Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...
 samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!
 

Buget 41000 EUR fara TVA, Emisii CO2 max 140g/km

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
One of Them

One of Them

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,301
  • Înscris: 07.10.2005
Salutare!


Ma aflu intr-o dilema - trebuie sa imi aleg o masina intr-un buget foarte permisiv, dar limitat la emisii CO2. Pot alege doar marci BMW, Audi, Mercedes, Volvo, VW, Toyota sau Peugeot.

Imi doream Q5 sau X3, dar ambele au motorizari cu emisii mai mari.

Ce vreau neaparat, e sa fie autonata si sa fie cu tractiune integrala.

Acum conduc un C200, si am condus o saptamana Q5 nou cu doar 1000 km pe perioada cu ninsoarea - motiv pentru care imi doresc acum tractiunea integrala pentru valoarea adaugata adusa in siguranta.

Am oferta foarte buna pentru x1, xdrive 2.0d, pachet M, 190Cp si foarte multe optiuni. De asemenea un Tiguan Comfortline 2.0 D, 150Cp, echipat cu toate optionalele (highline are emisii de 143g vs comfortline care are 140g/km). Peugeot 3008 GT, 2.0 190CP cu toate optionalele intra in buget, dar nu are tractiune integrala.

Rav4 Hybrid Luxury line intra in buget, dar nu imi place. La Volvo nu am oferta pentru XC60, si nici nu mi-e clar cum stau cu emisiile.

Voi ce ati alege? Spre ce sa ma orientez? Nu vreau sa aloc prea mult timp pentru asta, nu am timp pentru drive-test la fiecare model.

#2
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Imi suna a masina platita de companie. Te intreb asta pentru ca seful de flota (daca exista) te-ar putea ajuta mai mult. Sa iei Tiguan in banii aia mi se pare blasfemie, ti-o spune unul care a avut preponderent VW.
Un Volvo cross-country as lua in banii aia.

Edited by denky, 19 December 2018 - 08:19.


#3
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Valoarea aia a emisiilor tine de vreo politica a companiei sau de costuri? Daca e vorba doar de costuri suplimentare, poate sunt de acord sa le suporti tu (daca nu sunt f mari si nu te deranjaza) si sa iesi din colivia de aur in care incearca sa te bage compania Posted Image
Ziceai de 3008. Pejo avea intr-un timp un hibrid 4wd. Motorul electric era pe puntea spate. Nu mai au asa ceva?

Ps. Vad ca au scos unul nou cu un  sistem similar Toyotei cu doua motoare electrice, unul fata, altul spate si putere de 300cp.

Btw, un Discovery Sport nu se incadreaza?

Edited by underb, 19 December 2018 - 08:31.


#4
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostOne of Them, on 19 decembrie 2018 - 07:57, said:

Salutare!


Ma aflu intr-o dilema - trebuie sa imi aleg o masina intr-un buget foarte permisiv, dar limitat la emisii CO2. Pot alege doar marci BMW, Audi, Mercedes, Volvo, VW, Toyota sau Peugeot.

Imi doream Q5 sau X3, dar ambele au motorizari cu emisii mai mari.

Ce vreau neaparat, e sa fie autonata si sa fie cu tractiune integrala.

Acum conduc un C200, si am condus o saptamana Q5 nou cu doar 1000 km pe perioada cu ninsoarea - motiv pentru care imi doresc acum tractiunea integrala pentru valoarea adaugata adusa in siguranta.

Am oferta foarte buna pentru x1, xdrive 2.0d, pachet M, 190Cp si foarte multe optiuni. De asemenea un Tiguan Comfortline 2.0 D, 150Cp, echipat cu toate optionalele (highline are emisii de 143g vs comfortline care are 140g/km). Peugeot 3008 GT, 2.0 190CP cu toate optionalele intra in buget, dar nu are tractiune integrala.

Rav4 Hybrid Luxury line intra in buget, dar nu imi place. La Volvo nu am oferta pentru XC60, si nici nu mi-e clar cum stau cu emisiile.

Voi ce ati alege? Spre ce sa ma orientez? Nu vreau sa aloc prea mult timp pentru asta, nu am timp pentru drive-test la fiecare model.

Xc 60 de 190 cp pare sa aibe 148 g. Oricum, daca iese de un xc60, nu ezita. Bafta!

#5
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005
Ti-as recomanda un 330e plug-in hybrid. Ai si putere si emisii mici. Iar placerea de a conduce electric este inegalabila.

Ti-as mai da un pic jos mitul cu tractiunea integrala. Am condus peste 100 de BMW-uri la viata mea, aproape toate modelele, carosarile si motorizarile posibile. XDrive este exceptional (probabil si la brandurile concurente, dar nu am experienta sa afirm). Dar daca vrei siguranta pe timp de iarna, o investitie in gume bune de iarna este mult mai potrivita decat tractiunea integrala.

Daca ai incredere ca nu vorbesc aiurea - eu acum conduc un 525 xdrive si un i3 (cu tractiune spate si cuplu nesimtit). Cu gume de iarna uzate, xdrive-ul este extrem de riscant (mi s-a intamplat anul trecut pe drum de zapada). Cu gume de iarna bune, am zero emotii cu i3-ul.

#6
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Ai buget de 41k euro+tva si te uiti la X1, Tiguan sau 3008 ???

Tine de politica firmei treaba cu 140g ?

#7
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Mai mult ca sigur ca tine.
Si eu i-am zis ca e blasfemie, dar poate ne grabim. Omul o fi ocupat, dar autist nu este, sigur s-a interesat un pic. Mi-e teama ca alea 140 g restrang dramatic optiunile de a ajuns sa se uite la Tiguan in banii aia.

Edited by denky, 19 December 2018 - 09:32.


#8
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postglumetu, on 19 decembrie 2018 - 09:02, said:

...

Daca ai incredere ca nu vorbesc aiurea - eu acum conduc un 525 xdrive si un i3 (cu tractiune spate si cuplu nesimtit). Cu gume de iarna uzate, xdrive-ul este extrem de riscant (mi s-a intamplat anul trecut pe drum de zapada). Cu gume de iarna bune, am zero emotii cu i3-ul.
Of ce le mai amestecati...
Iarasi comparati o masina grea cu una usoara ori iarna, asta este un factor hotarator si daca-i mai pui si anvelope uzate pe aia grea, aia e, poti sa ai 16x16, nu 4x4. Trebuie inteles ca aderenta este totul, indiferent de masina si masa masinii conteaza enorm cand e vorba de comportament in conditii de aderenta redusa.
i3-ul ala il incadrezi la categoria masini? :P

Ontopic. As merge pe varianta cu Volvo indicata de coleg. Tiguan nu merita banii aia.

#9
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Daca vrei neaparat un pic de gada la sol vad doua solutie si anume A4 allroad sau Lexus NX 300h, ambele automate si awd, ambele sub 140g. Uita de Tiguan, 3008, X1, Rav 4 la bugetul tau.

Daca garda la sol nu este o prioritate ci doar tractiunea integrala exista suficiente variante.

View Postglumetu, on 19 decembrie 2018 - 09:02, said:

Daca ai incredere ca nu vorbesc aiurea - eu acum conduc un 525 xdrive si un i3 (cu tractiune spate si cuplu nesimtit). Cu gume de iarna uzate, xdrive-ul este extrem de riscant (mi s-a intamplat anul trecut pe drum de zapada). Cu gume de iarna bune, am zero emotii cu i3-ul.


Eu zis sa ii pui gume de vara 525-ului, eventual sa ii decuplezi si sistemele, sa vezi atunci emotii, nici macar nu cred ca mai pleci din loc.

Edited by ionutMembruAnonimut, 19 December 2018 - 09:52.


#10
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Noua Honda CR-V Hybrid CO2 (g/km) 126

Edited by cata, 19 December 2018 - 10:22.


#11
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,737
  • Înscris: 30.08.2017
La banii aia ai de ales intre premium cu dotari foarte putine si non premium cu maxim de dotari. As exclude totusi Peugeot,Toyota si X1 de la BMW. XC60 cred ca e cea mai ok varianta. A4 Allroad ar fi misto dar nu cred ca te incadrezi la bani. Altfel, Seria 3 (cu ceva discount de la BMW), A4 sau Arteon de la VW ar fi si ele variante daca nu te deranjeaza dotarile mai putine.

#12
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
XC60-ul este misto dar are 139g doar pt versiunea manuala si cheala iar hybrid-ul este considerabil mai scump.

Edited by ionutMembruAnonimut, 19 December 2018 - 10:30.


#13
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 808
  • Înscris: 20.02.2006

View Postunderb, on 19 decembrie 2018 - 08:32, said:

Ziceai de 3008. Pejo avea intr-un timp un hibrid 4wd. Motorul electric era pe puntea spate. Nu mai au asa ceva?

La anul apare hibridul. Eu l-as astepta mai ales pentru varianta plug-in

#14
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,303
  • Înscris: 26.06.2006
Aş trage de cei de la BMW, X3 20d xDrive are "140-145 g/km". Probabil standard are 140 şi bate spre 145 cu dotări adăugate, iar cum standard costă 41k + TVA, oricum n-ar mai fi loc de dotări extra decât dacă primeşti vreun discount baban. Spune-le totuşi ce vrei, sunt sigur că vor găsi ei o soluţie.

De asemenea, Arteon are sub 140 g/km dacă nu te deranjează garda la sol redusă.

#15
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Am mai spus pe aici: X1 NU in general. La banii aia, deja e blasfemie, dupa cum zice cineva mai sus! :)

Vei gasi greu motoare ceva mai marisoare care sa intre in regula de poluare de max 140 mg/km. Iar motoare de ascutitoare pe masinile mari / grele nu sunt tocmai ceva de invidiat. Ma uitam mai devreme la F-Pace, motorul benzina de 2.5 are emisii CO2 de 194 mg/km in oras. Diesel-ul de 163 CP are 158 parca, cel de 240 deja la 190.

La x3 nu stiu daca se incadreaza in buget, parca nu merita un X3 (aproape) chel

#16
pancone99

pancone99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 264
  • Înscris: 03.07.2008
Cred ca trebuie sa te uti la motoare cu cilindree mica si turbina.Dar acolo pierzi mult din cuplu.
Motoarele mari,au toate de la 160-170 mg in sus.

#17
quantico2708

quantico2708

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 15.07.2008
https://www.adac.de/...cePageId=287150

#18
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Max 140g / km => hibrid.
Hibrid => Toyota sau Lexus.
Toyota sau Lexus si 41000 fara TVA => Lexus NX300.
https://www.autovit....html#579385a8e7
E cam slabuta ea, dar e ok, pleaca de pe loc cat de cat. In schimb un Lexus e din alt film fata de un VW de buget la calitate, imagine.
https://www.lexus.ro...ces-and-specs/#

Jesus, cum sa te uiti la X1 sau Tiguan in pretul asta? :))

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate