Opel astra h 1.7 cdti 74 kw
Last Updated: Nov 30 2018 21:05, Started by
Rz28
, Nov 30 2018 09:33
·
0
#19
Posted 30 November 2018 - 10:49
La marci nu ma bag sa-i recomand.
Pot spune doar ca n-am folosit niciodata ulei GM (am un diesel). A nu se intelege ca-l consider prost sau bun, pur si simplu n-am folosit. Edited by ncu, 30 November 2018 - 10:55. |
#20
Posted 30 November 2018 - 10:53
ncu, on 30 noiembrie 2018 - 10:44, said:
Ma enerveaza la culme faza asta ABSOLUT IDIOATA ca daca masina a trecut de la kilometraj bord 199.999 la 200.000, gata frate, musai sa treci pe 10W desi pana atunci masina a mers absolut bine cu 5W. Initiator: - masina ta a iesit pe poarta fabricii cu 5W40. - benzinarul cu 5W30 Sigur, esti liber sa folosesti orice variatii de vascozitate vrei dar eu ti-am dat punctul de plecare. Mai departe tu faci cum consideri dar ti-as sugera sa iei in calcul starea motorului si nu numarul de km din bord. eu zic ca e mai bine sa treci de pe 10 pe 5 in timp. Iarna mai ales uleiul este mult mai gros pe 10 si circula mai greu iar masinile cu km ridicat au mai mari probleme cu circulatia, ca si un om mai in varsta care are probleme cu circulatia datorita grasimii de pe vene. Motorul tine toata viata pe recomandarea producatorului, schimbari de la 0 la 5 la 10 mi se pare tampite. |
#21
Posted 30 November 2018 - 11:00
Pai și tu ce zici sa bag? Motorul merge bine nu consuma ulei nu da cu fum
|
#22
Posted 30 November 2018 - 11:04
business11, on 30 noiembrie 2018 - 10:53, said:
eu zic ca e mai bine sa treci de pe 10 pe 5 in timp. Iarna mai ales uleiul este mult mai gros pe 10 si circula mai greu iar masinile cu km ridicat au mai mari probleme cu circulatia, ca si un om mai in varsta care are probleme cu circulatia datorita grasimii de pe vene. Cred ca te-ai incurcat putin si ai fi vrut sa spui "eu zic ca e mai bine sa treci de pe 5 pe 10 in timp" dar nici cu asta nu-s de acord. De ce ai trece pe un ulei mai "gros" la rece , ca-ti consuma ulei ? Pai scopul uleiului este sa-ti lubrifieze, curete, raceasca motorul, scopul nu este sa nu completezi tu ! Cand nu mai faci fata cu consumul ulei, il desfaci si inlocuiesti ghiduri supape, segmenti si ce mai trebuie. Si de altfel sunt uzuri in motor care dau consum ulei pe motor rece sau altele pe motor cald si uite ca 10W nu ramane solutia "miraculoasa" anti-consum in orice stuatie ! Daca discutam despre motoare. Daca discutam despre harburi abia tinute pe linia de plutire... Rz28, on 30 noiembrie 2018 - 11:00, said:
Pai și tu ce zici sa bag? Motorul merge bine nu consuma ulei nu da cu fum E mai safe. Edited by ncu, 30 November 2018 - 11:06. |
#23
Posted 30 November 2018 - 11:32
Uite de exemplu în cartea mea de service:
la început au folosit 10w40, apoi spre 300.000 km au schimbat cu 5W30 Attached Files |
#24
Posted 30 November 2018 - 11:49
Swerige, on 30 noiembrie 2018 - 11:32, said:
Uite de exemplu în cartea mea de service: la început au folosit 10w40, apoi spre 300.000 km au schimbat cu 5W30 Ce i-o fi apucat intre timp ? Stati linistiti ca stiu mecanici "cu staif" care recomanda clientului un ulei mai gros pt ca masina a trecut de 200 mii. Edited by ncu, 30 November 2018 - 11:50. |
#25
Posted 30 November 2018 - 12:04
În concluzie ce ulei îmi recomandati 10w40 sau 5w30/40?
|
#26
Posted 30 November 2018 - 12:06
5W40 colegu pt masina ta, ce o tot sucim aici.
Ai DPF ? (filtru particule) |
#28
Posted 30 November 2018 - 12:19
Rz28, on 30 noiembrie 2018 - 12:07, said:
Nu am DPF Atunci iti fac o RECOMANDARE si tu daca vrei o pui in aplicare, daca nu, nu. Nu este cea mai extraordinara formula de la Liqui Moly dar cautand o medie in toate (inclusiv pretul) consider ca este un ulei bun. Motorul meu spune ca este peste alte uleiuri experimentate anterior. Am amici cu CDTI care il folosesc si sunt incantati, inclusiv pt faptul ca turbina nu mai suiera atat de enervant. https://www.oilmag.r...8-p-994765.html Si daca te vei gandi sa-l folosesti si iti vei mai aduce aminte, te astept aici cu niste impresii despre el. In fond ai diferit de motorul meu Y17DT, turbina cu geometrie variabila (care sunt convins ca o auzi cum suiera) si injectia common rail. In rest avem acelasi motor pt ca Z17DTH se trage din Y17DT care la randul lui se trage din X17DT cel facut de japonezi. PS - eu ti-am dat un site la intamplare, tu-l poti cumpara de unde vrei tu. Edited by ncu, 30 November 2018 - 12:22. |
|
#30
Posted 30 November 2018 - 12:28
#32
Posted 30 November 2018 - 12:46
florinel, on 30 noiembrie 2018 - 10:17, said:
La acelasi motor, dar pe Corsa - eu folosesc Motul X-ces 5w40. Multumit. Am folosit vreo 4 ani la Y17DT, Motul Xcess si cat timp mi-a venit pe comanda "made in France" am fost si eu multumit. Apoi ultimele 2 dati mi-a venit "made in Italy" si a fost o prostie de ulei. La 6000 km m-a silit sa-l scot din motor. Faza cea mai tare ? Am un bun amic cu fix motorizarea de aici din discutie si a mers bine mersi cu Liqui Moly recomandat de mine. Turbina se mai auzea uneori "suspinand" dar nu era deranjant cine stie ce. Inainte sa vina frigul acum la noi ma suna sa-i fac schimburile (ulei, filtre) ....si vad ca vine cu un bidon de Motul Xcess. Oricat i-am explicat concluzia mea cu acest ulei (era si a lui made in Italy) nu l-am putut convinge pt ca "i-a spus lui cineva ca este mult mai bun ca Liqui" Ok, treaba lui, i l-am bagat in motor si la revedere. ...acum ma streseaza ca vrea sa treaca inapoi pe LM pt ca il dispera suieratul turbinei si motorul e mult mai galagios decat cum era obisnuit. Il mai las sa se perpeleasca putin ...daca intre timp nu o sa mearga la un service pt schimb PS - ce pot spune insa cu toata convingerea este faptul ca Motul Xcess a fost uleiul care mi-a curatat motorul la propriu. Cand am cumparat masina in 2012 si am scos busonul capac ulei motor mi-a cazut fata - plin de arsuri depuse si zgura maruntita fin. Imi innegrea uleiul nou pus in 50 km ! Da, ca si agent curatenie/detergent este un ulei bun (cel putin cel made in France - nu stiu daca se mai fabrica la ei) si mi-a lasat motorul bibelou din cat se poate vedea prin gaura busonului. Au disparut toate arsurile si depunerile, axele cu came sunt curate iar acum uleiul nou incepe sa mi se coloreze in brun undeva dupa 2000 km. Edited by ncu, 30 November 2018 - 13:01. |
#33
Posted 30 November 2018 - 13:46
|
#34
Posted 30 November 2018 - 13:56
Am vazut destule masini "recent aduse" cu 10W40 in ele, inclusiv benzinare de 5W30 asa ca nu ma mai mira nimic.
Nu mai sunt nici nemtii ce au fost o data ! |
#36
Posted 30 November 2018 - 17:22
Rz28, on 30 noiembrie 2018 - 09:33, said:
Salutare! Am un Opel astra h 1.7 cdti 101 cp și trebuie sa ii fac schimb de ulei. Eu ulterior am folosit ulei GM 10w40. Mașina are 210000 Km. Ce marca\grupa de ulei recomandati? Mulțumesc |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users