Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Sfat achizite SH ~8000 Euro

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
VIC93

VIC93

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.06.2018
Buna ziua si bine v-am gasit. Urmaresc acest forum de ceva vreme si uite ca vine vremea sa postez si eu pentru prima data.

As avea nevoie de sfaturile voastre pentru a imi achizitiona prima mea masina (pe numele meu cu banii mei) si am probleme in a decide ce masina sa cumpar. Pentru inceput :

1. Buget de achizitie: 8000 Euro ( suma totala alocata de mine este de 11 000 de euro dar as dori sa raman si cu o parte din bani pentru eventuale reparatii sau situatii neprevazute).

2. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar/anual) : Nu locuiesc cu familia, am doar o iubita. Nu am cerinte legate de spatiu. Masina o sa fie folosita pentru deplasarea la lucru, in oras, Timisoara mai exact, in jur de 15 km dus-intors, plus 300 de km odata la doua saptamani pentru deplasari in afara. ~ 15 000 pe an cu tot cu vancate.

3. Preferinte pentru Diesel/ Benzina : Aici as prefera benzina pentru oras, dar nu suna nici rau un diesel pentru plimbarile mai lungi... aici chiar am nevoie de sfaturi.

4. Cutie Manuala/Automata. Nu am nici o preferinta.

5. Niste modele preferate. Imi place Golf VI, Skoda Octavia, Passat, Audi A4 B8 , BMW E90...

Aici incep problemele. Nu se pune problema de bani de intretinere sau sa apara frica de reparatii, deoarece salarul imi permite sa aloc destui bani pentru eventualele neplaceri, plus ca dupa cum am scris si mai sus, am alocat si o suma bunicica pentru reparatii.

Nu sunt genul de om care sa vrea adrenalina la drum intins, dar nu m`as supara ca intr`o depasire , sa pot sa prind viteza. Prefer o masina fiabila, comfortabila dar sa si arate cat de cat bine (am totusi 25 de ani si parca as vrea ceva putin mai agresiv).

Prima masina de la parinti, la 18 ani a fost un BMW seria 3 din 1990. De acolo dragostea mea pentru BMW. A doua masina a fost un Passat din 2005 , 2.0 tdi 140 cai care era mult mai confortabil dar au avut multe probleme cu el (turbo, volanta etc). De aici imi place si Passat. Dar masina bunicilor condusa de mine a fost Skoda Octavia 2002 motor 1.6 tdi. Mai putin confortabila doar foarte fiabila si consum mic. De aici imi place si Skoda...

Deci dupa cum vedeti am probleme in a ma decide... Dar cel mai mult imi place Audi A4 B8 cum arata , si daca as gasi unul bun, as fi dispus sa ridic pretul pana la 9000.

Bani astia sunt stransi doar de mine, si deaia parca nu as da chiar pe orice. Si de preferat ar fi o masina sa ma duca macar inca 4 ani de acuma incolo.

Desigur, masina sa fie cat mai noua si cu cati mai putini kilometri, dar gasim mai greu asa ceva. Si daca o sa gasesc masina, nu o sa ma feresc sa o duc in service`uri sa o verific la sange. Chiar daca dau un bani pe testare, macar dorm linistit.

Asa ca orice sfat de la voi este binevenit.

Va multumesc pentru timp,
VIC.

#2
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006
Vrei ceva mai agresiv și fix la cele mai banale și mai comune/răspândite modele te-ai oprit? :)

Dacă mergi preponderent în oraș și n-ai nevoie de spațiu, nu văd rostul unei mașini medii, gen Passat sau A4. Aș merge cel mult pe o compactă, dacă nu chiar mai mică. Cu o mașină mai mică și mai ușoară vei avea și dinamică mai bună dacă alegi un motor similar cu al unei compacte.

#3
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
La 11.000 iti iei masina noua si nu mai stai cu frica ca se strica ceva si alte dureri de cap.

Gasesti Focus la banii astia (final de serie), Polo, Fiesta, Vitara, Opel Crossland X si altele, plus Dacia.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
A4 B8 clar, sau testeaza si BMW E90 (insa cel facelift de 177cp are probleme la distributie).

#5
azazil

azazil

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 31.05.2018
VW Passat : https://www.bestauto...d=1&pictureid=1

#6
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Recomand A4 B8, Passat B7, Tiguan.

#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ca s-a dus turbo si volanta nu e un motiv pt care ai vinde masina. Ai facut-o si ai vandut-o ? :)))))))) Se poate intampla la orice masina. Turbina o schimbi odata si gata... te tine inca 10 ani daca stii sa o folosesti.

#8
VIC93

VIC93

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.06.2018

 TruculMagic, on 01 iunie 2018 - 11:31, said:

Ca s-a dus turbo si volanta nu e un motiv pt care ai vinde masina. Ai facut-o si ai vandut-o ? Posted Image))))))) Se poate intampla la orice masina. Turbina o schimbi odata si gata... te tine inca 10 ani daca stii sa o folosesti.
:)) Nu am vandut-o...a fost reparata dar tatal meu a fost implicat intrun accident destul de urat cu ea si acuma ii la fier vechi :( daca nu era accidentata, acuma masina aia era a mea. (Ai mei au o Skoda Superb acuma).

#9
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016
Si eu sunt oarecum in situatia asta, Sunt 3 care fac legea in segmentul asta,
Golf, A3 si Auris. Dpvd al popularitatii lupta se da intre Golf si Auris.

Din ce ai descris, nu inteleg de ce nu mergi direct pe A4 si gata discutia.

#10
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018
https://www.publi24....77796e6a56.html
Fiind vorba de aratat bine mi se pare mai frumoasa decat Passatul si vad ca nici km nu sint prea multi. Oricum succes la cumparat.

#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Cu 11.000 iti iei o masina premium cu garantie binisor dotata. Daca as fi in locul tau as cauta un C Class 200 Kompresor. Trage bine, e fiabil cu injectiea MPI si n-ai grija injectiei directe ca la astea noi.
https://suchen.mobil...a3-af7f88a5dc96
https://suchen.mobil...a3-af7f88a5dc96

#12
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 09.04.2008
Omul zice de BMW seria 3, Audi A4 etc. și unii îi zic de Polo? Wtf? Și dacă e nouă, e clar că omul are alte pretenții. La VAGuri nu mă pricep, la BMW dacă iei E90 probabil mai bine benzinar. La diesel trebuie să ai grijă cu distribuția (ori o schimbi, ori pui un mecanic bun să asculte). La diesel la kilometraj ridicat mai trebuie verificat și filtrul de particule, plus unele orașe încep să interzică modelele sub euro 6. În general sunt mașini destul de fiabile.

#13
VIC93

VIC93

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.06.2018
Multumesc tuturor pentru raspunsuri ! Masina noua nu as lua deoarece in banii aia gasesc masinute de 65 de cai... Asa ca pana la urma cred ca o sa merg pe varianta A4 B8 sau un BMW E90, in functie de ce varianta gasesc prima. Audi A4 o sa fie Diesel daca gasesc, deoarece am citit pe forumuri ca au mari probleme cu consumul de ulei motoare TFSI, si daca ii vorba de BMW o sa fie un 320i.

#14
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Sa știi că și Mercedes, și BMW, și Audi au problemele lor mai mult sau mai puțin grave.
Faptul că o mașina consuma și ceva ulei... sunt muuulte mașini care consuma și destul de puține care nu consuma deloc. Chiar producătorii recomanda verificarea periodica a nivelului și la nevoie sa completezi, FARA a preciza că ar fi o problema. Părerea mea e să pleci de la premiza asta. Deci un consum și de ulei... zici niste ingineri că nu e o tragedie. Bine, forumul Softpedia zice că e. :D

#15
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Strict legat de ulei, motoarele VW CR nu consuma ulei.
A4 B8 2.0TDI nu consuma ulei aproape deloc. Daca pui la maxim cand schimbi uneliul, dupa 15 mii km cand e recomandat sa-l schimbi e undeva pe la 80-90% deci consumul e foarte mic. La TFSI da e o problema de consum de ulei, intalnita si la alte marci inclusiv Dacia/Renault.
La motoarele vechi PD consuma undeva pe la 500 ml - maxim 1 litru intre schimburi.

Edited by Kroghy, 01 June 2018 - 21:14.


#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

 VIC93, on 01 iunie 2018 - 18:52, said:

Multumesc tuturor pentru raspunsuri ! Masina noua nu as lua deoarece in banii aia gasesc masinute de 65 de cai...

N-as crede, gasesti destule masini de 100+ CP la banii aia, iar daca plusezi poti avea si 140+ CP.

#17
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Kroghy, on 01 iunie 2018 - 21:13, said:

...
A4 B8 2.0TDI nu consuma ulei aproape deloc.
Adica 1-5 l intre schimburi ( basca nu mai faci schimbul de ulei ca e mereu proaspat )  ...

#18
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 Baxon, on 02 iunie 2018 - 18:54, said:

Adica 1-5 l intre schimburi ( basca nu mai faci schimbul de ulei ca e mereu proaspat )  ...
Ca de obicei scrii numai prostii. La 2.0TDI commonrail consumul de ulei e de aprox. 200ml intre schimburi si nu necesita completare. Iar la PD consumul e de maxim 1 litru, deci departe de ce prostii scrii.
Vezi si tu putin despre ce se discuta, patru din cinci sunt produse VW: "Niste modele preferate. Imi place Golf VI, Skoda Octavia, Passat, Audi A4 B8 , BMW E90..."

Edited by Kroghy, 02 June 2018 - 19:02.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate