Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
pierdere de ulei pe la busonu de alimentare cu ulei
Last Updated: Jan 18 2019 17:44, Started by
Lupulcelrau
, Jan 09 2019 20:47
·
0
#20
Posted 11 January 2019 - 20:21
#21
Posted 12 January 2019 - 21:43
Sau garnitura de buson, daca are, nu este etansa sau ai gaze mari de carter. Trebuie sa scoti furtunul care intra in chiulas si sa-l lasi in aer
|
#22
Posted 13 January 2019 - 22:25
In nici un caz nu trebuie lasat in aer, alea sunt niste gaze toxice, trebuie lasat la locul lui si rezolvata problema, daca e presiunea mare se schimba segmentii, dar cred ca ar fi sesizat daca asta era problema.
|
#23
Posted 15 January 2019 - 10:49
Revin cu update, lucrurile se complica cum ma asteptam
Am schimbat epuratoru cu unul nou si face la fel, cand masina accelerz in 4000 de ture, se prelinge pe la joja ulei, daca trag joja putin se vede . Mi-a recomandat un coleg de servici un mecanic, el stie ce e foarte bun, am vb cu el la telefon i-am zis ce si cum si mi-a zis sa caut alt mecanic sa nu vin la el , mi-a mai zis un client ca sunt multi mecanic buni care fac treaba, dar nu se baga la lucruri prea complicate ca e mai simplu sa aibe mai multi client cu nimicuri. Ultima mea experienta cu mecanic prin bucuresti a fost la schimbul de distributie cand duapa ce a desfacut to a zis ca mai are nevoie de 2 scule care nu sunt la el si trebuie se la aduca de nu stiu unde si apoi o face, ma tinut o saptamana. Dupa mult cautari pe google, singurul lucru ar fi segmentat mototru dar nu renteaza ca e pe 20000km si mai bine schimb mototru cu totul, nu stiu cate unu nou nu stiu daca se fabrica, secon am vazut 1500 si 2000 RON da nu stii exact ce iei poate sa fie mai rau. Multumesc! |
#24
Posted 15 January 2019 - 11:02
ai valva pcv blocata.
vezi in postul #9 cum se verifica... |
#25
Posted 15 January 2019 - 11:19
Lupulcelrau, on 15 ianuarie 2019 - 10:49, said:
Revin cu update, lucrurile se complica cum ma asteptam Am schimbat epuratoru cu unul nou si face la fel, cand masina accelerz in 4000 de ture, se prelinge pe la joja ulei, daca trag joja putin se vede . Mi-a recomandat un coleg de servici un mecanic, el stie ce e foarte bun, am vb cu el la telefon i-am zis ce si cum si mi-a zis sa caut alt mecanic sa nu vin la el , mi-a mai zis un client ca sunt multi mecanic buni care fac treaba, dar nu se baga la lucruri prea complicate ca e mai simplu sa aibe mai multi client cu nimicuri. Ultima mea experienta cu mecanic prin bucuresti a fost la schimbul de distributie cand duapa ce a desfacut to a zis ca mai are nevoie de 2 scule care nu sunt la el si trebuie se la aduca de nu stiu unde si apoi o face, ma tinut o saptamana. Dupa mult cautari pe google, singurul lucru ar fi segmentat mototru dar nu renteaza ca e pe 20000km si mai bine schimb mototru cu totul, nu stiu cate unu nou nu stiu daca se fabrica, secon am vazut 1500 si 2000 RON da nu stii exact ce iei poate sa fie mai rau. Multumesc! Scoate furtunul de la epurator in carcasa filtrului de aer. Nu trebuia sa schimbi epuratorul ci doar sa-l speli si sai montezi garnituri noi. Porneste masina cu furtunul de la epurator scos si vezi daca mai apare fenomenul Joja are in capat un oring care impiedica uleiul sa iasa prin ''teaca jojei'',la tine mai este prezent ? https://www.bildelsb...OEM-036115611M/ |
#26
Posted 15 January 2019 - 12:29
Music-Box, on 15 ianuarie 2019 - 11:19, said:
Scoate carcasa filtrului de aer si curata stutul si teava din interiorul ei.(partea superioara a carcasei filtrului de aer are o teava care duce spre centru) Scoate furtunul de la epurator in carcasa filtrului de aer. Nu trebuia sa schimbi epuratorul ci doar sa-l speli si sai montezi garnituri noi. Porneste masina cu furtunul de la epurator scos si vezi daca mai apare fenomenul Joja are in capat un oring care impiedica uleiul sa iasa prin ''teaca jojei'',la tine mai este prezent ? https://www.bildelsb...OEM-036115611M/ Cand ajung acasa verific, joja e intacta cu teaca cu tot si sitem de prindere. Multumesc! |
#27
Posted 15 January 2019 - 12:37
la 4000 ture, cand ai busonul desfacut trebuie sa simti vacuum sub el adica il trage inapoi daca vrei sa-l ridici...
altfel ori e valva sau ceva infundat ori debitul de gaze e prea mare (scapa compresie sau alte minunatii). |
#28
Posted 18 January 2019 - 17:33
Music-box multumesc!
teava din filtru de aer era blocata de mizerii si alte minunatii , am curatat pus la loc si gata s-a rezolvat problema, nu mai iesea ulei pe la joja cand turam masina la 4000, eu sceptic de fel am luat masina la o tura pana in oras si inapoi, numic merge cum trebuie, s-a rezolvat, am sa curat si bujiile si cam asta e :-). Multumesc! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users