Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 0,5% până la 719 milioane de euro anul trecut

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010
Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 0,8% până la 180,2 milioane euro în ultimul trimestru al anului trecut, ca efect al scăderii tarifelor de interconectare de la la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă, a anunțat al doilea mare operator local de comunicații mobile. Datele grupului britanic arată că anul trecut aceste venituri au fost de 719 milioane euro, în scădere cu 0,5% față de 2017. Numărul de utilizatori a rămas constant la peste 9,9 milioane de utilizatori.

Compania a anunțat că a înregistrat, în total, 9,9 milioane de utilizatori la 31 decembrie 2018, indicator constant raportat la aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9,2 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile. Venitul mediu pe utilizator (ARPU mobil) al Vodafone România s-a menținut la 5.9 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2018.
„În trimestrul trecut, ne-am concentrat pe dezvoltarea și pe investițiile în digital, una dintre prioritățile companiei. Drept urmare, eforturile noastre constante de a le oferi clienților noștri experiențe digitale convenabile au avut ca rezultat o creștere a interacțiunilor cu peste 50% pe toate canalele digitale.", a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
La 31 decembrie 2018, abonații Vodafone România reprezentau 40,9% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 59,1%. Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 1,2% față de aceeași perioadă a anului precedent.

https://economie.hot...anul-trecut.htm

Mystery box face treaba la Vodafone si mentine incasarile pe plus, oricum se vede ca marketingul inca isi face treaba, desi nu este o retea cu acoperire extinsa 4G.

#2
Crazy-Cat

Crazy-Cat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 15.01.2019
https://www.vodafone...-2018/index.htm

"Veniturile totale au continuat tendința de creștere organică cu 2,5% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut"

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu ştiu cum se face, dar în cazul meu, absolut la orice reînnoire de contract, dacă voiam şi telefonul nou apărut la vremea respectivă, Vodafone îmi spunea că nu îmi mai poate menţine actualul abonament deoarece nu-l mai au în ofertă, de aceea trebuie să optez pentru unul mai scump (evident).
Inclusiv recent, când a apărut Note 9, mi s-a sugerat să renunţ la abonamentul actual (de 19 euro/lună) şi să trec măcar la cel de 22 euro/lună...
Am luat telefonul la liber, cu vreo 300 lei mai mult decât la operator, fără să le mai dau eu diferenţa de 300 lei. Lunar.

#4
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Nu au scazut cu mult, dupa parerea mea. Telecomul e un domeniu in care lumea a cam ajuns la saturatie... Degeaba ii dai omului inca 500 min sau 5Gb de date in plus, daca ii ajunge deja ce are in pachetul lunar.

#5
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,497
  • Înscris: 13.10.2010

View Postrosix, on 25 ianuarie 2019 - 14:37, said:

Degeaba ii dai omului inca 500 min sau 5Gb de date in plus, daca ii ajunge deja ce are in pachetul lunar.
Chestia asta inca tine la multa lume. Sa fie acolo cat mai mult, chiar daca nu consuma tot si acoperirea e in pom...

#6
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Și profitul? In ultimii ani a tot scăzut.
Investiții în acoperire nema
In marketing...la greu. O sa mai meargă puțin timp rețeta asta după care se vor duce in cap și le va fi greu să se redreseze.

#7
Crazy-Cat

Crazy-Cat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 15.01.2019
Pai daca de cativa ani politica lor de marketing se axeaza pe promovarea cartelei prepaid in loc sa se axeze pe abonamente care sunt un venit constant,ce sa le faci...de inovatii sau de implementarea unor tehnologii noi nici nu mai vorbesc...cat despre ultimii doi CEO ce sa mai zic,unul venit din Brazilia si una din Congo...

#8
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,528
  • Înscris: 20.10.2006
Mai rau e ca lipsesc investitiile in retea, lucru ce incepe sa se vada tot mai mult in zonele cu multi clienti. Nu il convingi pe om sa dea 6 euro in loc de 5 euro pe luna daca internetul oricum ii merge prost si nu poate consuma traficul inclus nici la 5 euro din cauza asta.

#9
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,356
  • Înscris: 03.04.2004
Corect, de cand au schimbat ultima oara CEO-ul s-au dus si mai tare in cap. Se pare ca tanti e doar money orientated nu si pe strategii cum sa-si si tina targeturile peste limita continuand in acelasi timp si investitiile (mai ales pe 4G), cel putin asta se vede. Au avut jvazcul acela cu 256QAM si atat, altceva 'bomba' pe infra n-au mai scos. Traiasa in schimb 'Mystery box'..... Posted Image
Asa a facut si madam Solomon, fostul CEO de ceva ani in urma (facuse si tranzitia de la Connex -> Vodafone) care ducea la fel de bine VDF in cap pana i-au facut vant ca se prabuseau lucrurile si la ea; p'orma indianul acela a incercat sa faca ceva, i-au reusit cateva lucruri dar prea putin fata de ce pontential avea pe mana.
Cine e client la ei sa se bucure daca astia vor fi in stare sa-si mentina reteaua actuala asa cum e construita/configurata intr-o stare optima de functionare, budget cut ii loveste peste tot, nu doar in angajati si contractori.

Edited by emanu900, 28 January 2019 - 14:39.


#10
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Dpdv financiar Vodafone a dus-o cel mai bine în mandatul Lilianei solomon. N-a făcut cine știe ce dar au dus-o foarte bine. Aveau cele mai puține minute de pe piața, acoperirea lasă de dorit(aveau GPRS pe vremea aia) dar profitul era mare. Dpdv al clienților cel mai bine au dus-o pe vremea indianului. Clienții erau în crestere, acoperirea era ok, aproape la nivelul Orange. Erau cea mai buna rețea raport preț-beneficii-calitate. Indianul a venit cu mokaciunile, congoleza le-a tăiat inițial dar a văzut ca nu prea merge fără ele și le-a readus. Congoleza a venit și cu marketing agresiv, pe vremea indianului nu se in vestea atât în reclame.

#11
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,356
  • Înscris: 03.04.2004
Ce folos sa te bucuri de cifre bune pe Financiar daca pe infra stagnezi? De asta au si zburat-o, aia era experta pe zona contabila nu strategii de condus o companie de telefonie mobila (pare-mi-se ca au trimis-o pe Finance la VDF UK ulterior din ce-mi aduc aminte, n-au dat-o afara din grup). Numaratul de cifre bune nu tine in timp, trebuie sa si oferi ceva ca sa iti mentii cifrele, concurenta nu doarme.
Indianul cum spuneam si ai confirmat si tu a facut ceva treaba buna pe infra dar a dat-o in gard rau cu Volte-le (dupa ce tot il 'lansase' cu Halep pe media) si a dezvoltat cat de cat 4G-ul asta, insa mult mai lent decat ORO care deja venea tare cu 4G+, acoperirea de baza avand-o deja.
CEO curent in afara de 256QAM si parca parca pornise si ea cu acoperirea 4G la inceput sa o dezvolte (acum se vede ca e cam stop peste tot) altceva in afara de marketing nu mai pluseaza. Cand nu prea mai dezvolti tehnic nici capacitiv nici calitativ ce-ti mai ramane sa dai la popor ca sa nu uite de tine sunt reclamele care-ti spameaza ochii de la metrou pana pe la partiile de schi si nu numai. Parca ii vad in vreo 2 ani (daca prezentul ramane ca si viitor) cu 30% abonati si 70% cartelari.

Edited by emanu900, 28 January 2019 - 15:11.


#12
Crazy-Cat

Crazy-Cat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 15.01.2019
30% abonati si 70% pe prepaid ?
Esti optimist.
Eu cred ca abonatii or sa scada sub 20%...dar asta este opinia mea.

#13
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018

View Postemanu900, on 28 ianuarie 2019 - 14:37, said:

Corect, de cand au schimbat ultima oara CEO-ul s-au dus si mai tare in cap. Se pare ca tanti e doar money orientated nu si pe strategii cum sa-si si tina targeturile peste limita continuand in acelasi timp si investitiile (mai ales pe 4G), cel putin asta se vede. Au avut jvazcul acela cu 256QAM si atat, altceva 'bomba' pe infra n-au mai scos. Traiasa in schimb 'Mystery box'..... Posted Image
Asa a facut si madam Solomon, fostul CEO de ceva ani in urma (facuse si tranzitia de la Connex -> Vodafone) care ducea la fel de bine VDF in cap pana i-au facut vant ca se prabuseau lucrurile si la ea; p'orma indianul acela a incercat sa faca ceva, i-au reusit cateva lucruri dar prea putin fata de ce pontential avea pe mana.
Cine e client la ei sa se bucure daca astia vor fi in stare sa-si mentina reteaua actuala asa cum e construita/configurata intr-o stare optima de functionare, budget cut ii loveste peste tot, nu doar in angajati si contractori.
N-are nici o legatura cu CEO. Puteau sa puna numai rame si viermi ca CEO ca trendul tot ala era.
Ca in orice domeniu, si piata telecom merge dupa principiul ce urca trebuie sa si coboare.
CEO nu sunt decat niste oameni care se intampla sa fie bine platiti in timp ce se intampla asta. Nu influenteaza.

#14
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,356
  • Înscris: 03.04.2004
Te contrazic, uita-te in curtea Telekom ce se intampla de cand au schimbat ultima ora CEO-ul, sunt diferente enorme de la precedentul la actualul dpdv infra si oferte.
Poate ca la VDF nu a contat/conteaza omul din acea pozitie si politicile de investitii sunt dictate direct din afara, CEO de aici doar da cu X pe hartii, la altii treaba insa sta cum trebuie sa stea.

Edited by emanu900, 28 January 2019 - 15:33.


#15
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 09.02.2007
Dacă nu vor investi în extinderea acoperirii 4G și nu vor face upgrade la puținele e-node-uri din rural pe care le au acum și pe care viteza de download a traficului de date pe 4G este de doar 6 - 7 Mbps, mai mică decât pe 3G unde sunt 10 - 13 Mbps în banda de 2100 MHz, vor începe să piardă clienți în ritmul în care a pierdut Telekom în anii 2016 - 2017.
De exemplu eu am înlocuit cartela prepaid Vodafone pe care o foloseam în zone rurale cu un abonament Telekom de 3 euro. Preț mai mic, viteză mai mare, între 22 și 28 Mbps viteză de download la orele de vârf. Chiar de aș avea cartela Vodafone cu internet nelimitat și cost zero, adică totul pe degeaba, aș folosi abonamentul de 3 euro.
Așa că abonamentul de Vodafone îl păstrez doar pentru apeluri și nu vreau unul cu cost mai mare, indiferent ce ar include.

#16
danutz_2

danutz_2

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.05.2019
Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut în primele trei luni din 2019 cu 2% la 173 mil. euro

Veniturile din servicii ale Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, au scăzut în perioada ianuarie martie 2019, ultimul trimestru al anului fiscal al grupului britanic, cu 1,6% la 173 mil. euro, conform datelor comunicate de companie.

Numărul total de clienţi pentru serviciile mobile a fost de 8,988 milioane la finele lunii martie, dintre care 41,8% aveau contracte de abonament. În primele trei luni din 2019 compania a câştigat un număr net de 4.000 de contracte de abonament şi a pierdut un număr net de 193.000 de clienti cu cartele preplătite, conform sursei citate.

Consumul de servicii de date mobile a fost de 71.421 TB de date în perioada analizată, o  creştere de 54% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, conform grupului britanic.

https://www.zf.ro/bu...l-euro-18128307

Cu toate campaniile lor cu masini, bani telefoane si tot felul de prostii, le-au scazut atat veniturile cat si numarul cartelarilor.

#17
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
Cine dracu se mai aboneaza la compania asta de...

#18
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Pana si in UK au ajuns ultimii. Pacat, o data au fost ceva, erau cei mai tehnologizati si cu cea mai buna retea.

Edited by Catean, 14 May 2019 - 20:09.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate