Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: May 10 2024 11:06, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
169
#7291
Posted 17 March 2024 - 09:07
jumperishere, on 17 martie 2024 - 07:35, said:
o sa incerc sa reiterez faptul ca pe mine nu m-a suparat emagul cat m-a suparat producatorul mouseului. nu am avut pana acum probleme cu emag, nu consider ca a fost o problema majora situatia descrisa si sunt multumit de ei si serviciile lor Din pacate in situatia ta, tot emagul il vad vinovat. Lor le-ai dat banul, EI trebuie sa iti rezolve problema |
#7292
Posted 17 March 2024 - 17:02
#7293
Posted 17 March 2024 - 18:47
Si iar o sa spuneti ca am ceva cu Emag .... eventual iar iau o suspendare. Ca am mai luat una. Nu e bai, ca nu ma dati afara din casa sau de la serviciu ...
Sa revin. Pe Emag exista acest produs: https://www.emag.ro/...0/pd/DCQNZ3YBM/ In prima poza e un produs. In pozele 2 si 3 e alt produs. Diferenta in prima poza nu apare aceea aparatoare deasupra, iar in celelalte doua apare. Iar in poza a saptea e alt produs. Acolo daca va uitati atent camera are leduri in jurul obiectivului. In primele poze are doar pe lateral. Deci trei produse diferite, cel putin vizual. Vanzator cica o firma din Amsterdam. Daca comanzi asa ceva care produs vine? Am semnalat problema la un operator uman pe chat. Raspuns: Am verificat acum, iar produsul este acelasi in toate pozele, difera in schimb pozitita barei de sus in pozele de prezentare ale acestuia! Ii explic exact cum am explicat mai sus. ii spun sa se uite bne la poze. In final e de acord cu mine si imi da raspunsul standard: In regula, in acest caz voi lua legatura cu firma partenera si o sa solicit mai multe informatii despre produs. Insa cu siguranta produsul este acelasi, chiar daca in unele poze de prezentare pot aparea putin diferite. Raspuns total aburitor. Sa nu itelegi nimic ... Deci un gigant ca Emag, cum poate permite unor astfel de firme sa vanda pe platforma lor? Sa puna pentru un produs 3 poze diferite? Oare un potential client ce va primi? Sau sunt mana in mana cu ei? Si trag tepe la greu? Altfel nu inteleg cum operatorii dau raspunsuri aiurea. Poate in fisa postului au trecut sa apere firmele tepare. Si nu exagerez cu nimic cand spun "tepare" - cum poate fi numita o firma care pune poze cu 3 produse diferite, la acelasi produs? Clientul de unde stie ce produs va primi? poza cam 1.png 306.99K 36 downloads poza cam 2.png 339.43K 35 downloads poza cam 3.jpg 146.69K 29 downloads Acum iar o sa fiu suspendat ca am atatcat EMAG-ul. Data trecuta cand am atatcat Emag-ul am luat 3 zile. Acum cat imi dati stimati moderatori? Ca pe Softpedia se practica metoda "pumnul in gura" daca spui adevarul. Edited by Robert_Kiran, 17 March 2024 - 18:59. |
#7294
Posted 17 March 2024 - 19:50
Sub Specificatii, imediat sub "Brand" vezi ca ai o informare. Citeste-o. De 2 ori.
|
#7295
Posted 17 March 2024 - 19:57
Am citit-o. Nu ma incalzeste cu nimic. Adica acolo scrie ca rareori (dar se poate intampla) in poza sa apara Mercedes, da ei sa iti vanda Trabant. Cam asa inteleg eu ce scrie acolo. Asta denota ca sunt magazin serios? Cu aceea notare au dat liber la tepe. A, pai noi te-am anuntat ca un mercedes poate arata ca un trabant ....
Edited by Robert_Kiran, 17 March 2024 - 20:00. |
#7296
Posted 17 March 2024 - 20:11
Robert_Kiran, pe 17 martie 2024 - 18:47, a scris:
Si iar o sa spuneti ca am ceva cu Emag .... eventual iar iau o suspendare. Ca am mai luat una. Nu e bai, ca nu ma dati afara din casa sau de la serviciu ... ... Acum iar o sa fiu suspendat ca am atatcat EMAG-ul. Data trecuta cand am atatcat Emag-ul am luat 3 zile. Acum cat imi dati stimati moderatori? Ca pe Softpedia se practica metoda "pumnul in gura" daca spui adevarul. Cand ai primit punctele si zilele de suspend ti s-a specificat clar pentru ce anume: Dacă după ce revii o iei de la început cu ideile fixe și greșite referitoare la ce ar trebui să facă eMag o să treci pe conținut moderat. Ajunge cât timp ne-ai consumat aiurea. Ai exasperat toți userii de pe topic. Ți s-a explicat de nenumărate ori de ce nu ai dreptate, dar degeaba. Acum, ca sa nu-ti intre, asa cum ziceai, un pumn in gura vei avea continut moderat pentru o perioada si poate ca intre timp o sa mai studiezi si regulile referitoare la off topic si comentarea moderarii pe forum. |
#7297
Posted 17 March 2024 - 21:15
Nu inteleg, ai comandat produsul si a venit cu probleme?
|
#7298
Posted 19 March 2024 - 19:35
A incercat cineva sa faca retur si sa puna o caramida in ezbox in loc de produs si sa ramana si cu banii si cu produsul?
Din ce stiu legal nu au ce sa iti faca ca nu ai contract cu ei care te obliga sa pui produsul in ezbox si nu altceva Sa nu se inteleaga grresit ca as vrea sa fac eu asta, e doar o curiozitate! |
#7299
Posted 19 March 2024 - 21:22
"Un barman de 33 de ani din Florești, județul Cluj, a fost condamnat la un an și șase luni de închisoare cu suspendare după ce a înșelat eMAG, cumpărând telefoane pentru care a făcut retur."
https://adevarul.ro/...at-2336497.html |
#7301
Posted 19 March 2024 - 23:06
Deci nu e adevărat ce scriu procurorii ăștia
"Odată returnate în depozitul eMAG, aceste colete nu sunt desfăcute și verificate, motiv pentru care frauda a fost constatată doar atunci când se dorea cumpărarea bunurilor de către alți clienți”, s-a mai arătat în rechizitoriu." Pai și dacă vreun nenorocit pune antrax in loc de telefon, ce vina are următorul cumpărător ?... Prea a ajuns bordel de la unul la altul cu retururile astea neverificate. Mai ales că bărbăția unora deștepți maxim consta tocmai in cate retururi dau, nu in cate obiecte aveau nevoie cu adevărat șa foloseasca in mod obișnuit. Edited by Sterone, 19 March 2024 - 23:08. |
#7303
Posted 20 March 2024 - 09:49
Era un coleg care se lauda pe aici ca isi comanda tot felul de electronice, le foloseste o data, se da mare pe unde apuca, si apoi le returneaza.
Sigur sunt multi altii ca el. |
#7304
Posted 20 March 2024 - 11:14
bv01, on 20 martie 2024 - 09:31, said:
De ce naiba ai face retur așa la mișto? Pentru că sunt deviați, au impresia că dacă se dau mari cu chestii pe care nu și le permit controlează banul fara pierderi. Un fel de genius-abuz. Confunda marfa cu o blonda pe care in mod normal nu și o permite. Si, pe bune, uneori cand iti ajunge in mana un SH, te mai gandesti si cine a fost primul care l-a folosit. Resigilatul devine SH, nu mai esti prima mana. Nu mai zic de cei care le rooteaza si le umple de virusi timp de nu stiu cate zile, emag nu le mai verifica ca retur, ajunge cu softul varza la al 2-lea cumparator. Si ala o sa traiasca o vreme cu gandul ca s-a nascut ghinionist. Totusi, ca idee separata: automatizarea asta depersonalizata si agresiva in care a intrat emag este antagonica principiului hand-craft-ului elvetian, care inca se lauda cu cele mai performante produse facute de mana omului. In miomentul in care totul devine automatizat fara interventie umana practic pui clientii in contact intre ei. Tu, ca mediator, devii absent. De-asta de multe ori la emag nu stie unul de altul. Am avut baterie detasabila trimisa la Depanero, fara telefon, Depanero imi scrie ca bateria e buna dar ca o schimba cu alta noua (au trimis tot una veche), emag imi spune ca nu exista baterii pentru telefonul receptionat si aflat in service, obligat find pe durata medie de viata a produsului sa asigure .... si ca va returna contravaloarea intregului produs. Edited by Sterone, 20 March 2024 - 11:28. |
#7305
Posted 20 March 2024 - 12:17
AlexEn, on 20 martie 2024 - 09:49, said:
Era un coleg care se lauda pe aici ca isi comanda tot felul de electronice, le foloseste o data, se da mare pe unde apuca, si apoi le returneaza. Sigur sunt multi altii ca el. Acela macar le returna ca folosite, probabil erau verificate (sau nu) si repuse in vanzare ca resigilate. Cel din Cluj le returna ca "sigilate", in cazul asta evident ca nu sta nimeni sa desigileze produsul sa verifice. Primul caz e exagerare/abuz Genius (dar legal), al doilea e frauda. A avut avocat bun sa ia cu suspendare, altii iau cu executare pentru mult mai putin. |
|
#7306
Posted 20 March 2024 - 12:24
Și uite așa au de suferit, de pe urma rataților ăstora, și cei onești care au unul-două retururi, evident justificate, o dată la câțiva ani. Pt că ..mag-ul își poate schimba politica și/ sau devine mult mai suspicios la retururi. Și astfel, în loc să primim banii pe retur în câteva zeci de minute sau, dpă caz, câteva ore, îi vom primi după vreo săptămână sau chiar mai mult.
|
#7307
Posted 20 March 2024 - 12:45
AlexEn, on 20 martie 2024 - 09:49, said:
Era un coleg care se lauda pe aici ca isi comanda tot felul de electronice, le foloseste o data, se da mare pe unde apuca, si apoi le returneaza. Sigur sunt multi altii ca el. Si pe Fashion Days se practica. Sunt femei care comanda imbracaminte, le poarta o data, iar apoi le returneaza. Edited by borhot, 20 March 2024 - 12:50. |
#7308
Posted 20 March 2024 - 13:27
laurstef, pe 20 martie 2024 - 12:24, a scris:
Și astfel, în loc să primim banii pe retur în câteva zeci de minute sau, dpă caz, câteva ore, îi vom primi după vreo săptămână sau chiar mai mult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users