Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Problema cautare mesaje in Outlook 2010

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005
Salut,
De la o perioada am o problema cu cautarea mesajelor in Outlook 2010 in sensul ca orice as scrie in bara de cautare imi returneaza "Nici un mesaj gasit".
Am cautat un pic pe net si am inteles ca ar fi problema cu indexarea. Am intrat in Control Panel si apoi m-am dus la indexare. Am sters toate indexarile si l-am lasat peste week-end sa refaca o noua indexare totala inclusiv cea de la Outlook. Cand m-am intors luni la lucru indexarea era terminata....
Din pacate tot nu s-a rezolvat problema si anume tot nu pot gasi nici un e-mail desi mailurile exista si le pot selecta manual si deschide...doar ca nu le pot gasi dupa cuvinte cheie. Exista vre-o alta setare care ar putea perturba cautarile in Outlook.
Mentionez ca sistemul de operare e din 2011, merge bine, nu am avut probleme cu el pentru ca il curat mai mereu cu CC Cleaner, scanari, defragmentari etc si nici nu umblu pe site-uri dubioase fiind computerul de la servici.
Nu as putea spune in ce moment a aparut problema de cautare a mesajelor (ma refer daca am instalat ceva si nu mai functioneaza ).
Ma gandesc ca nu cumva CC Cleaner sa fi curatat ceva registrii care nu ar fi trebuit si de aici problema.  In rest mailul functioneaza corect.
Are cineva vre-o idee ce as mai putea incerca ?
O zi buna.

L.E. Daca ma duc Cautare -> Instrumente de cautare -> Stare indexare, apare mesajul: 0 elemente ramase pentru a fi indexate.
Adica indexarea s-a terminat...si totusi nu pot gasi nici un mesaj....
L.L.E. Am cautat in optiunile de indexare sa vad daca *.msg este selectat si surpriza, imi apare "Filter inregistrat nu se poate gasi" ...ce naiba o fi asta ?

Attached Files


Edited by tehnics, 03 July 2018 - 09:28.


#2
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Fac si eu un mic comentariu pe langa: cine naiba a mai folosit outlook email de zeci de ani de cand a aparut yahoo messenger? Eu nu l-am  folosit absolut niciodata. Si am experienta destula pe internet.
ON: ia baga un ochi aici poate gasesti problema si rezolvarea
https://www.youtube....ceiving emails

Si aici
https://www.youtube....o message found

#3
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
@karax, sorry sa iti spun, dar nu esti deloc relevant dpdv al cunostiintelor IT, ba chiar spui gogomanii.

1. Outlook e client de email (imap/pop3), iar YM este de chat.
2. Noi, dinozaurii preferam sa avem acces rapid la email, intr-un mod ordonat (urasc interfata Gmail).
3. Outlook ere un fisier mare (baza de date), care cu timpul se corupe si apar probemele. Primul semn e coruperea indexului pt cautare.
Daca conturile sunt IMAP, vestea buna e ca e doar sincronizare si nu pierzi nimic daca stergi totul si refaci setarile.
4. Iti recomand sa folosesti Thunderbird. E free si se misca foarte bine.

#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005

 Adm, on 03 iulie 2018 - 09:36, said:

4. Iti recomand sa folosesti Thunderbird. E free si se misca foarte bine.
Lucrez intr-o companie si treburile astea sunt setate la nivel de companie. Nu ca ar fi o problema sa imi instalez Thunderbird doar ca prefer sa lucrez cu Outlook pentru ca asa m-am obisnuit si functiona foarte bine...doar ca deodata intampin problema asta.
Inca mai sap pe net sa vad unde naiba e problema ca e destul de frustrant sa stiu ce sa caut si sa nu gasesc..

#5
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,991
  • Înscris: 18.12.2007
Ai mailul local sau pe server?
Mi-am facut local un mailbox mai multe foldere in care am tot mutat de pe server. Pe server le tin doar pe cele mai recente.

#6
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005

 AlexEn, on 03 iulie 2018 - 09:56, said:

Ai mailul local sau pe server?
Mi-am facut local un mailbox mai multe foldere in care am tot mutat de pe server. Pe server le tin doar pe cele mai recente.
Pai in principiu mailul este pe server doar arhiva este locala. Ideea este ca nici in arhiva nu pot cauta.
Daca accesez mailul de pe internet, adica remote, am acces la cautari. Doar pe nenorocitul asta de calculator nu reusesc sa ii dau de capat. Iar IT-istul e in concediu...desi ma indoiesc ca ar gasi vre-o solutie.

Edited by tehnics, 03 July 2018 - 10:03.


#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Atunci sterge arhiva existanta Outlook, reconfigureaza conturile si aia este.

#8
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Probabil ca este corupt fisierul "outlook.pst", ceea ce nu este de mirare, mai ales daca a ajuns la o dimensiune foarte mare. Ar fi trebuit sa faci backup-uri frecvente la acest fisier, deoarece mai devreme sau mai tarziu te poti confrunta cu probleme chiar mai grave de atat.

In ceea ce ma priveste, inainte de a migra datele din Outlook catre Mozilla Thunderbird (care foloseste un sistem mai "inteligent" de salvare a bazelor de date) m-am confruntat de mai multe ori cu fenomenul coruperii bazei de date de la Outlook. Uneori se poate repara, iar solutia o gasesti aici: https://support.offi...c4-60458afc5253

#9
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005

 _-_, on 03 iulie 2018 - 10:14, said:

Probabil ca este corupt fisierul "outlook.pst", ceea ce nu este de mirare, mai ales daca a ajuns la o dimensiune foarte mare. Ar fi trebuit sa faci backup-uri frecvente la acest fisier, deoarece mai devreme sau mai tarziu te poti confrunta cu probleme chiar mai grave de atat.

In ceea ce ma priveste, inainte de a migra datele din Outlook catre Mozilla Thunderbird (care foloseste un sistem mai "inteligent" de salvare a bazelor de date) m-am confruntat de mai multe ori cu fenomenul coruperii bazei de date de la Outlook. Uneori se poate repara, iar solutia o gasesti aici: https://support.offi...c4-60458afc5253
O sa vad si asta. Din ce am inteles ceva vreme in urma IT-istul a facut back-up la arhiva....sau cel putin vroia pentru ca niciodata nu a venit la mine sa copie arhiva undeva.

Mersi mult de indicatii. O sa incerc sa vad ce pot face.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate