Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Un turist olandez si inca un tanar, loviți pe trecerea de pietoni?
Last Updated: Aug 01 2018 08:30, Started by
xmanyacs77
, Jul 29 2018 18:14
·
0
#37
Posted 29 July 2018 - 21:14
xmanyacs77, on 29 iulie 2018 - 18:14, said:
Un şofer a lovit doi turişti pe trecerea de pietoni, în Mamaia Nord, apoi a fugit de la locul accidentului...https://stirileprotv...pe-trecere.html [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7DpvO3R_zZs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In ce tara traim? Este accidentul cu numarul 50 pe care il stiu sa se intample pe trecerea de pietoni in acest an! Politia rutiera se pare ca este depasita de aceste cazuri! Voi ce parere aveti? |
#38
Posted 29 July 2018 - 21:16
tfmercedez, on 29 iulie 2018 - 19:25, said:
Din ce vad in filmare, a ramas capacul de la oglinda pe asfalt. Ala are coduri, serie, se poate identifica masina. Mai sunt camere video, iar se poate identifica masina. Ca au fugit, nu fac decat sa agraveze situatia. Sa faca pasarele, sa puna calmatoare, sa construiasca subtraversari pentru pietoni. Pot sa puna si bariere.. daca e musai ca la animale. |
#39
Posted 29 July 2018 - 21:41
r_murphy, on 29 iulie 2018 - 18:24, said:
si cam ce masuri crezi ca ar trebui sa ia circulistii pentru reducerea acestui tip de accidente, sau a accidentelor in general? zi si parerea ta ... |
#40
Posted 29 July 2018 - 22:37
Pai si nemernicul ala din Oradea a nenorocit 3 fete pe trotuar si justitia a hotarat ca nu e cazul sa fie retinut ...dar majoritatea injura politia.
|
#41
Posted 30 July 2018 - 12:29
Am sunat la BPR la telefonul cetateanului si am intrebat ce prevad dispozitiile legale in aceasta privinta ? ( sa fiu sigur ca am citit bine.... ) ....
Raspuns : Pietonii pot traversa strada pe loc marcat , pe zebra semnalizata corespunzator, numai dupa asigurare temeinica ca nu exista pericol. Practic numai daca : Masinile din trafic au oprit sau Nu exista masini in trafic Daca tu ca pieton nu esti grijuliu cu sanatatea si viata ta, cine sa fie ? Daca multi pietoni considera zebra ca un scut si nu se uita decat inainte, fara sa se asigure , de ce va mirati sa sunt asa de multe accidente pe zebra ? La asta se adauga si multi soferi '' torpila '' sau '' kamikaze''' care zburda liber pe soselele patriei. Edited by Adrexx, 30 July 2018 - 12:34. |
#42
Posted 31 July 2018 - 09:46
Adrexx, on 30 iulie 2018 - 12:29, said:
Raspuns : Pietonii pot traversa strada pe loc marcat , pe zebra semnalizata corespunzator, numai dupa asigurare temeinica ca nu exista pericol. Practic numai daca : Masinile din trafic au oprit sau Nu exista masini in trafic Edited by r_murphy, 31 July 2018 - 09:47. |
#43
Posted 31 July 2018 - 10:18
r_murphy, on 31 iulie 2018 - 09:46, said:
la trecerea de pietoni, m-am asigurat, au oprit masinile si m-am angajat in traversare, cind sa tai axul drumului, a venit unul pe linia de tramvai si era sa ma calce pe unghiile de la picioare. idiotul nu vazuse coloana de masini (se formase deja din cel putin 5 buc/banda) oprita? ah, erau deja oprite si masinile de pe celalalt sens... Greu de crezut ca judecatorul ii va da dreptate soferului.....este ca si pierdut procesul pentru sofer. Chiar in cazul ipotetic ca pietonul s-a aruncat pe zebra, fara asigurare sau alearga pe zebra, vine expertiza de specialitate si spune ca : soferul nu a redus viteza, nu a condus preventiv, nu a adaptat viteza la conditiile de trafic si de drum etc. |
#44
Posted 31 July 2018 - 13:16
EMPP, on 29 iulie 2018 - 20:18, said:
da.mori cu prioritatea în brațe dacă nu ai bunul simț tu ca pieton să te asiguri când treci strada. Evident că trebuie să te asiguri ca pieton, dar șoferul TREBUIE să oprească acolo când are pieton pe trecere, indiferent dacă acel pieton s-a asigurat sau se scobește în nas. La indicatorul ce anunță o trecere de pietoni TREBUIE să reduci, adică MĂCAR să iei talpa de pe acccelerație și să frânezi dacă ai pieton pe trecere. La noi, dimpotrivă, demenții confundă pedalele și apasă accelerația. Dacă ești șofer, ești un pericol cu așa gândire. Până și numai cei 7 ani de-acasă (+minime cunoștințe de conduită rutieră) ar trebui să te facă să acorzi prioritate pietonilor pe trecere indiferent de circumstanțe. Dacă cum se pare că nu-i ai, pune mâna pe o carte de legislație și documentează-te temeinic, că ești praf. |
#45
Posted 31 July 2018 - 14:17
Aha, si daca ai trecere din 500 in 500 de cum e pe drumul pitesti-campulung, inseamna sa mergi numai in suturi.
|
#46
Posted 31 July 2018 - 14:28
|
#47
Posted 01 August 2018 - 07:11
pasajele se justifica in zone foarte aglomerate, unde nu poti trece strada din cauza traficului.
pasajele alea costa bani multi sa le faci, daca mai ai si apa freatica la suprafata, ai pus-o! trebuie pompe de evacuare. pasajele subterane sunt solutii de ultima instanta. dar, pe drumurile nationale din zona rurala, numarul trecerilor de pietoni este abuziv de mare. pe drumurile astea de tranzit trebuie sa ai o fluenta, nu e fezabil sa incetinesti la fiecare trecere, ca blochezi traficul. sa nu bagam in aceeasi oala o trecere din oras cu o trecere de printr-un sat. in mod logic, daca te calca o masina, fie ca esti pe trecere sau nu, responsabil este pietonul ca nu s-a asigurat. un om are o posibilitate de miscare mult mai mare decat o masina. |
#48
Posted 01 August 2018 - 08:30
rich1974, on 01 august 2018 - 07:11, said:
pasajele se justifica in zone foarte aglomerate, unde nu poti trece strada din cauza traficului. pasajele alea costa bani multi sa le faci, daca mai ai si apa freatica la suprafata, ai pus-o! trebuie pompe de evacuare. pasajele subterane sunt solutii de ultima instanta. dar, pe drumurile nationale din zona rurala, numarul trecerilor de pietoni este abuziv de mare. pe drumurile astea de tranzit trebuie sa ai o fluenta, nu e fezabil sa incetinesti la fiecare trecere, ca blochezi traficul. sa nu bagam in aceeasi oala o trecere din oras cu o trecere de printr-un sat. in mod logic, daca te calca o masina, fie ca esti pe trecere sau nu, responsabil este pietonul ca nu s-a asigurat. un om are o posibilitate de miscare mult mai mare decat o masina. Fie pe zebra, fie pe nezebra, pe rosu sau pe verde. Ancheta, te ard si baietii cu cascheta, te arde si victima. Daca ajungi la proces alta tevatura. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users