Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Foliere auto
Last Updated: Dec 26 2018 03:56, Started by
NumbAnn
, Dec 25 2018 00:33
·
0
#1
Posted 25 December 2018 - 00:33
Salut,
Sarbatori Fericite sa aveti, si multa sanatate in Noul An. O intrebare mica as avea la voi:ce parere aveti de folierile auto? E recomandat sa foliezi masina,sau, sa o vopsesti de la zero? Am un break, cu mici puncte de rugina, pe ici, pe colo, nu e un capat de tara, si ma gandeam ca dupa ce ies din iarna asta, ori sa o vopsesc, ori sa o foliez...intrebare e:avand acele puncte de rugina, inainte de a o folia, trebuiesc rezolvate? In timp cum s-ar comporta folia,sau, ar fi mai ok vopsirea masinii? Ceva posesori de masini foliate printre noi,ceva pareri? Multumesc, Andrei |
#2
Posted 25 December 2018 - 00:41
o sa infloreaca rugina pe folie, ca la ea acasa.
Edited by arg, 25 December 2018 - 00:41. |
#3
Posted 25 December 2018 - 00:42
#4
Posted 25 December 2018 - 00:42
Daca foilerea unei masini ar fi avantajoasa fata de o vopsire,iti garantez ca fabricantii ar fi ales aceasta solutie,sau si aceasta solutie.
Eu consider folierea mai degraba un capriciu,nu o necesitate,care se foloseste pentru ca exista nu pentru ca-i eficienta. Mai exista si partea cu acoperirea carentelor caroseriei. Edited by adisz, 25 December 2018 - 00:43. |
#5
Posted 25 December 2018 - 00:45
adisz, on 25 decembrie 2018 - 00:42, said:
Daca foilerea unei masini ar fi avantajoasa fata de o vopsire,iti garantez ca fabricantii ar fi ales aceasta solutie,sau si aceasta solutie. Eu consider folierea mai degraba un capriciu,nu o necesitate,care se foloseste pentru ca exista nu pentru ca-i eficienta. Mai exista si partea cu acoperirea carentelor caroseriei. Eram in balanta, foliere sau vopsire. Multumesc pentru reply. |
#6
Posted 25 December 2018 - 00:49
din cate stiu eu folia se foloseste ca sa schimbi culoarea.
|
#7
Posted 25 December 2018 - 00:52
#9
Posted 25 December 2018 - 01:32
depinde ce masina ai. probabil ai observat pe youtube la cei care au masini scumpe ca si-au infoliat masina. e normal daca ai nu stiu ce tip de Ferrari sa o protejezi ca sa o vinzi candva.majoritatea isi pun transparente ca sa ramana culoarea masinii. am vazut pe la noi ca era moda asta acum cativa ani cu negru ala mat sau ceva de genul.
nu stiu cat costa toata operatia asta si nici nu stiu ce masina ai tu. sau cat vrei sa o tii, sau cat de mult iti pasa daca se observa 3 puncte de vopsea sarite.. foliile au rolul de a proteja si unele sunt chiar cu "self heal", adica se "vindeca" singure. Edited by bobitad, 25 December 2018 - 01:37. |
#10
Posted 25 December 2018 - 01:33
daca a luat-o rugina masina aia nu mai este de tinut. o mai tii 1-2-3 ani si aia e.
asa ca nu merita nici revopsire totala si as zice ca nici foliere. o carpesti pe unde a luat-o rugina si aia e. folierea creeaza destul de des probleme, se desprinde de la inghet dezghet solutia de la spalatorii etc |
|
#11
Posted 25 December 2018 - 01:56
bobitad, on 25 decembrie 2018 - 01:32, said:
depinde ce masina ai. probabil ai observat pe youtube la cei care au masini scumpe ca si-au infoliat masina. e normal daca ai nu stiu ce tip de Ferrari sa o protejezi ca sa o vinzi candva.majoritatea isi pun transparente ca sa ramana culoarea masinii. am vazut pe la noi ca era moda asta acum cativa ani cu negru ala mat sau ceva de genul. nu stiu cat costa toata operatia asta si nici nu stiu ce masina ai tu. sau cat vrei sa o tii, sau cat de mult iti pasa daca se observa 3 puncte de vopsea sarite.. foliile au rolul de a proteja si unele sunt chiar cu "self heal", adica se "vindeca" singure. As tine masina mult si bine, sa moara la mine,sau, pana cand pot circula cu ea(adica daca nu baga astia taxe mari, masina fiind 2.0 TDI, 136 caluti, cu DPF,E4). Imi pasa destul de mult, nu as vrea sa aiba/sa se vada rugina sau alte defecte. bossake, on 25 decembrie 2018 - 01:33, said:
daca a luat-o rugina masina aia nu mai este de tinut. o mai tii 1-2-3 ani si aia e. asa ca nu merita nici revopsire totala si as zice ca nici foliere. o carpesti pe unde a luat-o rugina si aia e. folierea creeaza destul de des probleme, se desprinde de la inghet dezghet solutia de la spalatorii etc Edited by NumbAnn, 25 December 2018 - 01:56. |
#12
Posted 25 December 2018 - 07:04
Am avut eu, doua masini foliate. Una am facut-o aici in Romania, ca nu se potrivea cu culoarea de pe talon, fiind alta masina . A tinut vreo 3 ani, cred, pana cand a inceput sa se despinda pe la aripi, etc. Dar nici n-am avut grija de ea, ce-i drept. A doua am cumparat-o foliata, negru mat, era la moda prin 2010. Aia era facuta in UK, si a tinut foarte bine chiar, se vedea diferenta de calitate.
Dar, ca idee generala, nu merge sa faci toata masina. Eventual, cauta folie la culoarea caroseriei, repara unde are rugina si foliaza numai elementele alea, ca sa iesi mai ieftin decat vopsitul. Masina in intregime, nu cred ca merita. Sau eventual, ca sa o foliezi cu ceva de calitate, si sa platesti manopera profesionala, nu cred ca iesi departe de vopsit. |
#13
Posted 25 December 2018 - 09:56
Linistit revopseste masina, daca intentionezi s-o mai ti o vreme ( vopsitul integral te costa mai putin decat vopsirea pe elemente ) . Folia auto e buna pt taximetristii care au culoarea masinii , alta decat culoarea ceruta ( in f-tie de judet ) .
|
#14
Posted 26 December 2018 - 03:56
Baxon, on 25 decembrie 2018 - 09:56, said:
Linistit revopseste masina, daca intentionezi s-o mai ti o vreme ( vopsitul integral te costa mai putin decat vopsirea pe elemente ) . Folia auto e buna pt taximetristii care au culoarea masinii , alta decat culoarea ceruta ( in f-tie de judet ) . wiseguy76, on 25 decembrie 2018 - 07:04, said:
Am avut eu, doua masini foliate. Una am facut-o aici in Romania, ca nu se potrivea cu culoarea de pe talon, fiind alta masina . A tinut vreo 3 ani, cred, pana cand a inceput sa se despinda pe la aripi, etc. Dar nici n-am avut grija de ea, ce-i drept. A doua am cumparat-o foliata, negru mat, era la moda prin 2010. Aia era facuta in UK, si a tinut foarte bine chiar, se vedea diferenta de calitate. Dar, ca idee generala, nu merge sa faci toata masina. Eventual, cauta folie la culoarea caroseriei, repara unde are rugina si foliaza numai elementele alea, ca sa iesi mai ieftin decat vopsitul. Masina in intregime, nu cred ca merita. Sau eventual, ca sa o foliezi cu ceva de calitate, si sa platesti manopera profesionala, nu cred ca iesi departe de vopsit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users