ca si lua el amendă. patronul se facea ca ploua si probabil îl concedia si angaja alt disperat
daca se intampla vreun accident, bineînțeles ca patronul dadea vina tot pe șofer. |
#12
Posted 04 May 2019 - 04:26
alx42, on 03 mai 2019 - 23:42, said:
mi se pare aiurea sa plateasca amenda soferul si nu firma. daca ii incarca peste limita ce poate sa faca omul, sa refuze sa conduca masina? șoferul este primul responsabil. Dacă din cauza supraîncărcării nu poate opri la timp și omoară pe cineva, cine răspunde? Sau dacă moare el, la ce-i mai folosește că a tras cu dinții de un serviciu de mizerie? Edited by DaculScoril0, 04 May 2019 - 04:27. |
#13
Posted 04 May 2019 - 05:25
alx42, on 03 mai 2019 - 23:42, said:
mi se pare aiurea sa plateasca amenda soferul si nu firma. daca ii incarca peste limita ce poate sa faca omul, sa refuze sa conduca masina? pai il da afara si gaseste pe altu care executa. Daca te roaga sefu sa duci droguri in Anglia, ce faci? Refuzi? Real_NEO, on 03 mai 2019 - 21:47, said:
Imi povestea ca mergea regulat fara vitezometru si fara frana de mana. Ce parere aveti ? Ce prost? Eu tot timpul merg cu frana de mana Real_NEO, on 03 mai 2019 - 21:47, said:
Ne-am contrazis vizavi despre ce ar fi putut pati in cazul in care ar fi fost prins de politie. Eu am spus ca ar fi riscat cel mult o amenda si suspendarea permisului pe 3 luni, iar el crede ca ar fi putut ramane definitiv fara permis si s-ar fi putut alege si cu dosar penal, fiind vorba despre o depasire foarte mare a limitei de tonaj pentru categoria B. Ce parere aveti ? politia n-are cum sa-l "prinda" Dar... Daca avea un accident cu victima... nu era asigurat si platea singurel toate boacanele. Eu nu m-as juca cu chestiile astea. Te poate obliga sa-i platesti unuia pensie cat traieste |
#14
Posted 04 May 2019 - 06:20
ma, da' cum incarcau aia piatra in duba? La lopata? 3 tone? Sau era in big bag-uri si o puneau cu stivuitorul? Hai ca lemne am mai vazut, dar piatra e ciudat rau.
|
#15
Posted 04 May 2019 - 07:51
Ca nu avea frana de mana nu-i nimic, am mers cu o duba care mi-a livrat ceva din Valea Cascadelor si nu avea frane mai deloc. Imi zicea omul ca fusese si in afara Bucurestiului fara frane si era cam periculos, asa prin oras mergea incet si se oprea de grea ce era masina.
Soferul ia amenda pentru orice problema a masinii, daca accepta sa mearga asa nu-i de mirare ca patronii imping limitele nesimtirii. Edited by filipxxx, 04 May 2019 - 07:52. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users