Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
junior Game Design
#1
Posted 20 February 2019 - 23:03
Buna seara si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie!
Sunt student la o facultate din Bucuresti, de 3 ani mai exact, iar buna-starea si fericirea mea sunt intr-o continua scadere. Inca de mic, pasiunea mea au fost jocurile. Mai intai pe televizor, iar mai apoi pe calculator. Eram impresionat de personaje, de sunete, de poveste, de tot. Ceva ani mai tarziu a venit vremea sa-mi aleg faculta. Din pacate, facultatile din tara nu mi-au permis sa fac ce-mi doream, asa ca am pornit pe un drum dezolant unde aveam sa-mi dau seama ca locul meu nu e acolo. Desi facultatea este una "buna", care, in proportie de 70% iti asigura un loc de munca, pe viitor nu o sa fac ce-mi place si asta nu e deloc confortabil. Subiectul acestui topic este urmatorul : vreau sa renunt la facultate si sa urmez o cariera in industrie si doresc de la voi cateva sfaturi. Inclinatia mea fiind catre Game Design, credeti ca un curs complet in Unity m-ar ajuta sa profesez? Daca da, ce parere aveti de cursurile celor de la GameDev? Daca nu, ce alte cursuri ar fi recomandate de inceput? Credeti ca un astfel de curs m-ar ajuta sa-mi gasesc un loc de munca in RO? Imi cer scuze pentru backstory, insa am dorit sa ofer si contextul. Astept parerile oamenilor care sunt in domeniu, dar si cele constructive de la cei care nu sunt. Multumesc ! |
#2
Posted 20 February 2019 - 23:14
Pacat de acest context care nu ne spune de ce esti capabil.
|
#3
Posted 20 February 2019 - 23:14
tine-te de facultate, in Romania o sa fii cel mult tester cu salariul minim pe economie in timp ce vei lucra noaptea.(schimbul 3)
in Romania nu se face dezvoltare ci doar testare si mentenanta la testare si nu la jocul respectiv. nu vei avea in veci accesul la codul sursa al jocului ci doar la alte tooluri. Dezvoltarea se face in alte tari , si asta pt ca acele tari sa-si mentina knowhow-ul si suprematia in relatie cu alte tari. Piramida este cam asa: Nivel 1: Game Engine, Game Design -> rezervat specialistilor si experilor din tarile mama ale corporatiei. poti deveni un game engine programmer sau game design numai daca esti de aceiasi nationalitate cu ei, si ai referinte bune de la Nivelul 1. Nivel 2: Game Development & Game Marketing -> rezervat programatorilor si designerilor cu experienta din tarile in care corporatia are birouri,tari care au acealsi nivel(sau aproape relativ) de trai si aceste tari sunt recunoscute ca parteneri Nivel 3:InHouse Game Testing alfa version -> rezervat programatorilor specializati in Unit Testing din tarile partenere. Nivel 4: Game Testing, alfa version -> rezervat QA-ului cu experienta din tarile emergente Nivel 5: Product Testing and maintenance -> rezervat testerilor din tarile emergente sau firmelor partnere. Jocul vine ca produs compilat si este testat gameplay-ul. Bugurile se trec intr-o baza de date si se raporteaza mai sus, multe insa primind status NTBF(not to be fixed) Bugurile majore sunt detectate sunt detectate la nivelul 3. Bugurile medii sunt detectate de nivelul 4 si date la reparat spre nivelurile superioare Bugurile mici , insa forte multe sunt date la nivel 5.Majoritate sunt pt a fi trecute in baza de date insa multe din ele nu se vor repara deoarece ia prea mult timp si costa din profit Se repara de obicei doar bugurile majore , un pic din alea medii si restul cu timpul in viitoarele DLC-uri, asta daca va exista profit pt a scoate un DLC. Edited by BraviaAmpero, 20 February 2019 - 23:39. |
#4
Posted 21 February 2019 - 00:21
Hmm, ti-as recomanda un bootcamp full stack (2 ani) cu plasare in proiecte in diverse firme.
Costa mult. 12-20k CAD in Canada de ex. atat la stat cat si la privat (la stat e cam 6000 daca esti rezident) Partea buna: ai asigurate mai multe oportunitati E curs full stack, poti face "upgrade" la BA dupa daca vrei. Ai viza pe 2 ani de zile cu drept de munca (si vei lucra in timpul studiilor atat in proiecte date pentru diverse companii cat si part time) Industria e in crestere, in special in Toronto si Vancouver. Dar si in alte orase (Poate in alte orase prinzi oferta mai buna) Poti ramane... Exista posibilitati de finantare, dar nu stiu exact cum functioneaza. Humber College si University of Toronto (Si George Brown) au programe de studii pe 2 ani. Problema e ca sunt la fel sau mai scumpe decat un bootcamp privat. Partea buna e ca poti mai usor sa treci la BS sau BA, materiile se echivaleaza. Din bootcamp privat cred ca e mai greu. Partea proasta e ca ai nevoie de 4 sau 6 semestre. Ma uitam la Humber acum si nu au nimic strict pe ce vrei tu in 4 semestre (gasesti insa in bootcamp). Au in 6. Trebuie sa te gandesti ce vrei, grafica 3D, UI, UX. Eu am facut in Ianuarie o vizita la un bootcamp dintr-asta, iesit la o bere cu studentii/ profii, foarte faina atmosfera. E scump, dar doable. Anul viitor cred ca ma bag. The initial 48 week in-class module is followed by a 48 week paid internship during which you will get to continue to apply the skills you learned in the program. Asta e la un bootcamp privat. Insa si la stat e la fel, diferenta e ca la privat te costa 15-20k 4 semestre si la stat te costa 3k/ doua semestre sau 15-20k/2 semestre daca nu esti rezident. |
#5
Posted 21 February 2019 - 00:27
din cate mi-ai zis aceste bootcampuri sunt de fapt afaceri private bazate pe curiozitatea altora.Cam asta e.Afaceri ale unora pe dorintele altora.
|
#6
Posted 21 February 2019 - 00:35
More or less. Insa:
Sunt acreditati (cel putin cei care ofera programe work-study pe doi ani, altfel IRCC nu ar da vize pentru ei) Iesi cu ceva de acolo Iesi cu practica (practic, nu iesi chelea manzului ca in Romania) Ai posibilitatea, cel putin la inceput, sa gasesti tot prin ei un loc de munca decent pentru junior. Ai posibilitatea sa ramai (ori CA ori US, tot aia ii) Dar daca nu vrei bootcamp, ai public college. Same shit, mai putina practica, preturi mai mari daca nu esti rezident. |
#7
Posted 21 February 2019 - 00:42
Te poti face game designer doar daca urmezi niste studii cu bursa sau platite prin Regatul Unit sau Canada de exemplu daca stii doar limba engleza.
In Romania nu poti ajunge mai sus de game-tester sau project leader prin care sa testezi aplicatiile companiilor straine. Ar fi un start bun game-testingul , dar te plafonezi repede, iar salariile si conditile de munca sunt mizerabile. Vezi poate pe la Amber care se ocupa cu jocuri pe telefoane sau alte companii mici care dezvolta jocuri indie si care au posturi de dezvoltatori. Sunt si jocuri produse de romani, dar nu cu grafica foarte exceptionala precum jocurile din alte tari. Dar pentru un game designer jr. ar fi floare la ureche ca nu trebuie sa muncesti cat trebuie sa munceasca unii pentru un joc de tip..........Assassin's Creed sau Call of Duty. Jocurile romanesti au in mare mecanici primitive. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BzpTZU1gNMo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GSsJO_EyuAk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by netmail, 21 February 2019 - 00:47. |
#8
Posted 21 February 2019 - 00:54
Ps. Astia pe care-am pus eu ochii (ma rog, nu pentru game design/ programming) sunt prezenti in Vancouver, Toronto & London.
Dintre toate as alege Toronto sau Vancouver (meh, aici vremea e cam naspa cica). Problema e ca momentan in Toronto nu au program pe 2 ani la ce vreau eu Dar da... cam asta e solutia. Si costa. Cautand am mai gasit cate ceva prin US insa pe mine unul nu ma atrage (si am impresia ca e mult mai scump). In industrie in general nu conteaza ce diploma ai ci ce portofoliu ai (adica pentru ce firme si ce proiecte ai avut). Motiv destul de bun pentru a avea un an de internship (platit) si iesi cu portofoliul aproape gata. Meanwhile ai voie sa lucrezi si pentru altii, daca e in domeniu, si mai bine! |
#9
Posted 21 February 2019 - 07:49
Morphinnne, on 20 februarie 2019 - 23:03, said:
credeti ca un curs complet in Unity m-ar ajuta sa profesez? Meseria asta presupune multe alte cunostinte, nu doar un instrument. E o stiinta ori asta se incepe (de regula) cu studiul intr-o facultate de profil (unde nu inseamna ca-i suficient). Edited by neagu_laurentiu, 21 February 2019 - 07:52. |
#10
Posted 21 February 2019 - 09:06
Daca zici ca esti anul 3 mi se pare o idee foarte proasta sa renunti. Mai ai putin si o termini. Daca nu esti student la o fabrica de diplome, facultatea terminata te va ajuta in viitor, chiar daca nu lucrezi in domeniul studiat. Adica poti sa te angajezi in domeniul jocurilor cu studii abandonate dar nu vei putea cu studii finalizate? Alta e greu de crezut ca o sa mai faci dupa 3 ani la asta si un loc de munca cu norma intreaga.
|
|
#11
Posted 21 February 2019 - 09:12
eu sunt pe game dev si am clienti care fac profit peste un milion de euro pe an, chiar si aici in Romania. Se castiga bine, iar daca iti faci propriile jocuri si vi cu ceva original , e imposibil sa nu mearga. Toata treaba e sa fie totul facut bine.
Morphinnne, on 20 februarie 2019 - 23:03, said:
Subiectul acestui topic este urmatorul : vreau sa renunt la facultate si sa urmez o cariera in industrie si doresc de la voi cateva sfaturi. Inclinatia mea fiind catre Game Design, credeti ca un curs complet in Unity m-ar ajuta sa profesez? Asta e fraza care mi-a sarit in ochi. Ai incercat pana acuma sa vezi daca iti place ? Ai facut ceva sa poti spune "asta vreau sa fac toata viata" ? Nu de alta, dar dupa un curs unity urmat pe net intr-o saptamana, nu faci mare lucru. Eventual poti face copy/paste dupa ce fac aia in tutoriale. Ce te impiedica sa te ti de facultate si sa faci asta in timpul liber sa vezi ce si cum, ca la o adica, nu cred ca facultatea iti ocupa 12 ore pe zi. Sau ? Eu cand am inceput totul eram in liceul si faceam naveta. Plecam la 6 jumate dimineata si veneam la 6 seara , deci practic eu aveam 12 ore pe zi ocupate, dar seara abia asteptam sa ajung acasa ca sa mai invat una-alta. Acelasi lucru il poti face si tu , pentru ca daca nu iti place, si ai renuntat si la facultate, nu o sa te alegi cu nimic PS : game design e o arie complexa .. nu ai zis ce anume vrei sa faci. Partea vizuala sau cea de programare ? Edited by Andreysc7, 21 February 2019 - 09:14. |
#12
Posted 21 February 2019 - 11:46
Morphinnne, on 20 februarie 2019 - 23:03, said:
Subiectul acestui topic este urmatorul : vreau sa renunt la facultate si sa urmez o cariera in industrie si doresc de la voi cateva sfaturi. Inclinatia mea fiind catre Game Design, credeti ca un curs complet in Unity m-ar ajuta sa profesez? Daca da, ce parere aveti de cursurile celor de la GameDev? Daca nu, ce alte cursuri ar fi recomandate de inceput? Credeti ca un astfel de curs m-ar ajuta sa-mi gasesc un loc de munca in RO? Imi cer scuze pentru backstory, insa am dorit sa ofer si contextul. Astept parerile oamenilor care sunt in domeniu, dar si cele constructive de la cei care nu sunt. Multumesc ! In Romania, facultatea este cam singura Deci, este foarte importanta facultatea pentru profesie si pentru viitorul tau. Se pune pret pe hartii. Dupa ce obtii patalamaua, n-ai decat sa faci ce curs crezi tu ca e mai bine vazut in piata. Sa stii ca facultatile nu le facem de placere, le facem pentru ca asta e mersul lucrurilor in societate... Altfel, e posibil ca un bun practician cu cateva cursuri la baza, sa bata la fund, dpdv profesional zeci de absolventi de facultate. Singura varianta in care ai putea face un pipi pe facultate ar fi sa-ti deschizi un business propriu care sa presteze ceva in domeniu si sa faci bani direct in acest mod. Daca ai reusi sa faci treaba asta, te asigur ca nici drku nu te va intreba de facultate. Edited by rosix, 21 February 2019 - 11:49. |
#13
Posted 21 February 2019 - 19:55
#14
Posted 21 February 2019 - 20:23
acele pozitii sunt ca sa fie si vor vesnic acolo, pt ca in realiteate nu vor angaja pt asa ceva. Ia-l ca pe un PR de HR
|
#15
Posted 21 February 2019 - 20:38
perfect, acum nu ne putem increde in ce spune angajatorul, trebuie sa venim la tine
|
|
#16
Posted 21 February 2019 - 22:48
Daca ai suficienti bani, poate unele dintre cele mai bune scoli de Game Design,Engine sunt in Polonia sunt francezi care merg acolo, cauta si o sa sa gasesti urma hintului, nu iti dau alte detalii.
Bine este sa faci ce ai visat insa vai sa spui apoi ca nu iti place si te-ai plictisit, resurse consumate, timp, energie... |
#17
Posted 21 February 2019 - 23:55
MarianG, on 21 februarie 2019 - 20:38, said:
perfect, acum nu ne putem increde in ce spune angajatorul, trebuie sa venim la tine sa fie ocupate, ci doar ca sa arate HR care activitate sau sa dovedeasca ca un proiect nu poate functiona ca n-au oamenii si de aceea se incaseza bani de pomana.Ei vor dar daca " n-au" oameni, ce sa faci ?Timpul trece leafa merge, mai putin stres si o dovada (anuntul de angajare) ca "se incearca" aducerea de oameni dar daca nimeni nu trebuie/pardon nu este compatibil astfel incat proiectul stagneaza si mai are si managerul de proiect o zi libera in plus in afara de weekend. Asta e. Tu habar n-ai de aceste suveici de manevre, Edited by BraviaAmpero, 21 February 2019 - 23:58. |
#18
Posted 22 February 2019 - 00:15
cand le vezi fa o plangere la ITM, poate rezolvi ceva, nu-mi polua aria cu ideei din astea "ca n-are importanta ce cere angajatorul".
BraviaAmpero, on 21 februarie 2019 - 23:55, said:
Tu habar n-ai de aceste suveici de manevre, interesul meu e ca omul sa ajunga la interviu, n-am interes sa treaca sau sa pice, asta il priveste, e interesul sau. ne vedem luni Edited by MarianG, 22 February 2019 - 04:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users