Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Opel Astra J sau For Focus Mk3

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
CoBr4

CoBr4

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 07.06.2005
Salutare !

A venit timpul sa imi schimb actuala masina si m-am orientat la unul dintre modelele de mai sus.

Ca cerinte as vrea asa:
- pret maxim 7.500 euro
- nr max km. 100k
- hatchback
- benzina, fac extrem de putini km / an
- an 2012+

Acum eu sunt paralel cu modelele de mai sus, as vrea sa stiu mai ales din punct de vedere al motorizarii ce este de preferat. Ambele modele imi plac cum arata (ca d-asta am ramas intre astea 2) si ma intereseaza in special sa fie un un model cu un motor fiabil. Nu ma intereseaza sa fie racheta, oricum o invat prin Bucuresti cel mai mult din timp.

Merci anticipat !

PS: Ca design cred ca Opel-ul ma atrage mai mult, atat la interior cat si la exterior.

Edited by CoBr4, 17 October 2018 - 08:53.


#2
IpsilanteCucuruz

IpsilanteCucuruz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 08.08.2018
Eu le-am avut pe amandoua ca masina de firma. Prima a fost Opelul intre 2014-2016 si a urmat Focusul MK3.5 (facelift) inca un an jumatate. Astra a fost berlina a mea deci nu prea se compara la depozitare. Astra are portbagaj pe cand Focusul are o jumatate, depinde daca iti trebuie.
Ca mototrizare am avut 1.4T benzina de 140 cai pe Astra si 1.5 diesel de 120 cai. Iar nu prea se comparau pentru ca Astra mi-a placut mai mult. La consum o sa razi dar diferentele erau mici intre ele. In Bucuresti Astra cam 8.5-9 iar Focusul cam 8- 8 si ceva. Afara acelasi consum, 6.5-7 amandoua.
Per total si mie mi s-a parut mai comoda Astra de condus. PArca si butoanele sunt puse mai bine in interior. La Focus stai cam sus si e mai inghesuita in interior, cu piciorul din dreapta mereu dadeam de consola. La exterior mie mi-a placut mai mult Focusul, pare mai sportiva.

Nu stiu daca gasesti cu km asa putini... Vezi ca Astra J berlina mai au pe stoc noi unele reprezentante dar sunt in jur de 10.000...

#3
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007
Salut,

Nu am avut niciuna, dar in schimb am 2 prieteni cu Astra J 1.4 turbo 140 de cai, ambii au schimbat turbina (o masina luata de noua si una SH cu 140k km in bord).

Din cate am inteles consuma chiar decent pentru o benzina, dar ca dezavantaj, cand m-am urcat in ele erau foarte inghesuite la interior, mai ales in spate, iar portbagajul mi s-a parut mic rau. (compar cu a mea, un seat leon).

#4
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,532
  • Înscris: 30.10.2003

 IpsilanteCucuruz, on 17 octombrie 2018 - 09:07, said:

iar Focusul cam 8- 8 si ceva. Afara acelasi consum, 6.5-7 amandoua.
Posted Image 6 l/100km diesel 1,5 la drum lung?

#5
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Amandoua sunt ok si joaca in aceasi liga. Eu detin un Ford Focus, ca si avantaje iti pot spune ca masina sta excelent pe sosea, asta este cunosc la Ford-uri in general. Motorul este bun, am avut problema cu turbina dar astea sunt din alte motive si nu este calitatea de vina. In rest nu am nici o problema, uleiul consuma foarte putin, benzina (150 cai, 1.6 EcoBoost) consuma 6,5 - 7 pe autostrada la 130kmh tempomat. Momentan am 7,1 combinat autostrada/oras.

Mare dezavantaj este portbagajul care este foarte mic, 2 geamantane mari nu au loc (vorbesc de varianta hatchback). In rest sunt multumit de masina.

#6
IpsilanteCucuruz

IpsilanteCucuruz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 08.08.2018

 Bursul, on 17 octombrie 2018 - 09:16, said:

Posted Image 6 l/100km diesel 1,5 la drum lung?
Pai eu am mers cu ea nu am stat la relanti.
Stii cum se fac consumurile alea de 4 si ceva?
Pai merge omu' in spatele unui tir cu 80km/h, face calculul si ii da 5,3 dar pentru ca vecinul s-a laudat ca a lui ia sub 5 atunci mai scade si el si ajunge sa posteze pe forum ca i-a luat 4,5.
Sau cum merge el la munte la Sinaia, la intoarcere la Campina pe coborare la 80km/h vede omu' in bord ca ii arata instantul 4, face poza si o posteaza pe forum.
Calculul ar trebui sa se faca dus intors la pompa nu vrajeli din astea...

#7
CoBr4

CoBr4

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 07.06.2005
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Nu ma prea intereseaza cat de mare e porcbagajul, dar locul in interior ma intereseaza, mai ales cele din fata (am 1.90 si n-as vrea sa stau ca in conserva).  

Problema cea mai are este seriozitatea si onestitatea vanzatorului, care in cele mai multe cazuri lipsesc cu desavarsire.

#8
IpsilanteCucuruz

IpsilanteCucuruz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 08.08.2018
Ti-am zis... Mie mi s-a parut mai inghesuit Focusul si ma enerva ca dadeam cu genunchiul in bord. Am doar 1.82 ...

#9
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
astra j nu e cel mai prost astra din istoria opel?

#10
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

 CoBr4, on 17 octombrie 2018 - 09:51, said:

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Nu ma prea intereseaza cat de mare e porcbagajul, dar locul in interior ma intereseaza, mai ales cele din fata (am 1.90 si n-as vrea sa stau ca in conserva).  

Problema cea mai are este seriozitatea si onestitatea vanzatorului, care in cele mai multe cazuri lipsesc cu desavarsire.

Intr-adevar consola mijlocie de la Focus este foarte mare, dar mie (1,82cm) chiar imi place, pentru ca imi tin piciorul mereu in lateral sprijinit si chiar mi se pare comfortabil. Este ca si cum ai sta intr-o cabina de avion pentru ca totul este foarte compact. Cand te urci in alta masina, spre exemplu am si un Fiesta, care are pur si simplu gol in locul consolei, mi se pare "trist". Pentru cel din spatele tau o sa fie destul de ingust, dar daca mergi 90% din timp singur sau in 2 totul este perfect.

#11
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016
Honda Civic, si faci un rabat la ani ?

Edited by elbjorn, 17 October 2018 - 10:24.


#12
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006

 IpsilanteCucuruz, on 17 octombrie 2018 - 09:26, said:

Stii cum se fac consumurile alea de 4 si ceva?
Pai merge omu' in spatele unui tir cu 80km/h, face calculul si ii da 5,3 dar pentru ca vecinul s-a laudat ca a lui ia sub 5 atunci mai scade si el si ajunge sa posteze pe forum ca i-a luat 4,5.
Sau cum merge el la munte la Sinaia, la intoarcere la Campina pe coborare la 80km/h vede omu' in bord ca ii arata instantul 4, face poza si o posteaza pe forum.
Calculul ar trebui sa se faca dus intors la pompa nu vrajeli din astea...
In principiu ai dreptate, totusi dieselele consuma mai putin. Peugeot 207, mers 500 km pana la mare, 130 pe autostrada, plus plimbare Constanta-Mangalia, consum 5.6 l/100 km. In nici un caz 4 l/100 km cum se lauda unii, insa totusi consum bun. Un amic cu un Opel Astra 1.6 benzina estimeaza cam 7.5-7.7 l/100 km la un mers combinat, inclusiv tare pe autostrada.

#13
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Daca te atrage atat exterior, cat si interior Astra J, mergi pe el. Motorizari din ce vorbeste lumea, cea mai ok ( dpdv putere-consum ) ar fi 1.4 turbo 140 cp. Mai ai variante la 1.6 115 cp sau 1.4 100 cp.
Eu am pe cel din urma, este cu distributie pe lant, revizii foarte ieftine si foarte fiabil. Este adevarat ca se misca mai greut, insa pentru bucuresti este perfect. Daca tot mergi putin, nu te intereseaza foarte mult sa ai putere, ci consum cat mai redus, intretinere cat mai ieftina, motor cat mai simplu, iti recomand 1.4 100 cp. Asigurare ieftina, impozit mic, revizii ieftine. Fata de 1.4 turbo, nu stai de grija turbinei, iar 1.6 am inteles ca ar fi cam gurmand..


https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
https://www.olx.ro/o...html#086ba2c1ba

Edited by calinkgb, 17 October 2018 - 11:10.
data viitoare sa te gandesti de 2 ori la ce postezi referitor la colegii de topic!


#14
CoBr4

CoBr4

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 07.06.2005
Sincer la cel de 1.4 fara turbina ma gandeam si eu, as vrea cat mai putine complicatii.

La Civic nu stiu ce sa zic, dpmdv arata asa si asa.

#15
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016
Poti ridica bugetul la un Nissan Pulsar ?
De-asemenea te incadrezi la I30/Ceed. Probabil cele mai echilibrate masini in bugetul dat.
Scuze de offtopic: Si eu sunt in relativ aceiasi situatie, si nu gasesc masina Posted Image

#16
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Cum adica I30/Ceed sunt cele mai echilibrate masini in bugetul dat ?
Tu ai vazut macar cum arata ( nu cum merge )  Astra J si Focus atat exterior cat si interior fata de cele mentionate de tine ?

#17
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

 Mihaitza07, on 17 octombrie 2018 - 11:08, said:

Cum adica I30/Ceed sunt cele mai echilibrate masini in bugetul dat ?
Tu ai vazut macar cum arata ( nu cum merge )  Astra J si Focus atat exterior cat si interior fata de cele mentionate de tine ?

intotdeauna exista fani asiatici care vin si au impresia ca marciile asiatice sunt mult peste cele europene/americane. Dar niciodata nu se poate compara un Ford/Astra cu un Kia/Hyundai. Poate doar daca doresti sa faci UBER sa iti iei o asiatica ca este cea mai ieftina varianta. Mai ales daca vorbim despre generatiile trecute. Si daca ma uit la ultimul Focus si cu ultimul Kia/Hyundai, in afara de asemanare optica nu exista comparatie.

Initiator, ramai pe cele mentionate ca stai mai bine.

Edited by business11, 17 October 2018 - 11:14.


#18
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016

 Mihaitza07, on 17 octombrie 2018 - 11:08, said:

Cum adica I30/Ceed sunt cele mai echilibrate masini in bugetul dat ?
Tu ai vazut macar cum arata ( nu cum merge )  Astra J si Focus atat exterior cat si interior fata de cele mentionate de tine ?
Da, vad in fiecare zi un Focus cu 12 ani mai nou decat caruta mea, mancat de rugina in ultimul hal. In rest ce sa mai zic de mirificele motoare de un 1l de pe focusuri.
Da, Focusul sta bine la drum.....

Cat de Opel nu ma pronunt.

 business11, on 17 octombrie 2018 - 11:12, said:

intotdeauna exista fani asiatici care vin si au impresia ca marciile asiatice sunt mult peste cele europene/americane. Dar niciodata nu se poate compara un Ford/Astra cu un Kia/Hyundai. Poate doar daca doresti sa faci UBER sa iti iei o asiatica ca este cea mai ieftina varianta. Mai ales daca vorbim despre generatiile trecute. Si daca ma uit la ultimul Focus si cu ultimul Kia/Hyundai,
Nu sunt fan asiatic. Doar ca la bugetul si contextul dat, astea sunt optiunile:
Golf, Astra, Focus, I30/Ceed, Civic si Auris.
Auris l-am incercat si este o masina incredibil de inghesuita.
Golful si sa dai un tun, si nu il gasesti la bunicuta.
Civic ozn a zis pas.

Edited by elbjorn, 17 October 2018 - 11:20.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate