Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Bmw 320d 2008-2012
Last Updated: Apr 27 2019 18:49, Started by
extreamboy
, Apr 21 2019 17:35
·
0
#1
Posted 21 April 2019 - 17:35
Buna ziua,
Am posibilitatea să achiziționez o masina de maxim 10.000. Doresc să achiziționez un BMW 320 din anii 2008-2012. Problema este ca nu stiu nimic despre ele. La fosta achizitie am avut posibilitatea să mă documentez luni de zile despre mașinile pe care mi le doream si din cauza asta am luat o masina foarte bună. Acum a venit timpul să iau alta.... Dar nu pot investi foarte mult timp in " research " pentru mașina dorita de data asta asa ca am decis să apelez la voi. Doresc sa stiu daca sunt masini problematice( daca se strica greu), ce consum au ( atat cele de 177 hp cat si cele cu mai puțin, spre ce serie de motor sa Mă orientez ( sau sunt toate lafel ?) si alte detalii relevante daca mai aveti. Stiu despre treaba cu distribuția asa ca iau in calcul 700 de euro in plus la pretul mașinii. Va multumesc anticipat. |
#3
Posted 21 April 2019 - 18:15
Bănuiesc că urmează să zici ca nu sunt bune. Dece ? Asa ai auzit sau ai avut si era stricăcioasa?
Edited by extreamboy, 21 April 2019 - 18:16. |
#4
Posted 21 April 2019 - 18:17
Sunt stricacioase, rulate, manarite. Cauta si tu "probleme n47".
Edited by Slick0r, 21 April 2019 - 18:23. |
#5
Posted 21 April 2019 - 18:20
#6
Posted 21 April 2019 - 18:21
Dar un 520 din aceeași ani E tot lafel ?
Bănuiesc că la 520 sunt mai scumpe piesele ? |
#7
Posted 21 April 2019 - 18:27
N47 ( 2.0 diesel )
-distributie -clapete de admisie Mai erau si altele doar ca nu-mi vin in minte. Fiecare masina are probleme specifice. Ei au vrut sa faca distributia pe lant "lifetime" doar ca nu prea le-a iesit sau a fost cu intentie Si seria 5 si X3 si tot ce are cod motor N47 |
#8
Posted 21 April 2019 - 18:33
#10
Posted 21 April 2019 - 18:35
|
#12
Posted 21 April 2019 - 18:50
succesorul e b47
nu exista motor n90 sper ca te-ai linistit cu bmw-urile "alea mai ieftine ca audi-urile" din perioada critica |
#14
Posted 21 April 2019 - 22:45
marcusdefeis, on 21 aprilie 2019 - 18:50, said:
succesorul e b47 nu exista motor n90 sper ca te-ai linistit cu bmw-urile "alea mai ieftine ca audi-urile" din perioada critica Raportat la concurenta, n47 e foarte bub, consum mic, performante foarte bune si fiabilitate. Cred ca un cost de 600 euro ca sa ii schimbi distributia e rezonabil ca doar nu o schimbi anual. filipxxx, on 21 aprilie 2019 - 19:10, said:
Motorul M47 e solid, problema e ca cred ca e pe E90 inainte de facelift, deci euro 4. E bun si m47 dar e mai performant n47 si consuma si mai putin, e mai silentios si e euro5. k0r3k7, on 21 aprilie 2019 - 18:35, said:
Si la N47 sunt cu probleme Mult mai putine, si rar se fac zob ca la m47, ci doar capata joc. In plus la unele serii de n47 se gasesc separat de galerie si costa 200 lei tot corpul clapete original. |
#15
Posted 21 April 2019 - 23:22
cavaliere, on 21 aprilie 2019 - 22:45, said:
N47 e un motor excelent, iti asumi 3000 lei cat costa schimbul distributiei. Daca 3000 lei e asa problematic, atunci cu siguranta nu cauti sa iei BMW ca sa il batjocoresti cu intretinere precara. Raportat la concurenta, n47 e foarte bub, consum mic, performante foarte bune si fiabilitate. Cred ca un cost de 600 euro ca sa ii schimbi distributia e rezonabil ca doar nu o schimbi consum mai mic da, insa pentru 1 l/100 km mai putin ca si concurenta, nu prea merita totusi orice performanta are nevoie de combustibil, asa ca evident pe reprize dumnealui e cam pasta de dinti, se vede cu ochiul liber in trafic de viteza pe soselele mioritice cum mai ca te urci peste ele in depasiri sau curbe cu motoare inferioare ca putere, basca ca au si tractiune spate, singurele zone unde o iau inainte sunt liniile drepte, la puteri similare nici n-ai ce discuta tot m47tu2d20 e mai ok din toate punctele de vedere enumerate mai sus |
|
#16
Posted 21 April 2019 - 23:45
Daca tu te urci pe un 320 in curbe pe uscat cu motor mai slab inseamna ca soferul BMWului are cauciucuri resapate sau NU stia ca se intrece cu nimeni . Tocmai ca pe curbe nu te poti tine dupa el, vorbim de o masina echilibrata cu o directie etalon in clasa si mai rigida decat majoritatea masinilor din gama, care avand comportament supravirator default se controleaza mai bine pe accelerare corecta in curba. Daca e ceva care face BMW mai bine decat toti ceilalti la aceeasi bani e sa stea bine pe curbe, pentru experimente incercati un circuit, poate chiar scoala de condus ca lui Titi Aur ca asa moare lume nevinovata cu astia care merg tare pe curbe ca sa ii impinga pe aia cu BMWuri sau alte masini mai smechere care merg normal.
|
#17
Posted 22 April 2019 - 06:29
Si odata schimbată distribuția la un n47, cati km pot sta fără griji?(aproximativ).
Dacă e undeva in jur de 100.000 atunci ar fi bine..M Mai sunt curios, consumabilele la un 320d sunt sunt mai scumpe decât la un Audi 14 tot de prin 2010 sau un Passat cc 2010-2011? ( tot 2.0 ) Vreau sa achiziționez una din cele trei masini menționate mai sus, sincer sa fiu cel mai mult imi place 320-ul, dar după achiziționare nu vreau sa stau sa bag bani cu carul in masina pentru ca nu am un venit care să.mi permită să arunc cu banii... Asa că de cateva zile tot incerc sa aflu care din cele trei e cea mai bună variantă... Vă mulțumesc mult pentru ajutor. |
#18
Posted 22 April 2019 - 08:02
marcusdefeis, on 21 aprilie 2019 - 23:22, said: asadar bani in plus ca sa schimbi distributia cand incepe zornaiala, deci unde e fiabilitatea? consum mai mic da, insa pentru 1 l/100 km mai putin ca si concurenta, nu prea merita totusi orice performanta are nevoie de combustibil, asa ca evident pe reprize dumnealui e cam pasta de dinti, se vede cu ochiul liber in trafic de viteza pe soselele mioritice cum mai ca te urci peste ele in depasiri sau curbe cu motoare inferioare ca putere, basca ca au si tractiune spate, singurele zone unde o iau inainte sunt liniile drepte, la puteri similare nici n-ai ce discuta tot m47tu2d20 e mai ok din toate punctele de vedere enumerate mai sus Daca au propulsie e rau, sau ce? M47 a fost un motor foarte bun, dar e depasit deja, n47 fiind la vremea lui un mare pas inainte ca si zgomot, vibratii, consum si putere. Nu stiu ce vezi tu, am avut 4 n47 184 cai si un n47 efficent dynamics 163 de cai si e un motor foarte fiabil. Repet, daca 3000 de lei pentru o distributie e ceva enorm, atunci nu inteleg pt ce se ia BMW ca nici restul pieselor nu sunt ieftine.La un Audi nu tot te costa spre 2000 lei o distributie originala pe curea? Cat despre cum te urci pe ele in curbe, nu prea inteleg ce treaba are cu motorul. Acolo e de vina piesa dintre scaun si volan. Chiar la capitolul curbe este Bmw top, propulsie si distributia maselor 50/50, iar la reprize la fel e top si mai performant decat concurenta cu 2.0 tdi din anii respectivi. Uite aici si reprize http://www.zeperfs.c...el3613-4733.htm Faptul ca te-ai impiedicat tu de cativa nepriceputi nu inseamna nimic si e pur subiectiv. Cifrele din orice comparativ gasesti te contrazic. Sau poate erau 18d, adica varianta de 136/143 cai a motorului 2.0, desi in curbe motorul e neimportant, repet. extreamboy, on 22 aprilie 2019 - 06:29, said:
Si odata schimbată distribuția la un n47, cati km pot sta fără griji?(aproximativ). Dacă e undeva in jur de 100.000 atunci ar fi bine..M Mai sunt curios, consumabilele la un 320d sunt sunt mai scumpe decât la un Audi 14 tot de prin 2010 sau un Passat cc 2010-2011? Un schimb de ulei si filtre originale costa 800 lei la un service de cartier. Daca iei filtre Mann costa vreo 550 600 lei. Altfel, discuri originale sunt 600-700 bucata pe fata. Daca iei Ate oem este vreo 300-400. Brate, flanse, in jur de 300 lei. Bucse hidro 200-300. Toate astea poti sa le schimbi sau nu, depinde de starea masinii si daca au mai fost schimbate. Distributia odata schimbata, poate sa te tina inca 200 de mii asa, depinde si cum mergi cu masina si daca schimbi uleiul la 10 mii sau 30 mii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users