Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Investitii noi in industria automotive (2018+)

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,247
  • Înscris: 01.07.2007
Propun sa postam aici stirile cu noile investitii din industria automotive.

Incep cu doua stiri noi care arata ca marii jucatori incep sa prefere Ungaria in detrimentul altor state din regiune, aici incluzand si Romania:

Continental - Debrecen
https://www.promotor...ngaria-17526060

Ford - Budapesta
https://www.promotor...ci-ani-17526077

Din lipsa infrastructurii se vad nevoiti sa investeasca la ei, avand in vedere ca au infrastructura buna si investesc in continuare, plus ca au salariile cele mai mici din regiune, exceptand desigur Romania si Bulgaria.
Se formeaza astfel un trend in automotive in ce priveste Ungaria, dar cat va dura oare, avand in vedere ca au populatie activa relativ scazuta ~4,012 mil. locuitori (sursa: https://www.zf.ro/bu...gajati-11853423)?!

#2
Cool_Kick

Cool_Kick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 06.09.2017

View Postgabrolio, on 20 septembrie 2018 - 12:00, said:


Nu doar infrastructura e problema in Romania.
Ci si lipsa fortei de munca.
In Ungaria se gasesc oameni pregatiti / dispusi sa munceasca.
In Romania NU

#3
spinname

spinname

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 01.08.2011

View Postgabrolio, on 20 septembrie 2018 - 12:00, said:

Propun sa postam aici stirile cu noile investitii din industria automotive.

Incep cu doua stiri noi care arata ca marii jucatori incep sa prefere Ungaria in detrimentul altor state din regiune, aici incluzand si Romania:

Continental - Debrecen
https://www.promotor...ngaria-17526060

Ford - Budapesta
https://www.promotor...ci-ani-17526077

Din lipsa infrastructurii se vad nevoiti sa investeasca la ei, avand in vedere ca au infrastructura buna si investesc in continuare, plus ca au salariile cele mai mici din regiune, exceptand desigur Romania si Bulgaria.
Se formeaza astfel un trend in automotive in ce priveste Ungaria, dar cat va dura oare, avand in vedere ca au populatie activa relativ scazuta ~4,012 mil. locuitori (sursa: https://www.zf.ro/bu...gajati-11853423)?!

Lasa-i mă se se ducă in Ungaria, de când tot stăm noi cu angajatori de-astia care angajează numai sclavi nu ne-am mai invatat minte, ca este plină România cu confecționere și muncitori plătiți ca sclavii. Sa se duca acolo iar noi încet încet o sa ne dezvoltăm pe industria IT ca aia nu-s la fel de calici, astfel nu o sa ne mai tremure c**** de fiecare dată când amenință ăștia ca pleaca din cauza ca ne-au crescut prea mult salariile.

#4
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

View PostCool_Kick, on 20 septembrie 2018 - 12:06, said:

Nu doar infrastructura e problema in Romania.
Ci si lipsa fortei de munca.
In Ungaria se gasesc oameni pregatiti / dispusi sa munceasca.
In Romania NU
Migratia ungurilor e muuuult sub nivelul migratiei la romani.

@spinname
"o sa ne dezvoltăm pe industria IT"
Adica o sa umplem Romania de cladiri de termopan cu birouri enorme, in care vor lucra toti absolventii de facultati, indiferent de profilul terminat, doar fiindca stie sa lucreze in Office? Ca asta este la noi predominant in "industria IT". In Timisoara, orice rahat de "boutique"  si "shaormerie" aflate in vecinatatea unei asemenea cladiri, e invadata 12 ore pe zi de "specilistiiIT" care "lucreaza in cladire.

Edited by myshyk, 20 September 2018 - 13:12.


#5
spinname

spinname

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 01.08.2011
Care-i problema cat timp castiga mai bine decat confecționera și nu depinde de săracii aia care se tot muta dintr-o țară în alta în funcție de cât e salariul minim?

#6
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,144
  • Înscris: 19.05.2005
Da tu ai impresia ca "industria" IT nu se muta?  :))

Oricum problema e ca la noi stau degeaba si nu muncesc nicaieri,

#7
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,024
  • Înscris: 06.09.2008
Cam da, am fost anul trecut la o fabrică din asta venită la noi ce se ocupă cu piese auto -bordul etc și oferta era salariu minim + bonuri de masă.
Atenție, se lucra în 3 schimburi la banda, trebuie să ceri voie să mergi la baie.

Cât am așteptat pe acolo am văzut ce era de văzut, sclavageala în secții și huzureala la birouri... ăia erau pe telefoane și se plimbau pe holuri sau la fumat..

#8
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

View Postspinname, on 20 septembrie 2018 - 13:20, said:

Care-i problema cat timp castiga mai bine decat confecționera și nu depinde de săracii aia care se tot muta dintr-o țară în alta în funcție de cât e salariul minim?
Pai asta se poate numi "dezvoltare pe industria IT"? Faptul ca statul, parintii fac eforturi sa-i tina la facultati inutile si-n mod inutil dar costisitor, doar pentru ca mai apoi sa devina niste simpli operatori calculatoare, slujba pe care ar putea-o face si doar cu un simplu liceu, cu nota minima la absolvire, chiar si fara bac luat?Posted Image Posted Image

#9
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Yazaki la Braila... Se poate si in Romania, nu mai gasiti atatea chestii negative aiurea...

#10
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Ati cumpara masina facuta in Romania sau in Ungaria ?   Dupa ce am vazut cum sunt ungurii get-beget  , as da inca 30% pe o masina de la ei decat sa iau una facuta de romani  , cu managementul calitatii  'merge si asa'.

#11
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,144
  • Înscris: 19.05.2005
Si uite totusi ca Dacia se vinde.
Acum si EcoSport se vinde destul de ok.

Si in Ro sunt firme si firme, cu management diferit.

Iar salariile nu sunt minimul pe economie, ca sunt si firme care ofera asa e alta poveste dar sunt si firme care ofera peste 2000.

PS: si in IT sunt care ofera salariul minim sau un pic mai mult :D

Edited by cristiandrei, 20 September 2018 - 15:09.


#12
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Cehia, Slovacia sunt cele mai dezvoltate tari pe plan auto industrial, grupuri precum PSA, VW, LandRover Jaguar, Kia, Skoda contruiesc masinile acolo. Pe langa faptul ca au o infrastructura mult mai dezvoltata decat in Romania sau Bulgaria, si drumul este mult mai scurt, se gasesc si mult mai usori angajati calificati. Ungaria este inca in dezvoltare, dar va ajunge impreuna cu Cehia si Slovacia un hotspot pentru industria auto, atat timp cat Romania nu va detine cel putin autostrazi de calitate si sine de trenuri care sa poata fi circulate indiferent de temperatura si conditii meteo.

#13
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu mai vorbiti prostii si mai bine documentati-va. Tarile europene cu cele mai dezvoltate sectoare auto (inclusiv subansamble) sunt: 1. Germania. 2. Spania. 3. Franta. 4. Turcia (este semi-europeana). 5. Rusia.

Edited by edi10000, 20 September 2018 - 16:37.


#14
Cool_Kick

Cool_Kick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 06.09.2017

View Postedi10000, on 20 septembrie 2018 - 16:37, said:

Nu mai vorbiti prostii si mai bine documentati-va. Tarile europene cu cele mai dezvoltate sectoare auto (inclusiv subansamble) sunt: 1. Germania. 2. Spania. 3. Franta. 4. Turcia (este semi-europeana). 5. Rusia.

Si in raport cu numarul locuitorilor ?

#15
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

View Postedi10000, on 20 septembrie 2018 - 16:37, said:

Nu mai vorbiti prostii si mai bine documentati-va. Tarile europene cu cele mai dezvoltate sectoare auto (inclusiv subansamble) sunt: 1. Germania. 2. Spania. 3. Franta. 4. Turcia (este semi-europeana). 5. Rusia.

View PostCool_Kick, on 21 septembrie 2018 - 07:41, said:

Si in raport cu numarul locuitorilor ?

exact, se vorbeste intodeauna de raportul la locuitori. Germania are poate (ca si exemplu) 200.000 de angajati in industria auto, si 80 de milioane de locuitori. Slovacia sa zicem 200.000 angajati la 5.000.000 de locuitori, acum care dintre tari este mai puternica pe industria auto?

#16
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,163
  • Înscris: 13.11.2017
ce le mai suciti numai ca sa aratati ca voi ati avut dreptate Posted Image !

#17
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
La nivelul de automatizare care s-a ajuns in ziua de azi as cumpara fara probleme o masina facuta oriunde.

#18
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

View PostFord4, on 21 septembrie 2018 - 08:37, said:

ce le mai suciti numai ca sa aratati ca voi ati avut dreptate Posted Image !

nu, dar cam asa se masoara puterea industriala dintr-o tara. Este clar ca tari precum USA, China, Germania detin o putere financiara mult mai mare, astfel ca au si posibilitatea dezvoltarii industriei. Dar comparativ cu numarul de locuitori nu sunt cei mai puternici. Important este ca atunci cand spunem "tara industriala (pe partea auto)" sa facem referire la cati angajatori in acest domeniu exista din totalul populatiei.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate