Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Astra J sau For Focus Mk3
#1
Posted 17 October 2018 - 08:53
Salutare !
A venit timpul sa imi schimb actuala masina si m-am orientat la unul dintre modelele de mai sus. Ca cerinte as vrea asa: - pret maxim 7.500 euro - nr max km. 100k - hatchback - benzina, fac extrem de putini km / an - an 2012+ Acum eu sunt paralel cu modelele de mai sus, as vrea sa stiu mai ales din punct de vedere al motorizarii ce este de preferat. Ambele modele imi plac cum arata (ca d-asta am ramas intre astea 2) si ma intereseaza in special sa fie un un model cu un motor fiabil. Nu ma intereseaza sa fie racheta, oricum o invat prin Bucuresti cel mai mult din timp. Merci anticipat ! PS: Ca design cred ca Opel-ul ma atrage mai mult, atat la interior cat si la exterior. Edited by CoBr4, 17 October 2018 - 08:53. |
#2
Posted 17 October 2018 - 09:07
Eu le-am avut pe amandoua ca masina de firma. Prima a fost Opelul intre 2014-2016 si a urmat Focusul MK3.5 (facelift) inca un an jumatate. Astra a fost berlina a mea deci nu prea se compara la depozitare. Astra are portbagaj pe cand Focusul are o jumatate, depinde daca iti trebuie.
Ca mototrizare am avut 1.4T benzina de 140 cai pe Astra si 1.5 diesel de 120 cai. Iar nu prea se comparau pentru ca Astra mi-a placut mai mult. La consum o sa razi dar diferentele erau mici intre ele. In Bucuresti Astra cam 8.5-9 iar Focusul cam 8- 8 si ceva. Afara acelasi consum, 6.5-7 amandoua. Per total si mie mi s-a parut mai comoda Astra de condus. PArca si butoanele sunt puse mai bine in interior. La Focus stai cam sus si e mai inghesuita in interior, cu piciorul din dreapta mereu dadeam de consola. La exterior mie mi-a placut mai mult Focusul, pare mai sportiva. Nu stiu daca gasesti cu km asa putini... Vezi ca Astra J berlina mai au pe stoc noi unele reprezentante dar sunt in jur de 10.000... |
#3
Posted 17 October 2018 - 09:11
Salut,
Nu am avut niciuna, dar in schimb am 2 prieteni cu Astra J 1.4 turbo 140 de cai, ambii au schimbat turbina (o masina luata de noua si una SH cu 140k km in bord). Din cate am inteles consuma chiar decent pentru o benzina, dar ca dezavantaj, cand m-am urcat in ele erau foarte inghesuite la interior, mai ales in spate, iar portbagajul mi s-a parut mic rau. (compar cu a mea, un seat leon). |
#4
Posted 17 October 2018 - 09:16
#5
Posted 17 October 2018 - 09:17
Amandoua sunt ok si joaca in aceasi liga. Eu detin un Ford Focus, ca si avantaje iti pot spune ca masina sta excelent pe sosea, asta este cunosc la Ford-uri in general. Motorul este bun, am avut problema cu turbina dar astea sunt din alte motive si nu este calitatea de vina. In rest nu am nici o problema, uleiul consuma foarte putin, benzina (150 cai, 1.6 EcoBoost) consuma 6,5 - 7 pe autostrada la 130kmh tempomat. Momentan am 7,1 combinat autostrada/oras.
Mare dezavantaj este portbagajul care este foarte mic, 2 geamantane mari nu au loc (vorbesc de varianta hatchback). In rest sunt multumit de masina. |
#6
Posted 17 October 2018 - 09:26
Bursul, on 17 octombrie 2018 - 09:16, said:
6 l/100km diesel 1,5 la drum lung? Stii cum se fac consumurile alea de 4 si ceva? Pai merge omu' in spatele unui tir cu 80km/h, face calculul si ii da 5,3 dar pentru ca vecinul s-a laudat ca a lui ia sub 5 atunci mai scade si el si ajunge sa posteze pe forum ca i-a luat 4,5. Sau cum merge el la munte la Sinaia, la intoarcere la Campina pe coborare la 80km/h vede omu' in bord ca ii arata instantul 4, face poza si o posteaza pe forum. Calculul ar trebui sa se faca dus intors la pompa nu vrajeli din astea... |
#7
Posted 17 October 2018 - 09:51
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Nu ma prea intereseaza cat de mare e porcbagajul, dar locul in interior ma intereseaza, mai ales cele din fata (am 1.90 si n-as vrea sa stau ca in conserva). Problema cea mai are este seriozitatea si onestitatea vanzatorului, care in cele mai multe cazuri lipsesc cu desavarsire. |
#8
Posted 17 October 2018 - 09:56
Ti-am zis... Mie mi s-a parut mai inghesuit Focusul si ma enerva ca dadeam cu genunchiul in bord. Am doar 1.82 ...
|
#10
Posted 17 October 2018 - 10:13
CoBr4, on 17 octombrie 2018 - 09:51, said:
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Nu ma prea intereseaza cat de mare e porcbagajul, dar locul in interior ma intereseaza, mai ales cele din fata (am 1.90 si n-as vrea sa stau ca in conserva). Problema cea mai are este seriozitatea si onestitatea vanzatorului, care in cele mai multe cazuri lipsesc cu desavarsire. Intr-adevar consola mijlocie de la Focus este foarte mare, dar mie (1,82cm) chiar imi place, pentru ca imi tin piciorul mereu in lateral sprijinit si chiar mi se pare comfortabil. Este ca si cum ai sta intr-o cabina de avion pentru ca totul este foarte compact. Cand te urci in alta masina, spre exemplu am si un Fiesta, care are pur si simplu gol in locul consolei, mi se pare "trist". Pentru cel din spatele tau o sa fie destul de ingust, dar daca mergi 90% din timp singur sau in 2 totul este perfect. |
|
#11
Posted 17 October 2018 - 10:24
Honda Civic, si faci un rabat la ani ?
Edited by elbjorn, 17 October 2018 - 10:24. |
#12
Posted 17 October 2018 - 10:29
IpsilanteCucuruz, on 17 octombrie 2018 - 09:26, said:
Stii cum se fac consumurile alea de 4 si ceva? Pai merge omu' in spatele unui tir cu 80km/h, face calculul si ii da 5,3 dar pentru ca vecinul s-a laudat ca a lui ia sub 5 atunci mai scade si el si ajunge sa posteze pe forum ca i-a luat 4,5. Sau cum merge el la munte la Sinaia, la intoarcere la Campina pe coborare la 80km/h vede omu' in bord ca ii arata instantul 4, face poza si o posteaza pe forum. Calculul ar trebui sa se faca dus intors la pompa nu vrajeli din astea... |
#13
Posted 17 October 2018 - 10:44
Daca te atrage atat exterior, cat si interior Astra J, mergi pe el. Motorizari din ce vorbeste lumea, cea mai ok ( dpdv putere-consum ) ar fi 1.4 turbo 140 cp. Mai ai variante la 1.6 115 cp sau 1.4 100 cp.
Eu am pe cel din urma, este cu distributie pe lant, revizii foarte ieftine si foarte fiabil. Este adevarat ca se misca mai greut, insa pentru bucuresti este perfect. Daca tot mergi putin, nu te intereseaza foarte mult sa ai putere, ci consum cat mai redus, intretinere cat mai ieftina, motor cat mai simplu, iti recomand 1.4 100 cp. Asigurare ieftina, impozit mic, revizii ieftine. Fata de 1.4 turbo, nu stai de grija turbinei, iar 1.6 am inteles ca ar fi cam gurmand.. https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81 https://www.olx.ro/o...html#086ba2c1ba
Edited by calinkgb, 17 October 2018 - 11:10.
|
#14
Posted 17 October 2018 - 10:49
Sincer la cel de 1.4 fara turbina ma gandeam si eu, as vrea cat mai putine complicatii.
La Civic nu stiu ce sa zic, dpmdv arata asa si asa. |
#16
Posted 17 October 2018 - 11:08
Cum adica I30/Ceed sunt cele mai echilibrate masini in bugetul dat ?
Tu ai vazut macar cum arata ( nu cum merge ) Astra J si Focus atat exterior cat si interior fata de cele mentionate de tine ? |
#17
Posted 17 October 2018 - 11:12
Mihaitza07, on 17 octombrie 2018 - 11:08, said:
Cum adica I30/Ceed sunt cele mai echilibrate masini in bugetul dat ? Tu ai vazut macar cum arata ( nu cum merge ) Astra J si Focus atat exterior cat si interior fata de cele mentionate de tine ? intotdeauna exista fani asiatici care vin si au impresia ca marciile asiatice sunt mult peste cele europene/americane. Dar niciodata nu se poate compara un Ford/Astra cu un Kia/Hyundai. Poate doar daca doresti sa faci UBER sa iti iei o asiatica ca este cea mai ieftina varianta. Mai ales daca vorbim despre generatiile trecute. Si daca ma uit la ultimul Focus si cu ultimul Kia/Hyundai, in afara de asemanare optica nu exista comparatie. Initiator, ramai pe cele mentionate ca stai mai bine. Edited by business11, 17 October 2018 - 11:14. |
#18
Posted 17 October 2018 - 11:14
Mihaitza07, on 17 octombrie 2018 - 11:08, said:
Cum adica I30/Ceed sunt cele mai echilibrate masini in bugetul dat ? Tu ai vazut macar cum arata ( nu cum merge ) Astra J si Focus atat exterior cat si interior fata de cele mentionate de tine ? Da, Focusul sta bine la drum..... Cat de Opel nu ma pronunt. business11, on 17 octombrie 2018 - 11:12, said:
intotdeauna exista fani asiatici care vin si au impresia ca marciile asiatice sunt mult peste cele europene/americane. Dar niciodata nu se poate compara un Ford/Astra cu un Kia/Hyundai. Poate doar daca doresti sa faci UBER sa iti iei o asiatica ca este cea mai ieftina varianta. Mai ales daca vorbim despre generatiile trecute. Si daca ma uit la ultimul Focus si cu ultimul Kia/Hyundai, Golf, Astra, Focus, I30/Ceed, Civic si Auris. Auris l-am incercat si este o masina incredibil de inghesuita. Golful si sa dai un tun, si nu il gasesti la bunicuta. Civic ozn a zis pas. Edited by elbjorn, 17 October 2018 - 11:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users