Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cand pot face o recenzie pe Booking.com?
Last Updated: Aug 19 2018 11:30, Started by
AlexStefan10
, Jul 14 2018 17:01
·
0
#1
Posted 14 July 2018 - 17:01
Salutare,
Recent am avut o rezervare prin Booking (25 iunie) la o pensiune care nu avea nicio recenzie. Am fost super multumit motiv pentru care voiam sa ii dau o nota buna intr-o recenzie detaliata, doar ca nu am posibilitatea asta, in contul meu la sectiunea Reviews nu imi apare nimic, nici macar vechile rezervari. Stiam ca trebuie sa astept de la ei un mail in momentul in care pot lasa recenzia insa mi se pare ca a trecut destul de mult timp. In plus, nu-mi apare nici posibilitatea de a lasa o recenzie la proprietatile unde am avut rezervare in anii trecuti. Este o perioada minima de asteptare si maxima in care pot lasa o recenzie? Ar fi usor sa nu-mi pese dar sunt unul din cei care ia in seama recenziile pe Booking plus ca oamenii au fost cu mult mai ok decat intra in atributiile lor, chiar merita sa le mearga afacerea. |
#2
Posted 14 July 2018 - 17:18
DA - trebuie sa primesti un mail de la Booking.com care te invita sa comentezi cu privire la sejur.
De asemenea, Booking.com isi rezerva dreptul de a modifica, refuza sau elimina recenzii. |
#3
Posted 14 July 2018 - 17:22
Daca trimit dupa 2-3 luni, cine o mai avea rabdare sa stea dupa review-ul lor.
|
#4
Posted 14 July 2018 - 17:36
Poate s-au prins ca esti proprietarul pensiunii si vrei sa-i faci reclama.
|
#6
Posted 14 July 2018 - 17:54
Decat sa lasi o recenzie pe Booking, mai bine-ti dai cu tesla-n c.aie.
Zece pagini de bife, minim juma de ora dureaza. Eu de acum sterg toate mailurile lor in care se milogesc sa las un review. Edited by don_dannielo, 14 July 2018 - 17:56. |
#7
Posted 14 July 2018 - 21:29
Ar trebui sa ai o luna dupa ce ai facut checkout in care sa poti comenta ... poate nu au inregistrat cum trebuie checkout-ul, mie imi vin foarte rapid dupa ce am facut checkout-ul de obicei.
|
#8
Posted 14 July 2018 - 22:31
E ciudat, trebuia să poți lăsa recenzie în pagina de rezervări. Ai numai o lună de la check-out, apoi nu mai poți, ca recenzia să fie valabilă, cît mai recentă.
Poate ai uitat parola, nu te-ai conectat calumea la cont. Verifică dacă îți apare lista cu ultimele rezervări. Dacă reușești, pe urmă o să vezi că poate dura și o lună pînă la publicare, întîrzie foarte mult moderarea. |
#9
Posted 14 July 2018 - 22:45
Emailul de la booking vine cam in 4-5 zile de la checkout.
|
#10
Posted 14 July 2018 - 22:50
Mie nu mi-a venit email în unele cazuri deloc, dar aveam link să scriu recenzie în pagina de rezervări, și în pagina de recenzii a contului booking.
Dacă nu ai cont booking (se poate?), pesemne tre să aștepți emailul. Verifică și în spam/junk. |
|
#11
Posted 15 July 2018 - 15:01
rumegus, on 14 iulie 2018 - 17:36, said:
Poate s-au prins ca esti proprietarul pensiunii si vrei sa-i faci reclama. Pare greu de crezut ca cineva ar vrea sa-i faca un bine altcuiva, nu? abancor, on 14 iulie 2018 - 22:50, said:
Mie nu mi-a venit email în unele cazuri deloc, dar aveam link să scriu recenzie în pagina de rezervări, și în pagina de recenzii a contului booking. Dacă nu ai cont booking (se poate?), pesemne tre să aștepți emailul. Verifică și în spam/junk. Am cont Booking, logic mi s-ar parea sa am optiune si in sectiunea Rezervari a contului Booking. Am mai lasat recenzie o singura data acum cativa ani buni si nu mai stiu cum a decurs treaba. Oricum, am verificat si in mail, inclusiv spam/junk/bulk si nu am nimic de la ei. rumegus, on 14 iulie 2018 - 17:36, said:
Poate s-au prins ca esti proprietarul pensiunii si vrei sa-i faci reclama. P.S.: Pensiunea nu e in Romania, sa te auda al de sus sa devin proprietar si eu la o pensiune de-asta prin strainataturi. Macar daca ma suspectezi de asta, sa se prinda ceva bun si de mine. abancor, on 14 iulie 2018 - 22:31, said:
E ciudat, trebuia să poți lăsa recenzie în pagina de rezervări. Ai numai o lună de la check-out, apoi nu mai poți, ca recenzia să fie valabilă, cît mai recentă. Poate ai uitat parola, nu te-ai conectat calumea la cont. Verifică dacă îți apare lista cu ultimele rezervări. Dacă reușești, pe urmă o să vezi că poate dura și o lună pînă la publicare, întîrzie foarte mult moderarea. Nu am uitat parola, sunt conectat cum trebuie pe cont. Pot face review la statiune dar nu la proprietate. |
#12
Posted 15 July 2018 - 15:09
ai intrat pe rezervari si nu iti apare ? primele sunt listate rezervarile viitoare, apoi cele la care ti-ai petrecut deja sejurul. la astea, in 30 de zile de la check-out , gasesti optiunea de a evalua sejurul
|
#13
Posted 15 July 2018 - 16:03
dariuscha, on 15 iulie 2018 - 15:09, said:
ai intrat pe rezervari si nu iti apare ? primele sunt listate rezervarile viitoare, apoi cele la care ti-ai petrecut deja sejurul. la astea, in 30 de zile de la check-out , gasesti optiunea de a evalua sejurul Am intrat in rezervari, imi apare sejurul insa nu am optiune de review. Mai astept. |
#14
Posted 18 July 2018 - 21:53
Mie îmi vine invitația de a face recenzie la o zi maxim după c/o. Sunt client Genius și am făcut cam 30 de review-uri pana acum la care am atașat intotdeauna si poze.
|
#15
Posted 19 August 2018 - 10:24
Kokoshmare, on 18 iulie 2018 - 21:53, said:
Mie îmi vine invitația de a face recenzie la o zi maxim după c/o. Sunt client Genius și am făcut cam 30 de review-uri pana acum la care am atașat intotdeauna si poze. |
|
#16
Posted 19 August 2018 - 10:46
Depinde cat de negativ. Eu am lasat si cu bune si cu rele si nu am avut niciodata probleme. Adevarul este ca nici nu am avut probleme cu vreun loc de cazare de la cap pana la coada, au fost si mai bune si mai putin bune.
|
#17
Posted 19 August 2018 - 10:58
Rover, on 19 august 2018 - 10:46, said:
Depinde cat de negativ. Eu am lasat si cu bune si cu rele si nu am avut niciodata probleme. Adevarul este ca nici nu am avut probleme cu vreun loc de cazare de la cap pana la coada, au fost si mai bune si mai putin bune. |
#18
Posted 19 August 2018 - 11:30
Maria2018, on 19 august 2018 - 10:24, said: Serios? Si a fost vreun review negativ la un hotel cu rating mare , probat cu poze, si ti l-au postat? Daca nu, atunci esti o comoara pentru ei cu aceste review uri . Stiai ca review-urile proaste ,adevarate, probate cu poze la hoteluri cu rating mare nu sunt postate, desi respecta politica de afisare, totul explicat obiectiv? Si ca acel Customer Service minte cu nerușinare si te paseaza de la operator la operator ca sa cedezi? Nu iti doresc sa ai de a face cu ei, fii sigur ca nu te vor reprezenta cand vei avea o problemă majora oricat de Genius ai fi, ci vor acoperi greselile hotelului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users