Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme actualizare aplicatii
Last Updated: Jan 05 2019 20:59, Started by
Ionutvirsog
, Jan 05 2019 17:04
·
0
#1
Posted 05 January 2019 - 17:04
Salut ! Dețin un smart TV Sony 4k cu android si desi acesta este conectat la internet nu pot descarca aplicatii de pe google play si nici nu le pot actualiza pe cele existente. Daca a mai întâlnit cineva aceasta situatie ii solicit ajutorul. Multumesc !
|
#2
Posted 05 January 2019 - 17:23
Apare vreo eroare, vreun mesaj ?!
Ai optiune, ca la telefon, Clear data/cache pentru aplicatia Google Play Store ? |
#3
Posted 05 January 2019 - 17:30
Nu, nu.mi da nicio eroare si nu este nici optiunea de clear data/cache. In momentul in care incerc sa instalez/actualizez ceva apare "Instalare in așteptare" si nu se întâmplă nimic. Mentionez ca TV.ul este conectat la internet prin hotspot mobil, dar perfect funcțional.
|
#4
Posted 05 January 2019 - 17:36
Hotspot prin telefon? Vezi sa nu fie setat sa descarce actualizarile doar cand e conectat wifi, sa faci economie de date mobile.
|
#6
Posted 05 January 2019 - 20:59
Am rezolvat, pare.se ca problema era din telefon, am activat functia " accelerare descarcare" si acum totul functioneaza.😍 Va mulțumesc frumos!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users