Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noua Mazda 3 este disponibila ...

Noul Peugeot 208

Ce tensiune de alimentare se poat...

Acumulatori Ni-Zn (Nichel-Zinc)
 The Highwaymen (2019)

Conectare camera cctv la PC

Laptop-il nu citește stick-ul

Laptopul nu recunoaște stick...
 Mii de americani vor sa isi mute ...

World Press Photo 2019

Este corect ca partidele politice...

Ungaria isi deschide bratele pent...
 Apel 112 - aplicatie de la STS

Terebentina

Telekom Romania a rupt contractul...

Duze injectoare noi sau doar cura...
 

Chat Bot ul Alex

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
GPR88

GPR88

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 07.09.2018
Pe site ul Orange a apărut un robot în spatele butonului de chat. Din câte am văzut nu este peste tot, ci doar pe anumite pagini. (cum ar fi www.orange.ro/chatbot)

L am folosit pana acum de 2 ori, sa îmi aflu perioada contractuala și sa trimit o un fel de cerere către retention ul Orange.

Interesant ca m am autentificat prin SMS. So far so good. Sa fie asta începutul în care AI începe sa fie mai prezent?

#2
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 8,472
  • Înscris: 03.02.2005
Da, este inceputul celor de la Orange sa foloseasca AI-ul :)

#3
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,697
  • Înscris: 24.02.2006

View PostGPR88, on 14 septembrie 2018 - 08:13, said:

Pe site ul Orange a apărut un robot în spatele butonului de chat...Sa fie asta începutul în care AI începe sa fie mai prezent?

de fapt, este inceputul excluderii chat-ului din AI :)
exista o chestie numita "efectul AI", care spune ca anumite actiuni sunt considerate a tine de AI doar pana cand devin comune, dupa care lumea spune "pai ce, asta e AI?" si asteapta alte lucruri de la AI.
cel mai bun exemplu este OCR-ul. pe vremuri era considerata o chestie foarte avansata, dar acum  daca-i spui cuiva ca un pc are AI pentru ca i-ai instalat Abby Fine Reader se uita ciudat la tine.
la fel se va intampla si cu chat-ul asta, ba chiar si cu recunoasterea vorbirii. in timp le vom considera chestii uzuale si vom avea alte asteptari de la AI.

#4
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 17.10.2006

View PostCiubex, on 14 septembrie 2018 - 08:15, said:

Da, este inceputul celor de la Orange sa foloseasca AI-ul Posted Image
urmeaza SIM-uri cu AI incorporat :)))

#5
Gif2D

Gif2D

    TwoWheeler member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,251
  • Înscris: 21.02.2005
eSIM?

#6
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,296
  • Înscris: 23.03.2018
Era unu' pe FB si de la Banca Transilvania.

#7
GPR88

GPR88

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 07.09.2018
Nu știu cum era cel de la Banca Transilvania dar am încercat sa scriu într un mod tâmpit sa îl încurc și nu mi a ieșit. :) vezi poza.

Attached Files


Edited by GPR88, 14 September 2018 - 10:36.


#8
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,296
  • Înscris: 23.03.2018
Ala nu e deloc timpit ;) sint o multime de oameni care chiar scriu asa :)
Iar google stie demult sa corecteze chestii chiar si mai nasoale, deci nu e nimic nou.

#9
GPR88

GPR88

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 07.09.2018
Nu cred ca este același lucru.

#10
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,697
  • Înscris: 24.02.2006
primul pas in recunoasterea cuvintelor este transcrierea lor intr-o forma asemanatoare celei fonetice, ocazie cu care anumite elemente sunt ignorate. asa ca acel "kodu" a fost recunoscut destul de rapid, baza lui fonetica ("cod") fiind printre elementele urmarite de algoritm (mai precis ramura cu "cod puk")

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale, astfel încat vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate