Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi a4 b7- troncaneala
Last Updated: Apr 20 2019 06:29, Started by
daylight91
, Apr 19 2019 00:30
·
0
#1
Posted 19 April 2019 - 00:30
Salutare, de ceva timp se aude aceasta troncaneala pe partea dreapta a masini fata, undeva de la roata. Am fost la 2 mecanici si niciunu nu isi da seama de la ce ar putea fi, au ridicat-o pe elevator, au facut un test, nimeni nu stie nimic. Cica bratele sunt ok, unul mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la caseta de directie, insa nu stiu daca are legatura dar volanul se misca ok, in viraje stranse nu se aude nimic. Aceasta bataie se aude pe drum de tara, drum cu pietris, sau canale. Am schimbat recent un burduf de la planetara dinspre roata, partea dreapta, incepuse sa curga niste vaselina.
Aveti aici video [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vj-kwqPuD-Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Masina este un Audi a4 b7 2.0 BPW din 2007 cu cutie automata. P.S imi cer scuze daca au postat unde nu trebuie, am incercat sa caut aceasta problema pe forum insa nu am gasit nimic. |
#4
Posted 19 April 2019 - 00:50
Tin sa precizez ca au tras de roti, si au zis ca nu au joc, nu au nimic. O sa ma duc maine la altul sa vad.
Daca trag pe loc stanga dreapta de volan de cateva ori, nu se mai aude trancaneala aia o perioada, dupa iar incepe. |
#5
Posted 19 April 2019 - 00:55
Dacă are basculele originale, din 2007, să ,,tragă " mai bine de ele
|
#9
Posted 19 April 2019 - 07:38
Daca se aude cu precadere pe denivelari mici si dese (drum cu pietris de ex), poate fi de la caseta de directie, mai exact o bucsa care este interpusa intre carcasa si cremaliera casetei.
In service se poate verifica cu masina pe elevator, virata stanga maxim, se vibreaza capatul cremalierei(sau se trage de el cu diferite frecvente). Eventual cu bieleta de directie deconectata de la roata din dreapta. La fel de bine poate fi de la bieletele antiruliu/bara stabilizatoare. |
#10
Posted 19 April 2019 - 08:18
Bieletele antiruliu.
Cu masina suspendata pe elevator, poti sa tragi de ele cat vrei ca tot nu le poti depista chiar daca sunt praf. |
|
#12
Posted 19 April 2019 - 10:55
Imi dau si eu cu parerea si sunt chiar curios - as merge pe telescop ! A, vad ca a mai zis si dhx la fel.
Am si eu un A3 mai batranel, tot asa cu un troncanit pe fata dreapta. Au urcat-o pe elevator, au tras de roti, au concluzionat ca e bratul, sau bucsa, nu mai retin. De fapt era un telescop. |
#13
Posted 19 April 2019 - 12:43
Am fost acum la service și cică ar fi bucsa cadru motor, dar el mi-a spus ca nu găsesc doar bucsa de cumpărat ci tot grupul. Știe cineva dacă se poate lua doar bucsa aia ?
|
#14
Posted 20 April 2019 - 06:29
Ehe...suspensia multilink e greu cu ea... Numai daca e rupta piesa de tot sau la noroc iti dai seama.. Am trecut prin asta cu acelasi tip de masina.
Schimbi tot. Asta e rezolvarea. TRW sau LEMFORDER. In jur de 1000 de euro. Si dupa aia...ai grija pe unde bagi masina, ca nu e ieftina suspensia.. Multilink-ul nu e pentru Romania clar.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users