![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Asistenta UPC-Citeste raspunsurile
Last Updated: Apr 08 2019 20:01, Started by
myshyk
, Feb 01 2019 22:46
·
0

#1
Posted 01 February 2019 - 22:46

Am incercat sa accesez My UPC, pentru a conecta un device la Horizon.ro. Desi am cont la ei, cand incerc sa apelez la asistenta, primesc urmatoarele:
Asta este raspunsul la click pe "citeste raspunsurile". Poate cineva sa ma lamureasca de ce? Ca eu nu prea inteleg raspunsul acesta ![]() Attached FilesEdited by myshyk, 01 February 2019 - 22:52. |
#3
Posted 01 February 2019 - 23:43

#4
Posted 02 February 2019 - 05:22

O eroare de cod a site-ului si cam atat...
Edited by dygey, 02 February 2019 - 05:23. |
#5
Posted 02 February 2019 - 09:37

#6
Posted 20 March 2019 - 09:57

Intra aici
https://www.upc.ro/a...ontact/contact/ Ai live chat intre 12.00 si 16.00. Este foarte ok si te poate ajuta mult mai rapid fata de C.C sau email |
#7
Posted 08 April 2019 - 20:01

Foloseste cu incredere email-ul din myaccount. Iti raspund foarte repede si fac tot posibilul sa rezolve problema, sau suna-i direct. La UPC gasesti oameni ok, nu este ca serviciul clienti la telekom sau digi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users