Tineti-va bine...Vodafone (cica) aduce imbunatatiri siteului web
Last Updated: Feb 14 2019 00:11, Started by
Alin007_ro
, Feb 09 2019 23:27
·
0
#1
Posted 09 February 2019 - 23:27
Sa vedem ce minunatii or sa adauge...macar de ar face My Vodafone cat de cat functional...
Attached Files |
#3
Posted 09 February 2019 - 23:29
imi place sistemul de operare din imagine, si... trebuia alt topic pentru lucrarile de mentenanta vodafone?
stati linistiti ca nu vor aduce nimic nou si nu vor repara nicio greseala sau eroare de pe site... astea-s sunt pretexte sa mai adauge niste erori noi. Edited by zyppster, 09 February 2019 - 23:50. |
#4
Posted 09 February 2019 - 23:37
#5
Posted 09 February 2019 - 23:38
Mint.
Este mai usor sa pui soarecii de laborator sa scrie ceva nou in html, decat sa aduce ceva cu adevarat bun in ce priveste ofertele si semnalul. Cu alte cuvinte, exact asta isi doreau utilizatorii de Vodafone: un site nou. Not! |
#6
Posted 09 February 2019 - 23:41
#8
Posted 10 February 2019 - 00:19
Alin007_ro, on 09 februarie 2019 - 23:41, said:
Eu inteleg ca vor implementa anumite functii controlate de serverele dedicate ce vor putea fi accesate (si) prin intermediul My Vodafone. ce ai tu este o presupunere, poate chiar o speranta Edited by MarianG, 10 February 2019 - 00:21. |
#10
Posted 10 February 2019 - 00:49
Inca de pe vremea defunctului Connex, toate versiunile de website ale lor au fost cu probleme mari. Nu inteleg cum e posibil, o companie cu asa mare experienta precum Vodafone, nu au fost in stare sa implementeze ceva macar decent. Si acum, prin faptul ca te trimit pe o pagina de mentenanta spune multe despre ei! Pana si o companie de cartier, mai intai creeaza o noua platforma, o testeaza si inlocuieste in cateva minute/ore cu versiunea veche.
|
|
#12
Posted 10 February 2019 - 01:08
#13
Posted 10 February 2019 - 09:35
motherboard, on 10 februarie 2019 - 00:49, said:
Inca de pe vremea defunctului Connex, toate versiunile de website ale lor au fost cu probleme mari. Nu inteleg cum e posibil, o companie cu asa mare experienta precum Vodafone, nu au fost in stare sa implementeze ceva macar decent. Si acum, prin faptul ca te trimit pe o pagina de mentenanta spune multe despre ei! Pana si o companie de cartier, mai intai creeaza o noua platforma, o testeaza si inlocuieste in cateva minute/ore cu versiunea veche. Pe vremea Connex foloseau pentru cost control un mainframe cu 36 procesoare care se numea Neptune, la vremea aia ăsta trebuia să gestioneze cam 5 milioane de call-uri pe zi, rula Unix și scria pe o bază de date Oracle, nu prea poți să compari asta cu un server de rețea de cartier. Am observat tot în perioada asta niște probleme asemănatoare la aplicația my vodafone în Germania, este posibil să migreze tot sistemul de call control din tot Vodafone în cloud pe datacentere dedicate. Edited by eugeniusro, 10 February 2019 - 09:36. |
#14
Posted 10 February 2019 - 10:22
#15
Posted 11 February 2019 - 20:37
Mda...site-ul functioneaza la fel ca si serviciile Vodafone...sub orice critica...stau si ma intreb cum naiba au astia 9.9 milioane de clienti...?
https://www.vodafone...-2018/index.htm |
|
#16
Posted 12 February 2019 - 00:40
Alin007_ro, on 11 februarie 2019 - 20:37, said:
Mda...site-ul functioneaza la fel ca si serviciile Vodafone...sub orice critica...stau si ma intreb cum naiba au astia 9.9 milioane de clienti...? https://www.vodafone...-2018/index.htm Salut. Momentan avem un număr foarte mare de cereri. Ne bucură interesul vostru, revenim în curând! |
#17
Posted 14 February 2019 - 00:11
Si, ceva schimbari?
A finalizat tranzactia cu UPC si a devenit liderul? Liderul. Edited by Puferiu_, 14 February 2019 - 00:11. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users