Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jante vopsite(nu electrostatic)
Last Updated: Mar 02 2019 18:15, Started by
CominP93
, Feb 21 2019 22:32
·
0
#19
Posted 02 March 2019 - 18:15
Indiferent de tipul de janta sau de vopsea, Dorel le poate strica pe toate mai ales daca are o masina de jantat proasta sau uzata, nu are chef sau nu stie sa faca treaba.
Pentru ca am vopsit ceva jante, pentru o lucrare de calitate cam astea ar fi operatiunile: - Spalare, degresare. Evident se scot plumbii si anvelopa, spalarea se face cu turbojetul, dupa asta cu o pasla abraziva si apoi cu un solvent / decapant in functie de tipul sau starea vopselei. Daca e cazul se arde vopseaua veche cand s-a vopsit in bataie de joc inainte sau in repetate randuri "dupa ureche" Se inlatura cat mai multa mizerie sau vopsea veche pentru a nu se contamina materialul de sablare si pentru a nu infunda filtrele de la cabina de sablare - Slefuire. Se au in vedere juliturile mari la cele din aliaj, cele din metal se indreapta - Sablare fina. Eu folosesc corindon 80-150 in cabina cu recuperare, e cel mai bun material de sablare, nu recomand alicele colturoase sau gritul de granulatie mare. Prin sablare se ajunge la metalul curat, in felul asta grundul adera cel mai bine si se evita reactiile dintre solventul grundului si vechile vopsele care duc la decojire - Desprafuire, degresare cu acetona / degresant - Grunduire. Se folosesc grunduri poliuretanice, sunt cele mai bune produse ce adera excelent pe metal curat. Dupa procesul de sablare oxidarea metalelor incepe in cateva minute, grundul trebuie aplicat urgent - Chituire, slefuire - daca e cazul. Probabil multi ar chitui dupa sablare, dar nu e corect, chitul este un material hidrofob si trebuie izolat intre straturi pentru a nu trage apa. In anotimpul rece metalul condenseaza, chitul ar targe apa si dupa asta ingheata si pocneste odata cu straturile de vopsea de deasupra, deci corect e sa fie pus dupa grund iar la slefuirea chitului si la fuller sa se aibe grija sa nu se strapunga stratul de grund. Se foloseste chitul cu particule de aluminiu, nu se folosesc chituri fine sau fibra; e mai greu de slefuit cel cu aluminiu dar rezista mai bine - Desprafuire, degresare cu degresant - Aplicare 2 maini de fuller mai ales daca s-a pus chit. Uscare in IR, slefuire fuller cu abraziv de 400-600 si 1000 pe ud - Desprafuire, degresare cu degresant - Aplicare 2 maini de vopsea. Vopseaua are doar rol decorativ, nu ofera nicio protectie. - Optional hidrotransfer - Aplicare 2-3 maini de lac SHS - Uscare cu lampa infra rosu In aceasta varianta vopsirea e comparabila cu cea originala, daca se folosesc produse premium si tehnica adecvata. E de e preferat o gama a aceluiasi producator pentru a evita incompatibilitatile. Am jante vopsite de mai mult de 5 ani si arata foarte bine desi au fost folosite la atv care a stat mai mult prin namol si zapada. Nici o vopsire sau janta nu rezista la bordura sau la bolovani / pietre mari, diferenta la uzura zilnica, praf, pietricele o da protectia oferita de lac catre trebuie sa fie unul dur. Produsele cu intaritor sunt net superioare, nu recomand folosirea celor de tip x in 1 la spray, rezultatul va fi unul prost intotdeauna. Edited by danutlupu, 02 March 2019 - 18:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users