Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Google Chrome cu probleme
Last Updated: Dec 11 2018 15:46, Started by
d1a2n3
, Dec 11 2018 13:51
·
0
#1
Posted 11 December 2018 - 13:51
Salut!
De aseara Chrome nu mai functioneaza pe niciunul din cele doua computere pe care le am. Afiseaza fereastra alba si unele mesaje ca paginile nu sunt responsive. Am reinstalat Chrome dar se comporta la fel. Daca vreau sa accesez Setting afiseaza tot pagina alba. Pe celelalte browsere, Opera si Firefox nu am probleme, functioneaza incarcarea site-urilor. Ati mai intalnit o asemenea situatie si cum se remediaza? Stima, DF Attached FilesEdited by d1a2n3, 11 December 2018 - 13:53. |
#2
Posted 11 December 2018 - 14:08
Cu ceva asemanator se confrunta si cineva de la firma noastra. La mine merge bine. Ma gandeam ca se va rezolva cu reinstalare, inca nu am incercat.
|
#3
Posted 11 December 2018 - 14:48
1. Ce configurație au computerele ?
2. Încearcă dezinstalarea cu Revo Uninstaller, restart și apoi reinstalare. |
#4
Posted 11 December 2018 - 14:52
waterman, on 11 decembrie 2018 - 14:48, said:
1. Ce configurație au computerele ? 2. Încearcă dezinstalarea cu Revo Uninstaller, restart și apoi reinstalare. windz7 Cu revo am dezinstalat, reinstalat, merge dupa prima incarcare, iar daca inchid browserul si-l redeschid, nu mai merge! |
#5
Posted 11 December 2018 - 14:53
Probabil vreun patch servit pe calea Windows Update e de vina, sau vreun alt proces incearca sa faca hook la chrome.
Incearca sa reinstalezi versiunea precedenta de Chrome (70) dar folosind kit-ul offline. Dezactiveaza hardware acceleration in setari. Cand dezinstalezi sterge si directoarele lui Chrome din %APPDATA% sau fa uninstall fara a salva user data. Nu da restart la browser si vezi daca face la fel, daca face sigur e ceva schimbat prin Windows. Mai ai varianta sa testezi in safe mode with networking. Poti sa incerci in paralel si cu alte browsere similare, gen sa rulezi Chromium in paralel, si sa vezi daca exercita aceleasi probleme. Personal as rula versiunea portabila de Chromium, sau chiar cea de Chrome ( https://portableapps...chrome_portable ) Daca o infectie cu virus/spyware e cauza, poti incerca Malwarebytes sau spybot sa faci o scanare. Si nu in ultimul rand verifica sa nu ai extensii noi aparute in Chrome, dezactiveaza tot preventiv. Edited by spikje, 11 December 2018 - 14:58. |
#6
Posted 11 December 2018 - 14:58
#7
Posted 11 December 2018 - 15:01
Încearcă o scanare cu MBAM.
De asemenea, vezi să nu fie ceva update recent d1a2n3, on 11 decembrie 2018 - 14:52, said:
windz7 Ăla e SO nu configurație. Și eu am și 7-le aici pe stația asta și n-am probleme cu Chrome. Edited by waterman, 11 December 2018 - 15:02. |
#8
Posted 11 December 2018 - 15:39
spikje, on 11 decembrie 2018 - 14:53, said:
Probabil vreun patch servit pe calea Windows Update e de vina, sau vreun alt proces incearca sa faca hook la chrome. Incearca sa reinstalezi versiunea precedenta de Chrome (70) dar folosind kit-ul offline. Dezactiveaza hardware acceleration in setari. Cand dezinstalezi sterge si directoarele lui Chrome din %APPDATA% sau fa uninstall fara a salva user data. Nu da restart la browser si vezi daca face la fel, daca face sigur e ceva schimbat prin Windows. Mai ai varianta sa testezi in safe mode with networking. Poti sa incerci in paralel si cu alte browsere similare, gen sa rulezi Chromium in paralel, si sa vezi daca exercita aceleasi probleme. Personal as rula versiunea portabila de Chromium, sau chiar cea de Chrome ( https://portableapps...chrome_portable ) Daca o infectie cu virus/spyware e cauza, poti incerca Malwarebytes sau spybot sa faci o scanare. Si nu in ultimul rand verifica sa nu ai extensii noi aparute in Chrome, dezactiveaza tot preventiv. Multumesc! Acum vad ca il pot inchide si merge daca-l redeschid! Sper sa nu mai fie probleme! waterman, on 11 decembrie 2018 - 15:01, said:
Încearcă o scanare cu MBAM. De asemenea, vezi să nu fie ceva update recent Ăla e SO nu configurație. Și eu am și 7-le aici pe stația asta și n-am probleme cu Chrome. Din cauza nervilor am confundat SO cu configuratia! |
#9
Posted 11 December 2018 - 15:46
Nu va mai agitati, se intimpla la multi, deci eu suspectez ca nu e de la useri, nu aveti ce sa faceti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users