Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Idee afacere biciclete China

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
WinstonMontana

WinstonMontana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.02.2018

 exceswater, on 22 mai 2018 - 08:49, said:

Nu poate omu să mai ceară informații despre o afacere ipotetico-fantastică dorită că îi săriți toți în cap cu tot felul de argumente care mai de care mai raționale și mai juste.
N-are voie omu să mai fabuleze pe aici. Practicilor care sunteți.
De obicei bicle eftine si made in china means death, da , o bicileta de proasta calitate fie te baga in spital cu fracturi fie te poate omora, dooh !!!

#20
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004
de aia mor milioane de chinezi in trafic zilnic pe bicicletele lor chinezesti... vorbim de biciclete ieftine de oras aici, nu de dat pe munti cu bicicleta de 200 de lei luata din dragonul rosu

#21
dorel_acdc

dorel_acdc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 28.12.2017

 Fane, on 22 mai 2018 - 09:09, said:

majoritatea biciclistilor care-i cunosc sunt cu cucuri in cap, ii intereseaza biciclete, sunt dispusi sa cheltuie mult pe ele, dar vor chestii de super calite. tu carui public te adresezi?

Iti dai seama ca nu poti sa ai pretentii la preturi mici .
Fac pariu ca copii din Africa nu ar fi asa fitosi si ar fi multumiti cu orice bitigla .

#22
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,838
  • Înscris: 13.07.2011
astea sunt biciclete de la bike-sharing, care le inchiriezi prin aplicatie smartphone si dupaia te plimbi cu ele cat vrei si platesti un tarif pe ora. Cele galbene apartin de Ofo si a cucerit si Europa Vestica poluand straziile cu bicicletele lor de rahat. Inca nu exista lege pentru aceste biciclete astfel ca le poti parca oriunde atat timp cat nu le lasi intr-un loc ilegal. Astfel ca in Viena o sa gasesti biciclete Ofo pur si simplu pe trotuar, prin parcuri, oriunde abandonate de utilizatori.

Odata cei de la Ofo au declarat ca bicicletele au un cost in productie undeva la 17$ si au produs in numar de milioane pentru toata China. Se pare ca la ei serviciul nu prea functioneaza astfel ca bicicletele pur si simplu raman abandonate.

#23
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 dorel_acdc, on 22 mai 2018 - 10:54, said:

Iti dai seama ca nu poti sa ai pretentii la preturi mici .
Fac pariu ca copii din Africa nu ar fi asa fitosi si ar fi multumiti cu orice bitigla .

Ești tu așa de sigur că o să mănânce copiii ăia din Africa biciclete chinezești ?

Foame foame dar nici așa.


Aia le trăbă lor în Africa. Biciclete și skate-uri. Că de mâncat au ce mânca.

Edited by exceswater, 22 May 2018 - 11:12.


#24
logy

logy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 658
  • Înscris: 17.09.2005
De ce sa nu importi fidget spinner-e ? Ca si dinastea gasesti cu milioanele abandonate prin depozitele din China :))

#25
Hailztorm

Hailztorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 13.02.2012

 Fane, on 22 mai 2018 - 09:38, said:

sa ajute facand o afacere pe seama lor. ce-i asa greu de inteles?

chestia e ca sunt o gramada de tari in jurul chinei unde exista mult public amator de biciclete, nepretentios si pana la care transportul nu costa asa mult. dar pe ei nu-i duce mintea la afaceri.
ca romanul, nu-i niciunul Posted Image

#26
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ete ici șa afacere:

Edited by exceswater, 22 May 2018 - 11:15.


#27
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004

 business11, on 22 mai 2018 - 11:04, said:

Se pare ca la ei serviciul nu prea functioneaza astfel ca bicicletele pur si simplu raman abandonate.

Serviciul functioneaza si inca foarte bine, nu asta e problema. Au produs si pus la dispozitie biciclete in exces pentru a cuceri piata, pentru a distruge concurenta si a creste valoara companiei, banii pierduti pe bicicletele stricate/aruncate/abandonate nu inseamna nimic. De fapt nici profitul de pe urma inchiriatului bicicletelor nu este mare, sau este chiar pe minus. Ofo si Mobike au crescut, au cucerit China si s-au intins prin toata lumea. Legislatia locala de nicaieri nu s-a adaptat insa acestui concept si bicicletele sunt lasate peste tot aiurea, spre deosebire de sistemele mai vechi unde puteau fi lasate doar in locuri speciale.

#28
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,838
  • Înscris: 13.07.2011
Afacerea nu stiu cat de buna este, cel putin in Europa vor aparea legi destul de dure impotriva acestor companii. Stiu ca ofo are succes destul de mare si a primit multe investitii de sute de milioane.
Chiar si asa multe biciclete sunt distruse sau avariate astfel ca fiecare astfel de bicicleta este o pierdere. Si chiar si argumentul ca pe ei nu ii intereseaza o bicicleta avariata la volumul de productie, chiar si asa o bicicleta distrusa inseamna o pierdere din castig.

Ca sa iti dau un exemplu in Viena exista un astfel de serviciu de sharing de foarte mult timp oferit de primaria Vienei cu fonduri europene. Singura diferenta este faptul ca bicicletele trebuiesc preluate si returnate in statii amenajate care pot fi gasite pe smartphone. Aceste biciclete costa 0€ in prima oara si 1€ dupa fiecare ora mai tarziu. Practic mai mult de 1 ora sau maxim 2 ore nu te plimbi astfel costul este minimal.

Ofo in schimb te taxeaza pe 30 de minute cate 50 de centi. In schimb ai avantajul flexibilitatii de returnare a bicicletei. Din martie 2018 a aparut o lege impotriva ofo si altor companii chinezesti care spune ca orice bicicleta lasata pur si simplu in mijlocul drumului si care blocheaza traficul sau il ingreuneaza trebuie mutata de compania in 90 de minute, altfel este ridicata si amendata compania. Pe langa asta au limitat numarul de biciclete in oras pentru ca altfel era teroare cat de multe erau.

Cu siguranta vor urma multe orase cu sanctiuni si legi impotriva companiilor de acest gen.

#29
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004

 business11, on 23 mai 2018 - 16:15, said:

Afacerea nu stiu cat de buna este, cel putin in Europa vor aparea legi destul de dure impotriva acestor companii. Stiu ca ofo are succes destul de mare si a primit multe investitii de sute de milioane.
Chiar si asa multe biciclete sunt distruse sau avariate astfel ca fiecare astfel de bicicleta este o pierdere. Si chiar si argumentul ca pe ei nu ii intereseaza o bicicleta avariata la volumul de productie, chiar si asa o bicicleta distrusa inseamna o pierdere din castig.

Cu siguranta vor urma multe orase cu sanctiuni si legi impotriva companiilor de acest gen.
Ofo si Mobike valoreaza amandoua mai mult de 1 miliard acum. E corect ca bicicletele distruse inseamna o pierdere, dar sunt pierderi calculate, probabil fac parte din strategia lor de a cuceri piata. Total de acord cu tine ca trebuie sa apara o legislatie si sanctiuni altfel nu va mai fi loc pe trotuare de biciclete lasate aiurea

#30
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,838
  • Înscris: 13.07.2011

 Hobo, on 24 mai 2018 - 03:11, said:

Ofo si Mobike valoreaza amandoua mai mult de 1 miliard acum. E corect ca bicicletele distruse inseamna o pierdere, dar sunt pierderi calculate, probabil fac parte din strategia lor de a cuceri piata. Total de acord cu tine ca trebuie sa apara o legislatie si sanctiuni altfel nu va mai fi loc pe trotuare de biciclete lasate aiurea

da asta cu valoarea este adevarata, dar este si o valoare speculata. Pe ce baza valoreaza compania aceasta suma, pe baza bicicletelor poate. Compania inca merge pe minus si nu cred ca va reusi sa iasa de acolo foarte curand.

Ca si idee este practic, dar trebuie regulat sistemul.

#31
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Hobo, on 22 mai 2018 - 10:10, said:

de aia mor milioane de chinezi in trafic zilnic pe bicicletele lor chinezesti... vorbim de biciclete ieftine de oras aici, nu de dat pe munti cu bicicleta de 200 de lei luata din dragonul rosu
pai fiind miliarde nu se simte ca mor, de ce, ai vreo statistica cu cati mor?
in plus nu uita diferenta de gabarit, ei sint mici si slabi, noi sintem mari, inalti si grasi

#32
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004

 unbrutus, on 24 mai 2018 - 20:52, said:

pai fiind miliarde nu se simte ca mor, de ce, ai vreo statistica cu cati mor?
in plus nu uita diferenta de gabarit, ei sint mici si slabi, noi sintem mari, inalti si grasi
nu am statistica pentru biciclisti, dar nici nu este nevoie de una pentru ca: 1. nu asta este topicul; 2.cativa vorbesc aiurea pentru ca se plictisesc. Se stie ca sunt multe accidente rutiere in China, sigur mor si biciclisti in ele, dar probabil nu din motive ca s-a rupt bicicleta in doua ci pentru ca a intrat o masina, un scuter in ei.
Grasi da, cam suntem, inalti nu prea, e suficient sa ne comparam cu restul europei pentru asta. Iar chinezii, in China aia care e cat un continent, nu sunt nici ei toti la fel, cei din nord sunt mai inalti, cei din sud mai scunzi.

#33
lokoman

lokoman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 02.06.2006
Acu 4 ani m-am interesat si eu de treaba asta.  Un container de pe Alibaba adus pana in .ro ieseam la un pret aproximativ de 70 lei pe bicicleta.  Problema a fost unde tin 500 biciclete... si in cat timp le vand.

Mai sunt si costurile de punere in functiune.  Multe au nevoie de retusuri 😏

#34
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,838
  • Înscris: 13.07.2011
le lasi in container, le pui pe internet si le vinzi direct din container. Le dai pe putin cu 500-600ron.

#35
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,864
  • Înscris: 06.01.2008

 business11, on 04 iunie 2018 - 10:08, said:

Le dai pe putin cu 500-600ron.
Eventual la promotie 1+1 gratis sau 2+1 gratis.

#36
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,838
  • Înscris: 13.07.2011

 Hider141, on 04 iunie 2018 - 10:33, said:

Eventual la promotie 1+1 gratis sau 2+1 gratis.

cea mai ieftina bicicleta de la Decathlon e 799 pentru oras. El o da cu 500 si tot face ban.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate