Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Operator overloading – da sau ba?
Last Updated: Apr 29 2019 08:12, Started by
dani.user
, Apr 20 2019 11:27
·
0
#91
Posted 28 April 2019 - 17:47
TS030, on 28 aprilie 2019 - 17:19, said:
Nu, nu ar trebui sa fie o abominatie de genul ala. O constructie de genul somePath.append(fileName) care nu adauga fileName la obiectul somePath - ci creaza un nou obiect - nu are nici un sens. Ca exista unele limbaje care nu si-au lasat alte posibilitati, nu e un argument. In C++ ar putea fi path filePath = append(somePath, fileName);dar de ce, cand ai operator overloading? Merge si asta, merge si aia, merg si altele, dar fara operator overloading(mai ales "/" ... poate "+" ar mai merge) TS030, on 28 aprilie 2019 - 17:19, said:
dar de ce, cand ai operator overloading? |
#92
Posted 28 April 2019 - 18:54
#93
Posted 28 April 2019 - 19:17
#94
Posted 28 April 2019 - 19:37
#95
Posted 28 April 2019 - 19:59
TS030, on 28 aprilie 2019 - 19:37, said:
Pe mine ma intrebai? Atunci de ce acel "voi"? Repet, discutia asta nu e despre operator overloading si sincer n-am nici un chef sa o continui. Bine, daca vorbim la nivel amatoricesc si vrem sa bagam capul in nisip ca strutii, putem sa vorbim strict de operator overloading, dar atunci raspunsul e: depinde. Putem sa oferim acest raspuns depinde si apoi sa ne uitam unii la altii ca prostii, fara sa elaboram de ce anume depinde. Da, pe tine te intreb, ca esti un partener de discutii mai serios, restul mi se par clone puse pe trolling. Edited by OriginalCopy, 28 April 2019 - 20:05. |
#96
Posted 28 April 2019 - 20:20
Ultima oara.
In discutia asta, despre operator overloading, eu consider problema structurarii codului deja rezolvata - pentru ca altfel discutam despre altceva, sau amestecam lucrurile de nu se mai intelege nimic. Consider ca operator overloading - fiind sintactic sugar - nu-ti impune vreun mod particular de structurare a codului. Evident ca as prefera sa nu imprastii cod responsabil cu "caile" peste tot. Asta n-are nici o treaba cu operator overloading. |
#97
Posted 28 April 2019 - 20:36
TS030, on 28 aprilie 2019 - 20:20, said:
Evident ca as prefera sa nu imprastii cod responsabil cu "caile" peste tot. Asta n-are nici o treaba cu operator overloading. Dar cititorii pasivi si novici de pe aici citesc "oaaau, Paaath", si baga la greu Path pe unde pot. Despre protejarea lor e vorba aici, nu despre mine sau despre tine. Ei si in acest context, ca folosesti operator/ e irelevant, la nivel arhitectural. E un amarat detaliu de implementare. |
#98
Posted 28 April 2019 - 21:05
OriginalCopy, on 28 aprilie 2019 - 20:36, said:
Dar cititorii pasivi si novici de pe aici citesc "oaaau, Paaath", si baga la greu Path pe unde pot. Despre protejarea lor e vorba aici, nu despre mine sau despre tine. OriginalCopy, on 28 aprilie 2019 - 19:17, said:
Ai izola sau n-ai izola folosirea de Path intr-o clasa sau ceva de genul? Hai arata ca nu esti tu troll si ca ai argumente tehnice solide pentru "izolarea"(ce o fi insemnand aia?) de Path! OriginalCopy, on 28 aprilie 2019 - 20:36, said:
Ei si in acest context, ca folosesti operator/ e irelevant, la nivel arhitectural. E un amarat detaliu de implementare. |
#99
Posted 28 April 2019 - 23:16
#100
Posted 29 April 2019 - 08:12
Operatorii care nu au un inteles clar si larg raspandit pot sa fie din ceva care nu are un inteles clar si larg raspandit, caz in care aia care habar nu au la ce se uita n-ar trebui sa se uite
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users