Condus prin new york vs condus prin București
Last Updated: Jul 21 2018 12:05, Started by
Anonymous1986
, Jul 15 2018 07:08
·
0
#1
Posted 15 July 2018 - 07:08
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7HaJArMDKgI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LAd_wzL9ikg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] M_am uitat la mai multe filmulețe cu denumirea :"driving downtown new york, L. A.... etc" și după aceea am sus un mare wtf când ma can desc la condusul prin București deoarece la ei vezi pe ici pe colo câte-o mașina doua oprita pe marginea drumului pe când la noi ocupa primele doua benzi de circulație asta în condițiile în care sunt mulți mai mulți rezidenți la ei. Traficul de la ei mi se pare destul. De lejer plus ca lumea merge liniștită, la ei nu știu dacă exista t e meniul de cocalar care să-ți taie fata Mie mi sa părut tare de tot ca la baza zgarie norilor de 100+etaje sunt doar câteva mașini care circula pe acolo |
#2
Posted 15 July 2018 - 07:29
ei au o sectie speciala in politie care se ocupa de masinile parcare gresit (au niste masinute mici cu care se plimba toata ziua prin oras si amendeaza contravenientii). in plus la ei faci puscarie daca nu-ti platesti amenzile.
|
#3
Posted 15 July 2018 - 07:36
Eu bănuiesc ca parcarea pe lângă un zgârie nor e interzisa și amenda e mare, cred ca în mintea rezidenților din Manhattan nu exista noțiunea de:" ma trezesc dimineața și ma urc în mașina personala sa plec la Munca"ci mai degrabă :" ma urc în metrou și plec la munca"
|
#4
Posted 15 July 2018 - 07:41
Anonymous1986, on 15 iulie 2018 - 07:08, said:
Traficul de la ei mi se pare destul. De lejer plus ca lumea merge liniștită, la ei nu știu dacă exista t e meniul de cocalar care să-ți taie fata Mie mi sa părut tare de tot ca la baza zgarie norilor de 100+etaje sunt doar câteva mașini care circula pe acolo Am condus la New York. Ideea e ca strazile sunt mult mai late decat la noi - masinile parcate langa bordura (acolo unde este permis) nu incurca circulatia. In privinta parcatului ilegal - exista, cum spune cineva mai sus, o politie mobila, din agenti tineri care asta fac toata ziua, identifica masini parcate aiurea (sau care n-au tichetul de plata in bord) si dau amenzi (pun niste tichete in parbriz) - si sunt peste tot.. nu exista loc in care sa nu apara aia si sa ia toata masinile la puricat sa vada daca e vreuna parcata aiurea. Ridicari de masini nu se fac decat daca chiar incurca circulatia.. in rest amenda peste tot, inclusiv daca iti lasi masina la bordura in timpul zilei cand vin aia sa curete si sa samponeze strada. In rest au highway (niste drumuri express) care tranziteaza orasul si pe care nu ai voie sa mergi cu mai putin de 80 Kmh parca... asa ca traficul se face foarte rapid. Aglomeratie apare si la NY la orele de varf cand toata lumea se retrage spre dormitoare si trebuie tranzitate poduri. La capitolul cocalareala, mai sunt si pe acolo... dar strazile fiind foarte late, rar dai de un cocar care sa faca slalom intre benzi iar politia chiar amendeaza pentru abuz in trafic. Ce mi s-a parut tembel la New York sunt marcajele alea pe sosea in dreptul indcatorului de STOP. In timp ce la noi te opresti la STOP si te asiguri in intersectie, acolo unde ai vizibilitate maxima, in drumul perpendicular unde trebuie sa te asiguri, la americani marcajul e ceva mai in spate si trebuie sa opresti in dreptul lui si sa stai ca prostul acolo.. desi nu vezi nimic in drumul perpendicular (cel putin asa e dupa lege)... Deci te opresti, fluieri, si dupa aia te uiti daca vine cineva, mergand un pic mai in fata. Edited by rosix, 15 July 2018 - 07:47. |
#5
Posted 15 July 2018 - 07:52
Cate parcari subterane si supraterane au cei din new york si cate bucurestiu?
Cam de cand aveau americanii parcari de genu asta....bucurestiu cred ca nici acum nu are asa ceva [ https://vintageeveryday.files.wordpress.com/2010/10/oldtimeverticalparking.jpg?w=528&h=640 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by I2O, 15 July 2018 - 07:53. |
#6
Posted 15 July 2018 - 08:23
#7
Posted 15 July 2018 - 08:40
Decat in zonele semnalizate corespunzator cu viteza pe benzi
Asta-i o postare de genul: care-i diferenta dintre o lamaie si un rahat, gusta-le pe amnadoua ca sa vezi. Pana nu ai condus efectiv in New York, nu spui decat basme. Edited by wagmich, 15 July 2018 - 08:42. |
#8
Posted 15 July 2018 - 08:46
Quote Ce mi s-a parut tembel la New York sunt marcajele alea pe sosea in dreptul indcatorului de STOP. In timp ce la noi te opresti la STOP si te asiguri in intersectie, acolo unde ai vizibilitate maxima, in drumul perpendicular unde trebuie sa te asiguri, la americani marcajul e ceva mai in spate si trebuie sa opresti in dreptul lui si sa stai ca prostul acolo.. desi nu vezi nimic in drumul perpendicular (cel putin asa e dupa lege)... Deci te opresti, fluieri, si dupa aia te uiti daca vine cineva, mergand un pic mai in fata. De fapt nu-i adevarat. In NY (am dat examenul ala de multiple ori, adica stiu ) opresti la linie si apoi te duci mai in fata pina unde vezi dar incet. La noi prostia de a opri unde vrei face ca prima banda sa fie inutilizabila ca e plina de idioti care ies din lateral cu un bot d emasina chiar daca nu au nici o problema de vizibilitate. In rest in Romania sint puitine masini si se conduce foarte putin. Motivul pentru care ti se pare ca e trafic e infrastructura oribila si comportamentul soferilor absolut idiot, nu numarul de masini. In NY simai oriunde in USA e altfel, e un numar enorm de masini in primul rind. |
#10
Posted 15 July 2018 - 08:52
|
#11
Posted 15 July 2018 - 08:53
Am condus acu vreo 3 ani in Manhattan. Parca stiu ca erau mai multe taxiuri cu cauciuc pe barile din fata/spate
In Manhattan e o prostie sa ai masina, te costa de te rupe, traficul e mult mai dens ca in Bucuresti si se claxoneaza si acolo... Strazile nu sunt mai late, nu stiu unde ai vazut tu aia in Manhattan, poate in rest, iar pe autostrazi se circula si cu mai putin de 50 de mile se ajunge chiar la .. 0 La stop trebuie sa aopresti, apoi "ii dai drumul" pana unde ai vizibilitate, nu astepti acolo. Totusi exista o disciplina. In Romania nu e nici o disciplina exista multi zmei si multi "jmekeri", multa nesimtire, lipsa de amezi serioase, lipsa de inginerie de trafic, si d-aia vi se pare ca e "trafic" In state sunt mult mai multe vehicule |
#12
Posted 15 July 2018 - 08:57
vrajitoruldinoz, on 15 iulie 2018 - 08:46, said: De fapt nu-i adevarat. In NY (am dat examenul ala de multiple ori, adica stiu ) Cum drku ai dat examanul ala de mai multe ori, ca la Cunningham park sunt strazile goale, esti doar tu si o doamna grasa de culoare, care te evalueaza. Iar la sala intrebarile alea sunt pt oligofreni: "Nu-i asa ca trebuie sa opresti la STOP?" Edited by rosix, 15 July 2018 - 09:08. |
#13
Posted 15 July 2018 - 09:15
rosix, on 15 iulie 2018 - 08:57, said:
Cum drku ai dat examanul ala de mai multe ori, ca la Cunningham park sunt strazile goale, esti doar tu si o doamna grasa de culoare, care te evalueaza. Iar la sala intrebarile alea sunt pt oligofreni: "Nu-i asa ca trebuie sa opresti la STOP?" |
#14
Posted 15 July 2018 - 09:29
Tsunnnami, on 15 iulie 2018 - 08:53, said: lipsa de amezi serioase Eu mereu zic, valoarea amenzilor este absolut OK. Nu exista om pe care sa nu il usture 300 de lei dati aiurea pe o amenda, mai ales de 5 ori pe luna. Problema este aplicarea amenzilor. In Bucuresti poti sa scapi nepedepsit pentru 100 de nelegiuiri pana primesti o amenda. Per total omul considera ca merita. Ia sa fie ars si amenda colectata la fiecare incalcare. Se potolesc absolut instantaneu. |
#15
Posted 15 July 2018 - 09:48
#16
Posted 15 July 2018 - 10:05
rosix, on 15 iulie 2018 - 08:57, said:
Cum drku ai dat examanul ala de mai multe ori, ca la Cunningham park sunt strazile goale, esti doar tu si o doamna grasa de culoare, care te evalueaza. Iar la sala intrebarile alea sunt pt oligofreni: "Nu-i asa ca trebuie sa opresti la STOP?" Mestere, se fac 8 ore de scoala (cu ceva examenel ca sa fie siguri ca ai fost atent) ca sa nu-ti puna puncte pe "cazier". Am facut de-a scoala d-aia de mi-a venit rau, dar eu am condus spre 100k km in NY in vreo 3 ani. Edited by vrajitoruldinoz, 15 July 2018 - 10:06. |
#17
Posted 15 July 2018 - 11:07
#18
Posted 15 July 2018 - 11:12
Am vazut autostrazi foarte multe cu semn de obligare viteza maxima si sub el semn albastru de obligare viteza minima. O gramada de semne cu obligare a vitezei minime la 60 km/h am vazut.
Legea romaneasca zice ca vehiculele care nu pot dezvolta viteze mai mari de 50kmph nu pot intra pe autostrada. Quote "(1) Pe autostrăzi este interzisă circulaţia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depăşite fără autorizaţie specială de transport eliberată de administratorul drumului public, conform reglementărilor în vigoare, a vehiculelor cu tracţiune animală, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor şi mopedelor, a tractoarelor şi maşinilor autopropulsate pentru lucrări agricole, precum şi a vehiculelor care, prin construcţie sau din alte cauze, nu pot depăşi viteza de 50 km/h." |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users