Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Desfacere faruri

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Dacă ești oltean, du-te la Dani Plexic. Face magie. Dacă nu ești oltean, suni la 0766704625 - LSG Design, explici problema și afli dacă te poate ajuta.

Dacă el zice că-l face, trimiți farul cu toată încrederea. Sau vii la el.

Edited by waterman, 29 January 2019 - 20:40.


#20
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
O... păi avem aceeași mașină, Corsa!
Mai contează litera ce vine după numele Corsa? B, în cazul meu? Posted Image
Probabil că da, pentru că tigaia mea din '96 nu a avut praf în far, pânâ la accident. Posted Image
Deci ceva s-a stricat pe parcurs.

#21
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 CominP93, on 29 ianuarie 2019 - 20:36, said:

Si persoanele care se ocupa de asa ceva desfac farul, altfel nu ai cum sa speli pe interior. La 800 e mult, depinde de oras poate.

Corect, numai ca aia stiu ce fac. Ai 800 lei/far versus sansa masiva sa il bulesti si sa dai minim un 1200 pe un SH care poate avea si el probleme. Sunt banii tai, tu decizi.

Poate o fi mai putin de 800, nu-i Passat.

Edited by RealThing, 29 January 2019 - 20:44.


#22
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
Farul se desface cu un pistol de aer cald si multa rabdare.
Eu le-am desfacut la Octavia 2 cand am pus lupe.
Se lipesc la loc folosind un silicon, de preferinta transparent.
Daca ai 2 maini stangi si nu dispui de rabdare multa, te lasi pagubas ...

#23
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ai uitat să zici de noroc.

#24
CominP93

CominP93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 06.03.2017

 ericmario, on 29 ianuarie 2019 - 20:38, said:

O... păi avem aceeași mașină, Corsa!
Mai contează litera ce vine după numele Corsa? B, în cazul meu? Posted Image
Probabil că da, pentru că tigaia mea din '96 nu a avut praf în far, pânâ la accident. Posted Image
Deci ceva s-a stricat pe parcurs.

Astra J 2010 am. Farul celalalt,dreapta, nu are fir de praf, e ca nou pe interior. Cel din stanga deaia are praf, nu a fost depozitat incorect. Nu pot sa-mi dau seama de ce fostul a cumparat un far in halul acela,400 de lei maxim, daca a cumparat masina cu peste 10000 de euro in 2012, nu are logica.

Edited by CominP93, 29 January 2019 - 20:59.


#25
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 CominP93, on 29 ianuarie 2019 - 20:49, said:

Nu pot sa-mi dau seama de ce fostul a cumparat un far in halul acela,400 de lei maxim, daca a cumparat masina cu peste 10000 de euro in 2012, nu are logica.

Dacă.

Plus că accident și a dorit să scape de ea repede fără investiții.

Pentru că automobile.

Edited by waterman, 29 January 2019 - 20:50.


#26
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Farurile se coc in cuptor pt a fi desfacute sau cu heating gun, dar e riscant...
Gasiti pe net informatii.

Despre a le vopsi oglinda... trebuie sa atingi o culme specifica de imbecilitate.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p4J-_vfUswk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#27
CominP93

CominP93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 06.03.2017

 shymano, on 29 ianuarie 2019 - 20:48, said:

Farul se desface cu un pistol de aer cald si multa rabdare.
Eu le-am desfacut la Octavia 2 cand am pus lupe.
Se lipesc la loc folosind un silicon, de preferinta transparent.
Daca ai 2 maini stangi si nu dispui de rabdare multa, te lasi pagubas ...
Nu m-am nascut in Las Vegas la etajul 20, am facut destul de multe reparatii la masinile pe care le-am avut. Cu pistolul de aer cald din cate am citit nu merge la fel de bine ca un cuptor improvizat...cutie +pistol cu aer cald. Cu adeziv e lipit, gen Bison, nu ai incercat?

 waterman, on 29 ianuarie 2019 - 20:50, said:

Dacă.

Plus că accident și a dorit să scape de ea repede fără investiții.

Pentru că automobile.
Cum faci sa vezi in trecut?! Proprietarul a circulat dupa accident INCA 3 ANI, deci nu a vrut sa scape de ea repede. Daca vezi si in viitor, zi-mi ce o sa se strice, sa o vand inainte. Mersi anticipat.

#28
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
La cuptor, daca n-ai nimerit temperatura potrivita, il topesti ca pe inghetata ... la cuptor improvizat, nu stiu.
Cu pistolul il poti inmuia treptat, usor, insa tr3buie sa ai grija sa nu insisti prea mult cu caldura pe un singur loc.
De lipit am lipit direct cu silicon, nu am facut experimente cu altceva.

Edited by shymano, 29 January 2019 - 21:01.


#29
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
E Opel Astra J deci

Quote

1.Amortizoare
Aceasta ar fi una dintre cele mai apăsătoare probleme depistate la acest model. Având o greutate proprie cuprinsă între 1,3 și 1,7 tone, aceasta mașină are o greutate relativ mare pentru clasa ei.
Specialiștii germani au depistat un grad mai mare de uzură a arcurilor și amortizoarelor la acest model, spre deosebire de celelalte modele asemănătoare.
În cazul în care întâmpinați această problemă, cel mai indicat este să înlocuiți componentele pentru toate cele 4 roți. Costurile unei asemenea operațiuni sunt destul de crescute. Amortizoarele au prețuri cuprinse între 80 și peste 300 de RON, iar arcurile aproximativ 200 RON. Astfel că, doar costurile pieselor ar începe de la 1150 RON.
2.Blocarea Roților Spate
Aceasta nu este o problemă general valabilă, dar este una destul de des întâlnită. Aceasta apare îndeosebi la mașinile care sunt rulate mai puțin sau care, în perioadele de repaus, nu sunt protejate de intemperii.
Problema intervine în momentul în care, din cauza faptului că mașină nu se deplasează foarte des, etrierii roților din spate se gripează. Totodată, cu toate că mașina este rulată foarte des, aceasta poate avea o astfel de problemă din cauza intemperiilor.
Ca și simptome ale acestei probleme ar fi mirosul înțepător, dificultatea în deplasare și un sunet supărător care vine din partea din spate a automobilului. În cazul în care unul dintre aceste simptome apar, recomandăm deplasarea de urgență într-un service pentru a găsi cauza acestora.
Prețurile unei astfel de reparații pot să varieze foarte mult. În cazul în care etrierii pot fi recuperați, costurile se reduc simțitor. În cazul în care aceștia trebuie schimbați, costurile cresc exponențial, piesele fiind între 133 RON și 276 RON(bucși ghidaj, piston și accesorii), în funcție de producător.
3.Pierderi de Ulei
Cu toate că aceasta este o problemă destul de veche în rândul modelelor celor de la Opel, aceasta nu a fost remediată întru totul nici de modelul acesta. În rândul posesorilor aceasta este o problemă destul de des întâlnită. Ca și principală cauză a acestor pierderi ar fi bușonul de la baia de ulei. Șaiba și garnitura acestuia cedează relativ rapid producând aceste scurgeri despre care am pomenit. Costul unei astfel de reparații este foarte mic, spre nesemnificativ, aproximativ 10 RON.
Cu toate acestea, în cazul în care s-a schimbat șaiba și garnitura bușonului, iar problema persistă, recomandăm consultarea unui specialist pentru remedierea problemei.
4.Condensatorul
Imaginați-vă, mergeți către mare, iar aerul condiționat, în loc să răcească aerul doar îl recirculă, acesta nu mai funcționează. Problema aceasta este una des întâlnită în rândul posesorilor de Astra J, principala problemă fiind fisurarea condensatorului. Acest lucru duce la pierderea lichidului refrigerant.
Unii recomandă recondiționarea acestei piese, costul fiind de aproximativ 150 RON. Cu toate acestea, cea mai bună modalitate de a vă asigura că această problemă nu va reveni într-un timp foarte scurt este să achiziționați un condensator nou.


-La motorul 1.7 cdti regulatorul de pe pompa : 1000 ron original opel sau 350 ron denso si injectoarele aprox 1400 ron / bucata pe denso

- Infundarea filtrului de particule

- turbina, regulatorul, compresor ac




Posted Image

https://automotive-a...uze-si-costuri/


Baftă multă ! Și noroc.

#30
CominP93

CominP93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 06.03.2017

 shymano, on 29 ianuarie 2019 - 21:00, said:

La cuptor, daca n-ai nimerit temperatura potrivita, il topesti ca pe inghetata ... la cuptor improvizat, nu stiu.
Cu pistolul il poti inmuia treptat, usor, insa tr3buie sa ai grija sa nu insisti prea mult cu caldura pe un singur loc.
De lipit am lipit direct cu silicon, nu am facut experimente cu altceva.
Si adezivul ala ce a ramas dupa ce ai desfacut farul, l-ai curatat sau l-ai lipit la loc cu tot cu silicon?

#31
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
Curatat tot.

#32
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Am asistat la desfacere de faruri de Golf 4. De sticlă. Greu dar a mers cu cutie de carton + suflantă.

Ălea Valeo însă nu se desfăceau nici la service din ce țin minte.

Dacă ai un far spart pe care poți proba alcool izopropilic să vezi efectele eu așa aș încerca.
Și apa distilată nu distruge electronica. Mai adaugi un pic de alcool în ea să se evapore repede și gata.

Edited by waterman, 29 January 2019 - 21:06.


#33
CominP93

CominP93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 06.03.2017

 waterman, on 29 ianuarie 2019 - 21:03, said:

E Opel Astra J deci




Posted Image

https://automotive-a...uze-si-costuri/


Baftă multă ! Și noroc.
Mersi fain. Am citit articolul inainte sa-mi cumpar masina. Crezi ca exista masina SH sau chiar noua in care nu o sa bagi nici un ban(exclus consumabile)? Daca tu ai vinde ceva ce e indestructibil, nu ai intra in faliment dupa un anumit timp?

#34
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
La aragaz cu rabdare... sau la ceva flacara... si tai frumos sticla , apoi o lipesti inapoi.

#35
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Glumeam colegule.
Să ai baftă cu mașina. Încearcă ce am zis mai sus.

#36
mario_bril

mario_bril

    Hermetic member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,421
  • Înscris: 13.05.2010

 shymano, on 29 ianuarie 2019 - 20:48, said:

Farul se desface cu un pistol de aer cald si multa rabdare.
Eu le-am desfacut la Octavia 2 cand am pus lupe.
Se lipesc la loc folosind un silicon, de preferinta transparent.
Daca ai 2 maini stangi si nu dispui de rabdare multa, te lasi pagubas ...
Se poate folosi o cutie de carton mare, în care se pune farul, se închide și se face o gaură pentru a introduce duza de la pistolul de aer cald. Astfel, farul va fi încălzit uniform și se va dezlipi extrem de ușor. Pentru montaj se procedează la fel, siliconul original rămânând înauntru. Trebuie totuși îndemânare și un pic de experiență, de asemenea atenție, pentru a nu supraîncălzi farul, astfel deformându-l. Dacă totuși vrei să faci chestiunea asta, îți recomand la sfârșit să folosești suplimentar un silicon de jur împrejur pentru a fi sigur de etanșeitate.
La mine, având faruri cu DLR, mi-au făcut băieții la service asta și mi-au înlocuit ledurile arse. Deci, se poate.

Edited by mario_bril, 29 January 2019 - 21:30.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate