Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Senzori parcare auto PNI Escort P04 A cu 4 receptori si P05 A cu afisaj in oglinda si camera de mers inapoi - Pareri, Testare Suport
Last Updated: Feb 05 2020 07:03, Started by
suport_PNI
, May 07 2018 10:46
·
0
#1
Posted 07 May 2018 - 10:46
Topic dedicat produselor
Senzori parcare auto PNI Escort P04 A cu 4 receptori Senzori parcare cu afisaj in oglinda PNI Escort P05 A si camera de mers inapoi - suport tehnic, informatii, detalii, testare si pareri ale posesorilor, utilizatorilor sau viitorilor utilizatori. Caracteristici generale Senzori parcare auto PNI Escort P04 A cu 4 receptori Tensiune alimentare 12V Curent nominal 20 mA - 200 mA Distanta detectie 0.3 - 2.5 m Frecventa ultrasonica 40 KHz Temperatura functionare -30 ° C - + 75 ° C Diametru freza gaurire 22 mm Diametru exterior senzor 25 mm Display LED Caracteristici generale Senzori parcare cu afisaj in oglinda PNI Escort P05 A si camera de mers inapoi Tensiune alimentare 12V Distanta detectie 0.3 - 2.5 m Frecventa ultrasonica 40 KHz Temperatura functionare -30 ° C - + 75 ° C Diametru freza gaurire Freza senzor: 22mm Freza camera: 18.5mm Display 4.3 inch Caracteristici camera marsarier Rezolutie 480 x 234 Diametru 18.5mm Alimentare 12 V Pachetul contine Oglinda cu afisaj LCD Da Unitate centrala Da Senzori parcare 4 buc. Camera de mers inapoi Da Freza pentru gaurire Da Cablu video 6 m Buzzer Da Pentru membrii forumului ce au vechime pe Softpedia > 1 an si activitate pe topicurile dedicate Auto, Multimedia, Alarme, ICE si nu numai si cu experienta in domeniu pastram oferta de a transmite GRATUIT aceste produse in teste pentru 2 saptamani, cu rugamintea ca dupa returnare sa posteze pe acest forum un review. Sunt convins ca sunt oameni care iubesc acest domeniu si sunt curiosi sa le tina macar in teste, si de ce nu daca le place sa le achizitioneze cu o reducere de 50% fata de pretul de pe site-ul producatorului. Va astept cu cereri pe PM, dupa care sa construim impreuna un topic documentat care sa ajute atat vechii cat si noii utilizatori de Senzori de parcare after market. Attached Files |
#4
Posted 07 May 2018 - 11:37
Daca dupa cele doua saptamani nu suntem multumiti, ne dati dopuri pentru gauri sau cum?
Edited by meshgheru_andu, 07 May 2018 - 11:44. |
#5
Posted 07 May 2018 - 11:42
Eu aș dori altă bară spate dacă nu sunt mulțumit.
Merge ? Râdem glumim - dar doar să mai dezmorțim atmosfera. Super frumos gestul dvoastră colegule suport_PNI. Pe viitor m-aș băga la un test de DVR auto dar la prețuri mai decente așa. Dacă n-am bani de Logan nou mă uit și eu la chestii mai ieftine. Deh, așa e unii mai săraci. Edited by exceswater, 07 May 2018 - 11:45. |
#6
Posted 07 May 2018 - 12:17
Gasim noi o solutie cu bara
Urmeaza sa extindem si gama de DVR-uri auto, si le vom posta aici pe Softpedia pentru testare, pareri, si informatii. |
#8
Posted 18 July 2018 - 17:43
Luni 16 iulie am facut si eu comanda.
Am primit marti SMS de la DPD ca il liveaza (insa fara nr de telefon) Am iesit in parc sa astept curierul. L-am vazut ca patruleaza prin zona de vreo 2 ori, dar nu am apucat sa sar in fata lui. In final la 16,45 ma suna si il primesc. Insa era prea tarziu sa ma apuc de montaj. Asa ca iau cateva beri, joc un Whist si fac prima foto. E ok. 01.jpg 552.17K 61 downloads Miercuri pe la 10,30 ma apuc de montaj. Fac un test cu el nemontat sa vad daca merge. E ok si acum 02.jpg 331.71K 64 downloads Masina inainte de montaj, ceva scule, trasarea (460 mm intre cele 2 centrale si 400 mm de la centrale spre cele din margini). Voiam sa le vopsesc gri, dar mi-a raspuns Helperul PNI ca nu se recomanda. Pregatisem deja vopseaua si plastilina sa acopar canalul circular. Dar am renuntat. Apoi gaurire cu burghiu de 3 (cred) 04.jpg 258.64K 55 downloads 05.jpg 256.24K 49 downloads 06.jpg 234.19K 44 downloads 07.jpg 278.96K 46 downloads Apoi gaurire cu freza. Montat senzorii, pus la capat (toate cele 4 fire) copex de 9 mm sa fie frumos. 08.jpg 300.96K 53 downloads 09.jpg 247.51K 54 downloads 10.jpg 320.24K 64 downloads Am lipit langa parbriz si displayul. Cel mai greu sa fost sa trag firul pana in spate pe sub praguri. Daor pe cel de la sofer am reusit sa il scot. Am "inventat" ceva si am reusit sa il trag (cu greu) pana in spate. Am identificat plusul de la mufa de la tripla din spate pt "retur", am incercat cu un conector rapid dar.. find prea subtire firul ce a venit cu senzorii nu l-a prins OK. Mufa rapida era pt 0,5-1,5 mmp. Asa ca am lipit cu cositor si izolat bine. La minus am pus un papuc pt surub de 6 insa surpriza: nu aveam "masa" la un surub gasit in spate pe caroserie. Asa ca am luat minusul tot de pe mufa de la tripla din spate. 11.jpg 316.76K 75 downloads 12.jpg 224.96K 74 downloads 13.jpg 199.14K 55 downloads 14.jpg 242.46K 48 downloads Reasamblat totul la loc si facut testul finat. Totul OK. Am lucrat singur singurel si inca in convalescenta exact la 2 saptamani la o operatie laser la un ochi. Cu toate ca am interdictie de la efort (toata viata) Toata treaba am facut-o pt ca de acum va trebui sa conduca si nevasta mea si in viitor si copilul (de abia are 16 ani). Pt ca am vandut masina nevestei pt ca a condus-o intr-un an doar.... 200 km. Da, doar 200 km. Era mai ieftin daca mergea cu taxiul (aveam platit rovinieta ITP, RCA, cauciucuri iarna/vara cu tot cu jante). Maine va conduce nevasta si voi reveni cu impresii de la prima parcare. Edited by dorin_2k, 18 July 2018 - 17:57. |
#9
Posted 21 July 2018 - 18:48
#10
Posted 21 July 2018 - 19:30
Imi era greu sa trag firul pana acolo.
Nevasta nu a vrut sa conduca. Am mers tot eu. Piuie si cand ies din garaj ca usa e ingusta si cei de pe lateral sesizeaza. |
|
#11
Posted 22 July 2018 - 09:42
#12
Posted 22 July 2018 - 11:08
Cei de pe lateral "bat" nu doar in spate.
Am pus o foto. Deci cand ies pe usa, detecteaza si ei tocul usii. E normal zic eu. garaj.png 398.87K 26 downloads Eu asa i-am montat (unde sunt punctele rosii) Am masurat cu ruleta in garajul inchis. Indica exact distanta. (+/- 5 cm) Ca nu are si cm pe dispaly. Indica doar zecile de cm. Edited by dorin_2k, 22 July 2018 - 11:08. |
#13
Posted 22 July 2018 - 12:03
#14
Posted 26 July 2018 - 07:54
Pana acum nu am gasiti inca senzori after-market care sa rivalizeze cu cei originali.
Sunt doua probleme intalnite: - acuratetea masurarii distantei, mai ales cand vrei sa parchezi la mm. Adesea incepi sa dea bip continuu cand mai ai juma' de metru distanta in spate, ceea ce nu prea e de mare folos. In acest caz poate fi de ajutor camera - latenta bipurilor. La senzorii originali, chiar daca dai rapid cu spatele, nu ai sanse sa faci POC, apoi sa auzi dupa o secunda BIIIIPPPPP |
#15
Posted 31 July 2018 - 17:13
Buna ziua, am cumparat un P04A recent, l-am montat la un service autorizat insa snzorii laterali nu detecteaza obstacole sau stalpi laterali.Ca sa simta ceva, tb sa fie drept in spatele barei. Ce unghi lateral de vedere au senzorii ? Am sa masor exact la ce distanțã au fost montati de capatul barei.Multumesc anricipat
Attached FilesEdited by serjuro, 31 July 2018 - 17:18. |
|
#16
Posted 01 August 2018 - 08:06
Neata din nou, am masurat distanta de montare a senzorilor , atasez un PDF.
Ceea ce am observat este ca desi ma apropiu cu pas mai mic ca un melc (stiind ca toti senzorii au latenta), nu vede un stalp sau masina decat pe la 1,5m si sare brus la 0,8m, etc........nici vorba de 2,5m.... Cel mai deranjant este ca nu imi simt coltul masinii, desi sunt montati la aprox 24cm de colt... Attached FilesEdited by serjuro, 01 August 2018 - 08:07. |
#17
Posted 01 August 2018 - 21:02
Cât ai platit la acel "service autorizat"?
Autorizat de cine? Eu cu o mașină de găurit, am făcut toată treabă singur. Dar desenul tau nu e că în foto. In desen ii ai pe aceeași linie. In realitate, cei de pe lateral sunt mai jos și cu un anumit unghi spre margini. |
#18
Posted 02 August 2018 - 11:15
serjuro: Depinde ce pretentii ai de la senzori, daca ai mai folosit senzori pana acum, si ce te asteptti / vrei sa faca acesti senzori.
Eu personal ii consider de ajutor, dar nu inlocuiesc simturile si responsabilitatea mea ca sofer. Colturile masinii Le vad in oglinzi, si spatele in oglinda centrala, si imi cunosc foarte bine lungimea si dimensiunile masinii. Am patit si eu uneori cu stalpi rotunzi,luciosi sa nu ii detecteze, sau cu zapada, dar pentru cine stie un pic de fizica si cum functioneaza senzorii, stie ca, datorita suprafetei, si unghiului de reflexie e posibil ca unda emisa nu se mai intoarce in senzor tot timpul, ci se reflecta in alte directii din astfel de obstacole inguste, stalpi luciosi, sau in cazul zapezii este absorbita uneori de aceasta. Si la senzorii PNI stiu doar ca exista o limita de siguranta, si cand ajungi la zero pe afisaj, mai ai vreo 20-30 cm pana la obstacol. Acomodarea cu orice senzor de parcare poate dura un pic. Iti rcomand sa te dai jos in mod repetat, la diferite distante de obstacol, si sa verifici fizic distanta, pentru a-ti forma reperele. Cu toate acestea repet, senzorii de parcare (nici macar aia originali din echiparea de fabrica, ce costa sute de euro) nu inlocuiesc soferul, si instinctele acestuia, doar il ajuta in anumite cazuri. Decizia finala o iei tot tu ca sofer, bazandu-te pe toate simturile disponibile: Oglinzi, cunoasterea lungimii masinii, informatiile vizuale luate inainte de parcare, cu locul, tipul de obstacole existente, distante aproximative, si bineinteles si informatiile estimative primite de la senzorii de parcare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users