Aplicatie redirectionare apeluri
Last Updated: Apr 08 2019 08:46, Started by
Mikyx
, Mar 19 2019 10:57
·
0
#1
Posted 19 March 2019 - 10:57
Buna ziua,
Stie cineva daca exista vreo aplicatie automata care permite redirectionarea apelului de pe un numar catre alt numar prestabilit? Adica eu sa setez intervalul si aplicatia sa trimita apelul catre un alt telefon daca ma suna cineva in acel timp. Nu stiu daca telefonul are asa ceva, am cautat si prin aplicatii gratuite - am gasit in Google Play aplicatia Auto SMS dar la mine nu functioneaza sau nu stiu eu cum sa o setez. Multumesc pentru orice sfat si ajutor. |
#2
Posted 19 March 2019 - 11:05
Te intereseaza apelul sau sms-ul? Ca nu e clar...
Redirectionare apel are orice telefon, implicit, dar mai trebuie sa iti permita si providerul de servicii mobile (de ex Orange nu permita redirectionari pentru cartela). Redirectionare de sms nu are nimeni implicit si nici nu stiu vreo aplicatie care sa faca asta. |
#3
Posted 19 March 2019 - 11:05
|
#4
Posted 19 March 2019 - 11:09
Eu am Android 9 pe un P Smart 2019.
Intru la contacte > aleg un contact > details > jos dreapta buton More > All calls to voicemail. Apoi, presupun ca la voicemail poti sa configurezi orice numar de telefon vrei tu. Deci... probabil merge asa. Pe de alta parte, vad ca tu vrei un interval intreg de numere redirectionat..... Daca sint 10-20... le adaugi in agenda si faci manevra de mai sus. Daca sint 50-100.... mai greut. Aplicatii... nu situ daca merge vreuna. Auto SMS - trebuia sa pui link mia precis, asta este ? https://play.google....b.autoresponder Oricum, dupa ucm zice si numele, este pentru SMS, nu ?! |
#5
Posted 19 March 2019 - 11:10
Nu cred ca exista asa ceva, poate daca s-ar face ceva pe baza aplicatiei Tasker, ca altfel nu stiu cum s-ar face asta automat.
De ce nu exista asa ceva, pentru ca redirectionarea nu se face din telefon, ci din "centrala". Tu din telefon poti defini ca apelurile sa fie redirectionate catre alt numar, dar de fapt meniul telefonului face respectiva setare in "centrala". Se poate defini si printr-o combinatie numerica de genul *xxx*yyyyy#, trebuie astfel cautat exact acel cod xxx pentru operatorul de telefonie folosit de tine. Ca exemplu, pentru redirectionare neconditionata (permanenta) se poate folosi un cod de genul asta, format la o anumita ora: **21*0720123456#Pentru dezactivarea redirectionarii se poate folosi un alt cod, de genul: ##21# Repet, nu stiu daca codurile din exemplele de mai sus se pot folosi de tine, trebuie sa cauti ce cod este folosit pentru operatorul tau de telefonie mobila. |
#6
Posted 19 March 2019 - 11:10
buyonevideo, on 19 martie 2019 - 11:09, said:
Eu am Android 9 pe un P Smart 2019. Intru la contacte > aleg un contact > details > jos dreapta buton More > All calls to voicemail. Apoi, presupun ca la voicemail poti sa configurezi orice numar de telefon vrei tu. Deci... probabil merge asa. Crezi gresit Voicemail este serviciul de casuta vocala. |
#7
Posted 19 March 2019 - 11:15
AlexEn, on 19 martie 2019 - 11:05, said:
Te intereseaza apelul sau sms-ul? Ca nu e clar... Redirectionare apel are orice telefon, implicit, dar mai trebuie sa iti permita si providerul de servicii mobile (de ex Orange nu permita redirectionari pentru cartela). Redirectionare de sms nu are nimeni implicit si nici nu stiu vreo aplicatie care sa faca asta. Pololica, on 19 martie 2019 - 11:05, said:
SInt 99.99% sigur ca omul vrea redirectionare doar numite numere, nu toate. AlexEn, on 19 martie 2019 - 11:10, said:
Crezi gresit Voicemail este serviciul de casuta vocala. |
#8
Posted 19 March 2019 - 11:50
Pe modul " nu deranjati" pot fi create exceptii pentru care telefonul sa urle, iar pentru celelalte sa fie in silenzio stampa.
|
#10
Posted 19 March 2019 - 12:09
|
#11
Posted 19 March 2019 - 12:27
Redirecționezi apelurile către un număr x atunci când nu ești în aria de acoperire.
În intervalul y închizi telefonul. Sau răspunzi direct la primul, dacă tot răspunzi la al doilea telefon. |
#12
Posted 19 March 2019 - 12:30
Poate nu are semnal la primul. Mi s-a întâmplat de câteva ori ca semnalul Vodafone sa fie singurul dintr-o hala (daca asta ar fi problema).
Dacă primul telefon îl tine pe post de fix, ar rămâne primele variante. |
#13
Posted 19 March 2019 - 14:27
AlexEn, on 19 martie 2019 - 12:09, said:
Numarul este implicit, cel al mesageriei vocale. Incearca tu sa faci o configurare si sa vezi daca merge. Iti dai seama ca imi este mult prea lene si am putin interes sa testez eu complet, pina la capat. Am expus metoda detaliat, poate sa testeze initiatorul cit vrea. waterman, on 19 martie 2019 - 12:27, said:
Redirecționezi apelurile către un număr x atunci când nu ești în aria de acoperire. În intervalul y închizi telefonul. Sau răspunzi direct la primul, dacă tot răspunzi la al doilea telefon. Doar ca omul vrea redirectionare doar anumite numere. Nu toate. |
#14
Posted 19 March 2019 - 14:39
buyonevideo, on 19 martie 2019 - 14:27, said:
Asta era simplu si evident. buyonevideo, on 19 martie 2019 - 14:27, said:
Doar ca omul vrea redirectionare doar anumite numere. Nu toate. Explică și mie cu ce model de glob ai descoperit asta. Uite textul inițiatorului. Subliniază tu zona aia de unde reiese conceptul anumite numere. Quote Buna ziua, Stie cineva daca exista vreo aplicatie automata care permite redirectionarea apelului de pe un numar catre alt numar prestabilit? Adica eu sa setez intervalul si aplicatia sa trimita apelul catre un alt telefon daca ma suna cineva in acel timp. Nu stiu daca telefonul are asa ceva, am cautat si prin aplicatii gratuite - am gasit in Google Play aplicatia Auto SMS dar la mine nu functioneaza sau nu stiu eu cum sa o setez. Multumesc pentru orice sfat si ajutor. Mulțumesc anticipat. Edited by waterman, 19 March 2019 - 14:39. |
#15
Posted 19 March 2019 - 14:42
buyonevideo, on 19 martie 2019 - 14:27, said:
Acum am dezactivat voicemail din optiuni Digi, dar telefonul imi permite sa pun orice numar vreau Iti dai seama ca imi este mult prea lene si am putin interes sa testez eu complet, pina la capat. Am expus metoda detaliat, poate sa testeze initiatorul cit vrea. Da omule, am priceput ca exista setari pentru redirectionare, are orie telefon din ultimii 10 ani treaba asta. Intrebam daca in meniul ala cu mesageria vocala poti pune orice numar vrei. Pana una alta, initiatorul a disparut in ceata fara sa dea lamuriri, asa ca eu zic sa nu mai pierdem timpul cu presupunerile. |
|
#16
Posted 19 March 2019 - 14:54
#17
Posted 19 March 2019 - 20:35
mesageria e mesagerie, chiar daca vizual il poti modifica e degeaba, sau daca prin absurd ar merge, ce faci cu celelalte contacte pe care le vrei redirijate? ca daca schimbi casuta la un numar automat se schimba la toate, deci redirijarea se face doar catreun singur numar, difera doar conditia redirijarii(cand e ocupat, cand e inchis, toate, etc-se pot seta numere diferite pt fiecare conditie in parte)
|
#18
Posted 19 March 2019 - 22:05
Deci daca sunt la conferinta, ca exemplu si nu pot raspunde intr-un interval, si imi suna telefonul cu numere atat din contact cat si necunoscute, vreau sa fie redirectionat apelul catre alt numar, fie sa le intre un mesaj prestabilit de mine (in care ii rog sa sune pe alt nr). Ideea este sa nu stau sa le dau manual respingere cu mesaj din acela cu ~Nu pot raspunde acum~ la fiecare apel, adica sa se intample automat toata treaba.
Chestia cu Nu deranjati din telefon, n-am incercat-o inca. Nu stiu cum functioneaza. PS. - Este abonament Vodafone. buyonevideo, on 19 martie 2019 - 11:15, said: SInt 99.99% sigur ca omul vrea redirectionare doar numite numere, nu toate. Da, si nu se poate seta orice numar acolo ?! Ciubex, on 19 martie 2019 - 11:10, said:
Nu cred ca exista asa ceva, poate daca s-ar face ceva pe baza aplicatiei Tasker, ca altfel nu stiu cum s-ar face asta automat. De ce nu exista asa ceva, pentru ca redirectionarea nu se face din telefon, ci din "centrala". Tu din telefon poti defini ca apelurile sa fie redirectionate catre alt numar, dar de fapt meniul telefonului face respectiva setare in "centrala". Se poate defini si printr-o combinatie numerica de genul *xxx*yyyyy#, trebuie astfel cautat exact acel cod xxx pentru operatorul de telefonie folosit de tine. Ca exemplu, pentru redirectionare neconditionata (permanenta) se poate folosi un cod de genul asta, format la o anumita ora: **21*0720123456#Pentru dezactivarea redirectionarii se poate folosi un alt cod, de genul: ##21# Repet, nu stiu daca codurile din exemplele de mai sus se pot folosi de tine, trebuie sa cauti ce cod este folosit pentru operatorul tau de telefonie mobila. AlexEn, on 19 martie 2019 - 14:42, said: Da omule, am priceput ca exista setari pentru redirectionare, are orie telefon din ultimii 10 ani treaba asta. Intrebam daca in meniul ala cu mesageria vocala poti pune orice numar vrei. Pana una alta, initiatorul a disparut in ceata fara sa dea lamuriri, asa ca eu zic sa nu mai pierdem timpul cu presupunerile. Apropo, m-am uitat acum pe functia Nu deranjat din sistemul telefonului. Dar nu vad unde pot pune redirectionare. Adica el practic nu ma deranjeaza pe mine cu apelurile, ci se blocheaza, intra casuta vocala sau cine stie. Dar nicidecum nu se duc catre alt numar sau sa intre un mesaj automat catre apelanti. Edited by Mikyx, 19 March 2019 - 21:50. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users