Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Cand pot face o recenzie pe Booking.com?

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
AlexStefan10

AlexStefan10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 04.10.2015
Salutare,

Recent am avut o rezervare prin Booking (25 iunie) la o pensiune care nu avea nicio recenzie. Am fost super multumit motiv pentru care voiam sa ii dau o nota buna intr-o recenzie detaliata, doar ca nu am posibilitatea asta, in contul meu la sectiunea Reviews nu imi apare nimic, nici macar vechile rezervari.
Stiam ca trebuie sa astept de la ei un mail in momentul in care pot lasa recenzia insa mi se pare ca a trecut destul de mult timp.
In plus, nu-mi apare nici posibilitatea de a lasa o recenzie la proprietatile unde am avut rezervare in anii trecuti.
Este o perioada minima de asteptare si maxima in care pot lasa o recenzie?

Ar fi usor sa nu-mi pese dar sunt unul din cei care ia in seama recenziile pe Booking plus ca oamenii au fost cu mult mai ok decat intra in atributiile lor, chiar merita sa le mearga afacerea.

#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
DA - trebuie sa primesti un mail de la Booking.com care te invita sa comentezi cu privire la sejur.
De asemenea, Booking.com isi rezerva dreptul de a modifica, refuza sau elimina recenzii.

#3
AlexStefan10

AlexStefan10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 04.10.2015
Daca trimit dupa 2-3 luni, cine o mai avea rabdare sa stea dupa review-ul lor.

#4
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Poate s-au prins ca esti proprietarul pensiunii si vrei sa-i faci reclama.

#5
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010
Fa pe Google si Facebook, ca prind bine si alea.

#6
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Decat sa lasi o recenzie pe Booking, mai bine-ti dai cu tesla-n c.aie.
Zece pagini de bife, minim juma de ora dureaza.

Eu de acum sterg toate mailurile lor in care se milogesc sa las un review.

Edited by don_dannielo, 14 July 2018 - 17:56.


#7
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,892
  • Înscris: 14.08.2007
Ar trebui sa ai o luna dupa ce ai facut checkout in care sa poti comenta ... poate nu au inregistrat cum trebuie checkout-ul, mie imi vin foarte rapid dupa ce am facut checkout-ul de obicei.

#8
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,080
  • Înscris: 07.07.2006
E ciudat, trebuia să poți lăsa recenzie în pagina de rezervări. Ai numai o lună de la check-out, apoi nu mai poți, ca recenzia să fie valabilă, cît mai recentă.
Poate ai uitat parola, nu te-ai conectat calumea la cont. Verifică dacă îți apare lista cu ultimele rezervări.
Dacă reușești, pe urmă o să vezi că poate dura și o lună pînă la publicare, întîrzie foarte mult moderarea.

#9
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Emailul de la booking vine cam in 4-5 zile de la checkout.

#10
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,080
  • Înscris: 07.07.2006
Mie nu mi-a venit email în unele cazuri deloc, dar aveam link să scriu recenzie în pagina de rezervări, și în pagina de recenzii a contului booking.
Dacă nu ai cont booking (se poate?), pesemne tre să aștepți emailul. Verifică și în spam/junk.

#11
AlexStefan10

AlexStefan10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 04.10.2015

 rumegus, on 14 iulie 2018 - 17:36, said:

Poate s-au prins ca esti proprietarul pensiunii si vrei sa-i faci reclama.

Pare greu de crezut ca cineva ar vrea sa-i faca un bine altcuiva, nu? :)

 abancor, on 14 iulie 2018 - 22:50, said:

Mie nu mi-a venit email în unele cazuri deloc, dar aveam link să scriu recenzie în pagina de rezervări, și în pagina de recenzii a contului booking.
Dacă nu ai cont booking (se poate?), pesemne tre să aștepți emailul. Verifică și în spam/junk.

Am cont Booking, logic mi s-ar parea sa am optiune si in sectiunea Rezervari a contului Booking. Am mai lasat recenzie o singura data acum cativa ani buni si nu mai stiu cum a decurs treaba.
Oricum, am verificat si in mail, inclusiv spam/junk/bulk si nu am nimic de la ei.

 rumegus, on 14 iulie 2018 - 17:36, said:

Poate s-au prins ca esti proprietarul pensiunii si vrei sa-i faci reclama.

P.S.: Pensiunea nu e in Romania, sa te auda al de sus sa devin proprietar si eu la o pensiune de-asta prin strainataturi. Macar daca ma suspectezi de asta, sa se prinda ceva bun si de mine. Posted Image

 abancor, on 14 iulie 2018 - 22:31, said:

E ciudat, trebuia să poți lăsa recenzie în pagina de rezervări. Ai numai o lună de la check-out, apoi nu mai poți, ca recenzia să fie valabilă, cît mai recentă.
Poate ai uitat parola, nu te-ai conectat calumea la cont. Verifică dacă îți apare lista cu ultimele rezervări.
Dacă reușești, pe urmă o să vezi că poate dura și o lună pînă la publicare, întîrzie foarte mult moderarea.

Nu am uitat parola, sunt conectat cum trebuie pe cont. Pot face review la statiune dar nu la proprietate.

#12
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,547
  • Înscris: 14.04.2008
ai intrat pe rezervari si nu iti apare ? primele sunt listate rezervarile viitoare, apoi cele la care ti-ai petrecut deja sejurul. la astea, in 30 de zile de la check-out , gasesti optiunea de a evalua sejurul

#13
AlexStefan10

AlexStefan10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 04.10.2015

 dariuscha, on 15 iulie 2018 - 15:09, said:

ai intrat pe rezervari si nu iti apare ? primele sunt listate rezervarile viitoare, apoi cele la care ti-ai petrecut deja sejurul. la astea, in 30 de zile de la check-out , gasesti optiunea de a evalua sejurul

Am intrat in rezervari, imi apare sejurul insa nu am optiune de review. Mai astept.

#14
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,080
  • Înscris: 20.12.2007
Mie îmi vine invitația de a face recenzie la o zi maxim după c/o. Sunt client Genius și am făcut cam 30 de review-uri pana acum la care am atașat intotdeauna si poze.

#15
Maria2018

Maria2018

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 19.08.2018

 Kokoshmare, on 18 iulie 2018 - 21:53, said:

Mie îmi vine invitația de a face recenzie la o zi maxim după c/o. Sunt client Genius și am făcut cam 30 de review-uri pana acum la care am atașat intotdeauna si poze.
Serios? Si a fost vreun review negativ la un hotel cu rating mare , probat cu poze, si ti l-au postat? Daca nu, atunci esti o comoara pentru ei cu aceste review uri . Stiai ca review-urile proaste ,adevarate, probate cu poze la hoteluri cu rating mare nu sunt postate, desi respecta politica de afisare, totul explicat obiectiv? Si ca acel Customer Service minte cu nerușinare si te paseaza de la operator la operator ca sa cedezi? Nu iti doresc sa ai de a face cu ei, fii sigur ca nu te vor reprezenta  cand vei avea o problemă majora oricat de Genius ai fi, ci vor acoperi greselile hotelului.

#16
Rover

Rover

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 28.06.2004
Depinde cat de negativ. Eu am lasat si cu bune si cu rele si nu am avut niciodata probleme. Adevarul este ca nici nu am avut probleme cu vreun loc de cazare de la cap pana la coada, au fost si mai bune si mai putin bune.

#17
Maria2018

Maria2018

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 19.08.2018

 Rover, on 19 august 2018 - 10:46, said:

Depinde cat de negativ. Eu am lasat si cu bune si cu rele si nu am avut niciodata probleme. Adevarul este ca nici nu am avut probleme cu vreun loc de cazare de la cap pana la coada, au fost si mai bune si mai putin bune.
Foarte negativ și detaliat. Nu mi-au oferit camera selectata la categoria respectiva de pe site, deluxe,  ci o alta de condiții mai proaste (întunecoasa, fără WI fi), nici standard nu putea fi numita, plătind aceeași suma de bani. Am surprins în poze chiar și un păianjen mare. :) sigur nu l-am adus de acasă, era pe jumătate ieșit din stinghia de la pardoseala.

#18
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,080
  • Înscris: 20.12.2007

 Maria2018, on 19 august 2018 - 10:24, said:


Serios? Si a fost vreun review negativ la un hotel cu rating mare , probat cu poze, si ti l-au postat? Daca nu, atunci esti o comoara pentru ei cu aceste review uri . Stiai ca review-urile proaste ,adevarate, probate cu poze la hoteluri cu rating mare nu sunt postate, desi respecta politica de afisare, totul explicat obiectiv? Si ca acel Customer Service minte cu nerușinare si te paseaza de la operator la operator ca sa cedezi? Nu iti doresc sa ai de a face cu ei, fii sigur ca nu te vor reprezenta  cand vei avea o problemă majora oricat de Genius ai fi, ci vor acoperi greselile hotelului.
Întotdeauna pun cu poze. La ultimul review unde informațiile de pe site nu corespundeau cu ce am găsit, am scris și a durat cu câteva zile mai mult probabil pentru verificare dar mi-a fost publicat.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate