Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Protectie vant.
Last Updated: Nov 29 2018 19:44, Started by
dem3ntor
, Nov 19 2018 15:57
·
0
#1
Posted 19 November 2018 - 15:57
Salut
Am vazut la unele masini o protectie antivant care se monteaza pe botul masinii pentru a avea mai multa caldura in masina. Varianta high-tech a celebrului carton. Stie cineva cum se numeste si de unde sa procura astfel de huse? Multumesc! Attached FilesEdited by dem3ntor, 19 November 2018 - 15:59. |
#2
Posted 19 November 2018 - 16:02
#3
Posted 19 November 2018 - 16:02
Aia-i "husa"?
"HÚSĂ, huse, s. f. Învelitoare de stofă sau de pînză cu care se acoperă mobilele (mai ales scaunele, fotoliile) spre a le feri de stricăciuni și de murdărie. ♦ (Tehn.) Învelitoare de pînză impermeabilă, folosită pentru protejarea anumitor piese sau materiale împotriva prafului, a noroiului, a frigului sau chiar a uzurii. ◊ Husă de radiator (sau de motor) = învelitoare de pînză impermeabilă cu care se îmbracă iarna radiatorul unui motor de automobil, ca să nu înghețe apa din el. sursa: DLRLC (1955-1957)" Si aia se foloseste nu pentru caldura din masina, ci pentru a se asigura temperatura de regim a motorului. Cea din poza e capac de plastic, asa cum si scrie dealtfel sub poza. Despre ce masina e vorba, totusi? Edited by myshyk, 19 November 2018 - 16:07. |
#4
Posted 19 November 2018 - 16:05
#5
Posted 19 November 2018 - 16:06
dem3ntor, on 19 noiembrie 2018 - 15:57, said:
...pentru a avea mai multa caldura in masina.... Edited by arg, 19 November 2018 - 16:13. |
#6
Posted 19 November 2018 - 16:09
pai, tocmai aia e, ca nu apuca saracu sa se incalzeasca si vreau sa incerc o modificare
Chestia aia care vine doar sus la sigla (in cazul meu golf4) nu ajuta prea mult, pentru ca fantele mari sunt mai jos, pe acolo respira aer rece... |
#7
Posted 19 November 2018 - 16:14
#8
Posted 19 November 2018 - 16:15
#9
Posted 19 November 2018 - 16:17
dem3ntor, on 19 noiembrie 2018 - 16:09, said:
pai, tocmai aia e, ca nu apuca saracu sa se incalzeasca si vreau sa incerc o modificare Chestia aia care vine doar sus la sigla (in cazul meu golf4) nu ajuta prea mult, pentru ca fantele mari sunt mai jos, pe acolo respira aer rece... Edited by arg, 19 November 2018 - 16:17. |
#10
Posted 19 November 2018 - 16:51
|
#11
Posted 19 November 2018 - 16:55
poate ceva probleme la termostat?
(in sensul ca blocat de deschis) Edited by arg, 19 November 2018 - 16:58. |
#12
Posted 19 November 2018 - 17:15
Eu zic ca orice automobil este gindit de niste oameni priceputi, si trebuie sa ramina asa...poate este o problema de termostat...
Sau poti pune pe capota o papusa mireasa... |
#13
Posted 19 November 2018 - 17:20
motorul e racit si cu aerul ce trece prin radiator...
dar daca vorbim de un diesel si de -20grade.... cu sau fara capacul ala tot excursie la polul nord este. |
#14
Posted 19 November 2018 - 18:17
#15
Posted 19 November 2018 - 18:21
In loc sa dai 150-200 lei pe o prostie de plastic nu pui mai bine un cartonas in fata radiatorului? Costuri minime si nici macar nu iti strica estetic automobilul. Mie mi se pare ,,de porc" sa ceri o caruta de bani pentru o bucatica de plastic.
|
|
#17
Posted 19 November 2018 - 18:38
PoeOvidiu, on 19 noiembrie 2018 - 18:25, said:
Nici la Dacia 1300 nu puneam nimic în fața radiatorului. Era suficient sa am termostat bun. Dar poate la mașinile mai evoluate nu e eficient termostatul. |
#18
Posted 19 November 2018 - 19:06
Si acum referitor la problema initiatorului. Sa fie atent sa nu cada din lac in put. Oastfel de husa ar putea afecta racirea motorului.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users