Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Piese Vemo calitate

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Auti auzit de marca asta? Ati folosit? Eu am comandat zilele astea pe ebay o electrovalva de la turbina. Nu eram sigur ca a mea functioneaza corect. Erau on line diferite marci,  incepand de la 30 de euro si pana la cea mai scumpa, Vemo, de 90 de euro. Dupa ce am pus-o am observat o problema. Masina parca a devenit mai nervoasa dar daca calc tare pedala de acceleratie, avand viteza mica, incepe sa scoata un fumalau negru de locomotiva pe carbuni si nu mai trage deloc. Daca accelerez normal pedala e foarte sensibila si merge foarte bine. O data ajuns la o viteza mai mare, gen 100 la ora, pot accelera cat vreau ca merge de rupe. Cu vechea electrovalva de origine nu se comporta asa, masina merge bine, nu scoate gram de fum, dar parca e mai moale si am un pic de lag cateodata.  

Am pus de proba electrovalva de la un prieten de la Ml 270 cdi si cu a lui iar e diferit. Nu  are lag deloc, nu scoate gram de fum doar ca e merge mai lin, nu are nerv si la viteza mare nu-i asa vioaie.

Nu mai inteleg, cred ca-i cazul sa returnez piesa, scrie made in germany... Eu cred ca ea reactioneaza prea tarziu si turbina nu mai functioneaza corect in turatii mari.

#2
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
din pacate o maaare parte din piesele aftermarket sunt de rahat. ce am observat in special ptr masinile vechi. am gasit si piese de calitate gen lemforder sau firme consacrate dar care pentru masinile vechi le fac la o calitate fff slaba in timp ce ptr masinile noi inclusiv firme slabute fac piese bune.

de multe ori dezmembrarile reprezinta o sursa demna de incredere ptr masinile vechi Posted Image) prinzi o piesa originala si cu putin noroc merge de n ai treaba.

evident ramane si varianta piesa originala noua dar de multe ori pretul este prohibitiv.

Edited by bossake, 15 November 2018 - 02:10.


#3
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Mda, ma conving din ce in ce mai mult ca trebuie de pus piese originale, noi. Cu astea aftermarket e loterie, la fel ca si alea sh. Am schimbat anul trecut visco cupla  ( ambreiajul hidraulic de la ventilator) tot unul scump am ales, insa in loc sa se porneasca doar cand motorul e fierbinte, el se invarte cu putere tot timpul si se aude ca un avion in turatii. Acum cat e iarna l-am scos cu totul si spre primavara voi cumpara unul nou original.

Inca ceva, am schimbat acum doi ani suportii de la motor si cutie, am ales lemforder si deja iar se resimt vibratii  in habitaclu la rece.

Edited by vinciun, 15 November 2018 - 08:39.


#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
VEMO este un brand al VIEROL AG - nemti - dar au productia in Shanghai si Singapore
Au piese bune ?
Cum ti-o fi norocul. La unii tin mai mult si se declara multumiti iar la altii crapa mai repede si dau cu ele de pamant.
Marele avantaj ? Sunt ieftine

#5
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
In final am facut un reglaj la turbina, era de acolo. Electrovalva ( electrovana) vemo functioneaza foarte bine. Acum ma intreb daca sa iau si un ambreiaj pentru ventilator de marca asta. Oe era behr si nu gasesc. Cel mai scump vad ca-i suchs la 116 euro (redus cu 23%) dar vad ca este si vemo la 67 de euro ( tot redus cu 23%). Deja am doua ambreiaje. Unul nou de o marca noname pe care am dat 120 de euro in md ( teapa) dar e mereu activ, face un vant parca-s cu avionul, chiar si cu motorul rece si al doilea unul oe sh pe care am dar 30 de euro, tot sufla in permanenta dar mai slab, nu face chiar ca avionul. Daca e sa iau altul as vrea sa functioneze cum trebuie, sa nu fac colectie. In manualul de reparatii al masinii scrie ca un ambreiaj bun, la rece tre sa se invarta cu forta foarte slaba, il poti opri cu un deget, abia de la 90-95 de grade trebuie sa cupleze mai puternic si sa sufle cu forta, fiind imposibil de oprit cu mana sau vreun obiect.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate