Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Clasicul si modernul C++ - cine e interesat?
Last Updated: Apr 25 2019 16:45, Started by
TS030
, Apr 12 2019 20:11
·
0
#199
Posted 18 April 2019 - 20:05
Pai C++ este mai simplu decat C - la nivel de incepator. Am aratat asta, cu exemplul "Hello, <name>". Lucrurile complicate vin dupa.
Daca vrei ceva facil, exista variante mai simple - poate Python - desi as argumenta ca simplitatea asta e discutabila. Cum spui si tu, pana la urma e doar un limbaj. Nu conteaza asa mult cu ce incepi, chiar daca vei ajunge intr-un final sa lucrezi in C++, cat timp tratezi C++ ca pe un limbaj diferit de C. |
#200
Posted 18 April 2019 - 20:39
Quote
Producatorii de compiltoare iti spun, iti DEFINESC cum se comporta compilatoarele lor, inclusiv cazuri in care "undefined behavior" (conform standardului) devine "defined"! Edited by parabellum, 18 April 2019 - 20:41. |
#201
Posted 18 April 2019 - 21:20
Reincepem cearta?
Asta cu producatorii de compilatoare care definesc comportamentul suna mai degraba a unspecified behavior: programul se va comporta corect, insa corect variaza de la platforma la platforma. Undefined behavior este altceva - si mult dincolo de scopul acestui thread. Evident ca ceva se va intampla; compilatorul nu are decat doua variante: sa genereze un soi de cod, sau sa nu genereze nimic. Un comportament tipic pentru un compilator este sa presupuna ca acel undefined behavior nu se intampla. Cum era in exemplul acela cu buffer overflow, codul este generat ca si cum a[4] - access in afara zonei alocate - ar fi fost corect. "Ca si cum ar fi fost" nu e acelasi lucru cu "este". Elementary, my dear Watson. Iar existenta undefined behavior e acceptata pentru a nu impacta negativ performanta. Exista, desigur, modalitati mult mai bune de-a programa in C++. |
#202
Posted 19 April 2019 - 19:44
Mai mult sau mai putin intamplator, am dat peste o prezentare de-a lui Jon Kalb, de anul trecut: C++ Today: The Beast is Back.
V-o recomand (mai ales daca nu sunteti printre cei patru familiarizati cu C++-ul modern). Surprinzator, nu este despre Boost.Beast. Printre lucrurile interesante pe care le puteti afla: - cateva fragmente din istoria calculatoarelor - cateva fragmente din istoria programarii - de ce exista C - de ce exista C++ - de ce mai exista C++ (si de ce va continua sa existe) - cum si-a pierdut Bjarne Stroustrup jumatate din par - de ce are Jon Kalb fire de par albe - ce fac rusii la betie (hint: nu OOP) Prezentarea corespunde unei carti pe care o puteti gasi la link-ul de mai jos. Disclaimer: primesc 10% din pretul cartii (da, este oferita gratuit). Doar am aruncat o privire pe cuprins, la fel ca prezentarea incearca sa ofere o vedere de ansamblu asupra a ceea ce este C++. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZDZHSGFMdw0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] https://www.jetbrain...-today-oreilly/ |
#203
Posted 23 April 2019 - 10:34
Destula gargara, sa trecem la lucruri concrete. TS030, poti sa ne pointezi catre un proiect de-al tau in C++, par example prin github, ca sa vedem practic cum anume ai folosit TU C++ intr-un context real? Cam cum a facut dani.user.
|
#204
Posted 23 April 2019 - 12:56
Aha, imi si imaginez cum ar merge treaba, caci n-o dai deloc spre ad hominem
It ain't gonna happen. Si apropo, avem aici pe topic doi programatori experimentati in C++ - dani.user si parabellum - am incredere ca m-ar corecta daca as gresi cu ceva. Chiar ii rog sa ma corecteze. Exemple din lumea reala am tot dat. Exemple evidente, cum ar fi industria jocurilor AAA; hai sa-l reiteram pe ala: Deci, avem urmatorul demo care-si propune sa arate ca se poate si cu Java (+ librarii C++, evident) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eC8dZm4fkUE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] versus un joc real din 2015: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HZlGkw9kG2E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta nu tine de ce - si cat mai - programez eu in timpul liber, ci e o realitate a industriei software. Edited by TS030, 23 April 2019 - 12:57. |
#205
Posted 23 April 2019 - 15:18
Sa inteleg ca ai lucrat la Witcher 3? Ce pozitie, technical lead?
Mi se pare fenomenal ca cel mai infocat sustinator si promotor, fanatic chiar, al limbajului C++ din emisfera nordica nu are nimic de aratat facut de minutzele lui in C++. Mai ales ceva care sa justifice folosirea C++. Cit despre jocuri, care e ideea cu a veni drept exemplu cu unul din cele mai bune jocuri din toate timpurile? Ai idee pentru fiecare joc de nota 10 cite jocuri de cacat ies pe piata? Si probabil toate sint in C++. Pina si aia de la Witcher 3 au trucat putin trailerul, pun pariu ca nu stiai asta Aia de la Bioware pur si simplu au facut un trailer complet fake, bazindu-se pe ce credeau ca pot face si ghici ce? Nu le-a iesit. Cauta pe youtube diferente intre trailerul E3 si joc si o sa vezi ca nici macar C++ nu face minuni, pentru simplul fapt ca sint multe alte lucruri la fel de importante, cum ar fi folosirea unui engine corespunzator, nu unul impus de retarzi. Ca sa revenim, astept sa vad la ce proiecte ai contribuit si cum ai atacat problemele aparute folosind C++. |
#206
Posted 23 April 2019 - 15:44
Quote
cite jocuri de cacat ies pe piata? Si probabil toate sint in C++ |
#207
Posted 23 April 2019 - 16:06
Deci ce-am zis eu un pic mai devreme: TS030, on 23 aprilie 2019 - 12:56, said:
Aha, imi si imaginez cum ar merge treaba, caci n-o dai deloc spre ad hominem Mosotti, on 23 aprilie 2019 - 15:18, said:
Mi se pare fenomenal ca cel mai infocat sustinator si promotor, fanatic chiar, al limbajului C++ din emisfera nordica nu are nimic de aratat facut de minutzele lui in C++. Mai ales ceva care sa justifice folosirea C++. Mosotti, on 23 aprilie 2019 - 15:18, said: Cit despre jocuri, care e ideea cu a veni drept exemplu cu unul din cele mai bune jocuri din toate timpurile? Ai si tu posibilitatea sa vii cu cel mai bun joc Java din toate timpurile, sa le comparam. Atentie la cat C++ foloseste. Sau tragem concluzia ca pentru a realiza un asemenea joc C++ este cea mai buna solutie? |
#208
Posted 23 April 2019 - 16:29
|
#209
Posted 23 April 2019 - 16:51
puteti sa va intoarceti la C++, nu e nevoie de diploma CS 50
|
#210
Posted 23 April 2019 - 16:51
parabellum, on 23 aprilie 2019 - 15:44, said:
Eu chiar serios nu inteleg ce e cu stilul asta pe aici... probabil vrei sa spui ca java nici cacat nu poate sa faca? TS030, on 23 aprilie 2019 - 16:06, said:
Bla bla bla |
#211
Posted 23 April 2019 - 16:55
Nu stabilesti tu firul discutiei.
Rezolva "dilema" asta: TS030, on 23 aprilie 2019 - 16:06, said: E la mintea cocosului: ca sa arat ce este posibil sa faci, folosind limbajul respectiv. Ai si tu posibilitatea sa vii cu cel mai bun joc Java din toate timpurile, sa le comparam. Atentie la cat C++ foloseste. Sau tragem concluzia ca pentru a realiza un asemenea joc C++ este cea mai buna solutie? |
#212
Posted 23 April 2019 - 17:48
Quote
Autorul a facut 1 miliard jumate de dolari cu Java. |
#213
Posted 23 April 2019 - 18:21
Ceea ce a vrut sa fie evidentiat este faptul ca succesul nu joc nu sta neaparat in grafica 3D ci in gameplay-ul acestuia si experienta care o ofera cat si de acel "replay value".
Iar gameplay-ul nu tine de limbajul de programare ci de talentul game design-urilor. Quote Deci, avem urmatorul demo care-si propune sa arate ca se poate si cu Java (+ librarii C++, evident) https://en.wikipedia...iki/Vulkan_(API) Limbaje de programe in care se poate face game design: https://www.gamedesi...ming-languages/ Edited by Iulius-Foyas, 23 April 2019 - 18:26. |
|
#214
Posted 23 April 2019 - 18:27
Discutam despre grafica si nu despre succesul financiar - si nici gameplay.
Cum spuneam intr-un post anterior, C++ permite efectuarea de calcule pe obiecte multiple, calcule care trebuie realizate in maxim 1/60s - un lucru crucial in industria jocurilor AAA. Asta-i un domeniu in care C++ e rege. Topicul acesta nu e un versus. Nu e deschis pentru a stabili ce limbaj ar fi "cel mai bun", o chestie absolut lipsita de sens - nici nu exista un "cel mai bun", ci cel mult un "cel mai bun pentru aplicatia X". Intrebarile din poll sunt puse cu un scop: constientizarea, cand este cazul, a faptului ca poate ceea ce stim noi despre C++ nu e valabil; ca C++-ul modern, folosit idiomatic, poate fi mult diferit fata de ce stim noi despre limbaj. Eu unul stiu macar ca mai am mult de invatat. Voi? |
#215
Posted 23 April 2019 - 18:29
daca este un versus atunci o sa fie C++ clasic vs C++ modern, nu implicam alte limbaje.
Edited by MarianG, 23 April 2019 - 18:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users