Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Desfacere faruri
#19
Posted 29 January 2019 - 20:38
Dacă ești oltean, du-te la Dani Plexic. Face magie. Dacă nu ești oltean, suni la 0766704625 - LSG Design, explici problema și afli dacă te poate ajuta.
Dacă el zice că-l face, trimiți farul cu toată încrederea. Sau vii la el. Edited by waterman, 29 January 2019 - 20:40. |
#20
Posted 29 January 2019 - 20:38
O... păi avem aceeași mașină, Corsa!
Mai contează litera ce vine după numele Corsa? B, în cazul meu? Probabil că da, pentru că tigaia mea din '96 nu a avut praf în far, pânâ la accident. Deci ceva s-a stricat pe parcurs. |
#21
Posted 29 January 2019 - 20:40
CominP93, on 29 ianuarie 2019 - 20:36, said:
Si persoanele care se ocupa de asa ceva desfac farul, altfel nu ai cum sa speli pe interior. La 800 e mult, depinde de oras poate. Corect, numai ca aia stiu ce fac. Ai 800 lei/far versus sansa masiva sa il bulesti si sa dai minim un 1200 pe un SH care poate avea si el probleme. Sunt banii tai, tu decizi. Poate o fi mai putin de 800, nu-i Passat. Edited by RealThing, 29 January 2019 - 20:44. |
#22
Posted 29 January 2019 - 20:48
Farul se desface cu un pistol de aer cald si multa rabdare.
Eu le-am desfacut la Octavia 2 cand am pus lupe. Se lipesc la loc folosind un silicon, de preferinta transparent. Daca ai 2 maini stangi si nu dispui de rabdare multa, te lasi pagubas ... |
#24
Posted 29 January 2019 - 20:49
ericmario, on 29 ianuarie 2019 - 20:38, said:
O... păi avem aceeași mașină, Corsa! Mai contează litera ce vine după numele Corsa? B, în cazul meu? Probabil că da, pentru că tigaia mea din '96 nu a avut praf în far, pânâ la accident. Deci ceva s-a stricat pe parcurs. Astra J 2010 am. Farul celalalt,dreapta, nu are fir de praf, e ca nou pe interior. Cel din stanga deaia are praf, nu a fost depozitat incorect. Nu pot sa-mi dau seama de ce fostul a cumparat un far in halul acela,400 de lei maxim, daca a cumparat masina cu peste 10000 de euro in 2012, nu are logica. Edited by CominP93, 29 January 2019 - 20:59. |
#25
Posted 29 January 2019 - 20:50
CominP93, on 29 ianuarie 2019 - 20:49, said:
Nu pot sa-mi dau seama de ce fostul a cumparat un far in halul acela,400 de lei maxim, daca a cumparat masina cu peste 10000 de euro in 2012, nu are logica. Dacă. Plus că accident și a dorit să scape de ea repede fără investiții. Pentru că automobile. Edited by waterman, 29 January 2019 - 20:50. |
#26
Posted 29 January 2019 - 20:51
Farurile se coc in cuptor pt a fi desfacute sau cu heating gun, dar e riscant...
Gasiti pe net informatii. Despre a le vopsi oglinda... trebuie sa atingi o culme specifica de imbecilitate. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p4J-_vfUswk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#27
Posted 29 January 2019 - 20:58
shymano, on 29 ianuarie 2019 - 20:48, said:
Farul se desface cu un pistol de aer cald si multa rabdare. Eu le-am desfacut la Octavia 2 cand am pus lupe. Se lipesc la loc folosind un silicon, de preferinta transparent. Daca ai 2 maini stangi si nu dispui de rabdare multa, te lasi pagubas ... waterman, on 29 ianuarie 2019 - 20:50, said:
Dacă. Plus că accident și a dorit să scape de ea repede fără investiții. Pentru că automobile. |
#28
Posted 29 January 2019 - 21:00
La cuptor, daca n-ai nimerit temperatura potrivita, il topesti ca pe inghetata ... la cuptor improvizat, nu stiu.
Cu pistolul il poti inmuia treptat, usor, insa tr3buie sa ai grija sa nu insisti prea mult cu caldura pe un singur loc. De lipit am lipit direct cu silicon, nu am facut experimente cu altceva. Edited by shymano, 29 January 2019 - 21:01. |
|
#29
Posted 29 January 2019 - 21:03
E Opel Astra J deci
Quote 1.Amortizoare Aceasta ar fi una dintre cele mai apăsătoare probleme depistate la acest model. Având o greutate proprie cuprinsă între 1,3 și 1,7 tone, aceasta mașină are o greutate relativ mare pentru clasa ei. Specialiștii germani au depistat un grad mai mare de uzură a arcurilor și amortizoarelor la acest model, spre deosebire de celelalte modele asemănătoare. În cazul în care întâmpinați această problemă, cel mai indicat este să înlocuiți componentele pentru toate cele 4 roți. Costurile unei asemenea operațiuni sunt destul de crescute. Amortizoarele au prețuri cuprinse între 80 și peste 300 de RON, iar arcurile aproximativ 200 RON. Astfel că, doar costurile pieselor ar începe de la 1150 RON. 2.Blocarea Roților Spate Aceasta nu este o problemă general valabilă, dar este una destul de des întâlnită. Aceasta apare îndeosebi la mașinile care sunt rulate mai puțin sau care, în perioadele de repaus, nu sunt protejate de intemperii. Problema intervine în momentul în care, din cauza faptului că mașină nu se deplasează foarte des, etrierii roților din spate se gripează. Totodată, cu toate că mașina este rulată foarte des, aceasta poate avea o astfel de problemă din cauza intemperiilor. Ca și simptome ale acestei probleme ar fi mirosul înțepător, dificultatea în deplasare și un sunet supărător care vine din partea din spate a automobilului. În cazul în care unul dintre aceste simptome apar, recomandăm deplasarea de urgență într-un service pentru a găsi cauza acestora. Prețurile unei astfel de reparații pot să varieze foarte mult. În cazul în care etrierii pot fi recuperați, costurile se reduc simțitor. În cazul în care aceștia trebuie schimbați, costurile cresc exponențial, piesele fiind între 133 RON și 276 RON(bucși ghidaj, piston și accesorii), în funcție de producător. 3.Pierderi de Ulei Cu toate că aceasta este o problemă destul de veche în rândul modelelor celor de la Opel, aceasta nu a fost remediată întru totul nici de modelul acesta. În rândul posesorilor aceasta este o problemă destul de des întâlnită. Ca și principală cauză a acestor pierderi ar fi bușonul de la baia de ulei. Șaiba și garnitura acestuia cedează relativ rapid producând aceste scurgeri despre care am pomenit. Costul unei astfel de reparații este foarte mic, spre nesemnificativ, aproximativ 10 RON. Cu toate acestea, în cazul în care s-a schimbat șaiba și garnitura bușonului, iar problema persistă, recomandăm consultarea unui specialist pentru remedierea problemei. 4.Condensatorul Imaginați-vă, mergeți către mare, iar aerul condiționat, în loc să răcească aerul doar îl recirculă, acesta nu mai funcționează. Problema aceasta este una des întâlnită în rândul posesorilor de Astra J, principala problemă fiind fisurarea condensatorului. Acest lucru duce la pierderea lichidului refrigerant. Unii recomandă recondiționarea acestei piese, costul fiind de aproximativ 150 RON. Cu toate acestea, cea mai bună modalitate de a vă asigura că această problemă nu va reveni într-un timp foarte scurt este să achiziționați un condensator nou. -La motorul 1.7 cdti regulatorul de pe pompa : 1000 ron original opel sau 350 ron denso si injectoarele aprox 1400 ron / bucata pe denso - Infundarea filtrului de particule - turbina, regulatorul, compresor ac https://automotive-a...uze-si-costuri/ Baftă multă ! Și noroc. |
#30
Posted 29 January 2019 - 21:04
shymano, on 29 ianuarie 2019 - 21:00, said:
La cuptor, daca n-ai nimerit temperatura potrivita, il topesti ca pe inghetata ... la cuptor improvizat, nu stiu. Cu pistolul il poti inmuia treptat, usor, insa tr3buie sa ai grija sa nu insisti prea mult cu caldura pe un singur loc. De lipit am lipit direct cu silicon, nu am facut experimente cu altceva. |
#32
Posted 29 January 2019 - 21:06
Am asistat la desfacere de faruri de Golf 4. De sticlă. Greu dar a mers cu cutie de carton + suflantă.
Ălea Valeo însă nu se desfăceau nici la service din ce țin minte. Dacă ai un far spart pe care poți proba alcool izopropilic să vezi efectele eu așa aș încerca. Și apa distilată nu distruge electronica. Mai adaugi un pic de alcool în ea să se evapore repede și gata. Edited by waterman, 29 January 2019 - 21:06. |
#33
Posted 29 January 2019 - 21:09
#34
Posted 29 January 2019 - 21:20
La aragaz cu rabdare... sau la ceva flacara... si tai frumos sticla , apoi o lipesti inapoi.
|
#35
Posted 29 January 2019 - 21:22
Glumeam colegule.
Să ai baftă cu mașina. Încearcă ce am zis mai sus. |
#36
Posted 29 January 2019 - 21:29
shymano, on 29 ianuarie 2019 - 20:48, said:
Farul se desface cu un pistol de aer cald si multa rabdare. Eu le-am desfacut la Octavia 2 cand am pus lupe. Se lipesc la loc folosind un silicon, de preferinta transparent. Daca ai 2 maini stangi si nu dispui de rabdare multa, te lasi pagubas ... La mine, având faruri cu DLR, mi-au făcut băieții la service asta și mi-au înlocuit ledurile arse. Deci, se poate. Edited by mario_bril, 29 January 2019 - 21:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users