Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Din 2030 Mazda se reorienteaza pe motoare hibride si electrice
Last Updated: Oct 04 2018 11:43, Started by
business11
, Oct 02 2018 09:24
·
0
#1
Posted 02 October 2018 - 09:24
Mazda a anuntat ca pana in anul 2030 doresc sa renunte la motoarele pe benzina/motorina si sa produca doar motoare hibride si electrice.
Quote The Japanese automaker joins a growing number of global automakers who are planning to reduce emissions by producing more gasoline-hybrid vehicles, plug-in hybrids and battery EVs. Sursa: link Se pare ca trend-ul electric continua sa castige putere fata de motoarele pe combustibil chiar daca in prezent infrastructura si motoarele nu sunt pe atat de dezvoltate incat sa le folosesti in orice situatie. Ce parere aveti despre acest pas facut de Mazda? Cu siguranta vor exista si alte companii (in special cele asiatice) care se vor alinia cu Mazda. Edited by business11, 02 October 2018 - 09:30. |
#2
Posted 02 October 2018 - 09:31
Fara baterii mai bune, sau cel putin mai ieftine cu 80%, automobilul electric e pansat (rahat).
|
#3
Posted 02 October 2018 - 09:32
peste 12 ani? adică vor mai lansa încă o generație de motoare termice.
până atunci unii vor considera că electricele poluează și că doar dacă mergem pe bicicletă este ok.....hmmmm să nu spună pe role pentru că soția nu se prea descurcă. |
#4
Posted 02 October 2018 - 09:44
bobalex18, on 02 octombrie 2018 - 09:32, said:
peste 12 ani? adică vor mai lansa încă o generație de motoare termice. până atunci unii vor considera că electricele poluează și că doar dacă mergem pe bicicletă este ok.....hmmmm să nu spună pe role pentru că soția nu se prea descurcă. Ar fi bine de stiut ca si producerea curentului nu este deloc clean si polueaza intr-un stil masiv. Singura modalitate de producere a curentului in masa este prin centrale nucleare (eoliana sau centrala pe apa nu are aceasi capacitate), iar centralele nucleare pe langa faptul ca polueaza intr-un stil decent, mai sunt si periculoase. |
#7
Posted 02 October 2018 - 09:56
crisstonne, on 02 octombrie 2018 - 09:51, said:
Ce o sa facem cu placerea condusului? am condus un BMW i3 si un Hyundai Ioniq electric, cand accelerezi zici ca dai cu bormasina electrica sau o masinuta cu telecomanda. Cu siguranta pe viitor vor introduce modul de sunet pentru a imita un motor pe ardere (cum face Tesla spre exemplu) ca altfel placerea este 0. |
#8
Posted 02 October 2018 - 09:56
#9
Posted 02 October 2018 - 10:06
business11, on 02 octombrie 2018 - 09:56, said: am condus un BMW i3 si un Hyundai Ioniq electric, cand accelerezi zici ca dai cu bormasina electrica sau o masinuta cu telecomanda. Cu siguranta pe viitor vor introduce modul de sunet pentru a imita un motor pe ardere (cum face Tesla spre exemplu) ca altfel placerea este 0. |
#10
Posted 02 October 2018 - 10:57
|
#12
Posted 02 October 2018 - 11:09
#13
Posted 02 October 2018 - 13:17
Cum arata hibridul fara motor termic?
Deci nu va renunta la niciun motor pe benzina. Poate pe motorina... In rest, inca trebuie motorizate Africa si nici America de Sud nu sta extraordinar. Nu prea vad EV-uri pe acolo in viitorul apropiat... |
#14
Posted 02 October 2018 - 19:46
underb, on 02 octombrie 2018 - 13:17, said:
Cum arata hibridul fara motor termic? Deci nu va renunta la niciun motor pe benzina. Poate pe motorina... In rest, inca trebuie motorizate Africa si nici America de Sud nu sta extraordinar. Nu prea vad EV-uri pe acolo in viitorul apropiat... Hibrid cu motor rotativ pe gpl |
#16
Posted 03 October 2018 - 00:17
Unde scrie ca "renunta" la motorul termic?
Asa ai vrea d-ta? Deocamdata Mazda nu are nimic hibrid sau electric, dar cercetaza in colaborare cu alte firme (Toyota de ex). Va scoate cam in 2020 primul vehicul electric, si electric cu motor termic pentru extinderea distantei de mers (o solutie mult mai buna decat pur electric deocamdata). Motorul suplimentar ar putea fi rotativ Wankel pe gaz lichefiat. Pana una alta Mazda fabrica cele mai perfectionate motoare termice de serie, si cel putin atata vreme cat trebuie sa-si scoata investitia si cata vreme concurenta nu pare sa miste prea tare, va face in continuare motoare SkyActiv pe benzina. Attached FilesEdited by Rosebud09, 03 October 2018 - 00:18. |
#18
Posted 03 October 2018 - 05:27
underb, on 02 octombrie 2018 - 13:17, said:
Deci nu va renunta la niciun motor pe benzina. Poate pe motorina... In rest, inca trebuie motorizate Africa si nici America de Sud nu sta extraordinar. Nu prea vad EV-uri pe acolo in viitorul apropiat... Despre decizia Mazda cred ca 2030 este mult prea tarziu. Daca nu se misca repede in directia electrificarii (si aici ma refer doar la masini pe baterii - hibridele sunt "apa de ploaie") cred ca nu vor mai avea cu-i sa-si vanda afumatorile. Dupa 2025 nu va mai avea sens sa-ti cumperi masina cu motor termic. Mark my words. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users