Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Piese Vemo calitate
Last Updated: Dec 04 2018 23:30, Started by
vinciun
, Nov 15 2018 01:02
·
0
#1
Posted 15 November 2018 - 01:02
Auti auzit de marca asta? Ati folosit? Eu am comandat zilele astea pe ebay o electrovalva de la turbina. Nu eram sigur ca a mea functioneaza corect. Erau on line diferite marci, incepand de la 30 de euro si pana la cea mai scumpa, Vemo, de 90 de euro. Dupa ce am pus-o am observat o problema. Masina parca a devenit mai nervoasa dar daca calc tare pedala de acceleratie, avand viteza mica, incepe sa scoata un fumalau negru de locomotiva pe carbuni si nu mai trage deloc. Daca accelerez normal pedala e foarte sensibila si merge foarte bine. O data ajuns la o viteza mai mare, gen 100 la ora, pot accelera cat vreau ca merge de rupe. Cu vechea electrovalva de origine nu se comporta asa, masina merge bine, nu scoate gram de fum, dar parca e mai moale si am un pic de lag cateodata.
Am pus de proba electrovalva de la un prieten de la Ml 270 cdi si cu a lui iar e diferit. Nu are lag deloc, nu scoate gram de fum doar ca e merge mai lin, nu are nerv si la viteza mare nu-i asa vioaie. Nu mai inteleg, cred ca-i cazul sa returnez piesa, scrie made in germany... Eu cred ca ea reactioneaza prea tarziu si turbina nu mai functioneaza corect in turatii mari. |
#2
Posted 15 November 2018 - 02:10
din pacate o maaare parte din piesele aftermarket sunt de rahat. ce am observat in special ptr masinile vechi. am gasit si piese de calitate gen lemforder sau firme consacrate dar care pentru masinile vechi le fac la o calitate fff slaba in timp ce ptr masinile noi inclusiv firme slabute fac piese bune.
de multe ori dezmembrarile reprezinta o sursa demna de incredere ptr masinile vechi ) prinzi o piesa originala si cu putin noroc merge de n ai treaba. evident ramane si varianta piesa originala noua dar de multe ori pretul este prohibitiv. Edited by bossake, 15 November 2018 - 02:10. |
#3
Posted 15 November 2018 - 08:40
Mda, ma conving din ce in ce mai mult ca trebuie de pus piese originale, noi. Cu astea aftermarket e loterie, la fel ca si alea sh. Am schimbat anul trecut visco cupla ( ambreiajul hidraulic de la ventilator) tot unul scump am ales, insa in loc sa se porneasca doar cand motorul e fierbinte, el se invarte cu putere tot timpul si se aude ca un avion in turatii. Acum cat e iarna l-am scos cu totul si spre primavara voi cumpara unul nou original.
Inca ceva, am schimbat acum doi ani suportii de la motor si cutie, am ales lemforder si deja iar se resimt vibratii in habitaclu la rece. Edited by vinciun, 15 November 2018 - 08:39. |
#4
Posted 15 November 2018 - 09:41
VEMO este un brand al VIEROL AG - nemti - dar au productia in Shanghai si Singapore
Au piese bune ? Cum ti-o fi norocul. La unii tin mai mult si se declara multumiti iar la altii crapa mai repede si dau cu ele de pamant. Marele avantaj ? Sunt ieftine |
#5
Posted 04 December 2018 - 23:30
In final am facut un reglaj la turbina, era de acolo. Electrovalva ( electrovana) vemo functioneaza foarte bine. Acum ma intreb daca sa iau si un ambreiaj pentru ventilator de marca asta. Oe era behr si nu gasesc. Cel mai scump vad ca-i suchs la 116 euro (redus cu 23%) dar vad ca este si vemo la 67 de euro ( tot redus cu 23%). Deja am doua ambreiaje. Unul nou de o marca noname pe care am dat 120 de euro in md ( teapa) dar e mereu activ, face un vant parca-s cu avionul, chiar si cu motorul rece si al doilea unul oe sh pe care am dar 30 de euro, tot sufla in permanenta dar mai slab, nu face chiar ca avionul. Daca e sa iau altul as vrea sa functioneze cum trebuie, sa nu fac colectie. In manualul de reparatii al masinii scrie ca un ambreiaj bun, la rece tre sa se invarta cu forta foarte slaba, il poti opri cu un deget, abia de la 90-95 de grade trebuie sa cupleze mai puternic si sa sufle cu forta, fiind imposibil de oprit cu mana sau vreun obiect.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users