Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 

Recomandare silicon capac culbutori

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
TibiBZG

TibiBZG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 17.09.2014
Problema este in felul urmator. Am vazut scurgeri pe la garnitura de la capacul culbutorilor. Am schimbat garnitura si aceasi problema. Am pus silicon negru de 300 de grade, vreo cateva saptamani n am mai avut probleme. Acuma a inceput iara sa curga.
Recomandati mi un silicon bun.

#2
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,783
  • Înscris: 12.01.2018
VICTOR REINZ îl cheamă pe meșter

#3
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007
ce motor? la unele sunt garnituri la suruburi si daca nu le schimbi nu strang suficient cat sa nu curga.
e unul de la victor reinz fix pt asta, e la tub ca pasta de dinti.

#4
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

 TibiBZG, on 18 septembrie 2018 - 21:59, said:

Recomandati mi un silicon bun.
garnitura buna.

#5
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Se curata bine capacul si blocul motor.

Se pune garnitura, se baga silicon.

Se strang suruburile intr-o anumite ordinde data de producator, dupa care se strang la cuplu.

Dupa asta nu o sa mai ai probleme. Atentie la zonele unde e turnat blocul motor, sunt niste striuri, acolo curata bine si pune silicon. tutorial gasesti pe youtube.

#6
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,145
  • Înscris: 05.12.2002
Si sa nu ai mai mult ulei decat trebuie, e boala mesterilor sa puna mai mult.

#7
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017

 Deenman, on 18 septembrie 2018 - 22:06, said:

dupa care se strang la cuplu.
FOARTE important la capacul de culbutori !
Avand in vedere ca este confectionat din tabla este mai maleabil decat piesele turnate , ordinea de strangere si cheia dinamometrica nu au ce lipsi din trusa , nici nu te apuci de el daca nu ai, asta daca doresti sa iasa ceva ok nu sa mazgalesti tot blocul motor cu silicon sau alte smacuri .

#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Cred ca acolo trebuie "zeama" de set motor.

#9
TibiBZG

TibiBZG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 17.09.2014

 _-livio-_, on 18 septembrie 2018 - 22:03, said:

ce motor? la unele sunt garnituri la suruburi si daca nu le schimbi nu strang suficient cat sa nu curga.
e unul de la victor reinz fix pt asta, e la tub ca pasta de dinti.
1.8 aspirt co motor adr

 Alice, on 18 septembrie 2018 - 22:07, said:

Si sa nu ai mai mult ulei decat trebuie, e boala mesterilor sa puna mai mult.
E la jumatatea jojei

#10
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007
e problema comuna, alta garnitura sau victor reinz.
eventual verifica sa fie drept capacul.
ai si epurator de gaze sau e fara? daca e cu ar trebui verificata tevaraia, poate e blocat, creste presiunea si tasneste pe unde poate.
daca e blocat ar trebui sa se simta presiune cand desfaci busonul de ulei.

#11
TibiBZG

TibiBZG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 17.09.2014

 _-livio-_, on 18 septembrie 2018 - 23:45, said:

e problema comuna, alta garnitura sau victor reinz.
eventual verifica sa fie drept capacul.
ai si epurator de gaze sau e fara? daca e cu ar trebui verificata tevaraia, poate e blocat, creste presiunea si tasneste pe unde poate.
daca e blocat ar trebui sa se simta presiune cand desfaci busonul de ulei.
Epuratorul e undeva pe langa pompa servo din cate am citit pe google.
Garnitura am luat o noua, nu e originala, dar nici cea mai ieftina.
Silicon din cate imi aduc aminte victor era, nu stiu denumirea dar am retinut tubul si stiu ca scria pe el +300.
Cum pot sa verific daca este drept capacul? Adica ochiometric nu era stramb:)).

Edited by TibiBZG, 19 September 2018 - 00:04.


#12
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
daca tot desfaci data viitoare pune garnitura originala. de multe ori nu e asa mare diferenta fata de aftermarketuri. sau daca ramai pe aftermarket uita-te doar la victor reinz sau elring.

#13
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,389
  • Înscris: 23.04.2007
Cauta Victor Reinz cod 70-31414-10.

#14
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 TibiBZG, on 19 septembrie 2018 - 00:03, said:

Cum pot sa verific daca este drept capacul? Adica ochiometric nu era stramb:)).
Dai cu vaselina pe marginea lui si il asezi pe o foaie de sticla.
Unde e stramb vei avea intrerupere la urma de vaselina pe care o lasa pe sticla.
Plus ca vei vedea si daca se aseaza perfect sau "joaca".

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate