Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Internship/angajare NTT Data Cluj

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
skyw111

skyw111

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.07.2015
Salut, sunt student in anul II la UBB info-romana si as vrea pe vara sa aplic la internship la NTT Data si eventual sa ma si angajez part-time pana la terminarea facultatii.
Nelamuririle mele ar fi urmatoarele:
1) Ce cunostinte cer NTT data pentru internship respectiv pentru angajare?
2) Cum este atmosfera in interiorul companiei? (colegi, sarcini, etc.)
3) Ce avantaje aduce compania? (bonusuri, timp liber, home working, etc.)
4) E student-friendly cand vine vorba de joburi part-time? (cate ore pe saptamana/zi, programul este flexibil, etc.)
5) Intrebarea tuturor: cum plateste NTT Data? (care ar fi un salariu mediu pentru incepatori, respectiv pentru cei cu experienta)
6) Daca ar mai fi ceva de adaugat despre ei as vrea sa stiu cat mai multe, in special despre interviuri.

Din ce m-am interesat pe internet, foarte multi spun ca are personal in mare tanar si destul de open-minded si se bazeaza mult pe parerea angajatilor, ceea ce suna okay, insa la interviuri s-ar sta rau. Acum as dori o parere de la cineva care poate chiar lucreaza sau a lucrat si poate sa imi spuna mai exact. In special ca majoritatea parerilor de pe internet se refera la studii din alte zone ale tarii.

#2
sftpdt

sftpdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,665
  • Înscris: 29.08.2013