Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema baterie ?
#1
Posted 12 December 2018 - 15:52
Buna ,
Am experimentat de curand urmatoarea problema.. - plecat din Bucuresti spre BV , seara , masina a mers normal-Opel Insignia diesel - noaptea -foarte frig..-12 grade ..a doua zi dimineata ..baterie ioc (desi este in garantie inca -Varta) - tras curent de la masina parintilor, plecat imediat, mers normal toata ziua prin oras. -noaptea din nou ff frig , dar a doua zi dimineata si ulterior a pornit ok. Care ar putea fi motivele pentru care nu a pornit dimineata? O singura chestiune care a fost "deosebita" a fost utilizarea incalzirii in scaunul din dreapta , pe tot parcursul drumului din B in BV. Ar putea fi o cauza? S-ar putea repeta ? Multumesc, |
#2
Posted 12 December 2018 - 16:01
Baterie proastă sau ai ceva probleme cu alternatorul.
Electricianul ce a zis ? Dacă s-a repetat odată se va mai repeta. |
#3
Posted 12 December 2018 - 16:07
N-am cerut parerea electricianului , am spus ca si-a revenit in urmatoarele zile , n-am mai avut probleme..
Ma gandeam ca poate aveti vreo idee.. |
#5
Posted 12 December 2018 - 16:09
Mergi la un electrician să măsoare încărcarea. Poți face asta și la cei de la care ai luat bateria. Ce idei am putea avea ?
|
#6
Posted 12 December 2018 - 16:10
#7
Posted 12 December 2018 - 16:10
Poate ca fost din cauza frigului.
Daca a fost o noapte geroasa, inainte sa pornesti motorul aprinde farurile cateva zeci de secunde dupa care stingele si dai cheie. Edited by diegodanny, 12 December 2018 - 16:11. |
#9
Posted 12 December 2018 - 16:25
diegodanny, on 12 decembrie 2018 - 16:10, said:
Poate ca fost din cauza frigului. Daca a fost o noapte geroasa, inainte sa pornesti motorul aprinde farurile cateva zeci de secunde dupa care stingele si dai cheie. gelutu980, on 12 decembrie 2018 - 16:11, said:
Ok , am inteles , deci nu scap de service.. Du-te la garanție și zi-le că nu mai ține încărcarea. Fii și tu atent cu ei. Poate ți-o schimbă. Nu e nevoie de service pentru o baterie. Edited by waterman, 12 December 2018 - 16:25. |
#10
Posted 12 December 2018 - 16:29
waterman, on 12 decembrie 2018 - 16:25, said:
Asta merge doar la Fiat sau Alfa. La mașinile normale faza asta descarcă bateria. "stinge-le" La fiat nu am avut problemele astea, am bateria noua, in schimb la loganul de servici mi-a facut de catva ori cand a fost ger noaptea si am urmat sfaturile de aici (scrie in penultimul paragraf): http://www.ziare.com...-iernii-1329232 Edited by diegodanny, 12 December 2018 - 16:32. |
|
#11
Posted 12 December 2018 - 16:38
Quote Cand este foarte frig e recomandat ca inainte de a porni motorul sa porniti pentru cateva minute un consumator, de exemplu farurile sau radioul pentru a "incalzi" bateria inainte de pornire, dar nu uitati ca atunci cand actionati demarorul sa fie deconectati toti consumatorii. Nu le am cu electrica dar mi se pare stupid. După ce că e săraca moartă bine de tot hai s-o mai consumi puțin. Rog un priceput să spună dacă aberez. Quote daca nu pornesti un consumator inainte nu o sa porneasca fiindca bateria este "rece" si doar cand pornesti consumatori se "incalzeste". Bă dă-o dracu. Păi nu lași farurile aprinse toată noaptea atunci... să stea caldă ? |
#12
Posted 12 December 2018 - 16:42
Si eu am patit faze de genul asta, Tot pe timp de frig, chiar cu baterie relativ noua - cateva luni. Problema nu am descoperit-o nici acum dar se pare ca sub o anumita temperatura bateriile nu mai au capacitatea unui curent de pornire.
Dupa o incarcare cu redresorul si-a revenit si nu am mai avut probleme. Deci trag concluzia ca bateria nu are nimic...doar ca nu i-a convenit ceva in dimineata aia. |
#13
Posted 12 December 2018 - 16:45
Pe masina aceasta incarcarea este monitorizata de BMS(modul monitorizare baterie pe borna de minus) .Daca BCM-ul( calculatorul caroserie) interpreteaza ca bateria este peste 80% prin intermediul BMS-ul atunci o mentine decit la 12,6v si nu o mai incarca.
Pot fi multe cauze : Baterie slab calitativa(varta se incadreaza de ceva timp la aceasta categorie), Bateria instalata pe masina nu respecta specificatiile producatorului masinii (amperaj CCA,tehnologia EFB sau AGM) Consumatori stationari : incarcatoare,leduri ,etc prin prizele de bricheta sau de 12v sau alte module electronice ale masinii defecte. Mergi la un centru de acumulatori specializat, pentru ca daca mergi la un nea gheorge electrician care nu au auzit de incarcare regenerativa,baterii agm si masoara o incarcare de 12,6 volti o sa iti repare alternatorul inutil. Bateriile descarcate nu fac obiectul garantiei, iar cele descarcate sub 8-9 volti pot fi scoase si din garantie. Bateriile varta vandute in reteaua autonet necesita verificare periodica la 6 luni pentru a beneficia de garantie. Edited by ovi_jer, 12 December 2018 - 16:49. |
#14
Posted 12 December 2018 - 16:58
diegodanny, on 12 decembrie 2018 - 16:29, said: Astia au habar de mecanica ????Auzi tu: Cand temperatura exterioara scade, pentru pornirea motorului rece este necesar un curent de 2-3 ori mai mare decat atunci cand este cald afara Adica daca este vara si afara sunt dimineata 15 grade, la prima pornire, sa zicem electromotorul consuma 200A pentru pornire, sa inteleg ca pe timp de iarna, la prima pornire, motorul va consuma 600A ?? Bai, cu cine au facut astia fizica ? Cand este foarte frig e recomandat ca inainte de a porni motorul sa porniti pentru cateva minute un consumator, de exemplu farurile sau radioul pentru a "incalzi" bateria inainte de pornire, dar nu uitati ca atunci cand actionati demarorul sa fie deconectati toti consumatorii. Bai desteptii lu peste...cand pornesti masina, calculatorul de bord deconecteaza automat toti consumatorii. Si daca aprinzi farurile cand e rece guess what: apare mesajul battery low in bord. Asta inseamna pentru voi incalzirea bateriei ??? ovi_jer, on 12 decembrie 2018 - 16:45, said:
Pe masina aceasta incarcarea este monitorizata de BMS(modul monitorizare baterie pe borna de minus) .Daca BCM-ul( calculatorul caroserie) interpreteaza ca bateria este peste 80% prin intermediul BMS-ul atunci o mentine decit la 12,6v si nu o mai incarca. Borna minus e legata direct la sasiu...deci nu e nimic acolo. Edited by tehnics, 12 December 2018 - 16:58. |
#15
Posted 12 December 2018 - 17:03
waterman, on 12 decembrie 2018 - 16:38, said:
Bă dă-o dracu. Păi nu lași farurile aprinse toată noaptea atunci... să stea caldă ? tehnics, on 12 decembrie 2018 - 16:58, said:
Astia au habar de mecanica ???? Auzi tu: Cand temperatura exterioara scade, pentru pornirea motorului rece este necesar un curent de 2-3 ori mai mare decat atunci cand este cald afara Adica daca este vara si afara sunt dimineata 15 grade, la prima pornire, sa zicem electromotorul consuma 200A pentru pornire, sa inteleg ca pe timp de iarna, la prima pornire, motorul va consuma 600A ?? Bai, cu cine au facut astia fizica ? Cand este foarte frig e recomandat ca inainte de a porni motorul sa porniti pentru cateva minute un consumator, de exemplu farurile sau radioul pentru a "incalzi" bateria inainte de pornire, dar nu uitati ca atunci cand actionati demarorul sa fie deconectati toti consumatorii. Bai desteptii lu peste...cand pornesti masina, calculatorul de bord deconecteaza automat toti consumatorii. Edited by diegodanny, 12 December 2018 - 17:03. |
|
#16
Posted 12 December 2018 - 17:12
Prostie mai mare cu aprinsul farurilor nu exista. Cand pui contactul, la un diesel, exista o gramada de consumatori(sa zicem doar bujiile) care "iti incalzesc bateria" de ramai fara curent daca bateria este dusa.
Ce inseamna "baterie ioc" ? Ai dat la automat si a invartit incet, deloc, etc. ? Explica si tu ca sa primesti un raspuns aproape de realitate, asa, ti se spune sa aprinzi farurile ..... |
#17
Posted 12 December 2018 - 17:18
CGDBZ, on 12 decembrie 2018 - 17:12, said:
Prostie mai mare cu aprinsul farurilor nu exista. Cand pui contactul, la un diesel, exista o gramada de consumatori(sa zicem doar bujiile) care "iti incalzesc bateria" de ramai fara curent daca bateria este dusa. |
#18
Posted 12 December 2018 - 17:58
diegodanny, on 12 decembrie 2018 - 17:18, said:
Pai la un Logan 2014 1.2 porneste din prima daca ii las farurile aprinse vre-o 20 - 30 secunde inainte sa ii dau cheie , ii fac asa doar cand este ger noaptea si nu porneste din prima |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users