Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Bmw 320d 2008-2012

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
Buna ziua,
Am posibilitatea să achiziționez o masina de maxim 10.000. Doresc să achiziționez un BMW 320 din anii 2008-2012. Problema este ca nu stiu nimic despre ele. La fosta achizitie am avut posibilitatea să mă documentez luni de zile despre mașinile pe care mi le doream si din cauza asta am luat o masina foarte bună. Acum a venit timpul să iau alta.... Dar nu pot investi foarte mult timp in " research " pentru mașina dorita de data asta asa ca am decis să apelez la voi.
Doresc sa stiu daca sunt masini problematice( daca se strica greu), ce consum au ( atat cele de 177 hp cat si cele cu mai puțin, spre ce serie de motor sa Mă orientez ( sau sunt toate lafel ?) si alte detalii relevante daca mai aveti.
Stiu despre treaba cu distribuția asa ca iau in calcul 700 de euro in plus la pretul mașinii.
Va multumesc anticipat.


#2
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
fix din perioada aia ti-ai gasit sa iei 320 d?

#3
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
Bănuiesc că urmează să zici ca nu sunt bune. Dece ? Asa ai auzit sau ai avut si era stricăcioasa?

Edited by extreamboy, 21 April 2019 - 18:16.


#4
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
Sunt stricacioase, rulate, manarite. Cauta si tu "probleme n47".

Edited by Slick0r, 21 April 2019 - 18:23.


#5
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
daca pana si pe wikipedia scrie, o fi ceva mica problema...

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

#6
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
Dar un 520 din aceeași ani E tot lafel ?
Bănuiesc că la 520 sunt mai scumpe piesele ?

#7
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
N47 ( 2.0 diesel )

-distributie
-clapete de admisie

Mai erau si altele doar ca nu-mi vin in minte.

Fiecare masina are probleme specifice. Ei au vrut sa faca distributia pe lant "lifetime" doar ca nu prea le-a iesit sau a fost cu intentie

Si seria 5 si X3 si tot ce are cod motor N47

#8
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 k0r3k7, on 21 aprilie 2019 - 18:27, said:

-clapete de admisie
alea erau la m47tud20

#9
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Si la N47 sunt cu probleme

#10
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 extreamboy, on 21 aprilie 2019 - 18:21, said:

Dar un 520 din aceeași ani E tot lafel ?
toata gama 2.0 e acelasi motor cu modificari de soft si turbo pentru variantele respective

#11
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
Nu sunt si motoare n90 pe 320 din ani aia?

#12
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
succesorul e b47

nu exista motor n90

sper ca te-ai linistit cu bmw-urile "alea mai ieftine ca audi-urile" din perioada critica

#13
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Motorul M47 e solid, problema e ca cred ca e pe E90 inainte de facelift, deci euro 4.

#14
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 marcusdefeis, on 21 aprilie 2019 - 18:50, said:

succesorul e b47

nu exista motor n90

sper ca te-ai linistit cu bmw-urile "alea mai ieftine ca audi-urile" din perioada critica
  N47 e un motor excelent, iti asumi 3000 lei cat costa schimbul distributiei. Daca 3000 lei e asa problematic, atunci cu siguranta nu cauti sa iei BMW ca sa il batjocoresti cu intretinere precara.
Raportat la concurenta, n47 e foarte bub, consum mic, performante foarte bune si fiabilitate. Cred ca un cost de 600 euro ca sa ii schimbi distributia e rezonabil ca doar nu o schimbi anual.


 filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 19:10, said:

Motorul M47 e solid, problema e ca cred ca e pe E90 inainte de facelift, deci euro 4.

E bun si m47 dar e mai performant n47 si consuma si mai putin, e mai silentios si e euro5.

 k0r3k7, on 21 aprilie 2019 - 18:35, said:

Si la N47 sunt cu probleme

Mult mai putine, si rar se fac zob ca la m47, ci doar capata joc. In plus la unele serii de n47 se gasesc separat de galerie si costa 200 lei tot corpul clapete original.

#15
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 cavaliere, on 21 aprilie 2019 - 22:45, said:

  N47 e un motor excelent, iti asumi 3000 lei cat costa schimbul distributiei. Daca 3000 lei e asa problematic, atunci cu siguranta nu cauti sa iei BMW ca sa il batjocoresti cu intretinere precara.
Raportat la concurenta, n47 e foarte bub, consum mic, performante foarte bune si fiabilitate. Cred ca un cost de 600 euro ca sa ii schimbi distributia e rezonabil ca doar nu o schimbi
asadar bani in plus ca sa schimbi distributia cand incepe zornaiala, deci unde e fiabilitatea?
consum mai mic da, insa pentru 1 l/100 km mai putin ca si concurenta, nu prea merita
totusi orice performanta are nevoie de combustibil, asa ca evident pe reprize dumnealui e cam pasta de dinti, se vede cu ochiul liber in trafic de viteza pe soselele mioritice cum mai ca te urci peste ele in depasiri sau curbe cu motoare inferioare ca putere, basca ca au si tractiune spate, singurele zone unde o iau inainte sunt liniile drepte, la puteri similare nici n-ai ce discuta
tot m47tu2d20 e mai ok din toate punctele de vedere enumerate mai sus

#16
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Daca tu te urci pe un 320 in curbe pe uscat cu motor mai slab inseamna ca soferul BMWului are cauciucuri resapate sau NU stia ca se intrece cu nimeni :) . Tocmai ca pe curbe nu te poti tine dupa el, vorbim de o masina echilibrata cu o directie etalon in clasa si mai rigida decat majoritatea masinilor din gama, care avand comportament supravirator default se controleaza mai bine pe accelerare corecta in curba. Daca e ceva care face BMW mai bine decat toti ceilalti la aceeasi bani e sa stea bine pe curbe, pentru experimente incercati un circuit, poate chiar scoala de condus ca lui Titi Aur ca asa moare lume nevinovata cu astia care merg tare pe curbe ca sa ii impinga pe aia cu BMWuri sau alte masini mai smechere care merg normal.

#17
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
Si odata schimbată distribuția la un n47, cati km pot sta fără griji?(aproximativ).

Dacă e undeva in jur de 100.000 atunci ar fi bine..M

Mai sunt curios, consumabilele la un 320d sunt sunt mai scumpe decât la un Audi 14 tot de prin 2010 sau un Passat cc 2010-2011? ( tot 2.0 )
Vreau sa achiziționez una din cele trei masini menționate mai sus, sincer sa fiu cel mai mult imi place 320-ul, dar după achiziționare nu vreau sa stau sa bag bani cu carul in masina pentru ca nu am un venit care să.mi permită să arunc cu banii... Asa că de cateva zile tot incerc sa aflu care din cele trei  e cea mai bună variantă...
Vă mulțumesc mult pentru ajutor.

#18
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 marcusdefeis, on 21 aprilie 2019 - 23:22, said:


asadar bani in plus ca sa schimbi distributia cand incepe zornaiala, deci unde e fiabilitatea?
consum mai mic da, insa pentru 1 l/100 km mai putin ca si concurenta, nu prea merita
totusi orice performanta are nevoie de combustibil, asa ca evident pe reprize dumnealui e cam pasta de dinti, se vede cu ochiul liber in trafic de viteza pe soselele mioritice cum mai ca te urci peste ele in depasiri sau curbe cu motoare inferioare ca putere, basca ca au si tractiune spate, singurele zone unde o iau inainte sunt liniile drepte, la puteri similare nici n-ai ce discuta
tot m47tu2d20 e mai ok din toate punctele de vedere enumerate mai sus

Daca au propulsie e rau, sau ce? M47 a fost un motor foarte bun, dar e depasit deja, n47 fiind la vremea lui un mare pas inainte ca si zgomot, vibratii, consum si putere.
Nu stiu ce vezi tu, am avut 4 n47 184 cai si un n47 efficent dynamics 163 de cai si e un motor foarte fiabil. Repet, daca 3000 de lei pentru o distributie e ceva enorm, atunci nu inteleg pt ce se ia BMW ca nici restul pieselor nu sunt ieftine.La un Audi nu tot te costa spre 2000 lei o distributie originala pe curea?
Cat despre cum te urci pe ele in curbe, nu prea inteleg ce treaba are cu motorul. Acolo e de vina piesa dintre scaun si volan.
Chiar la capitolul curbe este Bmw top, propulsie si distributia maselor 50/50, iar la reprize la fel e top si mai performant decat concurenta cu 2.0 tdi din anii respectivi.
Uite aici si reprize http://www.zeperfs.c...el3613-4733.htm
Faptul ca te-ai impiedicat tu de cativa nepriceputi nu inseamna nimic si e pur subiectiv. Cifrele din orice comparativ gasesti te contrazic. Sau poate erau 18d, adica varianta de 136/143 cai a motorului 2.0, desi in curbe motorul e neimportant, repet.


 extreamboy, on 22 aprilie 2019 - 06:29, said:

Si odata schimbată distribuția la un n47, cati km pot sta fără griji?(aproximativ).

Dacă e undeva in jur de 100.000 atunci ar fi bine..M

Mai sunt curios, consumabilele la un 320d sunt sunt mai scumpe decât la un Audi 14 tot de prin 2010 sau un Passat cc 2010-2011?

Un schimb de ulei si filtre originale costa 800 lei la un service de cartier. Daca iei filtre Mann costa vreo 550 600 lei.
  Altfel, discuri originale sunt 600-700 bucata pe fata. Daca iei Ate oem este vreo 300-400. Brate, flanse, in jur de 300 lei. Bucse hidro 200-300. Toate astea poti sa le schimbi sau nu, depinde de starea masinii si daca au mai fost schimbate.
Distributia odata schimbata, poate sa te tina inca 200 de mii asa, depinde si cum mergi cu masina si daca schimbi uleiul la 10 mii sau 30 mii.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate