Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Brembo vs Carbone Lorraine? Simeringuri Athena?

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
Salutare!

De curand mi-am luat o motocicleta, Honda NC750X. Si m-am apucat sa ii fac o revizie generala, sa o pregatesc cum se cuvine pentru inceperea sezonului.
Am schimbat uleiul si filtrele si vreau sa ii mai schimb si bujiile, lichidul de frana, placutele, antigelul, ulei de furca si simeringurile.
Dar nu stiu exact ce sa aleg la simeringuri si placute de frana.
La placutele de frana ma gandesc la Brembo Sinter sau Carbone Lorraine A3+.
La simeringuri am gasit doar de la Athena sau originale Honda, cele de la Athena sunt 130-140 lei si cele originale sunt peste 300-350 lei. Diferenta mare de pret.

Ce parare aveti?

#2
belogerer

belogerer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,560
  • Înscris: 14.03.2008
daca iti permiti mergi pe original. si nu schimba daca nu trebuie. un istoric de service nu ai?

ps...daca nu m-am ramolit de tot asta e automatica adica e un fel de scuter cu pretentii de motocicleta pt corporatisti sau femei....editeaza si tu titlul si prezentarea..

Edited by belogerer, 07 February 2019 - 15:44.


#3
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Si sinterizatele si Carbon Lorraine sunt acelasi namol. Au compozitie similara. Au un coeficient de frecare care creste odata cu temperatura, ajungand la varf pe la 125C daca tin bine minte. AP Racing-urile RQ3 pe care le folosesc eu intr-un proiect ajung la frictiune maxima pe la 140C. Daca motorul din subiect e relativ usor si mergi in mare parte in oras, nu stiu cat de multa nevoie ai de placute cu matrice metalica.

Frictiune ridicata inseamna capacitate de franare mai mare dar in acelasi timp inseamna si uzura mai pronuntata. Nu uita sa faci bedding la placute.

Edited by Ann0nyym0us, 07 February 2019 - 15:52.


#4
Argv

Argv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 25.10.2007
Eu am un Triumph Street Triple R si e echipat din fabrica cu frane Brembo... n-am nimic ce sa le reprosez

#5
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
@belogerer Nu are istoric de service, tocmai de aia vreau eu sa ii schimb toate consumabilele. Da este varianta, DCT, adica automata. Nu sunt corporatist, sunt doar incepator :)

@Ann0nyym0us Motocicleta are 220 KG, vreo 320 cu plinul facut si cu mine pe ea. In mare parte o sa merg prin oras cu ea dar vreau sa si ies cu ea la drum lung in weekend si in vacante. Ceva sugestii?

#6
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Daca ai bani de Brembo mergi pe Brembo. Nu se poate contesta calitatea, poate daca gasesti ceva gen Alcon sau variantele premium de la Ferodo. Tot sinterizate ai avut si pana acum?

#7
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
@Ann0nyym0us Nu e diferenta mare, cele pe fata de la Carbone Lorraine sunt 140-150 lei si de la Brembo sunt 160-170 lei. E prima oara cand schimb placutele. Unde as vrea sa fac o economie este la simeringuri, acolo e diferenta mare. Dupa ce ii fac revizia asta, ampla, mai trebuie sa raman cu niste bani sa ii fac si asigurare. Dar nu vreau nici sa iau lucruri proaste, pentru ca la furca si la frane o sa merg la mecanic sa umble el. La restul m-am bagat si ma mai bag eu dar astea sunt prea complicate pentru un amator.

#8
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Sigur CL (Carbone Lorraine) face placute pentru strada? Eu stiam ca fac doar pentru circuit. Sa nu cumva sa fie fake-uri.

#9
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
@Ann0nyym0us Asa cred, cei de la bikermag mi-au recomandat Carbone Lorraine 2313 A3+. Am vazut ca se gasesc pe mai multe siteuri, din Romania si din afara. Doar ca la bikermarg nu au si Brembo, mi-au recomandat ce au la vanzare. Iar eu vreau sa ma asigur ca iau ce e mai bun. Cineva mi-a mai zis ca astea de la Brembo toaca discul mult mai repede.

#10
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Daca diferenta de pret e atat de mica pe cat ai zis, eu personal as merge pe Brembo. Pe-asta cu "toaca discul mai repede" o iau ca pe o gluma din partea cui o fi zis-o. Oricum, orice ai alege dintre producatorii cunoscuti, ma indoiesc de faptul ca iti va schimba radical experienta de pe motor.

Edited by Ann0nyym0us, 07 February 2019 - 17:19.


#11
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
Sa inteleg ca orice as alege, Brembo sau Carbone Lorraine tot cam aia e.
Dar ce sa fac la simeringuri? Acolo ce sa iau? A avut cineva experienta cu Athena? De K-Tech ce parere aveti?

Edited by andreidinca93, 07 February 2019 - 17:38.


#12
belogerer

belogerer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,560
  • Înscris: 14.03.2008

 andreidinca93, on 07 februarie 2019 - 17:34, said:

Sa inteleg ca orice as alege, Brembo sau Carbone Lorraine tot cam aia e.
Dar ce sa fac la simeringuri? Acolo ce sa iau? A avut cineva experienta cu Athena? De K-Tech ce parere aveti?
la doi ani daca esti constiincios faci service la furca. poti sa bagi si semeringuri facute pe vapor daca respecti intervalele recomandate de service. in regim de oras/deplasari ocazionale nu e nici o diferenta. la mine la guzzi plange furca de anul trecut rau si pana nu aud fier pe fier nu o bag in seama.

mai bine cauta un mecanic in care sa ai incredere si mergi pe mana lui.

Edited by belogerer, 07 February 2019 - 22:42.


#13
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
Iar daca tot desfaci furca...ia in calcul si un set de cuzineti de furca. In functie de vechimea/utilizarea motocicletei e posibil sa necesite si acestia inlocuire.


Am avut eu Athena pe GSXF600, au fost ok. Oricum trebuie atentie la montaj.

Edited by florinel, 07 February 2019 - 22:49.


#14
andreidinca93

andreidinca93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2014
@belogerer Honda recomanda schimbarea uleiului la furca odata la 3 ani. Motocicleta mea are 4 dar nu stiu daca a fost schimbat pana acum pentru ca nu am un istoric de service.

@florinel Nu o sa desfac eu furca, las asta pentru un mecanic cu ceva experienta. La fel si placutele. Nu cred ca o sa fie nevoie si de cuzineti, are sub 15.000 km, in bord...sper ca reali.

Edited by andreidinca93, 07 February 2019 - 23:06.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate