Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dosar dauna accident auto cu masina inmatriculata in alta tara
Last Updated: Jul 30 2018 15:12, Started by
catalinaelena1990
, Jul 30 2018 10:51
·
0
#1
Posted 30 July 2018 - 10:51
Buna ziua! Poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste informatii.Pe 13.07 un tir din Iran a intrat in mine.Am chemat politia,mi-a dat asigurarea,Am depus actele prin Avus care mi-a spus saptamana trecuta ca asteapta mesaj din Iran sa le confirme ca asigurarea este valabila (eu am sunat in iran si mi-au zis ca e valabila in Romania).Stiti cam in cat timp primesc un raspuns?Dosarul a fost pus in data de 17.07.Daca as vrea sa o fac cu despagubire in regie poprie cum as putea proceda ca masina sa fie estimata la un pret catusi de cat corect.Masina e Dacia Sandero din noiembrie 2016 si trebuiesc schimbate usile stanga,pragul,aripa,roata.
|
#2
Posted 30 July 2018 - 11:08
eu zic sa te inarmezi cu ceva rabdare. eu am lovit pe cineva, avand masina inmatriculata in germania. a platit asigurarea din germania, dar a durat peste 2 luni... cu telefoane, intrebari, hartii, etc.
|
#3
Posted 30 July 2018 - 11:41
Pleznit de cocalar cu numar de Bulgaria
Aproape 5 luni a durat "investigatia" Asta ca sa stii la ce sa te astepti |
#4
Posted 30 July 2018 - 12:48
Am inteles.Si daca o fac in regie proprie tot asa de mult dureaza sa imi recuperez banii?
|
#5
Posted 30 July 2018 - 12:58
Daca o faci in regie proprie, obligatoriu pastreaza chitantele pentru justificare. Banuiesc ca nu poti deconta cheltuielile facute fara bon/chitanta.
|
#6
Posted 30 July 2018 - 13:29
tot atat dureaza, ca tine de decontarea de la asiguratorul din tara straina. inainte sa te apuci s-o faci in regie proprie, eu zic sa ceri intai si o aprobare de la asigurare, ca te poti trezi oricand ca te cheama la o reconstituire sau ce dracovenii le mai trec prin cap ca sa scape de tine.
|
#7
Posted 30 July 2018 - 13:31
M-am gandit si la asta,mai ales ca cel din iran poate sa spuna ca fiind in tara straina a scris ce am vrut noi in declaratie si l-am pacalit sa ne dea asigurarea...
|
#8
Posted 30 July 2018 - 14:11
catalinaelena1990, on 30 iulie 2018 - 13:31, said:
M-am gandit si la asta,mai ales ca cel din iran poate sa spuna ca fiind in tara straina a scris ce am vrut noi in declaratie si l-am pacalit sa ne dea asigurarea... |
#9
Posted 30 July 2018 - 14:17
Eu stiu ca in regie proprie nu-ti trebuie factura/bon/citanta, ca nu trebuie sa dovedesti nimanui ce ai facut cu bani. Pur si simplu spui la asigurator ca vrei regie proprie, iar daca asiguratorul accepta, o sa evalueze paguba si o sa-ti dea o anumita suma de bani. (trebuie sa-ti deschizi un cont la o banca in care sa-ti vireze asiguratorul bani). Mai departe este fix problema ta ce faci cu bani. Poti sa-i bei pe toti, sau sa mergi in concediu cu ei, sau sa-i pastrezi in cont la banca, pentru ca nu-i obligatoriu sa-ti repari masina. Iar daca reparatia costa mai mult decit ai primit, iar este problema ta ca ai acceptat o suma prea mica.
Edited by florin71_skoda, 30 July 2018 - 14:20. |
#10
Posted 30 July 2018 - 14:30
Treaba cu reparatia in regie proprie sta cam asa;
Trebuie sa mergi la un service care evalueaza dauna si de unde obtii un deviz. Cu devizul respectiv mergi la asigurator si soliciti suma trecuta acolo. Daca service-ul respectiv are decontare directa cu asiguratorul, atunci treburile decurg ceva mai usor. Daca service-ul respectiv NU are decontare directa cu asiguratorul - incepe circul. Succes |
|
#11
Posted 30 July 2018 - 14:40
Intrebarea e daca s-a referit la regie proprie in sensul ca vrea sa primeasca o suma de bani (de obicei mult mai mica decat reparatia/deviz ; fara tva/manopera , etc) sau sa isi repare masina pe banii ei inainte ca asiguratorul sa-i trimita raspunsul /oferta / decontarea banilor. (dar asta nu e regie proprie)
Edited by polizei, 30 July 2018 - 14:46. |
#12
Posted 30 July 2018 - 14:44
Luna trecuta a intrat unul cu o masina de BG in masina lui taica-meu si nu a trebuit sa mearga la nici un servis pentru evaluare. Nu stiu chiar toate amanuntele, insa din ce am inteles eu, a cerut regie proprie iar asiguratorul a organizat pe internet nu stiu ce licitatie de vindere a epavei si in functie de cit au oferit aia pe net pentru rabla lui taica-meu (asa avariata), au stabilit ce suma poate sa-i dea ca sa-si repare masina in regie proprie.
A trebuit sa-si deschida un cont la banca unde are cont asiguratorul, ca sa primeasca bani, dar nu am inteles de ce si de ce alte conturi pe care le are tata nu era bune. Au facut hirtiile, au facut licitatia, au stabilit suma, dar mai asteapta sa vina nu stiu ce din Bulgaria si aprobarea de la Bucuresti. Masina lui taica-meu este acum la reparat, pe bani lui. Costuri aproximative 500 lei Mai departe vede el daca-si recupereaza bani de la asigurari. I sa promis ca va primi cam 2600 lei Edited by florin71_skoda, 30 July 2018 - 14:47. |
#13
Posted 30 July 2018 - 14:59
polizei, on 30 iulie 2018 - 14:40, said:
Intrebarea e daca s-a referit la regie proprie in sensul ca vrea sa primeasca o suma de bani (de obicei mult mai mica decat reparatia/deviz ; fara tva/manopera , etc) sau sa isi repare masina pe banii ei inainte ca asiguratorul sa-i trimita raspunsul /oferta / decontarea banilor. (dar asta nu e regie proprie) Edited by catalinaelena1990, 30 July 2018 - 15:05. |
#14
Posted 30 July 2018 - 15:08
Tata are un Opel Astra Carvan de prin 2001 sau 2002 si in cazuri dinastea (adica masini vechi), asiguratorul prefera regie proprie ca sa scape mai ieftin. Daca ducea masina la un servis dinasta agreat si aia ziceau ca-i schiba haionul si o aripa, plus ce mai are el strimbat prin spate (cu piese noi originale), era clar ca factura era mult mai mare decit aia ~2.600 lei pe care o sa-i primeasca (sper). Asa ca tata a dus masina la un tinichigiu care o sa-i dea citeva ciocane, o sa o umple cu citeva kile de kit si o sa-i traga citeva pensule de vopsea Masina este alba, culoare normala, nemetalizata, asa ca o rezolva/cirpeste ieftin vopsitorul
Licitatie se poate face la oricine, insa cum masina ta este aproape noua, este clar cu nu o sa accepti orice cirpeala, pe post de reparatie. Iar daca ceri regie proprie, este posibil sa primesti o suma asa de mica, de nu-ti vei putea repara masina cu ea. Edited by florin71_skoda, 30 July 2018 - 15:13. |
#15
Posted 30 July 2018 - 15:12
florin71_skoda, on 30 iulie 2018 - 15:08, said:
Tata are un Opel Astra Carvan de prin 2001 sau 2002 si in cazuri dinastea (adica masini vechi), asiguratorul prefera regie proprie ca sa scape mai ieftin. Daca ducea masina la un servis dinasta agreat si aia ziceau ca-i schiba haionul si o aripa, plus ce mai are el strimbat prin spate (cu piese noi originale), era clar ca factura era mult mai mare decit aia ~2.600 lei pe care o sa-i primeasca (sper). Asa ca tata a dus masina la un tinichigiu care o sa-i dea citeva ciocane, o sa o umple cu citeva kile de kit si o sa-i traga citeva pensule de vopsea Masina este alba, culoare normala, nemetalizata, asa ca o rezolva/cirpeste ieftin vopsitorul Licitatie se poate face la oricine, insa cum masina ta este aproape noua, este clar cu nu o sa accepti orice cirpeala, pe post de reparatie. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users