Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Investitii noi in industria automotive (2018+)
Last Updated: Oct 15 2018 09:39, Started by
gabrolio
, Sep 20 2018 12:00
·
0
#1
Posted 20 September 2018 - 12:00
Propun sa postam aici stirile cu noile investitii din industria automotive.
Incep cu doua stiri noi care arata ca marii jucatori incep sa prefere Ungaria in detrimentul altor state din regiune, aici incluzand si Romania: Continental - Debrecen https://www.promotor...ngaria-17526060 Ford - Budapesta https://www.promotor...ci-ani-17526077 Din lipsa infrastructurii se vad nevoiti sa investeasca la ei, avand in vedere ca au infrastructura buna si investesc in continuare, plus ca au salariile cele mai mici din regiune, exceptand desigur Romania si Bulgaria. Se formeaza astfel un trend in automotive in ce priveste Ungaria, dar cat va dura oare, avand in vedere ca au populatie activa relativ scazuta ~4,012 mil. locuitori (sursa: https://www.zf.ro/bu...gajati-11853423)?! |
#2
Posted 20 September 2018 - 12:06
#3
Posted 20 September 2018 - 12:13
gabrolio, on 20 septembrie 2018 - 12:00, said:
Propun sa postam aici stirile cu noile investitii din industria automotive. Incep cu doua stiri noi care arata ca marii jucatori incep sa prefere Ungaria in detrimentul altor state din regiune, aici incluzand si Romania: Continental - Debrecen https://www.promotor...ngaria-17526060 Ford - Budapesta https://www.promotor...ci-ani-17526077 Din lipsa infrastructurii se vad nevoiti sa investeasca la ei, avand in vedere ca au infrastructura buna si investesc in continuare, plus ca au salariile cele mai mici din regiune, exceptand desigur Romania si Bulgaria. Se formeaza astfel un trend in automotive in ce priveste Ungaria, dar cat va dura oare, avand in vedere ca au populatie activa relativ scazuta ~4,012 mil. locuitori (sursa: https://www.zf.ro/bu...gajati-11853423)?! Lasa-i mă se se ducă in Ungaria, de când tot stăm noi cu angajatori de-astia care angajează numai sclavi nu ne-am mai invatat minte, ca este plină România cu confecționere și muncitori plătiți ca sclavii. Sa se duca acolo iar noi încet încet o sa ne dezvoltăm pe industria IT ca aia nu-s la fel de calici, astfel nu o sa ne mai tremure c**** de fiecare dată când amenință ăștia ca pleaca din cauza ca ne-au crescut prea mult salariile. |
#4
Posted 20 September 2018 - 13:06
Cool_Kick, on 20 septembrie 2018 - 12:06, said:
Nu doar infrastructura e problema in Romania. Ci si lipsa fortei de munca. In Ungaria se gasesc oameni pregatiti / dispusi sa munceasca. In Romania NU @spinname "o sa ne dezvoltăm pe industria IT" Adica o sa umplem Romania de cladiri de termopan cu birouri enorme, in care vor lucra toti absolventii de facultati, indiferent de profilul terminat, doar fiindca stie sa lucreze in Office? Ca asta este la noi predominant in "industria IT". In Timisoara, orice rahat de "boutique" si "shaormerie" aflate in vecinatatea unei asemenea cladiri, e invadata 12 ore pe zi de "specilistiiIT" care "lucreaza in cladire. Edited by myshyk, 20 September 2018 - 13:12. |
#5
Posted 20 September 2018 - 13:20
Care-i problema cat timp castiga mai bine decat confecționera și nu depinde de săracii aia care se tot muta dintr-o țară în alta în funcție de cât e salariul minim?
|
#6
Posted 20 September 2018 - 14:39
Da tu ai impresia ca "industria" IT nu se muta? )
Oricum problema e ca la noi stau degeaba si nu muncesc nicaieri, |
#7
Posted 20 September 2018 - 14:43
Cam da, am fost anul trecut la o fabrică din asta venită la noi ce se ocupă cu piese auto -bordul etc și oferta era salariu minim + bonuri de masă.
Atenție, se lucra în 3 schimburi la banda, trebuie să ceri voie să mergi la baie. Cât am așteptat pe acolo am văzut ce era de văzut, sclavageala în secții și huzureala la birouri... ăia erau pe telefoane și se plimbau pe holuri sau la fumat.. |
#8
Posted 20 September 2018 - 14:49
spinname, on 20 septembrie 2018 - 13:20, said:
Care-i problema cat timp castiga mai bine decat confecționera și nu depinde de săracii aia care se tot muta dintr-o țară în alta în funcție de cât e salariul minim? |
#9
Posted 20 September 2018 - 14:57
Yazaki la Braila... Se poate si in Romania, nu mai gasiti atatea chestii negative aiurea...
|
#10
Posted 20 September 2018 - 14:57
Ati cumpara masina facuta in Romania sau in Ungaria ? Dupa ce am vazut cum sunt ungurii get-beget , as da inca 30% pe o masina de la ei decat sa iau una facuta de romani , cu managementul calitatii 'merge si asa'.
|
|
#11
Posted 20 September 2018 - 15:08
Si uite totusi ca Dacia se vinde.
Acum si EcoSport se vinde destul de ok. Si in Ro sunt firme si firme, cu management diferit. Iar salariile nu sunt minimul pe economie, ca sunt si firme care ofera asa e alta poveste dar sunt si firme care ofera peste 2000. PS: si in IT sunt care ofera salariul minim sau un pic mai mult Edited by cristiandrei, 20 September 2018 - 15:09. |
#12
Posted 20 September 2018 - 15:27
Cehia, Slovacia sunt cele mai dezvoltate tari pe plan auto industrial, grupuri precum PSA, VW, LandRover Jaguar, Kia, Skoda contruiesc masinile acolo. Pe langa faptul ca au o infrastructura mult mai dezvoltata decat in Romania sau Bulgaria, si drumul este mult mai scurt, se gasesc si mult mai usori angajati calificati. Ungaria este inca in dezvoltare, dar va ajunge impreuna cu Cehia si Slovacia un hotspot pentru industria auto, atat timp cat Romania nu va detine cel putin autostrazi de calitate si sine de trenuri care sa poata fi circulate indiferent de temperatura si conditii meteo.
|
#13
Posted 20 September 2018 - 16:37
Nu mai vorbiti prostii si mai bine documentati-va. Tarile europene cu cele mai dezvoltate sectoare auto (inclusiv subansamble) sunt: 1. Germania. 2. Spania. 3. Franta. 4. Turcia (este semi-europeana). 5. Rusia.
Edited by edi10000, 20 September 2018 - 16:37. |
#14
Posted 21 September 2018 - 07:41
#15
Posted 21 September 2018 - 08:34
edi10000, on 20 septembrie 2018 - 16:37, said:
Nu mai vorbiti prostii si mai bine documentati-va. Tarile europene cu cele mai dezvoltate sectoare auto (inclusiv subansamble) sunt: 1. Germania. 2. Spania. 3. Franta. 4. Turcia (este semi-europeana). 5. Rusia. Cool_Kick, on 21 septembrie 2018 - 07:41, said:
Si in raport cu numarul locuitorilor ? exact, se vorbeste intodeauna de raportul la locuitori. Germania are poate (ca si exemplu) 200.000 de angajati in industria auto, si 80 de milioane de locuitori. Slovacia sa zicem 200.000 angajati la 5.000.000 de locuitori, acum care dintre tari este mai puternica pe industria auto? |
|
#16
Posted 21 September 2018 - 08:37
ce le mai suciti numai ca sa aratati ca voi ati avut dreptate !
|
#17
Posted 21 September 2018 - 09:18
La nivelul de automatizare care s-a ajuns in ziua de azi as cumpara fara probleme o masina facuta oriunde.
|
#18
Posted 21 September 2018 - 10:18
Ford4, on 21 septembrie 2018 - 08:37, said:
ce le mai suciti numai ca sa aratati ca voi ati avut dreptate ! nu, dar cam asa se masoara puterea industriala dintr-o tara. Este clar ca tari precum USA, China, Germania detin o putere financiara mult mai mare, astfel ca au si posibilitatea dezvoltarii industriei. Dar comparativ cu numarul de locuitori nu sunt cei mai puternici. Important este ca atunci cand spunem "tara industriala (pe partea auto)" sa facem referire la cati angajatori in acest domeniu exista din totalul populatiei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users